Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 14 van 34
Pagina 14 van 34 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
[/quote]
Quinoa kun je zien als een gezonde vervanging voor rijst. Een gestoomd visje en wat groente erbij is bijvoorbeeld een idee. [/quote]
Dat kan ik zelf nog wel bedenken Was op zoek naar een lekker recept.
Fairy, ik wist idd al dat je het goed moet wassen. Weet jij trouwens waarom dat is?
Ik heb het uiteindelijk gegeten met aubergine, rode paprika, ui, tomaat en wat geitenkaas. Was erg lekker!!
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Theedoosje schreef:Kiwi86 schreef:Theedoosje schreef:Maat 46/48 qua broeken kiwi?? Dan heb ik misschien interesse vooral nu nog 48
Ik zal ze anders wel bij vraag en aanbod zetten. Is meteen een stop achter de deur om door te gaan voor mij.
Oh maar ik zie het pas laat vanavond :S Hoop dat ik op tijd ben dan.
Je bent nog niet te laat. Ik heb nog geen tijd gehad om foto's te maken. Ik denk dat het zondag was wordt moet morgen werken + koopavond en zaterdag ook de hele dag. Voordeel, weinig tijd om te snoepen en ik neem alleen gezonde dingen mee
Kiwi86- Fluisteraar
Is voor de smaak. Er zit een soort bitter vliesje omheen dat je er dan afwast. Daar is het eigenlijk om. Vind het erg lekker . die kleine bolletjes die dan in je mond kapot knappen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Is voor de smaak. Er zit een soort bitter vliesje omheen dat je er dan afwast. Daar is het eigenlijk om. Vind het erg lekker . die kleine bolletjes die dan in je mond kapot knappen.
Ik vind het ook erg lekker, mijn moeder maakte het ook wel eens klaar. Maar ik zoek door naar een lekker en gezond recept.
Die van jou probeer ik volgende week.
Waar koop jij het trouwens? Bij onze natuurwinkel is het erg duur. Had het nu op de markt bij een gezondheids kraam gekocht.
Kiwi86- Fluisteraar
Quinoa kun je zien als een gezonde vervanging voor rijst. Een gestoomd visje en wat groente erbij is bijvoorbeeld een idee. [/quote]Kiwi86 schreef:
Dat kan ik zelf nog wel bedenken Was op zoek naar een lekker recept.
Fairy, ik wist idd al dat je het goed moet wassen. Weet jij trouwens waarom dat is?
Ik heb het uiteindelijk gegeten met aubergine, rode paprika, ui, tomaat en wat geitenkaas. Was erg lekker!![/quote]
Jezus, alsjeblieft hoor
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik heb het laatst ook bij de albert heijn zien liggen. Ja wij zijn maar met zijn tweeen en dan valt 2 of 3 euro voor 500 gram nog wel mee. daar kun je dan best vaak van eten.
Minx- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik ben nu in totaal precies 2 kilo afgevallen. Ik sport, let op m'n eten en zit lekker in m'n vel.
Ik ben nu in totaal precies 2 kilo afgevallen. Ik sport, let op m'n eten en zit lekker in m'n vel.
Gast- Gast
@ puk: ik heb ook nog een broek die eigenlijk veel ste groot is, en had die tot nu toe gewoon nog aan, maar mijn mag zei pas heel lief dat ik dat maar niet meer moest doen ... haha... dus heb hem onder in de kast gelegd... onderop de stapel maat 46 en 44 die ik nog heb liggen... dus voorlopig hoef ik geen nieuwe broeken te kopen gelukkig...
Ik heb geen idee van mijn moeder. ze is zelf ook niet slank, dus misschien wil ze ook wel graag afvallen maar lukt het niet...
@ liv: zo jij hebt jezelf even lekker verwend! en wat lekker dat je 2 kilo kwijt bent!
----------------------------------------------------------------------
Gister bij de dietiste geweest en ging daar op de weegschaal staan en was 3,8 kilo kwijt... Een goede start zei ze, maar moest nu wel gaan opbouwen want te snel is niet goed voor je lichaam... dus ik ga toch maar opbouwen (mijn eigenwijsheid is me niet de baas dit keer ). en dan gaat het ook minder snel. Maar vind het wel lekker dat ik over 2,4 kilo onder de 100 zit . Eindelijk bijna die zwangerschaps kilo's eraf na 17 maanden!!
Over 3 weken ga ik op vakantie, en dan hebben we afgesproken omdat ik daar geen koolhydraad arm brood heb om zo gezond mogelijk maar normaal te eten. dus niet te veel snoepen etc, maar dat moet wel lukken. maar vind het ook wel leuk om op vakantie met mijn dochter even ergens pannekoeken ofzo te gaan eten. Dus we laten de snoepjes gewoon even thuis....
Fijne dag!!
Ik heb geen idee van mijn moeder. ze is zelf ook niet slank, dus misschien wil ze ook wel graag afvallen maar lukt het niet...
@ liv: zo jij hebt jezelf even lekker verwend! en wat lekker dat je 2 kilo kwijt bent!
----------------------------------------------------------------------
Gister bij de dietiste geweest en ging daar op de weegschaal staan en was 3,8 kilo kwijt... Een goede start zei ze, maar moest nu wel gaan opbouwen want te snel is niet goed voor je lichaam... dus ik ga toch maar opbouwen (mijn eigenwijsheid is me niet de baas dit keer ). en dan gaat het ook minder snel. Maar vind het wel lekker dat ik over 2,4 kilo onder de 100 zit . Eindelijk bijna die zwangerschaps kilo's eraf na 17 maanden!!
Over 3 weken ga ik op vakantie, en dan hebben we afgesproken omdat ik daar geen koolhydraad arm brood heb om zo gezond mogelijk maar normaal te eten. dus niet te veel snoepen etc, maar dat moet wel lukken. maar vind het ook wel leuk om op vakantie met mijn dochter even ergens pannekoeken ofzo te gaan eten. Dus we laten de snoepjes gewoon even thuis....
Fijne dag!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Annie, jij bent ook weer afgevallen. Super! Ik volg geen speciaal dieet, maar net wat je zegt, probeer ik zo gezond mogelijk te eten.
Gisteravond met m'n vriend uiteten geweest. Als voorgerecht hadden we samen allemaal verschillende hapjes en als hoofdgerecht had ik carpaccio. En na had ik een kopje thee. Ik heb heerlijk gegeten en heb er ook gewoon wat genoten.
Gisteravond met m'n vriend uiteten geweest. Als voorgerecht hadden we samen allemaal verschillende hapjes en als hoofdgerecht had ik carpaccio. En na had ik een kopje thee. Ik heb heerlijk gegeten en heb er ook gewoon wat genoten.
Gast- Gast
He hoi!
Liv, uit eten geweest om je laatste dagje vakantie te vieren? Hebben wij namelijk ook gedaan, haha, ach soms moet je een reden verzinnen om lekker uit eten te gaan, toch! Heb je al weer zin om maandag te beginnen? Ik zeker wel:-) Echt goed hoor, dat je al 2 kilo kwijt bent, keep up the good work
Annie, dat is makkelijk, dat je broeken in alle maten hebt liggen!! In welke maat pas je nu? Ik heb ook nog een broek maat 42 in de kast liggen, maar die is een beetje uit de mode denk ik. Ik ga wel een vreugdedans maken als ik er weer in pas, dus ik doe hem nog niet weg!
Ik heb vandaag mijn auto eindelijk eens van binnen gepoetst en ik heb mijn ring weer gevonden, die ik samen met mijn vriend heb, ik heb hem nooit meer omgedaan omdat hij te krap zat. Nu vond ik hem dus onder mijn autostoel en ik dacht, hee misschien past hij wel weer, en ja hoor! Heb hem nu al een paar uur om en ik merk niet eens dat ik hem om heb, ideaal dus! Mijn vriend ook weer blij
Vanavond ga ik met 2 vriendinnen op stap, naar een feest hier in de buurt, het is voor een groot deel buiten, dus ik hoop zoooo dat het droog blijft!
Verder heb ik niks te melden, dus ik wens jullie een heel erg fijn weekend! XxxX
Liv, uit eten geweest om je laatste dagje vakantie te vieren? Hebben wij namelijk ook gedaan, haha, ach soms moet je een reden verzinnen om lekker uit eten te gaan, toch! Heb je al weer zin om maandag te beginnen? Ik zeker wel:-) Echt goed hoor, dat je al 2 kilo kwijt bent, keep up the good work
Annie, dat is makkelijk, dat je broeken in alle maten hebt liggen!! In welke maat pas je nu? Ik heb ook nog een broek maat 42 in de kast liggen, maar die is een beetje uit de mode denk ik. Ik ga wel een vreugdedans maken als ik er weer in pas, dus ik doe hem nog niet weg!
Ik heb vandaag mijn auto eindelijk eens van binnen gepoetst en ik heb mijn ring weer gevonden, die ik samen met mijn vriend heb, ik heb hem nooit meer omgedaan omdat hij te krap zat. Nu vond ik hem dus onder mijn autostoel en ik dacht, hee misschien past hij wel weer, en ja hoor! Heb hem nu al een paar uur om en ik merk niet eens dat ik hem om heb, ideaal dus! Mijn vriend ook weer blij
Vanavond ga ik met 2 vriendinnen op stap, naar een feest hier in de buurt, het is voor een groot deel buiten, dus ik hoop zoooo dat het droog blijft!
Verder heb ik niks te melden, dus ik wens jullie een heel erg fijn weekend! XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
oh jee wat had ik het moeilijk gister .... we hadden een BBQ bij mijn schoonzusje & zwager. En tijdens het eten ging het prima, ik had wat kip op en veel sla, maar toen kwam het toetjes buffet (je kon het met recht een buffet noemen ) Ze had een appeltaart gebakken, monchoutaart, brownie, fruit uit een pot, fruitspiesjes, heel veel verschillende soorten chocola, een bak slagroom, glaasjes gevuld met bastogne kruimels hangop en gepureerde frambozen, slagroom soesjes. En toen had ik het wel moeilijk.
Toen vroeg iemand aan me (zij was zelf ook op dieet) of ik niet een uitzondering maakte met het dieet op een verjaardag. Dus toen dacht ik nog, misschien ben ik te streng voor mezelf, maar ik zit er nu juist zo lekker in, en vind het zonde om dan te zondigen voor een verjaardag. En ik weet dat als ik dan nu zondig en dan woendag niets ben afgevallen dan baal ik echt, en dat wil ik niet. Nu ben ik heel blij woensdag dat ik het niet gedaan heb en er weer wat vanaf is.
Vanaf gister ontbijt ik weer met een lekker glas melk. Nu ik aan het opbouwen ben kan dat er prima tussen .... Hoe blij kan je zijn met een glas melk hahaha....
Straks lekker haren laten verven, en vanmiddag nog een housewarming van mijn vriendin. En vanavond gezellig met mijn vriend op de bank greys anatomy kijken met een klein bakje nootjes , gezellige dag dus....
Toen vroeg iemand aan me (zij was zelf ook op dieet) of ik niet een uitzondering maakte met het dieet op een verjaardag. Dus toen dacht ik nog, misschien ben ik te streng voor mezelf, maar ik zit er nu juist zo lekker in, en vind het zonde om dan te zondigen voor een verjaardag. En ik weet dat als ik dan nu zondig en dan woendag niets ben afgevallen dan baal ik echt, en dat wil ik niet. Nu ben ik heel blij woensdag dat ik het niet gedaan heb en er weer wat vanaf is.
Vanaf gister ontbijt ik weer met een lekker glas melk. Nu ik aan het opbouwen ben kan dat er prima tussen .... Hoe blij kan je zijn met een glas melk hahaha....
Straks lekker haren laten verven, en vanmiddag nog een housewarming van mijn vriendin. En vanavond gezellig met mijn vriend op de bank greys anatomy kijken met een klein bakje nootjes , gezellige dag dus....
Aagje!- Kletskop
WOW, Annie wat knap van je!!! Goed bezig meid.
De verleidingen zijn moeilijk, maar als je dan iets afgeslagen hebt ben je zo trots op jezelf. dat gevoel is weer heerlijk.
Ik heb gister een stukje kwarktaart genomen en een klein american koekje. Ben met de jongeren op mijn werk gaan bakken en natuurlijk moest ik hun bakkwaliteiten proeven
Aankomende week nog even een weekje heel goed mijn best doen, daarna ga ik op kamp met mijn werk. Niet dat ik dan los ga, maar goed het menu van die week is (volkoren pasta met groente en saus oke ik heb 1 iets gezonders in kunnen brengen haha, pizza, broodje hamburger met sla en soep, BBQ (alle ouders komen ook BBQ'en) en patat)... Dus tja wua avondeten niet heel gezond en in de avonden gaan we altijd borrelen met collega's als de jongeren op bed liggen (1 moet nuchter blijven, voor het geval dat, dus denk dat ik dat maar paar keer aan ga bieden :p)
Verder ach ik schommel wat in mijn gewicht, ik val niet af en kom niet onwijs aan
De verleidingen zijn moeilijk, maar als je dan iets afgeslagen hebt ben je zo trots op jezelf. dat gevoel is weer heerlijk.
Ik heb gister een stukje kwarktaart genomen en een klein american koekje. Ben met de jongeren op mijn werk gaan bakken en natuurlijk moest ik hun bakkwaliteiten proeven
Aankomende week nog even een weekje heel goed mijn best doen, daarna ga ik op kamp met mijn werk. Niet dat ik dan los ga, maar goed het menu van die week is (volkoren pasta met groente en saus oke ik heb 1 iets gezonders in kunnen brengen haha, pizza, broodje hamburger met sla en soep, BBQ (alle ouders komen ook BBQ'en) en patat)... Dus tja wua avondeten niet heel gezond en in de avonden gaan we altijd borrelen met collega's als de jongeren op bed liggen (1 moet nuchter blijven, voor het geval dat, dus denk dat ik dat maar paar keer aan ga bieden :p)
Verder ach ik schommel wat in mijn gewicht, ik val niet af en kom niet onwijs aan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ja de verleiding was erg groot, maar was inderdaad trots dat ik ze allemaal afgeslagen had ... en mijn man vertelde ook nog is dat hij trots was! erg leuk om te horen ...
Ik snap wat je bedoeld met die week weg. lekker van genieten. ik ga over 3 weken op vakantie en dan ga ik ook lekker genieten. Lekker pannenkoeken bakken enzo ...
Ik snap wat je bedoeld met die week weg. lekker van genieten. ik ga over 3 weken op vakantie en dan ga ik ook lekker genieten. Lekker pannenkoeken bakken enzo ...
Aagje!- Kletskop
Fairytale schreef:@bolus weet je ook waar dat artikel stond ben er wel nieuwsgierig naar
beetje laat maar heb ff gezocht maar kom t nergens meer tegen.
t was over een speicale kliniek voor pds. weliicht heb jij meer geluk met google
ik ben nu 2 kilo afgevallen ongeveer 1 per week. nog 23 te gaan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@ annie echt knap! ook leuk dat je vriend het ziet en je een complimentje geeft!
die van mij is daar echt heel slecht in volgens hem kan t altijd gezonder/beter/meer bewegen pff wel is vervelend!
die van mij is daar echt heel slecht in volgens hem kan t altijd gezonder/beter/meer bewegen pff wel is vervelend!
bolus26- Ratel
Puk, ik heb echt weer zin om te beginnen. Alles staat al netjes klaar, haha!
Annie, een schouderklopje voor jou. Super, meid! Ik hoop dat je het woensdag ook echt kunt zien op de weegschaal, al is het gevoel dat je het niet hebt gedaan ook lekker.
Inge, waar ga je volgende week heen op kamp? Ga je de hele week?
Hier gaat het nog steeds lekker. Morgen begin ik weer met werken, dus dan krijg ik weer een vast ritme. Ik heb gewoon weer zin om morgen te beginnen.
Annie, een schouderklopje voor jou. Super, meid! Ik hoop dat je het woensdag ook echt kunt zien op de weegschaal, al is het gevoel dat je het niet hebt gedaan ook lekker.
Inge, waar ga je volgende week heen op kamp? Ga je de hele week?
Hier gaat het nog steeds lekker. Morgen begin ik weer met werken, dus dan krijg ik weer een vast ritme. Ik heb gewoon weer zin om morgen te beginnen.
Gast- Gast
Naar Tubbergen...
5 dagen gaan we, van maandag t/m vrijdag
Liv fijn dat je weer zin hebt om te beginnen, succes
5 dagen gaan we, van maandag t/m vrijdag
Liv fijn dat je weer zin hebt om te beginnen, succes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hallo dames!
Hier ben ik weer Ben op vakantie geweest en was dit topic uit het oog verloren haha. Ik heb op vakantie super slecht gegeten dus ik durf niet te gaan wegen Eerst even flink naar de sportschool en dan durf ik het pas weer aan Het zijn teveel pagina's om bij te gaan lezen dus ik haak vanaf hier weer even in sorry
Hier ben ik weer Ben op vakantie geweest en was dit topic uit het oog verloren haha. Ik heb op vakantie super slecht gegeten dus ik durf niet te gaan wegen Eerst even flink naar de sportschool en dan durf ik het pas weer aan Het zijn teveel pagina's om bij te gaan lezen dus ik haak vanaf hier weer even in sorry
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ik zal ook van mij even een update plaatsen. Ondanks echt slechte dagen blijf ik wel op gewicht. Daar ben ik erg blij mee. Moet nu echt uit gaan zoeken hoe ik er wat mee doe. Ik kom er steeds meer achter dat ik dat onzekere in veel dingen heb. Zo rij ik bijvoorbeeld heel goed auto als ik alleen ben maar zit er iemand naast gaat het slechter.
Minx- Lady Post-a-lot
He Liv, hoe waren je 1e 2 dagen? Ik vind het elk jaar weer zo frappant dat je er zo snel weer helemaal in zit, maar het is wel weer lekker. Donderdag begin ik op mijn nieuwe school, daar krijg ik groep 3/4, ik heb die kinderen nog niet eens gezien, best vreemd eigenlijk! Voor de zomervakantie werkte ik full time, en nu weer, dus tijd om kennis te maken is er nooit geweest. Dus we zullen het donderdag wel gaan mee maken, komt vast goed!
Barbabelle, heb je je zo misdragen dan? Ach ja daar is vakantie voor toch;-) Heb je wel een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
Verder gaat het hier prima, ben gister na het werk ook gewoon gaan sporten, ik wil gelijk weer in het ritme:-) Aankomend weekend ben ik jarig, en de week daarop is het hier kermis, dus er komen nog slechte dagen genoeg deze maand, dus ik ga er alleen maar voor om op gewicht te blijven, lijkt me ff handiger en gezelliger.
Fijne avond!
Barbabelle, heb je je zo misdragen dan? Ach ja daar is vakantie voor toch;-) Heb je wel een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
Verder gaat het hier prima, ben gister na het werk ook gewoon gaan sporten, ik wil gelijk weer in het ritme:-) Aankomend weekend ben ik jarig, en de week daarop is het hier kermis, dus er komen nog slechte dagen genoeg deze maand, dus ik ga er alleen maar voor om op gewicht te blijven, lijkt me ff handiger en gezelliger.
Fijne avond!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Barbabella, hoe was je vakantie?
Fairytale, wat goed dat je op gewicht blijft. Wat vervelend dat je zo onzeker bent ik een aantal dingen. Ik kan soms ook erg onzeker zijn. Zo onzeker dat mijn vriend boos op me word, dus ik herken het wat je zegt.
Puk, ik zit er al weer helemaal in, haha! En ik vind het weer heerlijk! Moet jij maandag weer beginnen? Ik heb ook een 3/4 combinatie. We hebben nu 3 en 4 even apart, om de basis bij groep 3 aan te leren. Eigenlijk ben ik vrij op woensdag, maar mijn duo ziet het niet zitten om een combinatie op woensdag te draaien, dus morgen heb ik groep 4 (mijn oude groep 3). En ik heb er zin in. Dat is echt mijn groepje.
Nou, ik ben druk met werken en ben eigenlijk weinig met eten bezig. Ik doe lekker rustig aan, beweeg en eet gezond. Vanavond lekker wezen steppen.
Fairytale, wat goed dat je op gewicht blijft. Wat vervelend dat je zo onzeker bent ik een aantal dingen. Ik kan soms ook erg onzeker zijn. Zo onzeker dat mijn vriend boos op me word, dus ik herken het wat je zegt.
Puk, ik zit er al weer helemaal in, haha! En ik vind het weer heerlijk! Moet jij maandag weer beginnen? Ik heb ook een 3/4 combinatie. We hebben nu 3 en 4 even apart, om de basis bij groep 3 aan te leren. Eigenlijk ben ik vrij op woensdag, maar mijn duo ziet het niet zitten om een combinatie op woensdag te draaien, dus morgen heb ik groep 4 (mijn oude groep 3). En ik heb er zin in. Dat is echt mijn groepje.
Nou, ik ben druk met werken en ben eigenlijk weinig met eten bezig. Ik doe lekker rustig aan, beweeg en eet gezond. Vanavond lekker wezen steppen.
Gast- Gast
nou ben 3 dagen an t werk en mn eten gaat weer een beetje de mist in (al snack ik nog steeds nie t´s avonds)
net wel hard wezen lopen.pfff ik moet mezelf echt even een schop onder mn kont verkopen!
leuk meerdere juffen hier! Ik heb maandag en dinsdag alle verhuisdozen van de school uitgepakt en donderdag en vrijdag vergaderingen e.d. dan maandag weer aan de slag!
net wel hard wezen lopen.pfff ik moet mezelf echt even een schop onder mn kont verkopen!
leuk meerdere juffen hier! Ik heb maandag en dinsdag alle verhuisdozen van de school uitgepakt en donderdag en vrijdag vergaderingen e.d. dan maandag weer aan de slag!
bolus26- Ratel
haloo allemaal.
ik wil graag met jullie meeschrijven.....
ik ben wendy en ik ben op 4 juli bevallen van een zoon.
ik ben de hele zwangerschap 30 kilo aangekomen. van 77 KG naar 107 KG. de eerst week ben ik 17 KG afgevallen ( wie doet me na ) nu weeg ik 87,5. ik geef borstvoeding en ik weet dat ik niet te snel mag afvallen maar ik wil wel graag gezond gaan eten. ik vul elke dag een schema in op 40 punten dieet om het bij te houden. dit heb ik vandaag gegeten:
2 x ananas vers 1 schijf 100g
2 x brood bruin 1 snee 30g
2 x kaas 48+ voor 1 snee brood 20g
3 x rijst, gekookt 1 opschepl. 50g
3 x wortelen 100g
2 x santen, kokosmelk 1 eetl.
1 x roggebrood donker 1 snee 3.8
1 x rijstwafel 1
2 x kaas 48+ voor 1 snee brood 20g 6
3 liter water
meestal eet en snoep ik meer op een dag maar dat wil ik niet meer.
heb vandaag ook 2 uur gelopen met dit mooie weer
ik wil graag met jullie meeschrijven.....
ik ben wendy en ik ben op 4 juli bevallen van een zoon.
ik ben de hele zwangerschap 30 kilo aangekomen. van 77 KG naar 107 KG. de eerst week ben ik 17 KG afgevallen ( wie doet me na ) nu weeg ik 87,5. ik geef borstvoeding en ik weet dat ik niet te snel mag afvallen maar ik wil wel graag gezond gaan eten. ik vul elke dag een schema in op 40 punten dieet om het bij te houden. dit heb ik vandaag gegeten:
2 x ananas vers 1 schijf 100g
2 x brood bruin 1 snee 30g
2 x kaas 48+ voor 1 snee brood 20g
3 x rijst, gekookt 1 opschepl. 50g
3 x wortelen 100g
2 x santen, kokosmelk 1 eetl.
1 x roggebrood donker 1 snee 3.8
1 x rijstwafel 1
2 x kaas 48+ voor 1 snee brood 20g 6
3 liter water
meestal eet en snoep ik meer op een dag maar dat wil ik niet meer.
heb vandaag ook 2 uur gelopen met dit mooie weer
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben dezer week weer begonnen met werken en ik ben dus weer mijn gezonde leefstijl aan het oppakken. Ik vind het toch wel weer lastig. Ik merk dat ik in de vakantie teveel heb gegeten en dat mijn maag hier aardig gewend aan is geraakt. Het lijkt wel of ik nu veel sneller honger heb dan voor mijn vakantie. Ook merk ik dat mijn lichaam nu echt moet wennen aan dat het niet meer zoveel suiker binnen krijgt (en daar was het voor mijn vakantie net aan gewend ) Ik ben wel erg gemotiveerd dus dat zorgt in ieder geval ervoor dat ik wel zoveel mogelijk gezonde keuzes maak.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Ik ben dezer week weer begonnen met werken en ik ben dus weer mijn gezonde leefstijl aan het oppakken. Ik vind het toch wel weer lastig. Ik merk dat ik in de vakantie teveel heb gegeten en dat mijn maag hier aardig gewend aan is geraakt. Het lijkt wel of ik nu veel sneller honger heb dan voor mijn vakantie. Ook merk ik dat mijn lichaam nu echt moet wennen aan dat het niet meer zoveel suiker binnen krijgt (en daar was het voor mijn vakantie net aan gewend ) Ik ben wel erg gemotiveerd dus dat zorgt in ieder geval ervoor dat ik wel zoveel mogelijk gezonde keuzes maak.
dit herken ik wel en ook gewoon het even wat lekkers eten. ik ben trouwens ondanks mn ´zondes´ van de afgelopen 3 dagen toch wat afgevallen. heb wel veel bewogen dat scheelt!
bolus26- Ratel
Pagina 14 van 34 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 24 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 14 van 34
Permissies van dit forum: