Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 25 van 34
Pagina 25 van 34 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Maar 20 koolhydraten? Ik eet elke dag twee kiwi's, dan zou ik daarmee al aan mijn max qua koolhydraten zitten
Ow en het staat er misschien onduidelijk, maar ik ben pas 6 kilo afgevallen, mijn volgende doel is 9 en dan zit ik dus op de eerste 15 kilo. Waren het er maar al 15, haha
Ow en het staat er misschien onduidelijk, maar ik ben pas 6 kilo afgevallen, mijn volgende doel is 9 en dan zit ik dus op de eerste 15 kilo. Waren het er maar al 15, haha
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Owww, verkeerd gelezen
Nou 6 is hartstikke goed.
Tja fruit bevat veel koolhydraten, die eet ik dan ook niet althans in de 1e fase niet
Nou 6 is hartstikke goed.
Tja fruit bevat veel koolhydraten, die eet ik dan ook niet althans in de 1e fase niet
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Minimale hoeveelheid om vet te blijven verbranden en niet spieren enz op te gaan eten ligt ook tussen de 50 en 100 gram koolhydraten en dat is op zich niet heel moeilijk. Ik zat gister rond de 75 gram en dat was vlees ei yoghurt kwark groente en een glaasje verse sap.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kan me best voorstellen dat koolydraten beperken uit brood/aardappels etc goed werkt. Toch blijf ik het vreemd vinden dat fruit vermeden moet worden. Zelfde trouwens dat er dieeten zijn die groente uitsluiten. Gezonder dan groente en fruit bestaat toch niet?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Groente snap ik ook niet zo goed. Fruit snap ik dan beter. De meeste vitamines die daar in zitten zitten ook in groente. Daarbij zit er veel suiker in fruit. Dus in dat opzicht is het wel logisch.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb geen idee hoeveel koolhydraten ik precies eet op een dag. Ik denk dat de 20 die ik zei ook niet klopt.
Fruit mis ik trouwens echt niet, als je dat maar compenseert met de groenten die je eet
Fruit mis ik trouwens echt niet, als je dat maar compenseert met de groenten die je eet
Inge- Ratel
Heb nog wel een leuke app voor je anders kun je het precies zien. Wil ik je wel voor uitnodigen. Die telt ook netjes je koolhydraten enzo.
Minx- Lady Post-a-lot
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: Pretzel, twee yakult light, glas water
T: Water
L: Twee gebakken eieren met zout, peper en cayenne peper (= pittig!)
T: Cola light
A: Salade Nicoise (met botersla, tonijn, ei en sperziebonen, zonder aardappel, wel balsamico vinaigrette), water
O: Pretzel, twee yakult light, glas water
T: Water
L: Twee gebakken eieren met zout, peper en cayenne peper (= pittig!)
A: Salade Nicoise (met botersla, tonijn, ei en sperziebonen, zonder aardappel, wel balsamico vinaigrette), water
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Okee, ik meld me ook aan. Sinds ik ben gaan studeren en werken ben ik geleidelijk aan 15 kilo aangekomen en daar wil ik weer vanaf. Ik ga niet aan een dieet, maar gezond eten, beetje bijhouden op de eetmeter en daarnaast bewegen. Vandaag in ieder geval al een uur en 3 kwartier gewandeld.
Maar nu heb ik dus honger Oh nee, ik voel dat ik afval
Maar nu heb ik dus honger Oh nee, ik voel dat ik afval
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Fairytale schreef:Heb nog wel een leuke app voor je anders kun je het precies zien. Wil ik je wel voor uitnodigen. Die telt ook netjes je koolhydraten enzo.
bedoel je zon app via je telefoon? die wil ik ook wel
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
en ja hoor vanochtend weer een halve kilo eraf!
wat ik alleen niet begrijp, er is toch al best veel af, maar ik zie er echt niks van ?
iedere keer als er weer wat kilo's afzijn, denk ik...waar dan? ik zie dat niet...oke ik zie mezelf wel elke dag maar heb zon gevoel dat het niet hard genoeg gaat...ben nu al 8 maanden bezig ( en ja kan nog gerust 8 maanden duren en weet wel dat langzaamaan t beste is maar toch .... )
woensdag weer nieuw programma en conditietest en misschien ook wel weer spier/vet meting
ga vragen voor andere apparaten en misschien wat langer cardio. of misschien ipv 1 x 2 keer per dag na de sportschool...of zou dat to much zijn..
wat ik alleen niet begrijp, er is toch al best veel af, maar ik zie er echt niks van ?
iedere keer als er weer wat kilo's afzijn, denk ik...waar dan? ik zie dat niet...oke ik zie mezelf wel elke dag maar heb zon gevoel dat het niet hard genoeg gaat...ben nu al 8 maanden bezig ( en ja kan nog gerust 8 maanden duren en weet wel dat langzaamaan t beste is maar toch .... )
woensdag weer nieuw programma en conditietest en misschien ook wel weer spier/vet meting
ga vragen voor andere apparaten en misschien wat langer cardio. of misschien ipv 1 x 2 keer per dag na de sportschool...of zou dat to much zijn..
luenca- Prater
pm me anders je mailadres dan kan ik je uitnodigen. Ik vind hem makkelijk vooral omdat je zelf ook dingen toe kan voegen.
naam is myfitnesspal van de app
edit: snap ik het nou goed dat je 2 keer per dag naar de sportschool wil??
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:pm me anders je mailadres dan kan ik je uitnodigen. Ik vind hem makkelijk vooral omdat je zelf ook dingen toe kan voegen.
ja
luenca- Prater
Dat is wel een beetje too much. Op zich bereik je daar ook niets mee. Behalve overbelasting denk niet dat je dat wil.
Minx- Lady Post-a-lot
FB, welkom hier...
Fairy, ik wil de app ook wel graag ja :p
Shy, 2x per dag sporten is echt niet goed voor je. Er wordt toch ook gezegd dat je na een dag sporten 1 dag rust (dan mag je wel rustig iets doen maar niet extreem sporten) moet houden?
Mijn eetlijstje
O; Optimel kwark
T; geen idee meer wat dat was?
L; bietensalade (bietjes, light feta blokjes, rucolasla, augurk, zilveruitjes, walnoot, rode uit)
T; niks want toen 2 uurtjes bij geslapen na slaapdienst
D; sla met ei, ui, augurk, zilveruitjes en sperziebonen met gehakt, rode en groene pepertjes, beetje bouillon en sambal
Verder veel water en groene thee gedronken
Fairy, ik wil de app ook wel graag ja :p
Shy, 2x per dag sporten is echt niet goed voor je. Er wordt toch ook gezegd dat je na een dag sporten 1 dag rust (dan mag je wel rustig iets doen maar niet extreem sporten) moet houden?
Mijn eetlijstje
O; Optimel kwark
T; geen idee meer wat dat was?
L; bietensalade (bietjes, light feta blokjes, rucolasla, augurk, zilveruitjes, walnoot, rode uit)
T; niks want toen 2 uurtjes bij geslapen na slaapdienst
D; sla met ei, ui, augurk, zilveruitjes en sperziebonen met gehakt, rode en groene pepertjes, beetje bouillon en sambal
Verder veel water en groene thee gedronken
Inge- Ratel
@ shygirl: dat lijkt me niet echt gezond, 2x per dag sportschool.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Leuk dat je mee komt schrijven Flipping Bitch!
Inge, vult zo'n salade bij jou? Ik heb vanavond salade nicoise gegeten, met botersla, sperziebonen, tonijn en ei, maar zou best wel weer iets lusten
Inge, vult zo'n salade bij jou? Ik heb vanavond salade nicoise gegeten, met botersla, sperziebonen, tonijn en ei, maar zou best wel weer iets lusten
Marin- Lady Post-a-lot
was ik al bang voor dat dat niet goed zou zijn, ben gewoon beetje wanhopig denk. 18.5 kg afgevallen en nog steeds te dik voor maatje 36
luenca- Prater
Maar je hoeft toch niet perse maat 36 te hebben om mooi te zijn Shygirl?
Ik wil afvallen, maar wel absoluut m'n rondingen behouden.
Marin- Lady Post-a-lot
Op zich kun je prima elke dag sporten als je het maar goed afwisseld. Dus niet iedere dag armen. Maar de ene dag bv armen en romp dan benen en dan cardio en dan weer beginnen bij armen/benen.
Ik zit met een giga dilemma. Ik zie zo op tegen morgen. Mijn stage moet gewoon. Die drie nieuwe patienten bezorgen me alleen angst. En 's avonds moet ik sporten en zit er hard over na te denken om maar gewoon af te bellen. Ik zie er zo tegen op om daar heen te moeten. Ik twijfel weer heel erg wil ik stoppen of toch doorgaan. Woensdag ga ik bij de sportschool kijken het is dus niet zo dat ik dan helemaal stop met sporten. Moeilijk is dat iets dat je al zo lang doet om daar mee te stoppen.
Ik zit met een giga dilemma. Ik zie zo op tegen morgen. Mijn stage moet gewoon. Die drie nieuwe patienten bezorgen me alleen angst. En 's avonds moet ik sporten en zit er hard over na te denken om maar gewoon af te bellen. Ik zie er zo tegen op om daar heen te moeten. Ik twijfel weer heel erg wil ik stoppen of toch doorgaan. Woensdag ga ik bij de sportschool kijken het is dus niet zo dat ik dan helemaal stop met sporten. Moeilijk is dat iets dat je al zo lang doet om daar mee te stoppen.
Minx- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Maar je hoeft toch niet perse maat 36 te hebben om mooi te zijn Shygirl?
heb nu maat 38/40 en geloof mij, ik ben nog echt te rond.
brede heupen is mn bouw die gaan niet weg maar mn dijen en buik(vooral zijkant) vind ik toch mooier zonder kipfiletjes en mn kont mag ook nog wel een maatje kleiner, maar die is volgens mij nog t meest afgevallen van allemaal!
luenca- Prater
Joy, mja opzich wel... maar moet zeggen dat ik nu best wat zou lusten haha
Fairy, lastig... Ik kan mij je gevoel goed voorstellen... alleen ben jij de enige die een beslissing kan maken. Zet alles voor jezelf eens op een rijtje en beslis niet meteen nu maar over een paar dagen.
Fairy, lastig... Ik kan mij je gevoel goed voorstellen... alleen ben jij de enige die een beslissing kan maken. Zet alles voor jezelf eens op een rijtje en beslis niet meteen nu maar over een paar dagen.
Inge- Ratel
Dat dacht ik twee weken geleden ook al. Vind het gewoon zo moeilijk maar voor mezelf is het denk ik wel beter. Ik ben nu belangrijk en dat moet ik goed in gedachten houden maar dat voelt zo als falen. En ook omdat ik in een ander team zit dat komt dan zo slecht over. Je krijgt dan toch verhalen dat het daarom zou zijn enz enz.
Minx- Lady Post-a-lot
Je moet sowieso aan jezelf denken. Als jij eraan twijfelt en het niet werkt voor jou zorgt het alleen maar voor frustratie.
Tja lekker laten denken toch als ze dat denken... en waarschijnlijk is dat toch ook zo? Ze hebben je daar belachelijk behandeld door je in dat team te zetten. Als je in het andere team zat had je dan dezelfde twijfel gehad?
Tja lekker laten denken toch als ze dat denken... en waarschijnlijk is dat toch ook zo? Ze hebben je daar belachelijk behandeld door je in dat team te zetten. Als je in het andere team zat had je dan dezelfde twijfel gehad?
Inge- Ratel
Dan minder. Maar dan had ik van mezelf gemoeten. Op zich zijn er gewoon selecties geweest maar heb de helft niet mee kunnen doen. Als een van die andere twee die is afgevallen op de laatste plek had gezeten had ik het prima gevonden maar dit is gewoon een rare keuze geweest. Daarbij hebben ze altijd rare besluiten lijkt of ze niet echt durven. Vrijwilligers beleid is slecht. Maar het is zoveel maar moet het eigenlijk van mezelf nog een kans geven maar vraag me ook weer af waarom. Een grote twijfel dus.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 34 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 29 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 25 van 34
Permissies van dit forum: