Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 28 van 34
Pagina 28 van 34 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
@ xxanniex wow, fijn zeg een maat kleiner
Voor mij een wat minder goede dag. Collega kwam met superlekkere en grote koeken aan met glazuur erop en room erin
Lijstje van vandaag:
O: Magere yoghurt met muesli
L: Traktatie van collega (heb op eetmeter maar een tompoes & puddingbroodje ingevuld), stukjes tomaat met peper.
T: Maisboterham met halve plak 30+ kaas en een heel klein beetje honing.
D: Gekookte aardappels, biefstukje en veel champignons.
Drinken: 1,5 liter water, 2 koffie verkeerd met zoetje, 2 thee, melk
1638 kcal. Vanavond maar weer lekker naar buiten, het is mooi weer! Lopen of fietsen.
Voor mij een wat minder goede dag. Collega kwam met superlekkere en grote koeken aan met glazuur erop en room erin
Lijstje van vandaag:
L: Traktatie van collega (heb op eetmeter maar een tompoes & puddingbroodje ingevuld), stukjes tomaat met peper.
T: Maisboterham met halve plak 30+ kaas en een heel klein beetje honing.
D: Gekookte aardappels, biefstukje en veel champignons.
Drinken: 1,5 liter water, 2 koffie verkeerd met zoetje, 2 thee, melk
1638 kcal. Vanavond maar weer lekker naar buiten, het is mooi weer! Lopen of fietsen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ziet er goed uit, FB!
Liv, pfffff...klinkt niet als iets voor mij
Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout van campina (kant en klaar), geloof dat ik geen fan ben Was een uitprobeersel
T: 2 eieren
L: 2 geroosterde boterhammen met tonijn uit blik
T: zure bom
D: zelfgemaakte mini-gehaktballetjes van mager rundergehakt (met daarin prei, rode ui en paprika) samen met zak roerbakgroenten in de wok gedaan met een blikje gepelde tomaten
Liv, pfffff...klinkt niet als iets voor mij
Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout van campina (kant en klaar), geloof dat ik geen fan ben Was een uitprobeersel
T: 2 eieren
L: 2 geroosterde boterhammen met tonijn uit blik
T: zure bom
D: zelfgemaakte mini-gehaktballetjes van mager rundergehakt (met daarin prei, rode ui en paprika) samen met zak roerbakgroenten in de wok gedaan met een blikje gepelde tomaten
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
zal ook eens een lijstje opschrijven
O: 5 droge crackers
T: nectarine en kiwi
L: 2 bruine broodjes met 30+ kaas
T: walnoten
A: zalm met spinazie
ben vanmiddag weer gaan sporten, en mn schema's zijn aangepast. ik heb nu 3 verschillende programma's ipv 2 waarvan 1 schema gericht op BBB , die heb ik vandaag gedaan. en het komt er op neer dat ik zon 2 a 3 kilo per maand afval. Ik vind dat eigenlijk te weinig maar ik weet dat het zo hoort en niet teveel en te snel moet gaan. Dus ik ben nog wel een halfjaartje bezig minstens
O: 5 droge crackers
T: nectarine en kiwi
L: 2 bruine broodjes met 30+ kaas
A: zalm met spinazie
ben vanmiddag weer gaan sporten, en mn schema's zijn aangepast. ik heb nu 3 verschillende programma's ipv 2 waarvan 1 schema gericht op BBB , die heb ik vandaag gedaan. en het komt er op neer dat ik zon 2 a 3 kilo per maand afval. Ik vind dat eigenlijk te weinig maar ik weet dat het zo hoort en niet teveel en te snel moet gaan. Dus ik ben nog wel een halfjaartje bezig minstens
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Haha, liep ik net nog ergens midden in de polder tussen de maisvelden, werd het al donker Nouja, weer 2 uur gelopen vandaag, en een gat in mijn sok!
Flippin' Bitch- Kletskop
@ inge: ja ik vond canon verreweg het lekkerste vasthouden. Vond nikon zo krampachtig vasthouden. Moet hem nog wel helemaal uit testen.... Lekker spelen ermee.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
FB, ondanks de traktatie van je collega heb je een heel net eetlijstje.
Hier weer een goede dag
O; magere franse kwark
L; mozarella met tomaat, peper en balsamico azijn
T; stukje kaas
D; allerlei groente gewokt (broccoli, prei, paprika, ui, champignons etc met tomaat en tomatenblokjes)
verder veel groene thee en water
Hier weer een goede dag
O; magere franse kwark
L; mozarella met tomaat, peper en balsamico azijn
T; stukje kaas
D; allerlei groente gewokt (broccoli, prei, paprika, ui, champignons etc met tomaat en tomatenblokjes)
verder veel groene thee en water
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
O / 2 beschuitjes
L / 3 kleine volkoren boterhammen met geitenkaas (komkommer) - appelstroop - kipfilet (komkommer)
A / Lasagnette (bomvol groente)
T / Plakje vers gemaakte cake door mijzelf (die moest ik proeven natuurlijk..
Ik ben vandaag mijn fruit vergeten
L / 3 kleine volkoren boterhammen met geitenkaas (komkommer) - appelstroop - kipfilet (komkommer)
A / Lasagnette (bomvol groente)
T / Plakje vers gemaakte cake door mijzelf (die moest ik proeven natuurlijk..
Ik ben vandaag mijn fruit vergeten
Gast- Gast
Hoi
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: Mueslireep
L: 2 bruine boterhammen met halve plak 30+ kaas
D: gekookte aardappels, snijbonen en een vegaschnitzel
Drinken: liter water, 2 thee, 1 koffie met zoetje, 1 koffie verkeerd met zoetje, 1x optimel. Vanavond nog halve liter/liter water gok ik.
En dan vanavond nog een appeltje met kaneel
1284 kcal
Half uur gelopen vandaag.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het gaat werken zo met afvallen. Qua hoeveelheden eten scheelt het niet veel met normaal. Ik snoep/snack nu niet en laat ook de pakken met dubbelfriss/taksi/sap staan. Ik beweeg wel meer.
Hoe doen jullie dat met calorieen bijhouden als je ergens anders eet? In het weekend kook ik nooit zelf namelijk...
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: Mueslireep
L: 2 bruine boterhammen met halve plak 30+ kaas
D: gekookte aardappels, snijbonen en een vegaschnitzel
Drinken: liter water, 2 thee, 1 koffie met zoetje, 1 koffie verkeerd met zoetje, 1x optimel. Vanavond nog halve liter/liter water gok ik.
En dan vanavond nog een appeltje met kaneel
1284 kcal
Half uur gelopen vandaag.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het gaat werken zo met afvallen. Qua hoeveelheden eten scheelt het niet veel met normaal. Ik snoep/snack nu niet en laat ook de pakken met dubbelfriss/taksi/sap staan. Ik beweeg wel meer.
Hoe doen jullie dat met calorieen bijhouden als je ergens anders eet? In het weekend kook ik nooit zelf namelijk...
Flippin' Bitch- Kletskop
Hoe eet je dan?? echt ergens anders of bij iemand anders??
Ik heb besloten dat donderdag mijn gewone dag word met eten. Wil niet alle koolhydraten de hele week uitsluiten. Zodat mijn lichaam wel steeds aan koolhydraten gewend blijft. Daarbij heb ik besloten dat het de donderdag word omdat mijn moeder er vandaag geen rekening mee had gehouden en speciaal voor mij lasagne had gemaakt ipv pasta. Ik ben er al wel achter dat ik er raar op reageer. Mijn maag knort nog steeds terwijl ik vandaag echt niet weinig gegeten heb. Zit nu op zo'n 1700 kCal vandaag.
Ik heb besloten dat donderdag mijn gewone dag word met eten. Wil niet alle koolhydraten de hele week uitsluiten. Zodat mijn lichaam wel steeds aan koolhydraten gewend blijft. Daarbij heb ik besloten dat het de donderdag word omdat mijn moeder er vandaag geen rekening mee had gehouden en speciaal voor mij lasagne had gemaakt ipv pasta. Ik ben er al wel achter dat ik er raar op reageer. Mijn maag knort nog steeds terwijl ik vandaag echt niet weinig gegeten heb. Zit nu op zo'n 1700 kCal vandaag.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik post weer mee als ik me weer goed voel, nu schiet het even niet zo op.
Gast- Gast
@ Fairytale: als ik bij iemand thuis eet en diegene kookt.
Flippin' Bitch- Kletskop
Ah ok, Ik heb daar een app voor die ik er voor gebruik
He pippa loopt het niet zo lekker . Blijf lekker mee lezen en als je je weer beter voelt kom lekker weer posten. Zo heb ik het ook gedaan. Helemaal top gaat het nog niet bij mij maar dit topic helpt zeker aan motivatie
Bij deze ik haat KOOLHYDRATEN. Mijn maag knort rommelt en doet, en ik heb gewoon normaal gegeten vandaag. Terwijl op koolhydraatarm ik daar geen last van heb. En dat heb ik dus altijd zo.
He pippa loopt het niet zo lekker . Blijf lekker mee lezen en als je je weer beter voelt kom lekker weer posten. Zo heb ik het ook gedaan. Helemaal top gaat het nog niet bij mij maar dit topic helpt zeker aan motivatie
Bij deze ik haat KOOLHYDRATEN. Mijn maag knort rommelt en doet, en ik heb gewoon normaal gegeten vandaag. Terwijl op koolhydraatarm ik daar geen last van heb. En dat heb ik dus altijd zo.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou ik voel me zelf gewoon niet lekker, de medicijnen werken totaal niet, ik ben ongesteld en heb gewoon ontzettend veel pijn. Daardoor ook weinig trek, en als ik eet, dan smaakt het me helemaal niet. Ik drink wel veel water/thee, en ik probeer wel gezond te eten, maar 6x per dag lukt op dit moment even niet, en ik heb nu ik me rot voel al helemaal zin in lekkere dingen met eten, dus ik heb net een eierkoek gegeten, die smaakte gelukkig wel voor een keer.
Het is misschien ook niet handig om Ă©n af te willen vallen en me rot te voelen van de bijwerkingen van de medicijnen, maar ik probeer het wel vol te houden en de komende dagen moet ik werken (3 werken, 1 vrij, 4 werken) en dan neem ik gewoon een pakket met eten mee, en dan lukt het misschien wel om weer 'normaal' te eten, ik ga het proberen.
Het is misschien ook niet handig om Ă©n af te willen vallen en me rot te voelen van de bijwerkingen van de medicijnen, maar ik probeer het wel vol te houden en de komende dagen moet ik werken (3 werken, 1 vrij, 4 werken) en dan neem ik gewoon een pakket met eten mee, en dan lukt het misschien wel om weer 'normaal' te eten, ik ga het proberen.
Gast- Gast
Wat rot Pippa, sterkte ermee.
Flippin' Bitch- Kletskop
Flippin' Bitch schreef:Wat rot Pippa, sterkte ermee.
Dankjewel, lief van je.
Gast- Gast
Inderdaad sterkte ermee. Komt vast weer goed. Jij bent nu ff belangrijk dat afvallen komt wel.
Minx- Lady Post-a-lot
Pippa, doe rustig aan. *knuffel*
Afvallen komt wel weer... eerst even wat meer rust creeren en dan komt het vanzelf wel weer als je beter in je vel zit.
Hier weer een goede dag
O; magere franse kwark
T; niks laat ontbijt
L; 2 eieren met peper en rookvlees
T; augurk
D; witlof met hamblokjes en kaas
A; cherrytomaatjes en komkommer
Afvallen komt wel weer... eerst even wat meer rust creeren en dan komt het vanzelf wel weer als je beter in je vel zit.
Hier weer een goede dag
O; magere franse kwark
T; niks laat ontbijt
L; 2 eieren met peper en rookvlees
T; augurk
D; witlof met hamblokjes en kaas
A; cherrytomaatjes en komkommer
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik gebruik de app 'help diabetes' om koolhydraten op te zoeken en schrijf in mijn agenda wat ik heb gegeten.
O: havermout
L: mediteriaanse salade
T: kibbeling
D: soep
O: havermout
L: mediteriaanse salade
T: kibbeling
D: soep
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Pippa sterkte. En doe wat je kan. En als het niet lukt met afvallen, laat het even zo. Bijwerkingen zijn nooit leuk van medicijnen.
Hier gaat het redelijk, al heb ik van de week wel koekjes gebakken en knakworstjes in bladerdeeg, dus dat was minder. Maar verder met het eten kies ik wel zorgvuldig.
sporten heb ik deze week ook gedaan maar wel minder als anders. Maar was dan ook erg moe als ik gewerkt had en mijn benen wilden echt niet meer. Maar vandaag ben ik vrij dus ga ik er weer voor
Hier gaat het redelijk, al heb ik van de week wel koekjes gebakken en knakworstjes in bladerdeeg, dus dat was minder. Maar verder met het eten kies ik wel zorgvuldig.
sporten heb ik deze week ook gedaan maar wel minder als anders. Maar was dan ook erg moe als ik gewerkt had en mijn benen wilden echt niet meer. Maar vandaag ben ik vrij dus ga ik er weer voor
Gast- Gast
Pippa: vervelend dat je je niet goed voelt!
Bij mij gaat het niet zo goed. Ik heb het alleen enorm druk op mijn werk en ik merk dat ik hier stress van krijg en dus ook minder ga eten. Ik heb al vier dagen mijn ontbijt en lunch overgeslagen en dus alleen 1 stuk fruit, 1 opkikker en 1 bord avondeten op heb . Nu vliegen de kilo's er wel af maar ik zie dat niet als "afgevallen" omdat dit natuurlijk er net zo hard weer aan komt als ik weer normaal ga eten. Ik merk dat doordat ik de afgelopen dagen zo weinig heb gegeten ook niet echt een hongergevoel meer heb en 's avonds ook niet veel kan eten omdat mijn lichaam heel snel het seintje "vol" aangeeft. Ik voel me verder ook gewoon prima. Niet duizelig ofzo. Ik ben wel weer aan het proberen om in ieder geval mijn ontbijt en lunch te eten omdat dit niet gezond is zo.
Bij mij gaat het niet zo goed. Ik heb het alleen enorm druk op mijn werk en ik merk dat ik hier stress van krijg en dus ook minder ga eten. Ik heb al vier dagen mijn ontbijt en lunch overgeslagen en dus alleen 1 stuk fruit, 1 opkikker en 1 bord avondeten op heb . Nu vliegen de kilo's er wel af maar ik zie dat niet als "afgevallen" omdat dit natuurlijk er net zo hard weer aan komt als ik weer normaal ga eten. Ik merk dat doordat ik de afgelopen dagen zo weinig heb gegeten ook niet echt een hongergevoel meer heb en 's avonds ook niet veel kan eten omdat mijn lichaam heel snel het seintje "vol" aangeeft. Ik voel me verder ook gewoon prima. Niet duizelig ofzo. Ik ben wel weer aan het proberen om in ieder geval mijn ontbijt en lunch te eten omdat dit niet gezond is zo.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Oe Emma nee dat is niet goed als je deze 2 overslaat. Goed dat je het wel weer gaat eten.
Ik heb net (heel duf misschien whaha) met Nederland in beweging mee gedaan
Ik heb net (heel duf misschien whaha) met Nederland in beweging mee gedaan
Gast- Gast
@ emma, dat lijkt me niet zo gezond.
@ Theedoosje: ach, je bent sportief bezig toch
Ben vanmorgen naar mijn verzorgpaard geweest, lekker gereden in de bak en vervolgens nog een eind uitgestapt in de polder. Meneer wil buiten nog wel eens de strijd aangaan wie nou eigenlijk naar wie luistert, maar laatst was het een paar keer 3-0 voor mij en inmiddels lijkt de strijd wel aardig gestreden
T: 3/4 liter water
L: 1,5 glas smoothie, bruine boterham met 30+ kaas, gekookt eitje.
Verder weet ik het nog niet, eet bij mijn moeder vanavond, dus dat wordt lastig bijhouden wat ik eet vrees ik.
@ Theedoosje: ach, je bent sportief bezig toch
Ben vanmorgen naar mijn verzorgpaard geweest, lekker gereden in de bak en vervolgens nog een eind uitgestapt in de polder. Meneer wil buiten nog wel eens de strijd aangaan wie nou eigenlijk naar wie luistert, maar laatst was het een paar keer 3-0 voor mij en inmiddels lijkt de strijd wel aardig gestreden
T: 3/4 liter water
L: 1,5 glas smoothie, bruine boterham met 30+ kaas, gekookt eitje.
Verder weet ik het nog niet, eet bij mijn moeder vanavond, dus dat wordt lastig bijhouden wat ik eet vrees ik.
Flippin' Bitch- Kletskop
Pippa, een dikke knuffel! Ik hoop dat je je snel weer lekker voelt.
TD, je hebt je beweging weer gehad. En dat het duf is, ach.. Boeiend, toch?
Bij mij gaat het echt super. Ik denk dat ik nog vrienden ga worden met de weegschaal. Ik ontbijt, eet m'n lunch en m'n avondeten. Daarnaast eet ik 2 tussendoortjes. Na het avondeten heb ik gewoon geen honger meer, dus 's avonds neem ik ook niks meer. Ik vind het ook niet zo prettig om nog te eten, voordat ik naar bed ga. Vandaag heb ik lekker getennist en friet gegeten. Oeps.. De directeur had voor iedereen friet en een snack gehaald. Voor mij had hij 'e'en of andere kaassnack, die ik nog nooit op had. Dus vanavond heb ik een beetje rustig aan gedaan. Ik kon me vanavond goed inhouden.
TD, je hebt je beweging weer gehad. En dat het duf is, ach.. Boeiend, toch?
Bij mij gaat het echt super. Ik denk dat ik nog vrienden ga worden met de weegschaal. Ik ontbijt, eet m'n lunch en m'n avondeten. Daarnaast eet ik 2 tussendoortjes. Na het avondeten heb ik gewoon geen honger meer, dus 's avonds neem ik ook niks meer. Ik vind het ook niet zo prettig om nog te eten, voordat ik naar bed ga. Vandaag heb ik lekker getennist en friet gegeten. Oeps.. De directeur had voor iedereen friet en een snack gehaald. Voor mij had hij 'e'en of andere kaassnack, die ik nog nooit op had. Dus vanavond heb ik een beetje rustig aan gedaan. Ik kon me vanavond goed inhouden.
Gast- Gast
volgens mij gaat het afvallen goed. Niet echt slechte dingen gegeten. Zit tot nu toe op nog geen 500 kCal. wel al op redelijk wat koolhydraten. Ga straks bbq'en dus moet dat verder laag kunnen houden. Als het weer zo blijft ben ik er erg blij mee
Minx- Lady Post-a-lot
Ik lees morgen weer bij en reageer ik op jullie. Maar ja duf of niet het was wel beweging ja
Gast- Gast
Pagina 28 van 34 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 28 van 34
Permissies van dit forum: