Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 23 van 34
Pagina 23 van 34 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Ik ben ook niet van de lijstjes, hoor. Ik probeer wel elke dag fruit en genoeg groente te eten. Op het moment heb ik, net als Pippa, enorm pijn in mijn keel.
Vannacht gaat mijn vriend een week vissen in Frankrijk, dus moet ik de hele week alleen eten. Ik heb al met m'n ouders afgesproken dat ik daar ga eten.
Vannacht gaat mijn vriend een week vissen in Frankrijk, dus moet ik de hele week alleen eten. Ik heb al met m'n ouders afgesproken dat ik daar ga eten.
Gast- Gast
Ik heb het een tijdje geprobeerd zonder eetlijstje, dat werkte bij mij echt niet. Toch te vrijblijvend, ook al doe ik het voor mezelf. Ik vind het dan ook knap om te lezen dat het mensen wel lukt zonder lijstje.
Eetlijstje voor vandaag
O: 250 gram magere yoghurt, 8 gram lijnzaad en 30 gram donkere cornflakes
T: 100 gram wortelen
L: Salade van 2 tomaten, 100 gram komkommer, 3 augurken, zalm uit blik, geraspte wortel en 10 gram pinda's
T: Appel
A: 200 gram aardappelen, minimaal 200 gram groente en 1 vegetarische maisschnitzel, als saus neem ik ketchup
T: Schaaltje wortelen en tomaat
Eetlijstje voor vandaag
O: 250 gram magere yoghurt, 8 gram lijnzaad en 30 gram donkere cornflakes
T: 100 gram wortelen
L: Salade van 2 tomaten, 100 gram komkommer, 3 augurken, zalm uit blik, geraspte wortel en 10 gram pinda's
T: Appel
A: 200 gram aardappelen, minimaal 200 gram groente en 1 vegetarische maisschnitzel, als saus neem ik ketchup
T: Schaaltje wortelen en tomaat
Gast- Gast
ik ben ook niet van de lijstjes maar post achteraf wat ik op had
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:ik ben ook niet van de lijstjes maar post achteraf wat ik op had
Ik post het ook achteraf. Maak geen lijstje van te voren met wat ik mag, daar kan ik me toch niet aan houden.
Als ik wakker word bepaal ik wat ik wil ontbijten, niet eerder.
Maar wel leuk om achteraf mn lijstje te plaatsen, zeker als het een gezond lijstje is.
Morgen gaan we naar de dierentuin, ik neem gezonde broodjes mee en een appel en flesje water. Maar denk dat we 's avonds wel ergens zullen eten dus dat zal niet gezond zijn denk ik zo. Maar dat mag best, heb me goed gedragen deze week
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Kiwi> leuk naar de dierentuin. En uit eten kan je zo ongezond kiezen als je wil
Vandaag wordt ook opletten op feestje met wat ik eet Maar komt goed.
Ben nu toch weer een kilo kwijt deze week en dat wil ik zo houden hahah.
Vandaag wordt ook opletten op feestje met wat ik eet Maar komt goed.
Ben nu toch weer een kilo kwijt deze week en dat wil ik zo houden hahah.
Gast- Gast
ik heb ook een feestje vanavond dus dat wordt ff lastig (vind ik) meestal eet ik gewoon wat meer en compenseer ik het met de dag ervoor en erna en sport ik wat extra.
ga nu zo hardlopen!
ga nu zo hardlopen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Ik ben weer opgestaan met barstende hoofdpijn. Waarom ben ik in m'n slaap maar aan het denken? Pff.. Ik ben net gedoucht en ga zo met m'n moeder en nichtje naar de stad. Vanmiddag eten we daar een broodje, maar dat zal wel een verantwoord broodje worden. Vanavond zou ik eigenlijk met een vriendin naar het Sanadome gaan, maar m'n hoofd staat er niet naar, dus komt ze even thee drinken.
Ik ben weer opgestaan met barstende hoofdpijn. Waarom ben ik in m'n slaap maar aan het denken? Pff.. Ik ben net gedoucht en ga zo met m'n moeder en nichtje naar de stad. Vanmiddag eten we daar een broodje, maar dat zal wel een verantwoord broodje worden. Vanavond zou ik eigenlijk met een vriendin naar het Sanadome gaan, maar m'n hoofd staat er niet naar, dus komt ze even thee drinken.
Gast- Gast
goeiemorgen, ik ga zo lekker shoppen in rotterdam op de markt
ben nu 18 kg afgevallen, als t aan mij lig op de helft. als t aan mn fitnessbegeleider ligt nog 6 kilo. misschien iets er tussenin vind het erg moeilijk om te varieren de laatste tijd, heb bijna alleen maar trek in hagelslag, en omdat ik geen vlees eet, weinig keuze. ik eet ook wel magere kaas en light jam, maar op dit moment ook geen trek in, weet iemand nog meer dingen voor op cracker/beschuit? gingen we trouwens nog een meeting doen dames?
ben nu 18 kg afgevallen, als t aan mij lig op de helft. als t aan mn fitnessbegeleider ligt nog 6 kilo. misschien iets er tussenin vind het erg moeilijk om te varieren de laatste tijd, heb bijna alleen maar trek in hagelslag, en omdat ik geen vlees eet, weinig keuze. ik eet ook wel magere kaas en light jam, maar op dit moment ook geen trek in, weet iemand nog meer dingen voor op cracker/beschuit? gingen we trouwens nog een meeting doen dames?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
vruchtenhagel !
En hoe ben jij zoveel afgevallen en in hoeveel tijd?
En hoe ben jij zoveel afgevallen en in hoeveel tijd?
Gast- Gast
Ik ben nu in totaal 2 kilo afgevallen sinds vorige week maandag. En dat terwijl ik wel een gevulde koek en 2 bastognekoeken op heb deze week! Maar ben momenteel ziek(ig), dus eten wil niet zo heel oké 6x per dag, maar wat ik eet is wel verantwoord nu.
Gast- Gast
Fijn dat je toch bent afgevallen Pippa, minder alleen dat je wat ziekig bent.
Liv> balen van je hoofdpijn. Hopelijk gaat het zo over want dat beheerst zo je stemming altijd hoofdpijn.
Bolus> goed bezig met dat compenseren. Je denkt er goed over na.
Liv> balen van je hoofdpijn. Hopelijk gaat het zo over want dat beheerst zo je stemming altijd hoofdpijn.
Bolus> goed bezig met dat compenseren. Je denkt er goed over na.
Gast- Gast
[quote="Theedoosje"]Kiwi> leuk naar de dierentuin. En uit eten kan je zo ongezond kiezen als je wil
Dat is waar. Maar de dierentuin is tot 8 of 9 uur open, dus we etem in de dierentuin. Meestal hebben ze alleen patat met een kroket of sate.
Veel plezier op je feestje!
Dat is waar. Maar de dierentuin is tot 8 of 9 uur open, dus we etem in de dierentuin. Meestal hebben ze alleen patat met een kroket of sate.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Kent een van jullie toevallig het dukan dieet??
Ik moet van mezelf maandag weer beginnen maar vind het zo moeilijk. Op zich lijkt me dat wel prima is behoorlijk koolhydraatarm en dat is ook mijn probleem. Begin is wel heel erg crash als ik het zo zie maar per kg moet je 10 dagen stabiliseren dus uiteindelijk ben je er alsnog een jaar mee bezig ofzo. Ik vind het moeilijk
Ik moet van mezelf maandag weer beginnen maar vind het zo moeilijk. Op zich lijkt me dat wel prima is behoorlijk koolhydraatarm en dat is ook mijn probleem. Begin is wel heel erg crash als ik het zo zie maar per kg moet je 10 dagen stabiliseren dus uiteindelijk ben je er alsnog een jaar mee bezig ofzo. Ik vind het moeilijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lees dat iedereen weer lekker aan de slag is met het gezond eten/afvallen. Heel goed!
Shygirl: wow jij bent echt al veel kilo's kwijt! Goed gedaan!
Pippa: vervelend dat je ziekig bent. Dan is het inderdaad moeilijker vind ik om regelmatig te eten. Goed dat je wel verantwoord eet en fijn dat er al een paar kilo's af zijn! Beterschap!
Kiwi: veel plezier in de dierentuin. Je loopt dan meestal toch veel dus als je dan iets ongezonder eet is het wat minder erg haha.
Ik ben gisteren bij de dieetiste geweest en ik heb heel erg hard moeten huilen. Er was gewoon weer niets vanaf qua gewicht. Wel een paar centimeter van mijn buik en ik weet dat dit ook heel erg goed is maar ik raak enorm gefrustreerd. Ik wist van te voren al dat ik weer niets was afgevallen en toen ik binnenkwam en de dieetiste vroeg hoe het ging ben ik direct in huilen uitgebarsten Ik zat er echt even helemaal doorheen
Ze heeft mijn eetlijstjes bekeken en ze snapt niet hoe het kan dat ik geen gewicht kwijt ben want dat ziet er prima uit. Ze wil niet dat ik echt met een dieet ga starten omdat ze bang is dat ik dan niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg en voor het jojo-effect. Ze denkt nu toch aan een traagwerkend schildklier (al moet ik daar ook niet al mijn hoop op vestigen) en ik ga maandag bloed laten prikken hiervoor. Verder moet ik gewoon lekker doorgaan met gezond eten en sporten en zolang ik centimeters blijf verliezen is het ook goed. Ik ben er wel erg sip onder en ik heb echt het gevoel dat ik nergens meer van kan genieten. Vanavond zouden we frietjes eten maar ik ben zo bang dat hier weer van aan ga komen dat ik dat eigenlijk niet eens meer wil. Ik heb ook voor het eerst sinds jaren echt geen zin in chips en dat zegt bij mij ook veel. Ik heb nu echt de neiging om maar zo min mogelijk te gaan eten, maar dat is natuurlijk ook echt niet gezond. Ik voel me gewoon echt enorm bluhhhhh
Shygirl: wow jij bent echt al veel kilo's kwijt! Goed gedaan!
Pippa: vervelend dat je ziekig bent. Dan is het inderdaad moeilijker vind ik om regelmatig te eten. Goed dat je wel verantwoord eet en fijn dat er al een paar kilo's af zijn! Beterschap!
Kiwi: veel plezier in de dierentuin. Je loopt dan meestal toch veel dus als je dan iets ongezonder eet is het wat minder erg haha.
Ik ben gisteren bij de dieetiste geweest en ik heb heel erg hard moeten huilen. Er was gewoon weer niets vanaf qua gewicht. Wel een paar centimeter van mijn buik en ik weet dat dit ook heel erg goed is maar ik raak enorm gefrustreerd. Ik wist van te voren al dat ik weer niets was afgevallen en toen ik binnenkwam en de dieetiste vroeg hoe het ging ben ik direct in huilen uitgebarsten Ik zat er echt even helemaal doorheen
Ze heeft mijn eetlijstjes bekeken en ze snapt niet hoe het kan dat ik geen gewicht kwijt ben want dat ziet er prima uit. Ze wil niet dat ik echt met een dieet ga starten omdat ze bang is dat ik dan niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg en voor het jojo-effect. Ze denkt nu toch aan een traagwerkend schildklier (al moet ik daar ook niet al mijn hoop op vestigen) en ik ga maandag bloed laten prikken hiervoor. Verder moet ik gewoon lekker doorgaan met gezond eten en sporten en zolang ik centimeters blijf verliezen is het ook goed. Ik ben er wel erg sip onder en ik heb echt het gevoel dat ik nergens meer van kan genieten. Vanavond zouden we frietjes eten maar ik ben zo bang dat hier weer van aan ga komen dat ik dat eigenlijk niet eens meer wil. Ik heb ook voor het eerst sinds jaren echt geen zin in chips en dat zegt bij mij ook veel. Ik heb nu echt de neiging om maar zo min mogelijk te gaan eten, maar dat is natuurlijk ook echt niet gezond. Ik voel me gewoon echt enorm bluhhhhh
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Heb mij daar ook wel eens in verdiept maar vond het niet super klinken.
Zou dan eerder voor dr Frank (op je eigen manier) gaan of gewoon koolhydraatbeperkend eten.
Ik doe het ook op mijn eigen manier en dat is voornamelijk
O; magere franse kwark (kan eventueel met suikervrije siroop)
T; iets van groente, augurk of komkommer
L; eieren of sla met tonijn of tonijnsalade. Voor morgen maak ik voor tussen de middag bietensalade
T; iets van groente
D; mager vlees / vis met veel groente
Is heel prima vol te houden.
Shygirl, wow wat een hoop kilo's... goed bezig
iedereen veel plezier met feestjes, dierentuin etc
ik ben nu aan het werk. Ga vanavond uit eten met vriendinnen. Voordeel is dat ik mij prima aan koolhydraatbeperkend kan houden waar we gaan eten (allerlei kleinere hapjes, soort tapas idee met vis, vlees en groente).
Emma, ik snap je gevoel heel goed... maar cmers er af is zoveel belangrijker dan kilo's. weet je hoe goed dat er wel cmers af zijn en geen kilo's. Bekijk het positief. Wat heb je nou liever? kilo's eraf zonder cmers (dus niemand ziet dat er wat af is) of cmers zonder kilo's (mensen zien dat je wat kwijt bent want minder cmers)
En geniet van je patatje. Het zou ook goed kunnen dat je lichaam juist weer even een boost krijgt als je iets ongezonds eet. Dat je lichaam daarna weer wat harder gaat werken.
Zou dan eerder voor dr Frank (op je eigen manier) gaan of gewoon koolhydraatbeperkend eten.
Ik doe het ook op mijn eigen manier en dat is voornamelijk
O; magere franse kwark (kan eventueel met suikervrije siroop)
T; iets van groente, augurk of komkommer
L; eieren of sla met tonijn of tonijnsalade. Voor morgen maak ik voor tussen de middag bietensalade
T; iets van groente
D; mager vlees / vis met veel groente
Is heel prima vol te houden.
Shygirl, wow wat een hoop kilo's... goed bezig
iedereen veel plezier met feestjes, dierentuin etc
ik ben nu aan het werk. Ga vanavond uit eten met vriendinnen. Voordeel is dat ik mij prima aan koolhydraatbeperkend kan houden waar we gaan eten (allerlei kleinere hapjes, soort tapas idee met vis, vlees en groente).
Emma, ik snap je gevoel heel goed... maar cmers er af is zoveel belangrijker dan kilo's. weet je hoe goed dat er wel cmers af zijn en geen kilo's. Bekijk het positief. Wat heb je nou liever? kilo's eraf zonder cmers (dus niemand ziet dat er wat af is) of cmers zonder kilo's (mensen zien dat je wat kwijt bent want minder cmers)
En geniet van je patatje. Het zou ook goed kunnen dat je lichaam juist weer even een boost krijgt als je iets ongezonds eet. Dat je lichaam daarna weer wat harder gaat werken.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja ik zou het dan ook op mijn manier doen hoor. Hij schakelt bijvoorbeeld het sporten behoorlijk uit. Ja dat werkt toch niet. Ik denk dat ik die eerste 5 dagen wel ga doen. Ff alles in werking zetten. Ik merk dat ik dat wel nodig heb. Ook voor eigen motivatie. En dan aan de hand van mijn koolhydraattabel alles op papier zetten. Dan moet het goed komen. Heb ik in mijn ogen een gezondere mix ervan.
Zit er trouwens heel erg over na te denken om misschien nog iets van een opleiding in de diëtetiek. Lijkt me wel een mooie combi.
Zit er trouwens heel erg over na te denken om misschien nog iets van een opleiding in de diëtetiek. Lijkt me wel een mooie combi.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
thnx, inge, jij anders ook, al ruim 22!
vruchtenhagel zit veel suiker in he...is mij te zoet ook :$
ben sinds 1 mei aan het sporten, eerste paar weken paar keer per week maar al gauw 5/6 x waarvan ook zumba en highshape elke week en soms spinning. verder veel lopen en fietsen. ben op 8 januari begonnen, toen ik ben gaan sporten ging het wat sneller, soms wel n kilo per week en soms geen en soms anderhalf per 2, meestal..het valt blijkbaar over heel me lichaam eraf want ik zie niet snel verschil, maarja ik ben ook kritisch :p
vruchtenhagel zit veel suiker in he...is mij te zoet ook :$
ben sinds 1 mei aan het sporten, eerste paar weken paar keer per week maar al gauw 5/6 x waarvan ook zumba en highshape elke week en soms spinning. verder veel lopen en fietsen. ben op 8 januari begonnen, toen ik ben gaan sporten ging het wat sneller, soms wel n kilo per week en soms geen en soms anderhalf per 2, meestal..het valt blijkbaar over heel me lichaam eraf want ik zie niet snel verschil, maarja ik ben ook kritisch :p
luenca- Prater
Lastig qua mager beleg als je geen vlees eet... ik kom ook niet verder dan 20 of 30+ kaas, 20+ smeerkaas en light jam.
weet niet of je vis eet? maar tonijn uit blik (op water) is ook vetarm
Pindakaas light kan heel zelden, maar daar zit alsnog veel vet in
een ei is ook niet zo heel verkeerd. gekookt is beter dan gebakken. Maar ipv boter op brood een eitje bakken in een beetje boter kan ook prima
Of anders appelstroop, Huttenkase (lekker met wat kruiden en noten erdoor),
Ook lekker bv appel met kaneel op brood
Pippa, ik las ergens dat geitenkaas best mee valt qua vetten,
een ei is ook niet zo heel verkeerd. gekookt is beter dan gebakken. Maar ipv boter op brood een eitje bakken in een beetje boter kan ook prima
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
[quote="Kiwi86"]
oow ik dacht dat je uit ging eten. Ja ach je loopt veel dus dan is het niet zo erg. En een keer mag best.
Heb vandaag ook stuk taart op, klein beetje chipjes en net een broodje frikandel. Maar daar was ik gauw klaar mee. Bah had een vreselijke nasmaak. Misschien door het afkicken van die vetten?
Neem zo dus maar een gezonde boterham
Theedoosje schreef:Kiwi> leuk naar de dierentuin. En uit eten kan je zo ongezond kiezen als je wil
oow ik dacht dat je uit ging eten. Ja ach je loopt veel dus dan is het niet zo erg. En een keer mag best.
Heb vandaag ook stuk taart op, klein beetje chipjes en net een broodje frikandel. Maar daar was ik gauw klaar mee. Bah had een vreselijke nasmaak. Misschien door het afkicken van die vetten?
Neem zo dus maar een gezonde boterham
Gast- Gast
Sorry dat ik niet zo consequent meeschrijven meiden! Ik ben niet zo heel goed in het bijhouden van zo'n topic, maar lees wel mee en merk dat ik er wel motivatie uithaal.
Alhoewel ik wel chocola heb gegeten vanochtend, zowel in m'n chocoladecroissantjes als losse stukjes. Maar wel pure chocola, dus zo slecht is dat niet.
Alhoewel ik wel chocola heb gegeten vanochtend, zowel in m'n chocoladecroissantjes als losse stukjes. Maar wel pure chocola, dus zo slecht is dat niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Inge schreef:Lastig qua mager beleg als je geen vlees eet... ik kom ook niet verder dan 20 of 30+ kaas, 20+ smeerkaas en light jam.
pindakaas light ja das weer lekker op n boterham dan op cracker, alhoewel, op cracker klinkt alweer lekker, misschien weer eens gaan halen! hutenkase ken ik, geprobeerd, maar lust t niet! , maar wat voor kruiden doe jij er door dan?
appelstroop heb ik ook al tijdje niet meer op, dat vind ik alleen lekker op brood en peperkoek(= teveel suiker/vet)
ja gekookt of gebakken ei met brood doe ik zo eens in de week
maar kan natuurlijk ook apart eten bv droog brood of crackers met n appeltje of augurken erbij ipv erop...is lekkerder en gaat er toch wel in, op welke manier dan ook
vis eet ik wel, tonijn uit blik miss maar weer eens proberen ja
tis best lastig, wil zo weinig mogelijk brood eten ivm de koolhydraten..
luenca- Prater
Joy_ schreef:Sorry dat ik niet zo consequent meeschrijven meiden! Ik ben niet zo heel goed in het bijhouden van zo'n topic, maar lees wel mee en merk dat ik er wel motivatie uithaal.
hihi pure chocola, ik eet bijna elke dag wel pure hagelslag maar denk erom meid he, met mate
hoeveel wil jij afvallen dan jij bent toch niet zo dik?
luenca- Prater
Shy peperkoek is niet zo verkeerd hoor. En brood eet ik ook gewoon ik ga niet zonder koolhydraten leven. En zo lukt afvallen ook dus ja
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Joy_ schreef:Sorry dat ik niet zo consequent meeschrijven meiden! Ik ben niet zo heel goed in het bijhouden van zo'n topic, maar lees wel mee en merk dat ik er wel motivatie uithaal.
hihi pure chocola, ik eet bijna elke dag wel pure hagelslag maar denk erom meid he, met mate
Haha ik eet echt bijna nooit chocola, misschien 1 x in de 2 a 3 weken nu. En ik ben helemaal niet zo'n chocoladefreak, dus kan het prima wegleggen na een klein stukje. Gelukkig. En sinds een paar weken heb ik ook amper meer zin in chips..Daar was ik normaal altijd zo gek op.
Ik ben een klein propje. Ik ben 1.64, en woog 80 kilo, en intussen 73, en ga naar de 65. Heb nu maat 40/42, maar wil terug naar 38.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:shygirl87 schreef:Joy_ schreef:Sorry dat ik niet zo consequent meeschrijven meiden! Ik ben niet zo heel goed in het bijhouden van zo'n topic, maar lees wel mee en merk dat ik er wel motivatie uithaal.
Haha ik eet echt bijna nooit chocola, misschien 1 x in de 2 a 3 weken nu. En ik ben helemaal niet zo'n chocoladefreak, dus kan het prima wegleggen na een klein stukje. Gelukkig. En sinds een paar weken heb ik ook amper meer zin in chips..Daar was ik normaal altijd zo gek op.
Ik ben een klein propje. Ik ben 1.64, en woog 80 kilo, en intussen 73, en ga naar de 65. Heb nu maat 40/42, maar wil terug naar 38.
dan weeg je in verhouding net zoveel als mij! maarja mensen zeggen al tegen me dat ik niet dik meer ben, maarja slank ben ik ook nog niet, laatste loodjes al zou dat gerust nog minstens n halfjaar kunnen duren, maar gelukkig heb ik geen deadline
ik zit nu op maat 38/40 en wil naar de 36
ben je gewoon aan het gezond eten of sport je ook?
luenca- Prater
Pagina 23 van 34 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 23 van 34
Permissies van dit forum: