Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 11 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  May ma 1 aug 2011 - 6:44

Nee mag helaas niks anders tussendoor dan iets koolhydraatloos, dus dat is rauwkost. Ik heb nu gewoon even een giga dip, hoop dat het morgen weer beter is en ik met frisse moed verder kan gaan.

Goed van je dat je weer bent afgevallen! Ik ben met dit weer gewoon hard aan het werk. Nog anderhalve week en ik heb een weekje vakantie cheers
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 11 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Puk ma 1 aug 2011 - 9:06

May schreef:Nee mag helaas niks anders tussendoor dan iets koolhydraatloos, dus dat is rauwkost. Ik heb nu gewoon even een giga dip, hoop dat het morgen weer beter is en ik met frisse moed verder kan gaan.

Goed van je dat je weer bent afgevallen! Ik ben met dit weer gewoon hard aan het werk. Nog anderhalve week en ik heb een weekje vakantie cheers

Ohww wat zou dat toch niks voor mij zijn, dat koolydraatloze dieet! Knap dat je het volhoudt hoor! Werkse nog even dan, over 1,5 week moet ik weer aan het werk:-) Heb er best wel weer zin in!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 20:09

Puk, en wat had jij meegenomen naar het water?

Hier gaat het de goede kant op! Gister ben ik met m'n vriend naar het strand geweest (Egmond aan Zee). Het was wel even rijden, maar het was echt een leuke dag. 's Avonds hebben we daar gegeten. Ik had een ossenhaasspies, frietjes en groente. Het was echt lekker!

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 2 aug 2011 - 20:18

@ liv: balen dat jullie een week eerder naar huis gingen vanwege het weer!! Wel lekker dat je ondanks vakantie niets aangekomen bent ....

@m1918: wat goed dat je toch het ijsje hebt afgeslagen! Wat zei de dokter??

@ Sproet: welkom en succes! hopeljk heb je je motivatie snel terug! Ik vind koken wel leuk nu.

@ fairytail: pff zo te zien heb jij het echt druk ja! Dan begrijp ik wel dat je geen zin hebt om te koken smile.
leuk dat jij ook taarten maakt. ik doe het ook (niet onwijs vaak) maar is echt leuk om te doen he smile

@ punk'd: klikt lekker die pasta! die zilvervlies rijst met spinazie en een eitje... tja daar krijg ik geen honger van... Wink

@inge: kijk dat is een goede deal, jij de keuken bevuilen, en je vriend het op laten ruimen hahaha Very Happy
Hoe was de film??

@ puk: Wow goed bezig!!! Very Happy

----------------------------------------------------------
Hier gaat het goed met het dieet. Nu 2 weken bezig en 2,1 kilo lichter... Erg fijn en motiverend... smile Vind het dieet erg makkelijk vol te houden..

Wat betref het koken.... ik heb er ook niet altijd zin in. het is alweer wat beter geworden, heb een koksopleiding gevolgd, ben ik in 2006 in mijn examenjaar mee gestopt, en daarna had ik wel even genoeg van het koken smile... maar begin het nu weer steeds leuker te vinden...

vanavond weer sporten, net als gister en maandag smile.... Wel jammer van het weer weer smile

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Puk di 2 aug 2011 - 21:00

Liv, ik had een fruitsalade gemaakt en meegenomen en wat rijstecrackers:-) 's Avonds ook nog op het terras gegeten met een vriendin, heb gekozen voor kipspiesjes, vond ik zelf wel verantwoord;) Leuk dat jullie naar het strand zijn geweest, ik hou ook van het strand, maar is vanaf hier erg ver(ik woon in de Achterhoek)

Annie, wauw, 2,1 kilo lichter, hou vol zou ik zeggen, echt top!

Ik voel me niet al te best op het moment, ben erg snotterig, bah! Vanmiddag ga ik ff helpen bij de kindervakantieweken, ze hebben even wat extra handen nodig, dus ik laat mezelf ff van mijn beste kant zien;-) Verder vanavond weer criminal minds avond:) Olee!!!

Fijne dag!
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:09

XXAnnieXX schreef:
@ punk'd: klikt lekker die pasta! die zilvervlies rijst met spinazie en een eitje... tja daar krijg ik geen honger van... Wink

haha, het smaakt gewoon goed hoor. Maar bij mij is dat meer zo'n gerechtje wat ik in elkaar flans als ik geen zin heb om te koken. En dan is het beter om deze snelle gezonde hap te eten dan dat ik naar de friet ofzo grijp :P

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 3 aug 2011 - 0:15

Annie, super joh al 2,1 kilo lichter. heerlijk.
Afgelopen weekend 2 keer naar de film geweest; horrible bosses, ach tja beetje flauw wel oke maar geen topper en zondag naar the smurfs geweest... die is echt onwijs leuk Very Happy

Puk, beterschap.

Liv, klinkt als een heerlijke dag.

Ik ga vandaag naar Amsterdam, afscheidswedstrijd Edwin vd Sar, dus zal niet echt een gezonde dag worden, maar ga wel genieten :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx wo 3 aug 2011 - 0:31

@ may mag je ook geen soepje tussendoor dan?? dat is weer even wat anders als rouwkost. Kan een goed zelf gemaakt groentensoepje zijn. Toch groenten en toch even een andere smaak

@ anniej die taarten maak ik ook niet vaak hoor. Dit was weer een probeerseltje. Vind het wel heel leuk maar meot ook opgegeten worden he en dat is niet slim
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:44

Annie, bij jou gaat het de goede kant op. Super!

Puk, voor ons was het ook 1,5 uur rijden. Ik woon in de Betuwe. Mijn vriend moet maandag weer beginnen met werken, dus hebben we deze week vol gepland met leuke dingen.

Inge, hoe was het in Amsterdam?

Vandaag gaat het weer goed. Vanavond wil ik gaan hardlopen. Ik hoop alleen dat het dan niet zo benauwd is en dat het droogt blijft. Mijn vriend moet maandag weer beginnen met werken, dus deze week staat in het teken van leuke dingen doen, haha. Maandag zijn we naar de Ikea geweest en hebben we 2 bureaustoelen gekocht. En 's middags zijn we naar het water geweest. Gister zijn we naar het strand geweest. Vandaag even een rustdagje. Beetje opruimen en in de tuin werken. Vannacht gaat mijn vriend met een vriend nachtvissen. En voor de rest zien we nog wel.

Gast
Gast

Bericht  Emma_ wo 3 aug 2011 - 7:19

Bij mij gaat het deze week wel redelijk. Ik let zoveel mogelijk op wat ik eet maar ik merk dat ik nu in mijn vakantie nog wel eens minder slimme keuzes maak. Lastig! Ik was voor mijn vakantie hier ook al wel een beetje bang voor omdat ik in de weekenden ook altijd meer moeite heb om gezond te eten en aan voldoende fruit, zuivel en brood te denken. Groentes eet ik eigenlijk elke dag wel dus daar zit het probleem niet. Ik mis de structuur in mijn dag (en dus eetpatroon) tijdens de weekenden en vakanties en dan lijkt de rem er wel vanaf te gaan Embarassed. Wel heb ik deze week al twee keer gesport en ga ik morgen weer. Dus dat is wel positief!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 7:47

@ xxanniexx: De huisarts is er pas de 15e weer, dus ik heb nog geen afspraak gemaakt.
@ Punk’d: Dat “recept” van de rijst, spinazie en ei.. is dat een gebakken of gekookt ei?
@ Inge: Hoe was de wedstrijd? En heb je nog een beetje gezond kunnen eten?
@ Emma: Misschien helpt het om na je ontbijt direct te tijdstippen waarop je weer mag eten te bepalen (dus om de 2.5 uur zou ik dan doen). Wel goed dat je sport, en je hebt natuurlijk niet voor niks vakantie..
@ All: Ik ben over het algemeen goed bezig, maar ’s avonds na het eten blijf ik trek houden, ook al is het geen honger gevoel, ik heb gewoon zin om te snaaien! Ik pak wel verantwoord een wortel, rijstwafel of fruit, maar vaak wel meer dan 1 stuk! Vanavond ook 3 wortels op en 2 rijstwafels! Heeft iemand hiervoor tips?

Gast
Gast

Bericht  Aagje! wo 3 aug 2011 - 8:03

@ inge: haha de smurfs... die lijkt me ook wel leuk ja! Ik ben vorige week naar Harry Potter 7.2 geweest. In Imax 3d. Echt heel leuk!...

@ fairytail: ik zorg er altijd voor dat ik of veel visite krijg, of dat ik hem voor iemand kan maken ofzo... zodat ik hem weg kan geven smile... moet ook wel toegeven dat ik het zelf niet eens heel lekker vind... Doe mij maar zelfgemaakte appeltaart Very Happy

@Emma: ik ken het weekend probleem, maar denk wel dat het ook gewenning is om gezonde dingen te pakken ook in het weekend... En ik weet dat dit erg lastig kan zijn.... Very Happy

@ M1918: Ik denk de enige tip die ik je kan geven is als je trek krijgt (snaaitrek) iets te gaan doen... even je hoofd ervanaf halen... dat helpt bij mij altijd wel goed... Ik heb wel eens gehoord dat zo een bui dat je trek hebt in zoet 3 min duurt en daarna weer (even) weg zakt.... (misschien onzin hoor dat weet ik niet haha...) maar dat zou je ook in je achterhoofd kunnen houden smile.... en de zin die ik nu regelmatig in mijn hoofd herhaal als ik echt trek heb om teik snaaien is: Eten lost niets op.... Very Happy

----------------------------------------------

@ all: vanmiddag weer bij de acupunctuur geweest.... voor de tweede keer nu.... blijf het apart vinden... maar wat ik vooral heel apart vind is dat ik helemaal geen trek heb ik snoep of chocola... (en geloof me, ik heb wat pakken chocola etc verslonden dat was echt mijn valkuil) dus zal het dan toch werken om je drang naar suiker te onderdrukken????

Ik krijg (misschien herkennen sommige van jullie dit wel) nog wel eens uit mijn omgeving de opmerking: 'joh doe niet zo ongezellig....' (als je zegt, nee ik hoef geen taart/koek/chocola/snoep/patat/etc...) en vind dit altijd zo irritant.... maar nu lijkt het heel anders te gaan...Me (schoon)familie support me beter. Zondag gaan we daar eten met z'n allen, maar ze gaan patat eten, dus dat mag/wil ik niet... dus nu gaat ze voor mij lekker groenten halen en een biefstukje... Lekker!! Ben benieuwd hoe ik het ga vinden met mijn gezonde maaltijd tussen de patat lucht smile haha...

Nou net weer gesport en straks lekker greys kijken met me hubby smile... en tegelijkertijd de was strijken.... tja moet ook gebeuren...

Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:07

Emma, heel herkenbaar! Ik heb dat ook in de vakantie en weekenden. Ik heb dan ook gewoon veel minder honger, maar wel zin in "lekkere" dingen. Op het moment gaat het goed.

M1918, waarom heb je zin om te snaaien. Het is niet van de honger, zeg je. Waar is het dan wel van?

Annie, wat lief van je schoonfamilie. Echt super! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Ik ben vanavond tussen de buien door gaan hardlopen. Het was echt lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:16

@xxannie: Dat helpt dus niet. Ik drink dan wel een kop thee en kauw een kauwgompje, maar de trek blijft! Grr....
Dat stukje over de opmerkingen van gezond eten herken ik wel een beetje. Ik ben zelf niet te dik (ik weet niet of dat bij jou wel zo is hoor, begrijp me niet verkeerd), en krijg dan ook vaak te horen: "waar wil je het weg hebben dan", en: "kijk dan hoe dik ik ben". Dat is natuurlijk allemaal aardig bedoeld, maar ik kies ervoor om af te vallen, ga me dan niet dwarsliggen maar steun me eerder :P Of mijn moeder kan dan zeggen: "dan heb ik voor niks zoveel in huis gehaald". Wel lief dat je schoonfamilie je nu wel steunt! En het voelt vast goed met je gezonde hap tussen de patat!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 21:30

Een gekookt ei.. en dan gewoon in stukjes gesneden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 22:40

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben 1,3 kilo afgevallen! smile

Gast
Gast

Bericht  Puk wo 3 aug 2011 - 23:00

He hallo:)

Ben vanmorgen lekker wezen sporten, het was wel erg warm, het zweet droop van me af soms, bah! Maar wel lekker gevoel na het douchen, haha!
Vanmiddag ff de ramen wassen, dat is hard nodig, en verder relaxen! Vanavond hebben mijn vriend en ik dansles samen met wat andere vriendinnen van mij + aanhang. in September gaat een stel trouwen en we hebben besloten met zijn alleen op dansles te gaan, dus nu krijgen we 3 avonden privé les, ben erg benieuwd!

Annie, ik vind dat zooooo irritant, dat mensen zeggen: aah doe niet zo ongezellig! Of: aahh 1 keer zondigen mag toch wel. Maar ze hebben zelf niet in de gaten dat bijna iedereen dat zegt. Ik verlies ook wel eens mijn geduld en zeg dan keihard: ik wil afvallen, het is hard nodig, wil je me weer dik zien ofzo? Dat helpt wel;-)

Liv, goed zeg! Hoeveel ben je nu afgevallen in totaal?

Fijne dag allemaal!! xxX
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 23:02

Puk, ik ben weer opnieuw begonnen, dus ik hou het bij die 1,3 kilo. Haha!

Gast
Gast

Bericht  Puk do 4 aug 2011 - 2:02

_Liv schreef:Puk, ik ben weer opnieuw begonnen, dus ik hou het bij die 1,3 kilo. Haha!

Haha, oke, nou het begin is er in ieder geval weer! :-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Bericht  Inge do 4 aug 2011 - 3:08

Liv, netjes!

Gister een heerlijke middag / avond gehad. Wedstrijd was erg leuk en gezellig.
Heb maar paar slokjes bier gehad en verder toch maar cola light genomen. En qua avondeten dat bestond uit patat :p

Vandaag weer goede dag, veel gedronken en gezond gegeten. Net zelf lasagnasaus gemaakt (alleen tomatensaus geen bechamelsaus) en dat gaat zometeen de oven in met verse lasagnabladen.
Vanavond werken, ga de slaapdienst in.
Morgen een bruiloft van een collega.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx do 4 aug 2011 - 6:56

ah ok gezellig inge,

@may hoe gaat het nu met je blessure??

Met mij gaat he qua snoepen echt goed. Ik heb dat niet meer gedaan. De tussendoortjes blijft moeilijk. Straks weer naar de korfbal kijken of er nog blessures zijn.

Heb wel een zere tong, mijn tand is gister weer tot de normale dikte terug gebracht. Er zat een schildje op dus hij is nu veel scherper.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May do 4 aug 2011 - 8:25

Nou mijn blessure gaat wel goed mijn ene been is over, voel hem niet meer. Ook niet als ik er wat spanning op zet. Dus dat is wel weer positief. Alleen nu kreeg ik vanmiddag toen ik gewoon op de bank zat kramp in mijn andere kuit, maar volgens mij is dat wel goed gegaan. Is nu wel ietsjes dikker, maar geen pijn verder. Dus ben netjes aan het koelen, en ga nog even niet hardlopen, maar hou het maar even bij gewoon wandelen tot de zwelling helemaal weg is.
Heb misschien wel een mogelijke oorzaak voor de krampen gevonden, dus dat wil ik binnenkort even met mijn huisarts bespreken. Maar mijn eigen is nu op vakantie, dus wil even wachten tot hij er weer is.

Verder gaat het hier wel redelijk goed. Vanavond met het avondeten wel gezondigd, maar had daar ook geen restricties aan. Verder helpt dit warme weer mij echt wel om goed veel te drinken, wat wel erg prettig is. En ik heb drinken gevonden met een smaakje zonder suiker en zoetstoffen, enige nadeel is dat er wel koolzuur in zit, maar goed af en toe kan dat geen kwaad. Maar heb in elk geval weer iets afwisseling daarin.
Een soepje mag ik trouwens wel, weet niet meer wie het vroeg. Maar ik hou gewoon echt niet van soep, alleen maaltijdsoepen en dat is dan weer net niet de bedoeling haha. Dus ik moet het nog maar even met de rauwkost doen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ do 4 aug 2011 - 23:05

Hier gaat het op zich wel goed. Ik heb deze week al 3x gesport (wat veel is voor mijn doen haha) en ik ga zometeen weer! Ik merk dat hoe vaker ik ga, hoe meer plezier ik erin heb en dat ik dan gemotiveerder ben om de volgende keer weer te gaan sporten. Dat is een positieve vooruitgang dus! Met het eten gaat het dan weer wat minder. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om niet teveel ongezonde dingen te eten (chips, chocolade, ijsjes, etc.) en ik merk dat we ook erg vaak buiten de deur eten nu we vakantie hebben. Zo gaan we regelmatig lunchen en dat zijn ook meestal niet de meest gezonde maaltijden. Volgende week is mijn laatste week van de vakantie en dan gaan we nog een paar nachtjes weg naar een hotel op de Veluwe dus dat is wel leuk. Ook ga ik een weekendje naar een vriendin in Den Haag. Leuke vooruitzichten dus nog voor de aankomende week. Qua eten zal het dan ook wel weer wat minder goed gaan, maar ik pak het na mijn vakantie gewoon weer helemaal goed op!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Minx vr 5 aug 2011 - 1:25

@ may dan zijn soePjes idd geen succes. Dat snoepen blijft idd moeilIjk. Ik heb net gesprek op stage gehad en besloten dat ik het niet ga halen leg te veel druk op mezelf waardoor het er niet uit komt. Best frustrerend omdat ik weet dat ik het allemaal wel kan. Begin ook echt met watten in mijn hoofd gelopen. Nu steeds te moe dus overwerk mezelf compleet. Weet de reden ook wel en als je dan ziet hoe sommige mensen hun papiertje halen. Ik kan wel veel leren maar moet dat ook doen en laten zien. Zien ze schijnbaar te weinig. Maar is zo moeilijk en meer vragen maar ik denk dan als ik het toch snap hoef ik het toch niet te vragen. Dat is allemaal een beetje dubbel. Als ik iets niet snap dan vraag ik het of zoek ik het op. Maar ja nu dus nog wat langer studeren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May vr 5 aug 2011 - 1:55

@Fairytale Balen dat je het niet gaat halen. Je moet nu dus je stage overnieuw doen? Hoeveel vertraging loop je nu op? Neem de leerpunten mee naar je volgende stage dan. Probeer de lat niet te hoog leggen, hoe moeilijk dat ook is. En let vooral goed op jezelf, want jezelf overwerken is al helemaal niet goed. Dus probeer toch je rust te pakken, daardoor zal het ook al een stuk beter gaan. hug voor jou!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 34 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: