Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 15 van 34
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
emma ben je nog weggeweest in je vakantie of ben je thuis gebleven ?? het normale leven is altijd weer moeilijk...
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi meiden,
Is het goed als ik met jullie meeschrijf?
Afgelopen jaar ben ik ruim 15 kilo afgevallen hartstikke goed natuurlijk maar nu zitten er alweer 6 kilo aan.
Bah, ik baal er enorm van. Onregelmatig leven, stress, relatietroubles en het overlijden van mijn oma hebben mij geen goed gedaan. Nu hoop ik weer wat motivatie te vinden door hier mee te schrijven en steun te krijgen.
Mijn laatste luie vakantie week gaat straks in en vanaf 26 augustus zal ik een stuk regelmatiger gaan leven.
Op tijd opstaan en naar bed. Regelmatiger eten en een stuk gezonder.
Mijn valkuilen zijn snackbarvoer en chips. Ik weet eigenlijk wel wat gezond is en wat niet, toch kan ik me er vaak niet toe zetten en grijp ik heel snel naar 'makkelijk'.
Echt sporten doe ik niet als in naar de sportschool gaan, maar ik zit er wel vaker aan te denken.
Ik heb start to run geprobeert maar kom steeds niet verder dan les 1 Ik heb echt geen conditie en 3 min achter elkaar hardlopen red ik niet eens. Zwemmen vind ik erg leuk maar is zo verrekte duur. Ook daar ga ik over nadenken of het misschien toch niet haalbaar is qua kosten.
Verder wandel ik wel veel met mijn hond, ik denk zo'n 8km per dag. Misschien dat ik dat nog kan uitbreiden.
Ik ben trouwens 1,58 en woog vanmorgen 64 kilo. Een klein dik propje dus.
Uiteindelijk wil ik graag 50 kilo wegen, maar ik probeer dat te bereiken in stapjes van 5 kilo.
Heeft iemand tips voor goede buikspieroefeningen?
Is het goed als ik met jullie meeschrijf?
Afgelopen jaar ben ik ruim 15 kilo afgevallen hartstikke goed natuurlijk maar nu zitten er alweer 6 kilo aan.
Bah, ik baal er enorm van. Onregelmatig leven, stress, relatietroubles en het overlijden van mijn oma hebben mij geen goed gedaan. Nu hoop ik weer wat motivatie te vinden door hier mee te schrijven en steun te krijgen.
Mijn laatste luie vakantie week gaat straks in en vanaf 26 augustus zal ik een stuk regelmatiger gaan leven.
Op tijd opstaan en naar bed. Regelmatiger eten en een stuk gezonder.
Mijn valkuilen zijn snackbarvoer en chips. Ik weet eigenlijk wel wat gezond is en wat niet, toch kan ik me er vaak niet toe zetten en grijp ik heel snel naar 'makkelijk'.
Echt sporten doe ik niet als in naar de sportschool gaan, maar ik zit er wel vaker aan te denken.
Ik heb start to run geprobeert maar kom steeds niet verder dan les 1 Ik heb echt geen conditie en 3 min achter elkaar hardlopen red ik niet eens. Zwemmen vind ik erg leuk maar is zo verrekte duur. Ook daar ga ik over nadenken of het misschien toch niet haalbaar is qua kosten.
Verder wandel ik wel veel met mijn hond, ik denk zo'n 8km per dag. Misschien dat ik dat nog kan uitbreiden.
Ik ben trouwens 1,58 en woog vanmorgen 64 kilo. Een klein dik propje dus.
Uiteindelijk wil ik graag 50 kilo wegen, maar ik probeer dat te bereiken in stapjes van 5 kilo.
Heeft iemand tips voor goede buikspieroefeningen?
Gast- Gast
Ik zal straks als ik thuis ben even een lijstje met goede oefeningen voor je rompstabiliteit neer zetten + uitleg inclusief het aantal herhalingen waar je mee begint. En ik moet toegeven die eerste drie minuten van start to run vind ik ook wel snel hoor. Wat prima zou kunnen is die les meerdere keren doen en dan zOnder de drie minuten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Halloo!!
Menn wat is het rustig hier, ik ben een paar dagen niet geweest en ik hoef niet eens veel bij te lezen!
Liv, wat leuk dat je ook 3/4 hebt! Wij draaien nu al wel de combi 3-4 maar is het is haast niet te doen. Wel fijn dat er bij jullie gesplitst kan worden, daar is bij ons echt te weinig formatie voor(buurtschapsschooltje) Ik ben ook minder met eten bezig nu ik weer werk, wel heb ik veel meer honger, omdat ik nu weer op vaste tijden eet, moet mijn lijf daar weer aan wennen lijkt het wel!
Welkom Alina! Ik moet wel lachen om je benaming, een klein dik propje, hihi. Ik ben 1.82, dat is ook niet alles hoor! Dan ben je al gauw zo lomp, ach ja zo is er altijd wel iets he, haha!
Aankomend weekend is echt bommetje vol!! Vanavond verjaardag van een vriendin, morgen om 8.00 zit ik bij de kapper voor high lights of een coupe soleil en knippen. Daarna moet ik heeeeel veel boodschappen doen want ik ben zondag jarig. Zaterdagmiddag gaan we een filmpje opnemen voor een vriendin en haar vriend die over 2 weken gaan trouwen, we maken een filmpje over een dag uit hun leven. We spelen zelf de rollen, ik ben de vriend hihi. Zaterdagavond hebben we een bbq, zondag vier ik mijn verjaardag. Supergezellig, maar niet echt een weekend om bij te komen haha!
Nou, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend ! XxX
Menn wat is het rustig hier, ik ben een paar dagen niet geweest en ik hoef niet eens veel bij te lezen!
Liv, wat leuk dat je ook 3/4 hebt! Wij draaien nu al wel de combi 3-4 maar is het is haast niet te doen. Wel fijn dat er bij jullie gesplitst kan worden, daar is bij ons echt te weinig formatie voor(buurtschapsschooltje) Ik ben ook minder met eten bezig nu ik weer werk, wel heb ik veel meer honger, omdat ik nu weer op vaste tijden eet, moet mijn lijf daar weer aan wennen lijkt het wel!
Welkom Alina! Ik moet wel lachen om je benaming, een klein dik propje, hihi. Ik ben 1.82, dat is ook niet alles hoor! Dan ben je al gauw zo lomp, ach ja zo is er altijd wel iets he, haha!
Aankomend weekend is echt bommetje vol!! Vanavond verjaardag van een vriendin, morgen om 8.00 zit ik bij de kapper voor high lights of een coupe soleil en knippen. Daarna moet ik heeeeel veel boodschappen doen want ik ben zondag jarig. Zaterdagmiddag gaan we een filmpje opnemen voor een vriendin en haar vriend die over 2 weken gaan trouwen, we maken een filmpje over een dag uit hun leven. We spelen zelf de rollen, ik ben de vriend hihi. Zaterdagavond hebben we een bbq, zondag vier ik mijn verjaardag. Supergezellig, maar niet echt een weekend om bij te komen haha!
Nou, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend ! XxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Fairytale Ik zou het fijn vinden als je wat oefeningen zou willen neerzetten. Jij bent/leert voor fysiotherapeut toch?
Ik zou idd start to run nog eens kunnen oppakken en dan ipv de 3min de 2min nog eens kunnen herhalen.
Ik heb les 1 wel meerdere keren geprobeert maar het werkt zo demotiverend. Loop jij ook met start to run? en welke les ben je dan? Morgen ochtend ga ik het nog eens proberen. Het is gewoon ook het goedkoopste qua sporten.
Maar ik ga vanavond mijn administratie weer eens onder de loep nemen en mss kan het toch wel uit een sportschool/zwemabonnement.
Puk Het klinkt als een druk maar gezellig weekend, ik wens je veel pezier.
Allen Sporten jullie ook bij de sportschool? En zo ja wat betaal je voor je abonnement?
Ik heb geen idee namelijk wat duur is of niet.
Ik zou idd start to run nog eens kunnen oppakken en dan ipv de 3min de 2min nog eens kunnen herhalen.
Ik heb les 1 wel meerdere keren geprobeert maar het werkt zo demotiverend. Loop jij ook met start to run? en welke les ben je dan? Morgen ochtend ga ik het nog eens proberen. Het is gewoon ook het goedkoopste qua sporten.
Maar ik ga vanavond mijn administratie weer eens onder de loep nemen en mss kan het toch wel uit een sportschool/zwemabonnement.
Puk Het klinkt als een druk maar gezellig weekend, ik wens je veel pezier.
Allen Sporten jullie ook bij de sportschool? En zo ja wat betaal je voor je abonnement?
Ik heb geen idee namelijk wat duur is of niet.
Gast- Gast
Puk, wij hebben ook maar een klein schooltje, hoor. We hebben ongeveer 90 leerlingen en zitten ook erg krap in de formatie. We hebben iemand van een andere school rondlopen, die aan het re-integreren is bij ons, dus hij heeft mijn groep 4 op 4 ochtenden per week. Anders had het, helaas, ook niet gekund. Hij is boventallig.
Alina, ik sport bij een sportschool. Ik heb een onbeperkt abonnement en daar betaal ik 40 euro voor. Ik mag alles doen en zo vaak als ik wil.
Alina, ik sport bij een sportschool. Ik heb een onbeperkt abonnement en daar betaal ik 40 euro voor. Ik mag alles doen en zo vaak als ik wil.
Gast- Gast
ik sport nu niet meer bij de sportschool maar t was 30 euro voor onbeperkt.
zelf doe ik nu slimrun, is niet gratis zoals start to run maar heefrt verschillende instapniveaus waardoor het voor mij beter vol te houden is.
ik loop 2 keer per week,fiets 3 keer per week naar mn werk (is 11km heen en 11 km terug) en ga ik of op de wii fit of op mn crosstrainer of wandelen o.i.d. gemiddeld doe ik 1 keer per week niks.
@ puk
bij mij heeft vorig jaar ook een collega geintegreerd, op zich wel jammer omdat je dan zelf minder lestijd hebt en wel eindveranrtwoordelijk bent.Wat bij mij extra vervelemnd was , was dat mn baas deze collega eigenlijk weg wilde hebben dus ik werd constant ondervraagt e.d. pff
zelf doe ik nu slimrun, is niet gratis zoals start to run maar heefrt verschillende instapniveaus waardoor het voor mij beter vol te houden is.
ik loop 2 keer per week,fiets 3 keer per week naar mn werk (is 11km heen en 11 km terug) en ga ik of op de wii fit of op mn crosstrainer of wandelen o.i.d. gemiddeld doe ik 1 keer per week niks.
@ puk
bij mij heeft vorig jaar ook een collega geintegreerd, op zich wel jammer omdat je dan zelf minder lestijd hebt en wel eindveranrtwoordelijk bent.Wat bij mij extra vervelemnd was , was dat mn baas deze collega eigenlijk weg wilde hebben dus ik werd constant ondervraagt e.d. pff
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
schuddebuikje schreef:emma ben je nog weggeweest in je vakantie of ben je thuis gebleven ?? het normale leven is altijd weer moeilijk...
Ik ben 3 nachtjes naar een hotelletje op de veluwe geweest. Ik had in totaal drie weken vrij en we zijn verder gewoon thuis geweest. Wel heb ik veel met vriendinnen afgesproken, regelmatig ergens gaan lunchen, etentjes, etc. En dat tikt toch aan merk ik. Ook ben ik gek op alle lekkere dingen zowel hartig als zoet. Dus heb ik regelmatig chips en chocolade gegeten onder het mom van "ik heb vakantie dus nu mag ik het". Ik heb voor dit weekend dus maar geen lekkere ongezonde dingen in huis gehaald. Ik moet echt even wat strenger gaan opletten!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Alina: Welkom! Ik sport bij een sportschool. Deze heeft ook een zwembad waarbij ik ook onbeperkt mag meedoen aan de groepslessen, baantjes zwemmen en recreatief zwemmen. Ik vond dat erg belangrijk toen ik een sportschool ging kiezen want ik vond zwemmen leuker dan de fitness om te doen haha. Inmiddels is dat wel veranderd omdat ik een hele goede trainer heb gekregen bij de fitness en deze mij echt gemotiveerd houdt door steeds andere oefeningen in mijn programma te zetten en door de begeleiding die hij geeft als ik ga sporten (ik krijg ongeveer 1x in de 5/6 weken een nieuw programma en wordt dan 1 uur door hem begeleid. Ook kan ik om begeleiding vragen als ik het nodig heb. Daarnaast is hij heel vaak aanwezig in de fitnessruimte als ik ga sporten en dan komt hij eigenlijk altijd wel even kijken hoe ik de oefeningen uitvoer en of ik nog vragen heb of zo.). Ik heb dus in mijn abbonement onbeperkt fitness, onbeperkt groepslessen, onbeperkt gebruik maken van saunalandschap, onbeperkt zwemmen (baantjes, groepslessen en recreatief). Ik betaal hiervoor 47,50 per maand.
Puk: Je weekend klinkt erg gezellig. Veel plezier!
Bolus26: Ik lees dat je niet meer sport bij de sportschool maar nu elke dag zelf iets doet. Is dat goed vol te houden? Ik vind het knap als je dat kunt want ik zou te weinig zelfdiscipline hebben denk ik haha.
Ik ben de afgelopen week weer iets aangekomen waar ik erg van baal aangezien ik na de vakantie eigenlijk vrij goed mijn ritme weer heb opgepakt. Ik had al eerder aangegeven dat ik aan mijn lichaam merk dat ik in mijn vakantie meer suiker heb gegeten en dat ik daar nu dus weer meer behoefte aan heb. Dit gaat inmiddels ook al beter dan aan het begin van de week. Ik probeer er niet aan toe te geven en meestal lukt dit ook wel.
Puk: Je weekend klinkt erg gezellig. Veel plezier!
Bolus26: Ik lees dat je niet meer sport bij de sportschool maar nu elke dag zelf iets doet. Is dat goed vol te houden? Ik vind het knap als je dat kunt want ik zou te weinig zelfdiscipline hebben denk ik haha.
Ik ben de afgelopen week weer iets aangekomen waar ik erg van baal aangezien ik na de vakantie eigenlijk vrij goed mijn ritme weer heb opgepakt. Ik had al eerder aangegeven dat ik aan mijn lichaam merk dat ik in mijn vakantie meer suiker heb gegeten en dat ik daar nu dus weer meer behoefte aan heb. Dit gaat inmiddels ook al beter dan aan het begin van de week. Ik probeer er niet aan toe te geven en meestal lukt dit ook wel.
Emma_- Fluisteraar
Alina, welkom...
Ik ben even een weekje afwezig. Druk weekend voor de boeg en vanaf maandag op kamp met mijn werk, t/m vrijdag. Dus dat wordt een weekje niet aan afvallen denken aangezien we niet heel gezond gaan eten. Ga verder geen snoep etc nemen, maar qua avondeten wordt het niet gezond.
Tot de 29e maar weer, dan ga ik weer volledig van start
Ik ben even een weekje afwezig. Druk weekend voor de boeg en vanaf maandag op kamp met mijn werk, t/m vrijdag. Dus dat wordt een weekje niet aan afvallen denken aangezien we niet heel gezond gaan eten. Ga verder geen snoep etc nemen, maar qua avondeten wordt het niet gezond.
Tot de 29e maar weer, dan ga ik weer volledig van start
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@ emma t kost me ook veel moeite hoor maar mede door gezondheids redenen ging ik vaak niet naar de sportschool.Nu kan ik het doen als ik me goed voel en dus op een slechte dag een keertje overslaan zonder dat het me geld kost.
t gaat nu overgens beter dus wellicht als ik dit ritme weer beu ben de sportschool weer es proberen!
@ inge veel plezier op kamp!
t gaat nu overgens beter dus wellicht als ik dit ritme weer beu ben de sportschool weer es proberen!
@ inge veel plezier op kamp!
bolus26- Ratel
Ok bedankt voor de info allemaal.
Ik zit er nu aan te denken om een abonnenment voor 20 euro per maand te nemen.
Dan kan ik 2x per week fitnessen en groepslessen volgen. Verder zit ik er nog aan te denken om een abonnement te nemen bij het zwembad. Onbeperkt zwemmen voor 18 euro. Moet wel even wat schuiven in mijn financien
Maar goed het kan ook pas vanaf september. Kan er nog een weekje over nadenken.
Puk Nog gefeliciteerd met je verjaardag Heb je een leuk weekend gehad?
Inge Veel lezier op kamp
Hoe gaat het met de rest?
Ik zit er nu aan te denken om een abonnenment voor 20 euro per maand te nemen.
Dan kan ik 2x per week fitnessen en groepslessen volgen. Verder zit ik er nog aan te denken om een abonnement te nemen bij het zwembad. Onbeperkt zwemmen voor 18 euro. Moet wel even wat schuiven in mijn financien
Maar goed het kan ook pas vanaf september. Kan er nog een weekje over nadenken.
Puk Nog gefeliciteerd met je verjaardag Heb je een leuk weekend gehad?
Inge Veel lezier op kamp
Hoe gaat het met de rest?
Gast- Gast
Het is hier stil? Hoe gaat het?
Ik doe weer even 2kilo's mee. Overdag gaat het prima, maar 's avonds na het eten.... Dan snaai ik veel teveel!
Eetlijstje voor vandaag:
O: 250 gram magere yoghurt, 30 gram zonnatura muesli en 5 gram lijnzaad
T: perzik
L: 3 volkoren crackers met ham, ei, pasta
T: appel
A: volkoren spghetti met rodesaus en groente
Heeft iemand nog tips voor tussendoortjes? Ik eet eigenlijk alleen fruit en s avonds een schaaltje halfvolle yoghurt.
Ik doe weer even 2kilo's mee. Overdag gaat het prima, maar 's avonds na het eten.... Dan snaai ik veel teveel!
Eetlijstje voor vandaag:
O: 250 gram magere yoghurt, 30 gram zonnatura muesli en 5 gram lijnzaad
T: perzik
L: 3 volkoren crackers met ham, ei, pasta
T: appel
A: volkoren spghetti met rodesaus en groente
Heeft iemand nog tips voor tussendoortjes? Ik eet eigenlijk alleen fruit en s avonds een schaaltje halfvolle yoghurt.
Gast- Gast
Ik eet als tussendoortje; gekookt eitje, avocado, paprika met hummes, komkommer of snack tomaatjes, glas tomatensap, handje noten, rijstwafel of yoghurt.
M'n fruit eet ik bij het ontbijt en de lunch. Daar zitten veel fruitsuikers in en na die maaltijden verbrand ik ze nog.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
ik eet tussendoor ook wel es cranberries of amandelen, cherrytomaatjes of rijstewafel met appelstroop.
bolus26- Ratel
Hey meiden,
Zo mijn kamp zit er op... Heb wel eens een leuker kamp gehad, kids waren niet super gezellig. maar ach!
Opzich leuke dingen gedaan en leuk gehad met mijn collega's en sommige kids.
Hebben wel echt heel goed weer gehad. overdag alle dagen droog, alleen dinsdag tussen de middag een mega bui met hagel/regen/onweer. Toen waren we in het stadje Nordhorn. Maandag zijn we gaan zwemmen in Enschede, heerlijk weer gehad en 's avonds wel regen, toen een spel in het huisje gedaan.
dinsdag dus naar Nordhorn, prachtig weer op die mega bui na. 's avonds naar Honey 2 geweest. woensdag naar Movieworld geweest, bij de pizzeria in Enschede gegeten en een ijsje gegeten in Enschede. Later op de avond pas een bui.
Donderdag geshopt in Enschede, BBQ bij het huisje en marsmellows geroosterd bij het kampvuur.
Vrijdag weer richting huis. was erg vermoeiend, dat wel.
Ik heb morgen nog een bbq hier thuis, helaas niet echt bbq weer maar ach buiten bbq'en en binnen eten
Maandag ga ik weer beginnen en dan met koolhydraatbeperkt eten.
Vrijdag t/m maandag weekendje weg met mijn ouders omdat ze 35 jaar getrouwd zijn. Gaan dan naar Brabant, dagje Efteling, winkelen in Breda en uit eten.
Zo mijn kamp zit er op... Heb wel eens een leuker kamp gehad, kids waren niet super gezellig. maar ach!
Opzich leuke dingen gedaan en leuk gehad met mijn collega's en sommige kids.
Hebben wel echt heel goed weer gehad. overdag alle dagen droog, alleen dinsdag tussen de middag een mega bui met hagel/regen/onweer. Toen waren we in het stadje Nordhorn. Maandag zijn we gaan zwemmen in Enschede, heerlijk weer gehad en 's avonds wel regen, toen een spel in het huisje gedaan.
dinsdag dus naar Nordhorn, prachtig weer op die mega bui na. 's avonds naar Honey 2 geweest. woensdag naar Movieworld geweest, bij de pizzeria in Enschede gegeten en een ijsje gegeten in Enschede. Later op de avond pas een bui.
Donderdag geshopt in Enschede, BBQ bij het huisje en marsmellows geroosterd bij het kampvuur.
Vrijdag weer richting huis. was erg vermoeiend, dat wel.
Ik heb morgen nog een bbq hier thuis, helaas niet echt bbq weer maar ach buiten bbq'en en binnen eten
Maandag ga ik weer beginnen en dan met koolhydraatbeperkt eten.
Vrijdag t/m maandag weekendje weg met mijn ouders omdat ze 35 jaar getrouwd zijn. Gaan dan naar Brabant, dagje Efteling, winkelen in Breda en uit eten.
Inge- Ratel
Inge: Je hebt wel geluk gehad met het weer zeg! Ik heb hier veel meer regen gezien in ieder geval. Leuk dat je een weekendje naar brabant gaat. Breda vind ik echt een leuke winkelstad en de efteling is volgens mij altijd leuk. Ik dacht dat je de afgelopen periode niet meer koolhydraat beperkt at? Of zit ik er nu naast? Wat is de reden dat je dit weer gaat oppikken en hoe ziet je dagmenu er dan uit? Ik ben hier erg nieuwsgierig naar omdat ik veel goede dingen hoor over koolhydraatbeperkt eten.
Gisteren hebben we een BBQ feestje gehouden voor familie en vrienden. Was erg gezellig. We hebben ook echt super geluk gehad met het weer want 's middags waren er nog enorme regenbuien en hagelbuien, maar vanaf dat de gasten binnen zijn gekomen hebben we mooi zonnig en droog weer gehad
Ik heb gisteren helemaal niet opgelet met het eten en heb lekker meegegeten van de BBQ en een aantal wijntjes gedronken. We hebben nog erg veel vlees over en dus doen we vanavond nog een keer een BBQ met een klein groepje mensen. Dus maandag pik het lijnen pas weer op. Vandaag nog even genieten!
Gisteren hebben we een BBQ feestje gehouden voor familie en vrienden. Was erg gezellig. We hebben ook echt super geluk gehad met het weer want 's middags waren er nog enorme regenbuien en hagelbuien, maar vanaf dat de gasten binnen zijn gekomen hebben we mooi zonnig en droog weer gehad
Ik heb gisteren helemaal niet opgelet met het eten en heb lekker meegegeten van de BBQ en een aantal wijntjes gedronken. We hebben nog erg veel vlees over en dus doen we vanavond nog een keer een BBQ met een klein groepje mensen. Dus maandag pik het lijnen pas weer op. Vandaag nog even genieten!
Emma_- Fluisteraar
Klinkt als een heerlijke dag! Beginnen we maandag samen
Vorig jaar heb ik op aanraden van internist koolhydraatbeperkend gegeten! Dit vond ik ideaal, was goed vol te houden en at lekkere dingen
Toen ben ik een tijd gestopt want motivatie was weg.
Januari begon ik met gezond eetpatroon en 2 weken voor dat startte heb ik 2 weken koolhydraatbeperkend gegeten. Dit was goed te doen en de motivatie was terug! Omdat het tot nu toe niet wil lukken met de motivatie start ik hier weer even mee!
Ik vind dit een erg fijne manier! ( ookal ben ik gek op pasta en rijst gerechten)
Vorig jaar heb ik op aanraden van internist koolhydraatbeperkend gegeten! Dit vond ik ideaal, was goed vol te houden en at lekkere dingen
Toen ben ik een tijd gestopt want motivatie was weg.
Januari begon ik met gezond eetpatroon en 2 weken voor dat startte heb ik 2 weken koolhydraatbeperkend gegeten. Dit was goed te doen en de motivatie was terug! Omdat het tot nu toe niet wil lukken met de motivatie start ik hier weer even mee!
Ik vind dit een erg fijne manier! ( ookal ben ik gek op pasta en rijst gerechten)
Inge- Ratel
ik doe maandag met jullie mee!
vanaf donderdag vreselijk slecht gegeten maar goed net wezen hardlopen en dan maandag er weer tegen aan!
doen jullie ook aan extra bewegen? of iets van sappen drinken, zoals de groene smoothie die ik net ergens las?
vanaf donderdag vreselijk slecht gegeten maar goed net wezen hardlopen en dan maandag er weer tegen aan!
doen jullie ook aan extra bewegen? of iets van sappen drinken, zoals de groene smoothie die ik net ergens las?
bolus26- Ratel
He meiden,
Ik heb vrijdag en zaterdag kermis gehad en heb me schandalig misdragen qua eten en drinken! Heb dan ook maar besloten om me niet meer te wegen tot eind september, eerst maar weer eens terug in het goede ritme van goed en gezond eten/bewegen!
Kermis was wel fantastisch, ben nu enorm schor, dus dat zegt genoeg he, haha!
Inge, je kamp klinkt leuk! Het weer is vreemd, het zijn gelukkig vooral buien zodat je niet de hele dag in de regen loopt, dat is een voordeel toch!
Emma, geniet maar lekker! Ik doe weer met je mee vanaf maandag!:-)
Fijne zondag allemaal!! Ik ga socializen met mijn vriend, die is niet mee geweest naar de kermis dus ff bijkletsen:-) XxxX
Ik heb vrijdag en zaterdag kermis gehad en heb me schandalig misdragen qua eten en drinken! Heb dan ook maar besloten om me niet meer te wegen tot eind september, eerst maar weer eens terug in het goede ritme van goed en gezond eten/bewegen!
Kermis was wel fantastisch, ben nu enorm schor, dus dat zegt genoeg he, haha!
Inge, je kamp klinkt leuk! Het weer is vreemd, het zijn gelukkig vooral buien zodat je niet de hele dag in de regen loopt, dat is een voordeel toch!
Emma, geniet maar lekker! Ik doe weer met je mee vanaf maandag!:-)
Fijne zondag allemaal!! Ik ga socializen met mijn vriend, die is niet mee geweest naar de kermis dus ff bijkletsen:-) XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Fijn dat jullie ook allemaal maandag weer fanatiek aan de slag gaan. Dat geeft mij ook weer meer motivatie haha!
Bolus: Ik sport/beweeg regelmatig. Ik ga 3x per week naar de fitness. Ik ben dan ongeveer 2 uur aan het sporten. Daarnaast ga 1x per week baantjes trekken in het zwembad. Soms 2x als ik op een fitness vrije dag nog zin heb om te bewegen. Daarnaast ben ik van plan om op zaterdagochtend yogalessen te gaan volgen. Ik ga binnenkort een proefles doen. Ik kom dus op tussen de 4 en 6 keer sporten per week uit. Ik drink geen speciale sappen of smoothies maar ik wil dit wel eens gaan proberen. Ik zou het dan af en toe drinken i.p.v. een ontbijt maar niet standaard denk ik.
Inge: Zou jij eens kunnen beschrijven hoe een ontbijt/lunch/diner er op een dag uitzien als je koolhydraat beperkt eet? Ik ben wel eens benieuwd naar een voorbeeldje hiervan.
Bolus: Ik sport/beweeg regelmatig. Ik ga 3x per week naar de fitness. Ik ben dan ongeveer 2 uur aan het sporten. Daarnaast ga 1x per week baantjes trekken in het zwembad. Soms 2x als ik op een fitness vrije dag nog zin heb om te bewegen. Daarnaast ben ik van plan om op zaterdagochtend yogalessen te gaan volgen. Ik ga binnenkort een proefles doen. Ik kom dus op tussen de 4 en 6 keer sporten per week uit. Ik drink geen speciale sappen of smoothies maar ik wil dit wel eens gaan proberen. Ik zou het dan af en toe drinken i.p.v. een ontbijt maar niet standaard denk ik.
Inge: Zou jij eens kunnen beschrijven hoe een ontbijt/lunch/diner er op een dag uitzien als je koolhydraat beperkt eet? Ik ben wel eens benieuwd naar een voorbeeldje hiervan.
Emma_- Fluisteraar
ontbijt; Franse magere kwark eventueel met een scheutje suikervrije ranja of Griekse kwark van de Lidl (daar zitten geen of bijna geen koolhydraten in)
Lunch; 2 gebakken eieren met tomaat en/of groente en/of kaas of salade met tonijn, komkommer, tomaat etc
Diner; vlees of vis met veel groente en je mag eventueel een sausje maken met roomkaas of demi creme fraiche of tomatenblokjes bv. Ook zou je bv een sausje kunnen maken met groene/gele/rode curry met wat kokosmelk.
Tussendoor mag je groente, kaas, vlees, vis
In de avond nam ik bijvoorbeeld nog wel eens een eitje met rookvlees bv (als ik overdag geen ei genomen had, anders werd het mij wel wat te veel ei op een dag :p)
Natuurlijk wel alles in mate.
Toen ik het vorig jaar deed at ik ook de vette producten; roomkaas, 48+ kaas, vettere vleeswaren, etc. Maar ga nu ook de magere varianten gebruiken
Ik heb ook een word bestand met hele lekkere recepten.
Lunch; 2 gebakken eieren met tomaat en/of groente en/of kaas of salade met tonijn, komkommer, tomaat etc
Diner; vlees of vis met veel groente en je mag eventueel een sausje maken met roomkaas of demi creme fraiche of tomatenblokjes bv. Ook zou je bv een sausje kunnen maken met groene/gele/rode curry met wat kokosmelk.
Tussendoor mag je groente, kaas, vlees, vis
In de avond nam ik bijvoorbeeld nog wel eens een eitje met rookvlees bv (als ik overdag geen ei genomen had, anders werd het mij wel wat te veel ei op een dag :p)
Natuurlijk wel alles in mate.
Toen ik het vorig jaar deed at ik ook de vette producten; roomkaas, 48+ kaas, vettere vleeswaren, etc. Maar ga nu ook de magere varianten gebruiken
Ik heb ook een word bestand met hele lekkere recepten.
Inge- Ratel
Inge: Dat menu klinkt wel goed. Ik houd niet zo van brood en aardappelen én ik merk dat ik er snel van aankom. Dan is het dubbel zo lastig om het te eten. Maar van de dieetiste moet ik vier sneetjes brood op één dag eten omdat door het jodiumhoudend zout mijn schildklier zou blijven draaien. Ik ben echter al 8 maanden bij deze dieetiste en ik ben nog bijna niets afgevallen (wel een paar centimeters) en ik denk dat haar methode voor mij dus niet zo goed werkt. Ik heb in september weer een afspraak bij haar en wil dan ook met haar overleggen of er misschien een ander dieet voor mij mogelijk is dan alleen mijn leefstijl aanpassen en meer bewegen. Ik doe dit nu al zolang en ik zie zo weinig resultaat. Dan is het moeilijk om gemotiveerd te blijven
Emma_- Fluisteraar
Kan ik mij goed voorstellen.
Aardappels en brood ben ik ook niet dol op, maar rijst en pasta met ik gek op.
Kom zelf ook sneller aan van koolhydraten.
Merk wel dat ik vandaag erg licht in mijn hoofd ben, maar had ik vorige keer ook toen ik begon.
heb ook nog weinig dingen in huis die ik mag, dus zo even boodschappen doen om wat tussendoortjes te halen die ik mag.
Was vandaag laat uit bed en heb ontbeten met kwark. Lunch bestond uit 2 eieren met kaas. Tussendoor heb ik cherrytomaatjes en komkommer gegeten en 2 stukjes kip.
Vanavond staat er kip met groente en curry op het programma...
Aardappels en brood ben ik ook niet dol op, maar rijst en pasta met ik gek op.
Kom zelf ook sneller aan van koolhydraten.
Merk wel dat ik vandaag erg licht in mijn hoofd ben, maar had ik vorige keer ook toen ik begon.
heb ook nog weinig dingen in huis die ik mag, dus zo even boodschappen doen om wat tussendoortjes te halen die ik mag.
Was vandaag laat uit bed en heb ontbeten met kwark. Lunch bestond uit 2 eieren met kaas. Tussendoor heb ik cherrytomaatjes en komkommer gegeten en 2 stukjes kip.
Vanavond staat er kip met groente en curry op het programma...
Inge- Ratel
Dames, ik kom me ook aanmelden. Ik weet niet of ik continu mee zal gaan schrijven, maar kan wel meelezen sowieso. Vanaf vandaag ben ik op dieet, en ik ga voor 15 kilo afvallen, dan zal ik weer lekker(der) in mijn vel zitten. Als grapje heeft mijn vriend gezegd dat als ik 15 kilo (of meer) haal, dat we daarna voor een kindje gaan... haha!
Vandaag heb ik het volgende gegeten;
Ontbijt / plak ontbijtkoek, 2 beschuitjes met appelstroop met een glas water
Tussendoor / fruit, water, thee
Lunch / 1 boterham met kipfilet en komkommer, 1 boterham met lever
Tussendoor / Drinkbouillon
Avondeten / wordt 3 opscheplepels volkoren pasta, 100 gram vlees en saus met veel groente
Ik ben even benieuwd naar sites of tips, wat ik mag tussendoor, wat goed is qua brood beleg, etc.
Vandaag heb ik het volgende gegeten;
Ontbijt / plak ontbijtkoek, 2 beschuitjes met appelstroop met een glas water
Tussendoor / fruit, water, thee
Lunch / 1 boterham met kipfilet en komkommer, 1 boterham met lever
Tussendoor / Drinkbouillon
Avondeten / wordt 3 opscheplepels volkoren pasta, 100 gram vlees en saus met veel groente
Ik ben even benieuwd naar sites of tips, wat ik mag tussendoor, wat goed is qua brood beleg, etc.
Gast- Gast
Pagina 15 van 34 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 15 van 34
Permissies van dit forum: