Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 12 van 34
Pagina 12 van 34 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Fairytale, balen!
Bij mij gaat het nog steeds lekker. Vanavond weer tennisles en ik heb er weer zin in na de vakantie.
Bij mij gaat het nog steeds lekker. Vanavond weer tennisles en ik heb er weer zin in na de vakantie.
Gast- Gast
Fairy, wat balen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Vertraging had ik toch al Omdat ik een hele slechte stage plek had studeer nu af in februari of april ligt er een bertje aan hoe snel het daarna gaat. Ben ik in 10 weken klaar dan is het ook klaar heb ik er 20 weken voor nodig word het 20 weken. Dis vandaar het verschil. Geloof dat iedereen er meer mee zit als ik zelf ik heb zoiets vertraging is er toch wel en of dat nou 10 of 30 weken is maakt ook niet veel uit.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik breek ook weer eens in
Door verschillende redenen heb ik wat stil gestaan met mjn gewicht.
Nu gaat het weer de goede kant op en heb ik ook weer meer te vertellen hoop ik
Fairy> balen dat je het nu niet gaat halen. Hopelijk wel na zoveel weken nog. Succes voor de komende tijd!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal wel goed met afvallen. Ik heb niet alles terug gelezen aangezien dat wel veel is
Door verschillende redenen heb ik wat stil gestaan met mjn gewicht.
Nu gaat het weer de goede kant op en heb ik ook weer meer te vertellen hoop ik
Fairy> balen dat je het nu niet gaat halen. Hopelijk wel na zoveel weken nog. Succes voor de komende tijd!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal wel goed met afvallen. Ik heb niet alles terug gelezen aangezien dat wel veel is
Gast- Gast
Pff voel me niet zo lekker, heb steeds enorme maag krampen, heb dat wel vaker en de dokter zegt dat het een buikgriep virus kan zijn, maar gelukkig loop ik niet leeg (aan bijde kanten ) Eet alleen ook niet zo veel, want het helemaal geen trek. Hoop dat de medicijnen snel gaan werken.
Vandaag de hele middag + avond op stap. We gaan poldersporten met de vrienden groep, met aansluitend daaraan een BBQ daar. Ik zelf doe niet mee met het poldersporten haha vind dat echt te vies .... Mijn man is begeleider daar dus ben er al een paar keer geweest.
Met de bbq hou ik het wel gewoon bij vlees en salade, dus geen brood voor mij... het gaat net zo goed , en misschien eet ik wel maar 1 stukje (gezien me buik)
Nou fijne dag allemaal!!!
Vandaag de hele middag + avond op stap. We gaan poldersporten met de vrienden groep, met aansluitend daaraan een BBQ daar. Ik zelf doe niet mee met het poldersporten haha vind dat echt te vies .... Mijn man is begeleider daar dus ben er al een paar keer geweest.
Met de bbq hou ik het wel gewoon bij vlees en salade, dus geen brood voor mij... het gaat net zo goed , en misschien eet ik wel maar 1 stukje (gezien me buik)
Nou fijne dag allemaal!!!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
zou een uur fietsen en een uur lopen net zo goed zijn als anderhalf uur fitnessen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ligt er aan wat je tijdens de fitness doet. Het gaat er om dat je in je vetverbrandingzone zit. Bij fitness is het een beetje en en. Je traint kracht dus meer spieren die meer energie nodig hebben. Beiden is gewoon heel goed om te doen. Dus lekker gaan fietsen en lopen als je geen zin hebt om te fitnessen.
Bij mij staat het afvallen op het moment gewoon even stil. Het is niet dat ik ongezond en slecht eet maar ik val gewoon ff niet af. Denk ook dat het met de stress te maken heeft.
Vanavond ga ik lekker uit eten met prosecco en onze vriendjes. En dan over twee weken even contact met school opnemen over stage. Heb al bedacht dat ik naar het adres wil waar een vriendin van mij nu zit.
Bij mij staat het afvallen op het moment gewoon even stil. Het is niet dat ik ongezond en slecht eet maar ik val gewoon ff niet af. Denk ook dat het met de stress te maken heeft.
Vanavond ga ik lekker uit eten met prosecco en onze vriendjes. En dan over twee weken even contact met school opnemen over stage. Heb al bedacht dat ik naar het adres wil waar een vriendin van mij nu zit.
Minx- Lady Post-a-lot
Gezellgi Fairy En ik hoop dat je daar een nieuwe plek vind waar je het mooi af kan ronden.
Balen dat je stil staat met afvallen. Ik hoop dat je gauw weer wat kwijt raakt.
Balen dat je stil staat met afvallen. Ik hoop dat je gauw weer wat kwijt raakt.
Gast- Gast
Stil sta k al een half jaar dus op zich maar met eten gaat het gewoon goed.
Maak deze stage wel gewoon af hoor. Nog 13 weken en dan een nieuwe. Komt wel goed. Kan hier ook nog veel leren. Dus dat is dan het doel en dan 10 of 20 weken een andere stage.
Maak deze stage wel gewoon af hoor. Nog 13 weken en dan een nieuwe. Komt wel goed. Kan hier ook nog veel leren. Dus dat is dan het doel en dan 10 of 20 weken een andere stage.
Minx- Lady Post-a-lot
Fijn dat je er zo positief tegenover staat. Dan kom je er wel
Gast- Gast
Fairytale, vervelend dat je vertraging hebt opgelopen:( Succes in ieder geval nog! Veeel plezier vanavond, geniet ervan!
Theedoosje, balen dat je ff stilstaat, weet je hoe het komt? Wel frustrerend he!!
Annie, vervelend dat je niet lekker bent, en ik heb ook nog nooit van poldersporten gehoord, maar ik kan me er iets bij voorstellen Veel plezier bij de bbq!
Shygirl, bewegen is altijd goed! Maar lopen en fietsen is natuurlijk minder inspannend dan joggen of crossen, en je mist de krachttraining, dus als je het zo bekijkt is fitness wel effectiever.
Ik heb gister echt TE lekker gegeten, ik was winkelen met 2 vriendinnen en we gingen daarna gezellig op het terras eten. Ik heb spare-ribs gehad, heb geloof ik nog nooit zulke lekkere gehad, echt genoten dus;-) Daarna nog een swirl gehad, echt te slecht, maar zooo lekker! Dus vandaag ben ik ff aan het balansen.
Vanavond ga ik oppassen op de zoon van een vriendin en morgen met de hele vriendengroep van mijn vriend naar de autocross, 2 vrienden van hem doen mee, en dat is altijd erg leuk en gezellig. Na de tijd eten bij de Turk, dat is traditie elk jaar, haha! Goed bezig
Fijn weekend allemaal!
Theedoosje, balen dat je ff stilstaat, weet je hoe het komt? Wel frustrerend he!!
Annie, vervelend dat je niet lekker bent, en ik heb ook nog nooit van poldersporten gehoord, maar ik kan me er iets bij voorstellen Veel plezier bij de bbq!
Shygirl, bewegen is altijd goed! Maar lopen en fietsen is natuurlijk minder inspannend dan joggen of crossen, en je mist de krachttraining, dus als je het zo bekijkt is fitness wel effectiever.
Ik heb gister echt TE lekker gegeten, ik was winkelen met 2 vriendinnen en we gingen daarna gezellig op het terras eten. Ik heb spare-ribs gehad, heb geloof ik nog nooit zulke lekkere gehad, echt genoten dus;-) Daarna nog een swirl gehad, echt te slecht, maar zooo lekker! Dus vandaag ben ik ff aan het balansen.
Vanavond ga ik oppassen op de zoon van een vriendin en morgen met de hele vriendengroep van mijn vriend naar de autocross, 2 vrienden van hem doen mee, en dat is altijd erg leuk en gezellig. Na de tijd eten bij de Turk, dat is traditie elk jaar, haha! Goed bezig
Fijn weekend allemaal!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Nou ja ik sta stil qua bewegen en dat komt vooral doordat ik niet fit ben geweest, kies heb laten trekken en zo. DUs nu moet ik het gewoon weer op gaan pakken
JJ hebt wel gezellig weekendje voor de boeg En bj de Turk kan je ook uit van alles kiezen toch?
JJ hebt wel gezellig weekendje voor de boeg En bj de Turk kan je ook uit van alles kiezen toch?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Wat zijn of is poldersporten?
In de kwakel heeft een boer zijn land (gedeeltelijk) omgebouwd tot soort van survival baan. Je kan er met touwen etc over sloten springen/klimmen, of 6-kampen ( gewoon spel en sport op het droge) en het heet poldersport . Het was erg leuk!
Aagje!- Kletskop
@ puk: mmmm lekker spare ribs . Kan me voorstellen dat je genoten hebt, ook van je swirl ...
@ fairytail, balen dat je al zo lang stil staat!! Ondanks dat je eten goed gaat.
-----------------------------------
Gister super gezellige dag gehad. Had voor iedereen stroopwafels en snoepjes meegenomen, en voor mezelf een gezonde appel en 2 suikervrije dropjes Ennnn daar heb ik me ook aan gehouden.
Ook de BBQ ging goed. ER was een lekkere salada aanwezig, en verder alleen maar wat kip en biefstuk vlees op van de BBQ, dus goed bezig geweest al zeg ik het zelf ...
Mijn dochter was bij opa en oma blijven slapen, en daar gaan we straks om 2 uur weer naartoe. Dus lekker een ochtendje voor mezelf! Net heerlijk even een half uurtje actief banen gezwommen. om 9.00 lag in ik het zwembad .... uitslapen ben ik wel verleerd geloof ik hahaha...
@ fairytail, balen dat je al zo lang stil staat!! Ondanks dat je eten goed gaat.
-----------------------------------
Gister super gezellige dag gehad. Had voor iedereen stroopwafels en snoepjes meegenomen, en voor mezelf een gezonde appel en 2 suikervrije dropjes Ennnn daar heb ik me ook aan gehouden.
Ook de BBQ ging goed. ER was een lekkere salada aanwezig, en verder alleen maar wat kip en biefstuk vlees op van de BBQ, dus goed bezig geweest al zeg ik het zelf ...
Mijn dochter was bij opa en oma blijven slapen, en daar gaan we straks om 2 uur weer naartoe. Dus lekker een ochtendje voor mezelf! Net heerlijk even een half uurtje actief banen gezwommen. om 9.00 lag in ik het zwembad .... uitslapen ben ik wel verleerd geloof ik hahaha...
Aagje!- Kletskop
XXAnnieXX schreef:Theedoosje schreef:Wat zijn of is poldersporten?
In de kwakel heeft een boer zijn land (gedeeltelijk) omgebouwd tot soort van survival baan. Je kan er met touwen etc over sloten springen/klimmen, of 6-kampen ( gewoon spel en sport op het droge) en het heet poldersport . Het was erg leuk!
Dank je voor de uitleg. Ik ben niet zo van de survival maar wel super leuk voor mensen die er wel van houden
Gast- Gast
O en goed bezig geweest Annie! Echt super van je!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:XXAnnieXX schreef:Theedoosje schreef:Wat zijn of is poldersporten?
Dank je voor de uitleg. Ik ben niet zo van de survival maar wel super leuk voor mensen die er wel van houden
ik ook niet hoor, dus had me vrijwillig aangemeld bij het media team .... heb 5 kwartier gefilmd hahaha
Aagje!- Kletskop
Goedemiddag!
Gisteravond ben ik met mijn schoonouders en vriend uiteten geweest in een restaurant met één ster. Ik had nog nooit in zo'n restaurant gegeten, dus ik was erg benieuwd. De bediening was echt supernetjes gekleed. We hadden een 7gangenmenu gekozen. Nu moet je niet denken dat je dan echt veel krijgt in zo'n restaurant, dus daarna zit je gewoon lekker vol, niet overdreven. Het eten was opzich prima. Ik kan niet zeggen dat ik zo'n restaurant beter vind dat een "normaal" restaurant.
Voor de rest gaat het nog steeds goed. Gister samen met m'n vriend wezen hardlopen. Vandaag hebben we lekker een luie dag. Een beetje internetten, lezen en televisie kijken. Ik vind zo'n dag ook weleens lekker.
Gisteravond ben ik met mijn schoonouders en vriend uiteten geweest in een restaurant met één ster. Ik had nog nooit in zo'n restaurant gegeten, dus ik was erg benieuwd. De bediening was echt supernetjes gekleed. We hadden een 7gangenmenu gekozen. Nu moet je niet denken dat je dan echt veel krijgt in zo'n restaurant, dus daarna zit je gewoon lekker vol, niet overdreven. Het eten was opzich prima. Ik kan niet zeggen dat ik zo'n restaurant beter vind dat een "normaal" restaurant.
Voor de rest gaat het nog steeds goed. Gister samen met m'n vriend wezen hardlopen. Vandaag hebben we lekker een luie dag. Een beetje internetten, lezen en televisie kijken. Ik vind zo'n dag ook weleens lekker.
Gast- Gast
Morgen is mijn vakantie voorbij En dan gaan we weer hard aan de slag.
Iedere avond een normale maaltijd, de afgelopen 3 weken vakantie waren niet bepaald normale/gezonde maaltijden.
Ontbijten met yoghurt en fruit of met een omelet. Of als ik een zware dag krijg een bord brinta met sojamelk.
Tussendoor een stuk fruit en een glas tomatensap als ik erge trek heb.
Lunch een salade, zelfgemaakte groente soep of een groente omelet en wat yoghurt.
Tussendoor wat rauwkost met wat noten.
's Avonds groente met mager vlees of een vega burger.
Tussendoor nog wat nootjes of yoghurt.
Ik ga dus even koolhydraat vrij eten om de schade van de vakantie ongedaan te maken. Ook start in volgende week bij mijn nieuwe sportschool en daar ga ik 3 keer per week een uurtje sporten.
Dus vanaf morgen kom ik weer mee schrijven!Nu zet ik voor de laatste keer de vet-pan aan De deksel is kapot dus hij gaat na het eten de prullenbak in!! Geen verleidingen meer.
Iedere avond een normale maaltijd, de afgelopen 3 weken vakantie waren niet bepaald normale/gezonde maaltijden.
Ontbijten met yoghurt en fruit of met een omelet. Of als ik een zware dag krijg een bord brinta met sojamelk.
Tussendoor een stuk fruit en een glas tomatensap als ik erge trek heb.
Lunch een salade, zelfgemaakte groente soep of een groente omelet en wat yoghurt.
Tussendoor wat rauwkost met wat noten.
's Avonds groente met mager vlees of een vega burger.
Tussendoor nog wat nootjes of yoghurt.
Ik ga dus even koolhydraat vrij eten om de schade van de vakantie ongedaan te maken. Ook start in volgende week bij mijn nieuwe sportschool en daar ga ik 3 keer per week een uurtje sporten.
Dus vanaf morgen kom ik weer mee schrijven!Nu zet ik voor de laatste keer de vet-pan aan De deksel is kapot dus hij gaat na het eten de prullenbak in!! Geen verleidingen meer.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Heerlijk zo'n dagje luieren. Wat eet je dan zoal in zo'n restaurant?? Ik wil nog een keer naar de librije. Zit zo dicht bij maar ja is zo duur. Ik weet ff niet meer wie maar netjes gedaan met dat eten en naar 2 dropjes. Ik heb gister lekker sushi gegeten en er was veel witvis dus dat dan ook gehad. Vandaag even in Deventer naar de boekenmarkt geweest vond ik niet heel leuk dus maar doorgereden naar een kasteel in diepenheim waar ze een heel evenement hadden waar j. Zijn vader was met de stichting in middeleeuwse kleding. Was wel grappig om eens te zien.
Minx- Lady Post-a-lot
XXAnnieXX schreef:Theedoosje schreef:Wat zijn of is poldersporten?
Daar ben ik vroeger tijdens mijn SPW geweest een keer :-)
Was best grappig, maar niet echt iets voor mij :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Tja, wat eet je dan zo al? We hadden een menu van 7 gangen. Ik heb het even van de site afgehaald.
Steak Tartare / Linzen / Ibirico nek / ’Caponata’ / knolselderij / kropsla / limoen
Gazpacho / Chorizo / avocado / koriander / yoghurt
Schol / spitskool / artisjok / gebruinde boter / grove mosterd
Ossenstaart / kalfstong / parelgort / gezouten citroen / crème gevogelte
Boerderijeend / polenta / bospeen / piment d’espelette / jus ‘Harissa’
Saint Maure / kruidensalade / zomertruffel / sjalot vinaigrette
Carnaroli rijst / rabarber / aardbei / kruimeldeeg / kaneel / ricotta / sinaasappel
Steak Tartare / Linzen / Ibirico nek / ’Caponata’ / knolselderij / kropsla / limoen
Gazpacho / Chorizo / avocado / koriander / yoghurt
Schol / spitskool / artisjok / gebruinde boter / grove mosterd
Ossenstaart / kalfstong / parelgort / gezouten citroen / crème gevogelte
Boerderijeend / polenta / bospeen / piment d’espelette / jus ‘Harissa’
Saint Maure / kruidensalade / zomertruffel / sjalot vinaigrette
Carnaroli rijst / rabarber / aardbei / kruimeldeeg / kaneel / ricotta / sinaasappel
Gast- Gast
He hoi!
Liv, doe maar chique hoor, een 1 sterren restaurant:) Wel leuk om een keer te zien lijkt me ja!
Kiwi, balen dat je vakantie alweeer voorbij is! Ben je veeel aangekomen in je vakantie dan? Of denk je dat? Goed dat je gaat sporten! Ga je fitnessen? Of ook groepslessen?
Fairytale, je dagje klinkt gezellig!
Hier gaat het prima, mijn laatste vakantieweekje is ingegaan. Donderdag weer naar het werk om te vergaderen en voor te bereiden.
Gister was idd een slechte dag, ontbeten met afbakbroodjes, lunch met broodje kroket en een frikadel, diner schnitzel met ei, satésaus, frietjes, ijsje na, maar het was wel erg lekker! En een leuke dag op de autocross met vrienden, echt genieten zulke dagen!
Maar vanmiddag weer richting de sportschool om de schade te beperken;-)
Oja, mijn vriend en ik gaan naar de opnames van the voice of Holland tghe battle, echt tof vind ik dat!!
Fijne dag allemaal:) XxX
Fijne dag!
Liv, doe maar chique hoor, een 1 sterren restaurant:) Wel leuk om een keer te zien lijkt me ja!
Kiwi, balen dat je vakantie alweeer voorbij is! Ben je veeel aangekomen in je vakantie dan? Of denk je dat? Goed dat je gaat sporten! Ga je fitnessen? Of ook groepslessen?
Fairytale, je dagje klinkt gezellig!
Hier gaat het prima, mijn laatste vakantieweekje is ingegaan. Donderdag weer naar het werk om te vergaderen en voor te bereiden.
Gister was idd een slechte dag, ontbeten met afbakbroodjes, lunch met broodje kroket en een frikadel, diner schnitzel met ei, satésaus, frietjes, ijsje na, maar het was wel erg lekker! En een leuke dag op de autocross met vrienden, echt genieten zulke dagen!
Maar vanmiddag weer richting de sportschool om de schade te beperken;-)
Oja, mijn vriend en ik gaan naar de opnames van the voice of Holland tghe battle, echt tof vind ik dat!!
Fijne dag allemaal:) XxX
Fijne dag!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 12 van 34 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 12 van 34
Permissies van dit forum: