Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 22 van 34 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 22 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  girli wo 7 sep 2011 - 5:07

*meldt zich ook weer* Ik heb in de vakantie op zich niet slecht gegeten, maar heb gewoon weinig gedaan, waardoor ik (hopelijk) nog steeds op hetzelfde gewicht zit. Vanaf maandag moet ik weer naar school en ik ben het echt zat.

Ik heb door het hoolahoop topic ook een hoola hoop gekocht en heb al twee dagen geoefend (lijkt me een record voor mij hihi). Dus ik wil weer serieus aan de slag!!

Hoe gaat het met jullie?!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 22 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:10

Fairytale, 5 keer in de week sporten, vind je dat niet een beetje overdreven? Of iig, ik bedoel meer, een hoog doel, het lijkt me echt vaak.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 5:26

Pippa schreef:Fairytale, 5 keer in de week sporten, vind je dat niet een beetje overdreven? Of iig, ik bedoel meer, een hoog doel, het lijkt me echt vaak.

nee valt wel mee. Het lijkt heel veel. Het enige is dat ik er wat meer kracht er cardio bij wil gaan doen. Ik merk dat ik kracht te kort kom met werken, waardoor mijn rug enzo in opstand komen. Ook om calorieen te verbranden is het goed. Inclusief die 5 keer zit ook korfbal en met het team waar ik nu in zit zijn dat nou niet de meest actieve uren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:30

Ik word gewoon gemotiveerd als ik jullie verhalen lees. En dat terwijl ik vandaag slecht nieuws heb gehad.

Kom op meiden, we kunnen het! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:31

Liv slecht nieuws?? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:50

Je hebt het al gelezen. Dus ik leg mijn aandacht nu even op andere dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:54

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:01

Het voelt ook weer erg goed dat half uurtje op de hometrainer onder gtst. Zo komt het wel weer goed met mij geloof ik Very Happy
Vandaag ook redelijk gezond gegeten. Het avondeten waren 2 bolletjes met kipburger, sla en en tomaat.
En zo meteen neem ik nog wat druiven.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 8:18

Goed bezig meid Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:35

Dank je wel smile hoe wa sjouw dag?

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 8:43

haha nu nog drama. Maandag weer beginnen :P nu eerst ben ik nog ff alleen en dan is koken drama. Werk van half 9 tot half 6/6 uur. Met een beetje geluk ben ik voor half 7 thuis. Volgende week is mijn vriend er ook weer dan heb ik ook geen oppasdienst meer. Dus dan ga ik ff knallen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:47

Geen excuus he :P haha Maar goed dat je weer gaat beginnen maandag.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 9:05

nee weet ik maar het maakt het wel makkelijker om weer te beginnen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 9:10

Ja dat geloof ik. smile Hoop dat je de drive weer te pakken krijgt smile

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 9:13

Ik hoop dat er eindelijk kilo's afgaan.

Maar vandaag beginnen was ook niet gelukt. Ik wil voor mezelf weekschema's gaan maken die uitgebalanceerd zijn. En daar ben ik dus wel even mee bezig om dat allemaal uit te pluizen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 7 sep 2011 - 10:03

Liv *knuffel*

Hier ook weer een goede dag gehad smile Ben aan het werk (slaapdienst)

O; magere kwark
T; cherrytomaatjes
L; zelfgemaakte salade met tonijn, ei, augurk en zilvervliesuitjes
T; augurk
D; bloemkool met gehakt, ui, champignons en een sausje van tomatenblokjes met wat roomkaas light
A; cherrytomaatjes en blokje kaas
verder meer dan 2,5 L groene thee en water gedronken

Koolhydraatbeperkt verantwoord :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  bolus26 wo 7 sep 2011 - 10:18

heej liv heb t even gemist wat er aan de hand is maar hug

ik had niet zo n beste dag veel te weinig en en ongezond gegeten.
3 pannenkoeken met stroop ,stukje ontbijtkoek en chips. ben ook een beetje sip dus ga maar gauw slapen nu Sad
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 17:44

Fairytale schreef:Ik hoop dat er eindelijk kilo's afgaan.

Maar vandaag beginnen was ook niet gelukt. Ik wil voor mezelf weekschema's gaan maken die uitgebalanceerd zijn. En daar ben ik dus wel even mee bezig om dat allemaal uit te pluizen.

Aah oke succes !

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:40

Ik ben nog erg verdrietig, maar ben wel gewoon gaan werken. Ik had wel de hele dag hoofdpijn, maar ik vond de afleiding wel prettig. Ik ben nu bij m'n ouders met m'n vriend. M'n ouders zijn even de deur uit, dus die komen zo weer terug.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:44

Niet zo'n goede week. Ik voel me al de hele week niet lekker, ook eigenlijk geen trek, alleen maar slechte trek eigenlijk.

O: Banaan
T: Knijpfruit
L: 3 beschuitjes met mager beleg
A: 2 broodjes met Duitse biefstuk

Gast
Gast

Bericht  Kiwi86 do 8 sep 2011 - 7:58

Liv; ik heb ook niet meegekregen wat er is maar sterkte.

Pippa; vervelend dat je slechte eetlust heb. Van te weinig eten kun je ook dikker worden dus pas op. Je had zo'n goede week vorige week.

Ik heb vanavond een uur gesport!! Was kapot! Morgen en zaterdag nog en dan heb ik er 5x opzitten deze week.

Mn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met een grapefruit
T: Rijstwafel met hummes
L: cracker met hummes en een groente omelet
T: Paprika reepjes en wat tomaatjes
D: Roerbak groente met tartaar
T: 3 augurken

En natuurlijk veel thee en water. Oh en een glaasje spa en fruit.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  bolus26 do 8 sep 2011 - 8:09

netjes kiwi!

ik heb vandaag op

o: aardbeien
l: tomatensoep,cherrytomaatjes
t:kiwi
d: zalm brocoli en boontjes
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:23

Hey, ik had ook een bericht gepost, maar nu is ie weg!
Ik heb vandaag eindelijk weer eens een geode dag gehad, schrok me een ongeluk vanmorgen op de weegschaal. Dat was motivatie!
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: 250 gram magere yoghurt met lijnzaad en 30 gram donkere cornflakes
T: 1 nectarine
L: Salade van 3 tomaten, 100 gram komkommer, 3 augurken, 1 geraspte wortel, zalm uit blik en 10 gram pinda's
T: 100 gram wortelen handje pinda's en toen ik echt al trek had in avondeten 2 mariabiscuitjes
A: Bonenschotel, slank recept van de AH, met tortillachips (slecht, maar heb me ingehouden daarmee).
T: 2 rijstwafels met smeerkaas. De behoefte naar meer was erg groot, maar heb me ingehouden.
Ik ben trots! Het kan nóg beter: zonder mariabiscuitje en tortillachips, maar dat is ook het enige waar ik een beetje van baal. Morgen weer zo'n dag, jeeej!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:25

Kiwi86 schreef:

Pippa; vervelend dat je slechte eetlust heb. Van te weinig eten kun je ook dikker worden dus pas op. Je had zo'n goede week vorige week.

I know, maar ik verga van de keelpijn, dus eten lukt ook echt niet eigenlijk nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 17:56

Sterkte Pippa met je keel.

Wat hebben jullie mooie lijstjes.
Ik ben niet van de lijstjes op schrijven maar ben nu wel in een week weer afgevallen Very Happy Doet goed voor mijn motivatie Very Happy
Voel ook weer de energie met fietsen (hometrainer) en dat doet mij goed. Ben blij dat het weer goed gaat smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 34 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 28 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: