Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers
Pagina 20 van 34
Pagina 20 van 34 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 34
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
XXAnnieXX schreef:
@ raindrop: ik doe een koolhydraad beperkend dieet. Hoe wil je af gaan vallen?
Ah oke! Ben je daar allang mee bezig en werkt het goed?
Ik weet nog niet hoe ik wil gaan afvallen. Ik probeer natuurlijk niet te snoepen, veel water en thee te drinken, te bewegen etc.
Ik ken wel mensen die aan Weight Watchers meedoen en dat lijkt me ook wel een dieet die ik zou kunnen volhouden. Mijn werk is namelijk best zwaar en daarom twijfel ik of ik echt een dieet ga volgen of niet.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
ik ben er nu 7,5 week mee bezig en vind het erg goed vol te houden. Ben nu 5.2 kilo kwijt. Ik liep al een tijd bij een dietiste en omdat afvallen op de 'normale' manier (gezond eten, minder eten en sporten) eigenlijk niet tot nauwelijks iets deed, kwam zij met dit idee. En moet zeggen dat ik me hier erg prettig bij voel.
Hoeveel wil je kwijt?
Hoeveel wil je kwijt?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
@xxanniexx goed bezig! alleen jammer van de diaree
@ m1918 het vullen vind ik wel meevallen maar voor je stoelgang is het idd prima! en die vreetbuien herken ik wel hoor,daarom las ik 1x per maand een weekend in (meestal als ik ongesteld moet worden) dat ik weer even alles eet. dan ´vreet´ik eigenlijk niet maar t verhoogd t dieet plezier
@kiwi die kilo is er zoo weer af hoor! ik schommel ook wel es een beetje maar t gaat om de gehele lijn toch!
@ raindrop ik eet ook minder koolhydraten en beweeg vooral veer meer, en niet snoepen e.d. al heb ik nu mijn ik-mag -alles -weekend!
al valt de schade enorm mee hoor:
gisteren heb ik gegeten:
o: appel
lunch: 2 pistoletjes met ham
avondeten: bbq met vlees ,veel sla en fruitsalade en stokbrood met kruidenboter (ok das minder goed maar wel lekker )
ben net wezen hardlopen en ga zo lekker ´zondags ontbijten´met pistoletjes met een eitje!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
zo meld me ook weer even, gaat hier nog steeds goed, heb 2 weken geleden een reep chocola op en toen was ik in eerste instantie niets afgevallen, zelfs wat bijgekomen (vocht) en paar dagen later weer op me 'oude'gewicht. ik had ook een broek gekocht 2 weken geledend ie paste ik net. nu vandaag gewogen en toch weer 1.5 kg eraf dus nu onder de 80 joehoe!! en die broek die ik 2 weken geleden heb gekocht is opeens weer te groot :S ik zal binnenkort eens een foto maken van me spijkerrokje, daar kan nu gewoon een hoofd tussen haha! en eerst was ie nog te klein/zat ie strak...maar ik train natuurlijk heel veel dus heb ook wel meer spieren gekweekt als t goed is en dat weegt natuurlijk ook wat. ben zo blij, heb nu nog wel lovehandeltjes maar echt maar heel weinig en me lichaam voelt strakker en steviger aan, buik en kont. en heb nu ook zichtbaardere sleutelbenen bij me schouders , of hoe dat heet.
ik hou niet alles bij maar ik geloof dat er meiden waren die lang stilstaan? enig idee hoe t komt? ik heb anders nog wel tips
ik hou niet alles bij maar ik geloof dat er meiden waren die lang stilstaan? enig idee hoe t komt? ik heb anders nog wel tips
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
@ shygirl tips zijn altijd welkom! lekker he om meer te sporten! gord bezig hoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:@ shygirl tips zijn altijd welkom! lekker he om meer te sporten! gord bezig hoor!
dankjewel, het is echt heerlijk. heb nu spierpijn van de highshape :p maar dat is ook maar 1 x in de week dus dat is me lichaam niet zo gewend als elke dag fitness :p
voor mensen die lang stil staan, wat eten jullie op een dag en hoe ziet je week eruit wbt eten? ook al eet je altijd mager, te weinig variatie is ook een reden dat je stilstaat, en weet niet of de meiden die zeggen stil te staan, aan beweging doen? niet iedereen zit op fitness, elke dag minimaal halfuur lopen is ook al heel goed, ook al klinkt dat niet intensief, met een flinke wandeling 5 km per uur verbrand je er per uur al 600 kcal en dat verbrand ik vaak niet eens met mijn hele fitness programma! varieren bijv de ene dag crackers of ebschuit en yoghurt, de andere dag brinta of gebakken eieren, vult ook erg goed. en je mag ook best met koolhydraten minderen, je komt er niet van aan, maar je valt er ook niet vanaf. wel als je ermee minderd.en echt alleen maar water of thee drinken, ik dronk nog weleens appelsap oid en daar zit toch suiker in. in hetb egin moest ik er ook aan wennen, alleen water, bij mij was het eerst nog steeds hongergevoel juist van water drinken maar nu ben ik er aan gewend en heb ik dat niet meer en tadaa toch weer 1.5 kg eraf yes en ben al 8 maanden bezig, en sinds 4 maanden aan het sporten, daarmee ook begonnen want ik stond toen ook stil. met beweging in welke vorm dan ook gaat het zo sneller! en natuurlijk niet te weinig eten, 3 keer per dag, ook veel groentes en fruit. en vlees niet tevaak, het komt erg vaak voor dat je afvalt door geen of max 50 gr per dag vlees te eten, en vis is nog gezonder! ;-) ik ben hierdoor vegetarier geworden in eerste instantie maar nu ben ik inmiddels zover dat ik geen vlees meer eet en het ook niet zou kunnen. of dat heel me leven zo blijft weet ik niet maar nu al halfjaar niet meer:p vis eet ik wel, dus dan ben ik eigenlijk een ....tarier ( ben ff naam kwijt, iets met een o)
al moet ik eerlijk zijn dat ik niet vaak kook en zeker niet met lange werkdagen en warm weer, ik maak dan vaak salades of een groentepizza of gevulde omelet.raak je ook goed vol van.
luenca- Prater
@ Shygirl: bedank voor je tips! Helaas werkt dat bij mij allemaal dus niet. Ik heb alles al geprobeerd om weer wat meer af te vallen omdat ik nu steeds stil sta: gevarieerd eten (maar dat doe ik eigenlijk altijd al), veel sporten (ik doe 3x per week fitness en daarnaast ook nog minimaal 1x per week zwemmen), ik drink alleen maar water en groene thee (en soms een glas cola light of crystal clear), ik eet weinig vlees en juist veel groente en fruit. Ik ga dit dus vrijdag met mijn dieetiste bespreken want ik merk dat mijn motivatie op deze manier ver te zoeken is helaas. Ik sta nu al vanaf januari stil qua kilo's en op een gegeven moment gingen er nog wel centimeters af maar daarin sta ik nu dus ook stil. Mijn fitnessprogramma wodt elke 6 weken aangepast dus daar kan het ook niet in zitten. En ik heb ook geen zittend beroep dus op mijn werk loop en sta ik ook nog veel. Ik snap het gewoon niet meer
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Vandaag gaat het nog goed! Net alleen als tussendoortje een extra kop cupasoup gehad, en ik dronk net bij mijn ouders siroop ipv water. Nu heb ik trek in cruesli, maar doordat ik niet weer opnieuw wil beginnen in dit topic neem ik niks! Over 3 kwartier mag ik mijn tussendoortje hebben.
Gast- Gast
Shy bedankt voor de tips!!
Gisteren bij de verjaardag me goed gedragen. Geen alcohol en frisdrank, geen sausjes en stokbrood!! Wel een heel klein stukje taart genomen.
Vandaag gaat tot nu toe prima.
O: yoghurt met een appel, lijnzaad en wat walnoten erdoor.
T: Aardbeien van eigen tuin. hmmm.
L: 3 geroosterde volkoren boterhammen met roomboter.
T: Nootjes en wat paprika reepjes.
D: nog geen idee...
Gisteren bij de verjaardag me goed gedragen. Geen alcohol en frisdrank, geen sausjes en stokbrood!! Wel een heel klein stukje taart genomen.
Vandaag gaat tot nu toe prima.
O: yoghurt met een appel, lijnzaad en wat walnoten erdoor.
T: Aardbeien van eigen tuin. hmmm.
L: 3 geroosterde volkoren boterhammen met roomboter.
T: Nootjes en wat paprika reepjes.
D: nog geen idee...
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ik heb trouwens een ticker aangemaakt omdat ik van mn fitness coach over 12 weken 5 kg afgevallen moet zijn. En over 24 weken nog eens 5. Ben benieuwd...
Kiwi86- Fluisteraar
als ik mn fitnesscoach moet geloven moet er nu nog 5 af en dan zit ik goed, maar van mij mag er nog wel minstens 10 af. ben benieuwd, misschien is t niet de kilos maar de bouw dan
luenca- Prater
shygirl87 schreef:als ik mn fitnesscoach moet geloven moet er nu nog 5 af en dan zit ik goed, maar van mij mag er nog wel minstens 10 af. ben benieuwd, misschien is t niet de kilos maar de bouw dan
Haha, ik zeg altijd dat ik zware botten heb. Zit misschien nog wel een kern van waarheid in ook
Mijn vader is 5 jaar geleden overleden en gecremeerd. Toen we de urn op gingen halen vroeg die vrouw hoe lang mijn vader was, ze dacht ruim boven de 2 meter. Hij was maar 1,88 dus nog niet eens close.
Maar er was heel veel as overgebleven, en de as bestaat alleen uit de botten. Dus hij had letterlijk zware botten, ze had nog maar een paar keer zoveel as gezien. En dat waren dus hele lange mannen
Dus nu vind ik mijn excuse van zware botten ook echt wel kloppen haha
Kiwi86- Fluisteraar
Hallo! Vandaag uitgebreide lunch gehad bij/met mijn oma, dus dat was niet zo'n succes met heel gezond lunchen, maar goed, het was wel heel erg gezellig en ze ging bijna huilen omdat ze zo blij was dat we er waren!
O: 2 volkorenbeschuit
L: 1 italiaanse bol met grillworst en 1 croissant met kipfilet
A: 3 aardappels, pepersteak en bruine bonen
Geen tussendoortjes genomen door 'grote' lunch.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kiwi86 schreef:Theedoosje schreef:Maat 46/48 qua broeken kiwi?? Dan heb ik misschien interesse vooral nu nog 48
Ik zal ze anders wel bij vraag en aanbod zetten. Is meteen een stop achter de deur om door te gaan voor mij.
Oh maar ik zie het pas laat vanavond :S Hoop dat ik op tijd ben dan.
Het staat met enige vertraging bij vraag en aanbod
Slaap lekker meiden!!
Kiwi86- Fluisteraar
Pippa schreef:Hallo! Vandaag uitgebreide lunch gehad bij/met mijn oma, dus dat was niet zo'n succes met heel gezond lunchen, maar goed, het was wel heel erg gezellig en ze ging bijna huilen omdat ze zo blij was dat we er waren!
tussendoortjes mag je gewoon blijven eten, dan blijft je stofwisseling op gang ;-) heb trouwens ook weleens gehoord dat dat ook op gang blijft door kauwgom te eten, maar of dat waar is....
luenca- Prater
Kiwi86 schreef:shygirl87 schreef:als ik mn fitnesscoach moet geloven moet er nu nog 5 af en dan zit ik goed, maar van mij mag er nog wel minstens 10 af. ben benieuwd, misschien is t niet de kilos maar de bouw dan
Haha, ik zeg altijd dat ik zware botten heb. Zit misschien nog wel een kern van waarheid in ook
Mijn vader is 5 jaar geleden overleden en gecremeerd. Toen we de urn op gingen halen vroeg die vrouw hoe lang mijn vader was, ze dacht ruim boven de 2 meter. Hij was maar 1,88 dus nog niet eens close.
Maar er was heel veel as overgebleven, en de as bestaat alleen uit de botten. Dus hij had letterlijk zware botten, ze had nog maar een paar keer zoveel as gezien. En dat waren dus hele lange mannen
Dus nu vind ik mijn excuse van zware botten ook echt wel kloppen haha
ja dat hoorde ik ook weleens, later heb ik gehoord dat dat een fabel is :? maarja dat kan ook net zo goed weer niet kloppen haha. hoeveel weeg jij dan? als ik vragen mag. ik ben al 18 kg afgevallen nu en weeg nog 78. ben 1.70m lang. maar toen ik zo zwaar was schatten mensen me nog op 75/80. evenals nu :p behalve de mensen die het verschil zien dan
luenca- Prater
Hallo meiden,
Ik schrijf hier niet meer zo fanatiek mee, maar wil toch even laten weten dat ik ook nog steeds bezig ben met afvallen. Ik was een paar kilo aangekomen, maar inmiddels ben ik weer wat daarvan kwijt. Ik heb nu nog 1 kilo te gaan en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht van voor de zomervakantie Ik lees nog steeds mee in dit topic en ik zal af en toe ook nog wel wat plaatsen. Ik hoop dat het afvallen bij jullie ook nog steeds goed gaat. Veel succes allemaal weer de komende week.
Ik schrijf hier niet meer zo fanatiek mee, maar wil toch even laten weten dat ik ook nog steeds bezig ben met afvallen. Ik was een paar kilo aangekomen, maar inmiddels ben ik weer wat daarvan kwijt. Ik heb nu nog 1 kilo te gaan en dan zit ik weer op mijn laagste gewicht van voor de zomervakantie Ik lees nog steeds mee in dit topic en ik zal af en toe ook nog wel wat plaatsen. Ik hoop dat het afvallen bij jullie ook nog steeds goed gaat. Veel succes allemaal weer de komende week.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Goed dat je nog steeds bezig bent Phileine! Geeft niets dat je niet meeschrijft, als je maar afvalt toch?
Ik heb me al een paar dagen niet gewogen, en me vreselijk misdragen met bier en vreten op het afstudeerfeest van m'n zus...
Maar, ik stond net naakt voor de spiegel en m'n buik begint onderhand gewoon wel weer beetje plat te worden! Ik was er echt door verbaasd, en ik krijg ook alweer meer taille! Daaronder nog wel love handles, maar dat mag wel beetje. Nu m'n ass nog slinken, en dan gaat het echt de goede kant op.
Oh en foto terwijl ik 't jurkje aan heb wat ik aan ging trekken toen ik voor de spiegel stond. Taille! Jeej
Ik ben er nog niet, maar 't is al wel weer een vooruitgang
Ik heb me al een paar dagen niet gewogen, en me vreselijk misdragen met bier en vreten op het afstudeerfeest van m'n zus...
Maar, ik stond net naakt voor de spiegel en m'n buik begint onderhand gewoon wel weer beetje plat te worden! Ik was er echt door verbaasd, en ik krijg ook alweer meer taille! Daaronder nog wel love handles, maar dat mag wel beetje. Nu m'n ass nog slinken, en dan gaat het echt de goede kant op.
Oh en foto terwijl ik 't jurkje aan heb wat ik aan ging trekken toen ik voor de spiegel stond. Taille! Jeej
Ik ben er nog niet, maar 't is al wel weer een vooruitgang
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ben al te lang niet hier geweest.. Hier gaat het maar zo-zo.
Val niet af, maar kom ook niet aan. Moet weer beter mijn best gaan doen
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Pippa schreef:Hallo! Vandaag uitgebreide lunch gehad bij/met mijn oma, dus dat was niet zo'n succes met heel gezond lunchen, maar goed, het was wel heel erg gezellig en ze ging bijna huilen omdat ze zo blij was dat we er waren!
tussendoortjes mag je gewoon blijven eten, dan blijft je stofwisseling op gang ;-) heb trouwens ook weleens gehoord dat dat ook op gang blijft door kauwgom te eten, maar of dat waar is....
Door de kauwen, geef je je hersenen in elk geval een signaaltje dat je voedsel aan het verwerken bent. Echter wordt je maag niet gevuld, dus het kan juist een groter hongergevoel geven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lize schreef:Ik ben al te lang niet hier geweest.. Hier gaat het maar zo-zo.
Hier ook iemand die al heel lang niet meer hier is geweest. Ben wat aangekomen en ga er nu weer tegenaan!
Weer werken, gtst dus komt goed...hoop ik
Gast- Gast
Het weekend in België was erg gezellig. Zaterdag zijn we lekker de stad in geweest en 's middags hebben we lekker aan het water gelegen. 's Avonds kwamen er nog vrienden van mijn ouders en gingen we gourmetten. Iets minder gezond, maar erg lekker. Ik heb me wel in kunnen houden. Zondag even naar een andere stad geweest en 's middags lekker op het park gebleven. 's Avonds de laatste dingetjes op gegourmet en weer naar huis gegaan. Het weekend is om gevlogen! Nu er weer tegenaan.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lize schreef:Ik ben al te lang niet hier geweest.. Hier gaat het maar zo-zo.
Hier ook iemand die al heel lang niet meer hier is geweest. Ben wat aangekomen en ga er nu weer tegenaan!
Weer fietsen?
ik wil weer gaan wandelen, aangezien mijn hondje ook af moet vallen
Gast- Gast
Lize schreef:Theedoosje schreef:Lize schreef:Ik ben al te lang niet hier geweest.. Hier gaat het maar zo-zo.
Weer fietsen?
ik wil weer gaan wandelen, aangezien mijn hondje ook af moet vallen
haha hier is het de kat dus ik denk niet dat dat een succes word om die uit te laten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha! Wie weet vindt hij het wel heel leuk! Tuigje en riempje om en gaan..
Gast- Gast
Pagina 20 van 34 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 27 ... 34
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 20 van 34
Permissies van dit forum: