Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 24 van 34
Pagina 24 van 34 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Theedoosje schreef:Shy peperkoek is niet zo verkeerd hoor. En brood eet ik ook gewoon ik ga niet zonder koolhydraten leven. En zo lukt afvallen ook dus ja
nee 1 plakje per dag kan wel, maarja dat is dan weer niet genoeg als ontbijt of lunch :p
ja ik eet ook af en toe brood hoor..maarja ik ben zo 1 ik kom makkelijk aan maar val heel langzaam weer af dus ik ben best strikt voor mezelf.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Theedoosje schreef:Shy peperkoek is niet zo verkeerd hoor. En brood eet ik ook gewoon ik ga niet zonder koolhydraten leven. En zo lukt afvallen ook dus ja
nee 1 plakje per dag kan wel, maarja dat is dan weer niet genoeg als ontbijt of lunch :p
ja ik eet ook af en toe brood hoor..maarja ik ben zo 1 ik kom makkelijk aan maar val heel langzaam weer af dus ik ben best strikt voor mezelf.
Oh ja snel kom ik ook aan. Maar wat brood kan geen kwaad naar mijn idee.
Gast- Gast
L: salade met sla, wortel, olijven, garnaaltjes, komkommer en tomaat (en een paar croutons)
T: handje kruimels (van stroopwafel)
A: Turkse pizza (zonder sausjes, e.d.)
Ik voel me te verrot om te koken, dus ga op de hoek een turkse pizza halen, ik moet toch iets eten, en friet/shoarma/kibbeling ga ik niet aan beginnen! En vriend is er niet, dus die kan ook niet verantwoord voor me koken vandaag, helaas.
T: handje kruimels (van stroopwafel)
A: Turkse pizza (zonder sausjes, e.d.)
Ik voel me te verrot om te koken, dus ga op de hoek een turkse pizza halen, ik moet toch iets eten, en friet/shoarma/kibbeling ga ik niet aan beginnen! En vriend is er niet, dus die kan ook niet verantwoord voor me koken vandaag, helaas.
Gast- Gast
Turkse pizza is nog best gezond, Pippa. Gewoon geen sausjes nemen inderdaad! Wel veel sla nemen, dan is het wel gezond!
Ik heb om 4 uur al gegeten haha, ik werd wakker van m'n dutje (ik had nogal veel pijn dus heb even geslapen), en had zo'n honger dat ik alvast gegeten heb. En ga over 1,5 uur toch de stad in borrelen en dan neem ik nog brood met aioli, dus dan heb ik m'n lunch en diner gewoon omgedraaid..Schijnt zelfs beter te zijn!
Shygirl, nee ik sport niet echt. Ik eet gewoon 3 maaltijden op een dag en snoep eigenlijk amper meer. En ik geloof dat verliefd zijn helpt.
Ik heb om 4 uur al gegeten haha, ik werd wakker van m'n dutje (ik had nogal veel pijn dus heb even geslapen), en had zo'n honger dat ik alvast gegeten heb. En ga over 1,5 uur toch de stad in borrelen en dan neem ik nog brood met aioli, dus dan heb ik m'n lunch en diner gewoon omgedraaid..Schijnt zelfs beter te zijn!
Shygirl, nee ik sport niet echt. Ik eet gewoon 3 maaltijden op een dag en snoep eigenlijk amper meer. En ik geloof dat verliefd zijn helpt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En, heb je wat lekkers gegeten Joy? Ja, dat zei M ook, dat als ik gewoon geen saus neem en veel sla/komkommer/tomaat, dat het dan niet zo'n groot probleem zal zijn haha!
Gast- Gast
Pippa schreef:En, heb je wat lekkers gegeten Joy? Ja, dat zei M ook, dat als ik gewoon geen saus neem en veel sla/komkommer/tomaat, dat het dan niet zo'n groot probleem zal zijn haha!
Ja ik had stampot andijvie!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Turkse pizza is nog best gezond, Pippa. Gewoon geen sausjes nemen inderdaad! Wel veel sla nemen, dan is het wel gezond!
dat klopt volgens mij
Shygirl, nee ik sport niet echt. Ik eet gewoon 3 maaltijden op een dag en snoep eigenlijk amper meer. En ik geloof dat verliefd zijn helpt. ja dat helpt zeker ! en bedsport eej
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ja want overdag heb je nog meer aan al die energie die je krijgt van 't eten, dus verbrand je er nog meer van. 's Avonds doe je meestal niet zo veel meer.
Marin- Lady Post-a-lot
Morgen ga ik beginnen, vandaag alles in huis gehaald. Verder is er ook niet veel dus gaat goed komen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pindakaas zijn wel bijna allemaal onverzadigde vetten.. Ik eet zeker 3a4x per week pindakaas op mijn cracker. Jummie, die van calve met echte stukjes noot. Verder eet ik bijna geen vet, dus dat is een mooie hoeveelheid om mijn onverzadigde vetten een beetje op te krikken.
Gast- Gast
Vandaag laatste avond "slechte" dingen en dan vanaf morgen knallen. Hopelijk heb ik snel resultaat. Heb me voorgenomen om bij mijn diploma uitreiking maatje 40 te hebben. Dus dat is mijn doel.
Diploma uitreiking is in februari of in april. Dus ik denk dat ik op zich niet een heel onrealistisch doel heb. Alleen met de kerstdagen gaat even moeilijk worden. Maar dat overleven we wel weer. Misschien wel leuk om aan het eind van het jaar een update van iedereen te doen die mee doet/deed.
Diploma uitreiking is in februari of in april. Dus ik denk dat ik op zich niet een heel onrealistisch doel heb. Alleen met de kerstdagen gaat even moeilijk worden. Maar dat overleven we wel weer. Misschien wel leuk om aan het eind van het jaar een update van iedereen te doen die mee doet/deed.
Minx- Lady Post-a-lot
Maar je moet niet een té hoog doel voor jezelf leggen Fairytale. Om hoeveel kilo's zou dat gaan?
Gast- Gast
Ik ben vanavond met een vriendin uiteten geweest. Ik heb carpaccio en taco's gegeten. Ik had echt geen zin meer in een toetje. De frietjes en de sausjes heb ik laten staan, want ik zat echt vol. Na dagen slecht gegeten te hebben, heb ik vanavond eindelijk weer een beetje normaal gegeten. Ik zit wel propvol.
Gast- Gast
Goed bezig allemaal wat ik zo lees
Fairy wat heb je allemaal in huis gehaald?
Fairy wat heb je allemaal in huis gehaald?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pippa schreef:Maar je moet niet een té hoog doel voor jezelf leggen Fairytale. Om hoeveel kilo's zou dat gaan?
Mee eens. je kunt beter telkens een kleiner doel hebben dan in 1x een groot doel.
Gast- Gast
Eerst maar eens onder de 80 dat is een kg of 10. Wel besloten om met die 5 dagen alleen eiwit te beginnen. Heb het hele jaar al vanalles geprobeerd en gemerkt dat ik echt ff zo'n start nodig heb. Daarna zal het heel wat langzamer gaan, maar dat is ook de bedoeling. Het hoeft niet snel. Maat 40 lijkt mss een ver doel alleen door de opbouw van mijn lichaam zit ik daar vrij snel al weer aan. maat 38 word dan weer heel moeilijk om voor elkaar te krijgen en dat hoeft ook helemaal niet. Eerst maar eens kg's afvallen met 3 heb ik al weer motivatie. Dat is ook de reden dat ik eerst 5-7 dagen ga crashen. Niet te lang dat is weer niet goed maar wel net genoeg om alles op gang te zetten. En van mezelf mag ik wel fruit en groente hebben.
Laatst aangepast door Fairytale op za 10 sep 2011 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Ik vind 10 kg al een hele grote stap Fairy! Ben het met de voorgangers eens dat je beter kunt gaan voor kleinere doelen. Dat werkt psychologisch ook beter, dan krijg je steeds een positieve affirmatie, ipv zo lang wachten tot je ein-de-lijk je doel behaalt.
Ik fluctueer nu beetje met gewicht, maar dat vind ik niet zo erg, want ben afgelopen week ongesteld geweest. Gisteren voor 't eerst in tijden weer gestopt met chips en M&Ms in de bios. En ik voel me nu ziieeeek! Ik ben de hele nacht kotsmisselijk geweest en alles is er weer uitgekomen. Vraag me nou af of dat echt daardoor komt of dat ik gewoon ziek aan 't worden ben (hoop eigenlijk het eerste, want dinsdag kraambezoek).
Ik fluctueer nu beetje met gewicht, maar dat vind ik niet zo erg, want ben afgelopen week ongesteld geweest. Gisteren voor 't eerst in tijden weer gestopt met chips en M&Ms in de bios. En ik voel me nu ziieeeek! Ik ben de hele nacht kotsmisselijk geweest en alles is er weer uitgekomen. Vraag me nou af of dat echt daardoor komt of dat ik gewoon ziek aan 't worden ben (hoop eigenlijk het eerste, want dinsdag kraambezoek).
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn eerste kleine doel is ook 85 hoor. Maar ik weet als ik daar eenmaal ben dan zit ik zo op 82 en dan gaat het hard. Ben ooit heel veel afgevallen woog op het lichtste 69 kg. Toen maar weer een kg of 7 aangekomen aangezien ik door het vele sporten geen kleding meer pastte. Was niet echt handig. en sindsdien heb ik steeds tussen de 76 en 80 geschommeld met een enkele uitschieter naar 82. April vorig jaar ben ik geopereerd. Toen tijdens en na ok heel erg afgevallen. En daarna keihard aangekomen. Mijn hele systeem was van slag. Die kg's wil ik er nu weer afhebben. Heb afgelopen jaar echt geprobeerd heel erg gezond te eten. Niet te snoepen enz enz. Precies volgens het boekje zeg maar. Maar ik viel geen kg af. Een doel kan mss groot lijken maar voor mij valt dit heel erg mee.
Minx- Lady Post-a-lot
Joy, ik hoop dat het dan het eerste is.
Fairy, rustig aan is inderdaad beter.
Vanmiddag viert mijn nichtje haar verjaardag. Ik heb haar gister beloofd dat ik een hapje smurfentaart ga proeven, haha!
Fairy, rustig aan is inderdaad beter.
Vanmiddag viert mijn nichtje haar verjaardag. Ik heb haar gister beloofd dat ik een hapje smurfentaart ga proeven, haha!
Gast- Gast
Ik weet dat rustig aan beter is al lijkt het bij mij zo te zijn dat er geen tussenweg in zit. Het probleem is echt de koolhydraten ben ik al wel achter. Zodra ik die eet dus gewoon volgens de schijf van 5 zeg maar. Val ik geen kg af, kom ook niet echt aan. Maar zodra ik daar heel erg in ga minderen dus echt koolhydraatarm ga eten dan val ik echt knettersnel af. Een tussenweg is er niet echt. Of ik moet hem nog niet gevonden hebben. Aan de ene kant heel handig maar aan de andere kant ook onhandig. Ik weet wat ik weg moet laten om af te vallen. Maar om gezond te eten heb je ze wel nodig. Dus dat moet je dan weer langzaam opbouwen. Echt stom lichaam.
Al voel ik me wel veel fitter enz enz als ik die stomme dingen niet binnen krijg.
Al voel ik me wel veel fitter enz enz als ik die stomme dingen niet binnen krijg.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb precies hetzelfde Fairy.
Hoewel ik een tijd wel met weinig koolhydraten af viel. Nu wil het niet meer en dat schijnt aan de koolhydraten te liggen. Vandaar dat ik ook weer ben gaan minderen met koolhydraten.
Maak voor nu een lekkere salade met verse rauwe bieten, light feta (naja volgens mij is het geen echte feta maar in zo'n mandje en dan de magere variant), rode ui, walnoten, zilvervliesuitjes en een light dressing (iig met balsamico azijn) en rucolasla
Hoewel ik een tijd wel met weinig koolhydraten af viel. Nu wil het niet meer en dat schijnt aan de koolhydraten te liggen. Vandaar dat ik ook weer ben gaan minderen met koolhydraten.
Maak voor nu een lekkere salade met verse rauwe bieten, light feta (naja volgens mij is het geen echte feta maar in zo'n mandje en dan de magere variant), rode ui, walnoten, zilvervliesuitjes en een light dressing (iig met balsamico azijn) en rucolasla
Inge- Ratel
klinkt goed, ik heb net scrummbled egg met groenten erdoor op... Volgens dukan mag je geen groenten.... uhuh je gaat mij niet vertellen dat dat niet gezond is. Staan best handige dingen in dat boek maar doe het op mijn eigen manier.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoi meiden,
Ik wil hier ook graag gaan meeschrijven. Op dit moment heb ik (veel) overgewicht en wil daar vanaf. Ben al een aantal maanden aan het opletten, maar gaat niet zo vlot als ik wil. Koolhydratenarm/vrij is nu de volgende stap, zoals een aantal meiden hier ook doet zag ik.
Gelijk een vraag: kwark bevat ook behoorlijk wat koolhydraten toch? Of letten jullie vooral op de koolhydraten uit brood, pasta, aardappels, rijst en die dingen?
Mijn eerste doel is 9 kilo eraf. Dan zit ik onder een gewicht wat ik al erg lang niet meer heb gezien en ben ik in totaal 15 kilo kwijt. Daarna moet er nog heel wat af, ik denk nog een keer 15 sowieso), maar dat is van latere zorg. Die ongeveer 9 kilo wil ik graag met Kerst afgevallen zijn, dat lijkt mij wel haalbaar én een mooie grens. Toch?
Iedereen succes en ik hoop dat ik het ga volhouden net als jullie!
Ik wil hier ook graag gaan meeschrijven. Op dit moment heb ik (veel) overgewicht en wil daar vanaf. Ben al een aantal maanden aan het opletten, maar gaat niet zo vlot als ik wil. Koolhydratenarm/vrij is nu de volgende stap, zoals een aantal meiden hier ook doet zag ik.
Gelijk een vraag: kwark bevat ook behoorlijk wat koolhydraten toch? Of letten jullie vooral op de koolhydraten uit brood, pasta, aardappels, rijst en die dingen?
Mijn eerste doel is 9 kilo eraf. Dan zit ik onder een gewicht wat ik al erg lang niet meer heb gezien en ben ik in totaal 15 kilo kwijt. Daarna moet er nog heel wat af, ik denk nog een keer 15 sowieso), maar dat is van latere zorg. Die ongeveer 9 kilo wil ik graag met Kerst afgevallen zijn, dat lijkt mij wel haalbaar én een mooie grens. Toch?
Iedereen succes en ik hoop dat ik het ga volhouden net als jullie!
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
@ stippel gezellig kom erbij
eerste dag ging goed ondanks de verleidingen. mijn werk is altijd erg moeilijk maar dat ook overleefd. er met de fiets heen gegaan dus voor een eerste dag een topdag
eerste dag ging goed ondanks de verleidingen. mijn werk is altijd erg moeilijk maar dat ook overleefd. er met de fiets heen gegaan dus voor een eerste dag een topdag
Minx- Lady Post-a-lot
Stippel, welkom hier
Knap dat je al 15 kilo afgevallen bent
Qua kwark er zit een groot verschil in de verschillende soorten kwark. Ik eet altijd franse magere kwark (soms met een schep optimel kwark erdoor). Hier zitten weinig koolnhydraten in. De Griekse Yoghurt van de lidl (is heeeeel lekker) zitten nog minder koolhydraten in, maar die is best wel vet.
Door de dag heen eet je her en der toch wat koolhydraten. ik probeer dit alleen zo veel mogelijk te minderen door inderdaad geen koolhydraten uit brood, pasta, rijst, aardappels te halen.
geloof dat als je koolhydraatbeperkend eet je moet proberen rond de 20 koolhydraten te zitten (ik kan het nu ook helemaal mis hebben hoor :p)
In Franse magere kwark, zit zo uit mijn hoofd gezegd 3,4 koolhydraten per 100gram
Knap dat je al 15 kilo afgevallen bent
Qua kwark er zit een groot verschil in de verschillende soorten kwark. Ik eet altijd franse magere kwark (soms met een schep optimel kwark erdoor). Hier zitten weinig koolnhydraten in. De Griekse Yoghurt van de lidl (is heeeeel lekker) zitten nog minder koolhydraten in, maar die is best wel vet.
Door de dag heen eet je her en der toch wat koolhydraten. ik probeer dit alleen zo veel mogelijk te minderen door inderdaad geen koolhydraten uit brood, pasta, rijst, aardappels te halen.
geloof dat als je koolhydraatbeperkend eet je moet proberen rond de 20 koolhydraten te zitten (ik kan het nu ook helemaal mis hebben hoor :p)
In Franse magere kwark, zit zo uit mijn hoofd gezegd 3,4 koolhydraten per 100gram
Inge- Ratel
Pagina 24 van 34 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 29 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 24 van 34
Permissies van dit forum: