Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 26 van 34
Pagina 26 van 34 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
AHHHHHHHH ik heb een dip.
Qua afvallen gaat het goed en vanaf maandag hou ik het goed vol. Gisteravond na het avondeten ook niks meer gegeten in de avond. Voor mijzelf een overwinning want vaak neem ik in de avond nog stukjes komkommer, blokje kaas of dat soort dingen. Nou wil ik eigenlijk zo veel mogelijk niks eten in de avond en bv alleen in het weekend in de avond eens wat extra's (wel gezond).
Maar, ik voel mij gigantisch op het moment, ik baal van mijzelf. Wilde eigenlijk zeggen ik walg van mijzelf en misschien is dat ook wel zo maar dat klinkt zo heftig. Ik heb gewoon giga de balen en opeens vind ik mijzelf weer net zo dik als 22 kilo geleden. In de spiegel zie ik een heel dik iemand. En ik weet wel dat ik nog steeds dik ben... Ook kleding vind ik mijzelf niet meer staan (kleding die ik weken geleden nog wel goed vond staan) maar ik heb mij weken zekerder en beter gevoeld... en dan nu opeens dipperdedip.
Bah
Qua afvallen gaat het goed en vanaf maandag hou ik het goed vol. Gisteravond na het avondeten ook niks meer gegeten in de avond. Voor mijzelf een overwinning want vaak neem ik in de avond nog stukjes komkommer, blokje kaas of dat soort dingen. Nou wil ik eigenlijk zo veel mogelijk niks eten in de avond en bv alleen in het weekend in de avond eens wat extra's (wel gezond).
Maar, ik voel mij gigantisch op het moment, ik baal van mijzelf. Wilde eigenlijk zeggen ik walg van mijzelf en misschien is dat ook wel zo maar dat klinkt zo heftig. Ik heb gewoon giga de balen en opeens vind ik mijzelf weer net zo dik als 22 kilo geleden. In de spiegel zie ik een heel dik iemand. En ik weet wel dat ik nog steeds dik ben... Ook kleding vind ik mijzelf niet meer staan (kleding die ik weken geleden nog wel goed vond staan) maar ik heb mij weken zekerder en beter gevoeld... en dan nu opeens dipperdedip.
Bah
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge?
Heb je nog een shirt of trui uit je begin periode bewaard?
Moet je die eens aandoen en dan kijken hoeveel er al veranderd is.....
Ik vond jou toen heel mooi, je lach (en die krijg je niet door afvallen of aankomen) en je haar is gewoon heel mooi, dat zal nu heus niet ineens weg zijn...
Heb je nog een shirt of trui uit je begin periode bewaard?
Moet je die eens aandoen en dan kijken hoeveel er al veranderd is.....
Ik vond jou toen heel mooi, je lach (en die krijg je niet door afvallen of aankomen) en je haar is gewoon heel mooi, dat zal nu heus niet ineens weg zijn...
Gast- Gast
Zit toch hard te denken wie jij bent :p
Nope, heb alles weg gegooid na een grote schoonmaak tijd geleden... Had eigenlijk 1 trui of broek moeten bewaren. Maar was bang dat als ik te grote kleding ging bewaren ik sneller geneigd was die kleding aan te trekken als ik bv weer wat aangekomen was
thanks
Nope, heb alles weg gegooid na een grote schoonmaak tijd geleden... Had eigenlijk 1 trui of broek moeten bewaren. Maar was bang dat als ik te grote kleding ging bewaren ik sneller geneigd was die kleding aan te trekken als ik bv weer wat aangekomen was
thanks
Inge- Ratel
Soms helpt foto's kijken ook...en dan kijken naar een recente foto waarop je je heel goed voelde....
Gast- Gast
Klinkt heel vervelend en herkenbaar, Inge. Maar jij bent zo goed bezig al! Maak eens visueel wat je al achter je hebt gelaten.. Als je in de supermarkt staat, tel dan even snel ruim 22 pakken melk af en zie die hoeveelheid eens. Of 44 pakken suiker of wat dan ook. Of heb je toevallig een kat? Die mega zakken kattenbakvulling, die wegen 20 kilo!!!! Dat ben jij al kwijt...een totale peuter
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
haha
Gemini, ik begrijp dat je niet bekend wil maken wie je eerst was :-D Is je goed recht maar ik ben zooooo nieuwsgierig haha (heb je posts al doorgespit maar kom er niet achter) Naja wie weet valt ooit het kwartje
iig thanks voor je tips
Stippel, je hebt ook helemaal gelijk... Ik heb 2 katten maar niet zulke grote zakken brokjes
Gemini, ik begrijp dat je niet bekend wil maken wie je eerst was :-D Is je goed recht maar ik ben zooooo nieuwsgierig haha (heb je posts al doorgespit maar kom er niet achter) Naja wie weet valt ooit het kwartje
iig thanks voor je tips
Stippel, je hebt ook helemaal gelijk... Ik heb 2 katten maar niet zulke grote zakken brokjes
Inge- Ratel
Ik bedoel dat spul wat in de kattenbak moet Anders heb je een jaarvoorraad voer
Stippel- Fluisteraar
ow daaaaat
Wij hebben zakken van 5 L
Wij hebben zakken van 5 L
Inge- Ratel
Ik mat het in huisdieren....
Eigen hond, herder vd buren etc...
Gast- Gast
Gemini schreef:Ik mat het in huisdieren....
Jij blij en juichen voor de spiegel 'IK BEN DE HOND VAN DE BUREN KWIJT!!'
Stippel- Fluisteraar
Ja precies, en dan moet je dat eens doen waar andere mensen bij zijn ;-)
'Hoera, ik ben een Max kwijt!!!'
'Hoera, ik ben een Max kwijt!!!'
Gast- Gast
Ik ben 3 Jari's kwijt :-) (Onze kat heet Jari)
Gemini kwartje is gevallen
Inge- Ratel
Ontbijt / 2 volkoren beschuitjes met geitenkaas en kalfsleverworst
Lunch / 3 kleine volkoren boterhammen met geitenkaas + komkommer / kipfilet + komkommer / dunne laag pindakaas
Tussendoor / Appel
Avondeten / Zalm uit de oven / Aardappeltjes in schil uit de oven / Salade met tomaat, komkommer & ei.
Lunch / 3 kleine volkoren boterhammen met geitenkaas + komkommer / kipfilet + komkommer / dunne laag pindakaas
Tussendoor / Appel
Avondeten / Zalm uit de oven / Aardappeltjes in schil uit de oven / Salade met tomaat, komkommer & ei.
Gast- Gast
Stippel schreef:Gemini schreef:Ik mat het in huisdieren....
Jij blij en juichen voor de spiegel 'IK BEN DE HOND VAN DE BUREN KWIJT!!'
Wahaha
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
O: schaaltje magere yoghurt & muesli
T: mueslireep
L: 2 bruine boterhammen (pain du boulogne), 1 met gekookt ei, 1 met halve plak 30+ kaas
T: Nectarine
A: Snijbonen, kipfilet en gekookte aardappels.
Tot nu toe gedronken: halve liter water, glas halfvolle melk, glas optimel, 2x koffie verkeerd met zoetje, kop thee.
Ook al half uur gefietst + 3 kwartier rustig gelopen, misschien vanavond nog lopen. En dan voor ik naar bed ga nog wat oefeningen.
Kom maar op met die feedback
Ohja, even op eetmeter ingevuld: 1379 kcal
T: mueslireep
L: 2 bruine boterhammen (pain du boulogne), 1 met gekookt ei, 1 met halve plak 30+ kaas
T: Nectarine
A: Snijbonen, kipfilet en gekookte aardappels.
Tot nu toe gedronken: halve liter water, glas halfvolle melk, glas optimel, 2x koffie verkeerd met zoetje, kop thee.
Ook al half uur gefietst + 3 kwartier rustig gelopen, misschien vanavond nog lopen. En dan voor ik naar bed ga nog wat oefeningen.
Kom maar op met die feedback
Ohja, even op eetmeter ingevuld: 1379 kcal
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op di 13 sep 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
haha geniaal ik ben tot nu toe 1/6e yali kwijt jaja ik ben al 1 kg kwijt eindelijk gaat er wat af. Nu die andere 15 nog maar das een detail :pInge schreef:Ik ben 3 Jari's kwijt :-) (Onze kat heet Jari)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
FB lijstje ziet er keurig uit hoor.
Mijn eetlijstje
O; magere franse kwark
T; niks want laat ontbijt
L; sla met augurk, zilveruitjes en light fetablokjes
T; vergeten / geen trek
D; zometeen rundergehakt met roergebakken groente en een zelfgemaakte tomatensaus met tomaten, tomatenblokjes, verse basilicum en nog meer kruiden erdoor
Verder 2 L groene thee en zo nog water bij mijn eten
Mijn eetlijstje
O; magere franse kwark
T; niks want laat ontbijt
L; sla met augurk, zilveruitjes en light fetablokjes
T; vergeten / geen trek
D; zometeen rundergehakt met roergebakken groente en een zelfgemaakte tomatensaus met tomaten, tomatenblokjes, verse basilicum en nog meer kruiden erdoor
Verder 2 L groene thee en zo nog water bij mijn eten
Inge- Ratel
Vorige week maandag heb ik op de weegschaal gestaan en gister ben ik weer op de weegschaal gaan staan. Er is nu precies een kilo af.
Ik heb een vraag. Op dit moment ben ik snotverkouden en heb ik geen trek in eten. Toch eet ik, omdat het "moet". Vanmorgen was het zo erg dat ik stond te kokhalzen bij een glas Optimel. Wat kan ik nu het beste eten/drinken? Ik wil toch iets binnen krijgen, maar heb geen zin om te kokhalzen.
Ik heb een vraag. Op dit moment ben ik snotverkouden en heb ik geen trek in eten. Toch eet ik, omdat het "moet". Vanmorgen was het zo erg dat ik stond te kokhalzen bij een glas Optimel. Wat kan ik nu het beste eten/drinken? Ik wil toch iets binnen krijgen, maar heb geen zin om te kokhalzen.
Gast- Gast
_Liv schreef:Vorige week maandag heb ik op de weegschaal gestaan en gister ben ik weer op de weegschaal gaan staan. Er is nu precies een kilo af.
Beschuit of een cracker met beleg, iets van soep (bouillon) zodat je toch zout binnen krijgt, daar voel je je ook vaak beter door!
Gast- Gast
Dank je voor de tips. Aan die soep/bouilon zat ik ook al te denken.
Gast- Gast
Dat valt ook niet zo zwaar op je maag, dat is ook wel erg fijn altijd!
Gast- Gast
In ieder geval bouillon of een helder soepje
Melkproducten zou ik even laten voor wat het is.
Verder inderdaad iets van een cracker of beschuitje.
Melkproducten zou ik even laten voor wat het is.
Verder inderdaad iets van een cracker of beschuitje.
Inge- Ratel
Ik probeer ook al zo "droog" mogelijk te eten. Ik hoop dat ik me snel weer goed voel, want op deze manier afvallen, hoeft voor mij ook niet. Haha!
Gast- Gast
kan ik me voorstellen,hopelijk ben je snel weer de oude!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Gelukkig ben ik morgen een dagje vrij. Even bijkomen. Ik word moe van mezelf.
Gast- Gast
Pagina 26 van 34 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 30 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 26 van 34
Permissies van dit forum: