Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 21 van 34 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 21 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx ma 5 sep 2011 - 9:19

dat is tuigje om en heel hard naar de deur rennen en dan voor de deur gaan zitten mauwen is geen succes.
maar hij is wel heel leuk hoor (haal foto zo weer weg)
weg

Laatst aangepast door Fairytale op ma 5 sep 2011 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 21 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 9:22

Wat een leukerd! I love you
Zo een hadden wij ook gevonden, lief beest was dat.

Edit: deze is liever

Laatst aangepast door Lize op ma 5 sep 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 5 sep 2011 - 9:24

zo extreem dik is ze toch niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 9:25

Nee, maar ze is altijd heel dun geweest. Maar ze heeft vanwege herstel na operatie vanaf april niks mogen doen. Terwijl ze gewend was om elke dag 2-3 uur beweging te hebben. Dus zo vreemd is het niet :P
Ze past iig gezellig in dit topic cheers

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 5 sep 2011 - 9:27

ah ok. ja kat past hier ook di is ook op dieet alleen wel onhandig met twee katten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 5 sep 2011 - 9:28

even korte reactie. heerlijk weekend gehad.
vrijdag rond etenstijd daar, soep en patat gegeten
zaterdag dagje efteling, eigen broodjes mee en 's avonds ergens gegeten
zondag shoppen eindhoven. uitgebreidde lunch bij v&d (noedels met biefstuk, groente en curry) en 's avonds soep met broodjes gegeten
vandaag gezwommen bij centerparks kempervennen.

morgen weer goed beginnen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 9:28

Nee dat is geen doen Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 18:51

Ja fietsen Lize en daar ben ik mee begonnen gisteren...heerlijk weer onder gtst Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 21:15

shygirl87 schreef:
Pippa schreef:Hallo! Vandaag uitgebreide lunch gehad bij/met mijn oma, dus dat was niet zo'n succes met heel gezond lunchen, maar goed, het was wel heel erg gezellig en ze ging bijna huilen omdat ze zo blij was dat we er waren!

O: 2 volkorenbeschuit
L: 1 italiaanse bol met grillworst en 1 croissant met kipfilet
A: 3 aardappels, pepersteak en bruine bonen

Geen tussendoortjes genomen door 'grote' lunch.

tussendoortjes mag je gewoon blijven eten, dan blijft je stofwisseling op gang ;-) heb trouwens ook weleens gehoord dat dat ook op gang blijft door kauwgom te eten, maar of dat waar is....

Ja, maar ik had geen honger doordat die lunch erg vulde, dus daarom had ik geen tussendoortjes nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 21:16

Ik ben inmiddels, na een week (en een dag) 1.6 kg afgevallen. Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 5 sep 2011 - 21:42

Pippa, goed bezig!
Lekker gevoel he die eerste 1,6 eraf. Ga zo door!

Ik ben vanmorgen maar even niet op de weegschaal gaan staan. Niet al te best weekend gehad qua eten en ben ook nog eens ongesteld. Dus weeg vanaf volgende week weer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 5 sep 2011 - 22:32

Pippa schreef:Ik ben inmiddels, na een week (en een dag) 1.6 kg afgevallen. Nog een hoop te gaan, maar het begin is er!

Ik vind dat in 1 week echt super veel hoor! Goed zo!

Ik ga me morgenochtend weer wegen. Gek genoeg zie ik amper verschil in gewicht, het hangt eigenlijk steeds op 75 en 74, maar wel in m'n lichaam (nou ja dat heb ik liever). Gisteren kreeg ik ook weer de vraag of ik was afgevallen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:41

Joy, goed toch? Je lichaam is wel bezig met veranderen, dat is alleen maar goed nieuws Wink

Ja, het zal heus niet elke week bijna 2 kilo zijn, dat maakt ook niet uit, maar voor nu vond ik dat wel leuk, haha!

O: 2 beschuitjes
L: 2 bruine boterhammen met ei als beleg, en een peer
T: 2 beschuitjes
A: pasta met veel groente, saus en kip

En verder thee/water.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:44

Ik ben op zoek naar nog wat meer variatie qua tussendoortjes die niet zoveel kwaad kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 4:54

Pippa wat goed 1.6 kwijt! GOed bezig!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 6 sep 2011 - 4:57

Ik zou wat meer fruit eten Pippa! kiwi's, pruimen, druiven etc. Of komkommer, tomaatjes, yoghurt, kwark, bouillon.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  bolus26 di 6 sep 2011 - 5:18

goed bezig pippa!

leukhe joy zulke vragen! ik kreeg de vraag vandaag ook voor t eerst!

gisteren weer goed begonnen
o: fruitsalade:
l: 3 speltboterhammen met mager beleg
t: cherrytomaatjes
d: beef shanghai
en s avonds gesport

vandaag:
o: fruit
t: eierkoek
l: salade en cup a soup
d: andijvie
en o pde fiets naar t werk dus dat is ruim 2 km
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 5:26

Lavendel schreef:Ik zou wat meer fruit eten Pippa! kiwi's, pruimen, druiven etc. Of komkommer, tomaatjes, yoghurt, kwark, bouillon.

Ja ik heb peren, appels, bananen, aardbeien, druiven en nectarines in huis, dus dat moet wel goed komen! Ik had vandaag alleen maar een peer op mijn werk bij me, verder niks haha, dus vanavond kan ik weer lekker fruit eten.

Tomaat lust ik niet, en yoghurt/kwark mag ik alleen van geiten, dus dat is (te) vet om vaak te eten eigenlijk. En bouillon eet ik steeds al in de middag, vandaar dat ik mee variatie zoek. Maar komkommer is wel handig om ook te nemen misschien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 7:31

Pippa, jeeeej! Goed zo!

Inge, dat klinkt als een geslaagd weekend! Wij waren afgelopen weekend in de buurt. We zaten in Lommel. Waar zat jij?

Ik ben net wezen steppen en het ging goed. Ondanks dat het een les 2 was. Vandaag maar even niet op de weegschaal geweest, want ik ben ongesteld en het weekend heeft niet veel goed gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Inge di 6 sep 2011 - 9:47

Liv, wij zaten in Diessen, vlak bij oirschot

Vandaag weer goed opgepakt en een goede dag gehad. Had mijn eigen eten meegenomen naar mijn werk en veel water en groene thee gedronken

O; magere kwark
T; 2 plakjes kipfilet
L; 2 eieren met kaas
T; 2 augurken
D; kipfilet met groente en gele curry
A; 4 cherrytomaatjes en 2 blokjes 30+ kaas
verder veel water en groene thee
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Kiwi86 di 6 sep 2011 - 10:19

Inge en Liv, jullie weekendjes weg waren geslaagd dus!!

Pippa, wat goed dat je al 1,6kg bent afgevallen!! Ik ga me pas over 6 weken weer wegen op de sportschool. Wil niet dat het teveel in gewicht draait. Als ik 3 kg kwijt ben in 6 weken ben ik al super blij!!

Eten gaat ook super.

O: brinta met sojamelk
T: Banaan en groene thee.
L: 2 geroosterde zuurdesum boterhammen met hummes en een gekookt eitje.
T: Verse groentesoep.
D: volkoren pasta met tomatensaus met paprika, cherry tomaatjes, rode ui en kappertjes.
T: Veel groene thee en een klein stukje 30+ kaas

Ik wilde vanavond gaan sporten maar het waait en regend zo hard dat ik morgen middag ga. Ben gisteren avond 1,5 uur wezen fitnessen dus dat maakt niet zoveel uit dat ik vandaag niet ben gegaan. Plus dat ik de hele dag op mn werk heb schoon gemaakt dus genoeg calorieen heb verbrand.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Emma_ di 6 sep 2011 - 19:55

Gisteren heb ik een hele goede dag gehad en dat motiveert mij wel op het vandaag ook weer goed door te zetten. Eetlijstje gisteren:

O: 1 groene smoothie met spinazie, banaan, halfvolle melk en twee theelepels lijnzaad.
T: 1 groene appel, 1 actimel aardbei en 3 kopjes thee.
L: 2 volkoren boterhammen met 1 plak Milner 30+ kaas mosterd. 2 kopjes thee.
T: 750 ml water, 3 kopjes thee, 1 appel, 1 opkikker kip (mijn tussendoortjes tussen de lunch en avondeten zijn er altijd wat meer omdat ik rond 13.00 lunch en pas om 19.00 kan avondeten).
D: 3 wraps met gemarineerde kipfilet, sla, komkommer, mozzarella, tomaat, augurk en 30+ strooikaas. 1 glas water.
T: 1 glas water, verder niets!

Ik vind het zelf wel een prima eetlijstje en het was ook goed vol te houden. Ik ben gisterenavond ook een uurtje gaan zwemmen en ik ga zo ook weer naar de sportschool.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 20:59

Kilootje wat er aan zat, is er nu weer af smile

Eetlijstje van gisteren:

Ontbijt: Peppermint mocha en skinny blueberry muffin
Lunch: Twee bruine boterhammen met smeerkaas
Diner: Polpettine, Italiaanse gehaktballetjes (met kaas en pijnboompitten er in) met tomatensaus. Wel vet en caloriebom, maar wel koolhydratenarm.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 21:04

Ik ben weer gemotiveerd! Voel mij weer goed Very Happy Hoop dat de bijgekomen kilo's er gauw weer af zijn Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 5:00

Vanaf maandag ga ik er helemaal weer voor. Ga dan ook beginnen bij de sportschool denk ik. In ieder geval eerst een week proberen. Deze week nog ff lekkere dingen eten. En dan maandag weer knallen. Ga vanavond even bezig met een gezond eetpatroon opzetten. Mijn eigen dieet, met per dag wat ik mag eten en wat ik dan ga maken. Kijken of mijn vriend het er mee eens is. Er ligt hier een boekje over koolhydraten. Die dus even door lezen. Zorgen dat ik op zo'n 1600 kCal per dag uit ga komen. En zorgen dat ik alles binnen krijg. Gaat even een gepuzzel worden maar dan gaat het helemaal goed komen.
Als ik daarnaast gewoon 5 keer in de week ga sporten dan moet het goed komen denk ik zo. De sportschool waar ik heen ga zit hier om de hoek dus dat moet goed komen.

Daarnaast is de kat ook mee op dieet dus ik heb een medestander. Die beestjes trekken me wel op tijd mijn bed uit. Mocht ik te lang willen blijven liggen.

Nu heel slecht even eten bestellen want met dit weer ga ik echt niet voor mijn lol de deur uit. Het giet hier echt de hele middag al en zelfs al ga je met de auto dan nog ben je doorweekt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 34 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 27 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: