Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 18 van 34 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 18 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Marin wo 31 aug 2011 - 0:56

Ik heb dus intussen ook maar besloten om hier mee te schrijven smile

Ik wil nu nog 10 kilo kwijt, maar ben er al 5 kwijt. In totaal dus 15 kilo, dan zit ik op de 65.

Gisteren heb ik heel goed de fiets gepakt en in totaal een uur gefietst, weer lekker beweging!

Vandaag heb ik beetje gek dagje omdat ik heen en weer naar Utrecht moest, dus mijn lijstje tot nu toe:

Ontbijt: Starbucks Peppermint Mocha (zonder slagroom!) met een half plakje lemon cake
Lunch: Verse sinaasappelsap van de V&D La Place met de andere helft van de lemon cake

En dat is het tot nu toe. Niet super gezond dus, maar omdat ik tussendoor niet snoep, valt het ook wel weer mee denk ik. Misschien dat ik straks voordat ik ga dineren, nog even iets kleins in de trein neem, omdat ik álweer met de trein ga en dan wordt het wel laat dineren. Bij de AH to Go verkopen ze een soort Ricewich, een soort sandwich maar dan van rijst, met groenten er tussen. Denk dat ik dat neem.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 18 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  bolus26 wo 31 aug 2011 - 0:59

nou inge met dit tempo van jou ben je morgen vast wel weer - 22 hoor!

ik heb vandaag nog te weiniggegeten dus ga zo even een lekker gebakken eitje eten!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge wo 31 aug 2011 - 1:13

Ik ga zo ook voor een gebakken eitje. Heb laat ontbeten daarom ook late lunch
Uhm ga nu lunchen dus smile
Morgen kan ik niet op de weegschaal staan want ga zo de slaapdienst in, dus vrijdag pas wegen haha

Joy je schreef hier stiekem toch al mee deze week Wink
Valt best mee joh, daarbij loop je vandaag volgens mij ook aardig wat? zou idd voor je avondeten nog wel iets eten hoor.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin wo 31 aug 2011 - 1:19

Inge schreef:Zou idd voor je avondeten nog wel iets eten hoor.

Jaaa dat sowieso, ik eet bij m'n vriend dus dat wordt vast iets gezonds en koolhydraatarm. Ik bedoelde meer voor onderweg in de trein, omdat het nu pas half 3 is, en ik pas rond 7 uur of half 8 ga eten waarschijnlijk. Dan is 't wel slim om tussendoor nog iets kleins te nemen zodat m'n bloedsuikerspiegel op peil blijft. Maar dan dus geen chips ofzo, want dat is ongezond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 31 aug 2011 - 1:22

Ahhh, ik snap je smile
Ik bedoelde idd meer dat je anders wel erg weinig gegeten had smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 31 aug 2011 - 3:00

Pff ff hier maar posten. Ik heb min of meer besloten te stoppen met sporten. Althans de sport die ik nu doe. Ze hebben mij een team omlaag gezet en dat spel vind ik echt niet leuk. Nu heeft een sportschool hier in de buurt een actie dat je een week gratis mag proberen. Denk dat ik dat maar eens ga doen. En dan met name kijken bij de groepslessen. Of ik dat wat vind. Met een uurtje spinnen verbrand je toch meer dan met een uurtje korfbal.

Net ook mijn beugel boven geplaatst. Nu dus en boven en onder moeilijk eten. Dat gaat echt een succes worden de komende dagen. Met een beetje geluk voel ik van boven ook minder omdat ik al zoveel pijnstillers slik voor mijn verstandskies.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Marin wo 31 aug 2011 - 3:12

He bah dat zijn beide geen leuke berichten! kan nu geen hele lange reactie plaatsen want deze leen mobiel typt crap, maar hopelijk gaat t gauw beter met je beugel!

Ik had thuis snel bouillonnetje genomen, dus niets voor in de trein gekocht

Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 31 aug 2011 - 3:16

Fairy, wat klote allemaal.
Toen mijn ene verstandskies eruit gesneden was heb ik flinke pijn gehad en 2 weken pijnstillers geslikt (meer dan mocht... maar kon niet anders)... van de andere kant had ik veel minder last daarna.
Stom ook van je sport Sad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 31 aug 2011 - 3:22

Ik zit nu op 2 keer 600 mg ibu en 2 a 3 keer 400 mg ibu per dag en daarnaast dus nog paracetamol. Zodat het elkaar lekker versterkt.

Ben overal ook helemaal klaar mee. Moeder belde net al dat ik mss eens bij de dokter langs moet. Alles heeft wel 1 voordeel. Ik heb weinig last van mijn buik. Eet een stuk ongezonder maar dat gaat beter. Kan ook niet de bedoeling zijn. En dan zorgen dat ik wel bij mijn eigen huisarts terecht kan.

Net ook inbox van school bekeken. Mail van mijn slb'er dat mijn profilering nog niet goedgekeurt is omdat de formulieren niet kloppen. Echt die kerel moet eens na gaan denken. Hij heeft mij via de mail bevestiging gegeven. Ben er ff helemaal klaar mee. Hij kan zich niet aan zijn afspraken houden en daardoor ga ik straks studiepunten missen...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:46

Ik ben 1.1 kg kwijt (volgens de wii fit, met vergelijking van 7 dagen geleden)

Vandaag heb ik het volgende gegeten;

Ontbijt: 1 beschuit met kippengehakt en 1 beschuit met linera paté
Lunch: 1 volkoren boterham met geitenkaas, 1 volkoren boterham met ham
Tussendoor: runderbouillon

Avondeten wordt duitse biefstuk (80 gram) met gekookte aardappelen (3 aardappelen) en sla met komkommer, tomaat en augurk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:50

Ik wil morgen groentesoep maken met gehakt, vermicelli, groentepakket & groentebouillon, met stokbrood (en beleg)...
Hele domme vraag, hoeveel mag ik daar dan van eten, ongeveer?

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 31 aug 2011 - 5:01

vooral veel soep! en 1 stokbroodje bruin?

ik doe vaak 2 koppen soep en dan 1 stokbroodje met beleg en rauwkost er op.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lavendel wo 31 aug 2011 - 5:13

Wat is voor jou 1 stokbroodje bolus? Ik denk dat je na een grote kom soep en een paar sneetjes bruin stokbrood wel vol zit.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 5:22

Ik denk dat ik anders gewoon een grote kom soep neem, met 2 volkoren boterhammen erbij.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 31 aug 2011 - 7:26

Weet je wat ook heel lekker is, paprikasoep. Gewoon simpele groentebouillion. Daar dan paprika's door heen. Paprika's zeven en die even pureren. En dan naar smaak nog wat toevoegen. Op een grote pan is een beetje zure room wel lekker. Niet te veel natuurlijk. Kan ook met smeerkaas. Klinkt vreemd maar is ook lekker. Ik heb er laatst 2 theelepels chilisaus doorheen gedaan. Was net een beetje pittiger. En het vult heel erg goed. Ohw ja wat pijnboompitjes erdoor is ook erg lekker.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Emma_ wo 31 aug 2011 - 7:34

Bij mij gaat het deze week tot nu toe niet zo goed. Maandag heb ik mij overdag redelijk goed in kunnen houden qua ongezonde tussendoortjes, maar 's avonds ging het flink mis. Ik had een uurtje gezwommen en ik kwam thuis en kreeg echt een enorme vreetbui en ik heb toen een hele zak cheese onion chips leeg gegeten Embarassed. Dinsdag werd ik ongesteld dus ik kan mijn vreetbui van maandag wel verklaren haha.

Mijn eetlijstje van vandaag:
Ontbijt: 3 lijnzaad crackers met hagelslag, 1 actimel aardbei
Lunch: 1 biologisch meergranen pistoletje met 1 plak milner mosterdkaas, 2 glazen optimel drink kokos
Tussendoor: 1 rijstwafel en 1 appel
Diner: kip krokant schnitzel met sperzieboontjes en gebakken aardappeltjes.

Verder veel groene thee gedronken vandaag. De hagelslag en de gebakken aardappeltjes had ik beter kunnen laten staan en een gezondere keuze voor kunnen maken. Ook zie ik dat ik pas 1 stuk fruit op heb dus ik ga zo nog even wat fruit eten.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Inge wo 31 aug 2011 - 9:37

Schiet dus allemaal niet op Fairy?
klinkt lekker die paprikasoep... ga ik zekers eens maken

Pippa, ik zou 2 kommen soep doen goed gevuld met groente idd en dan een volkoren pistoletje of 2 volkoren boterhammen met kaas doen. Eventueel nog rauwkost erbij

Emma, die dagen horen er bij hoor. en dat je ongesteld bent geworden verklaart idd de vreetbui.

Hier wel prima dag had net alleen best wel trek en heb net flink wat cherrytomaatjes gegeten en wat blokjes 30+ kaas

Eetlijstje
O; magere franse kwark
T; niks want laat ontbijt
L; 2 eieren met geraspte kaas
T; cherrytomaatjes, 3 augurken
D; 400gr roerbakgroente met kipreepjes
T; cherrytomaatjes en blokjes kaas
Verder 2,5 L kruidenthee en water
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:01

Ik mag geen zure room of smeerkaas, dus paprika soep zit er even niet in gok ik, het klinkt namelijk wel lekker.

Geen tijd om de ingrediënten voor soep te halen, dus dat wordt van het weekend!

L: 2 volkoren boterhammen met kipgehakt en geitenkaas met een groene appel
T: 2 beschuitjes met aardbeienjam en appelstroop
A: Volkorenpasta met saus, veel groente en gehakt

Gast
Gast

Bericht  Inge do 1 sep 2011 - 3:31

Kan vast ook zonder zure room / smeerkaas

Heb vandaag heerlijk geluncht; half blikje tonijn op water met ei, augurk, zilvervliesuitjes en peper. was erg lekker

Eetlijstje
O; kwark
T; 2 plakjes kipfilet, cherrytomaatjes
L; tonijnsalade achtig
T; komkommer
D; nog geen idee wat we eten smile ik denk iets met brocolli en kip
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 1 sep 2011 - 4:10

Ja hoor kan prima zonder je soep word dan alleen wat minder romig en gebonden. Waren alleen variatiemogelijkheden ik zou ook zeker niet en de chilisaus en de room en de smeerkaas er door doen. Is zonde van je soep
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiwi86 do 1 sep 2011 - 4:11

Ik had vandaag evaluatie op de sportschool en ben weer een kg aangekomen. Vanaf vandaag er weer vol tegenaan.

Heb een nieuw sport schema en nieuwe doelen. Over 12 weken 5kg eraf, vetpercentage omlaag en spiermassa omhoog. Ik woog vandaag met kleding en schoenen aan 100,5. Dus zonder kleding nog wel onder de honderd maar toch weer wat aangekomen. Eigen schuld.

Joy leuk dat je ook mee komt schrijven.

Pippa waarom mag je nu geen zuivel?

Inge wat goed dat je weer minderd met de koolhydraten. Dan gaat het afvallen straks vast ook weer sneller.

Ik heb zaterdag een verjaardag maar sla al het lekkers af. Eten 's avonds namelijk mee en ik denk dat dat een bbq wordt gezien ze 27 graden voorspellen. Dus dan eet ik al minder gezond dan ik zou willen.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:28

Kiwi86 schreef:

Pippa waarom mag je nu geen zuivel?

Ik ben allergisch voor koemelk en lactose, dus ik mag nooit iets van zuivel, alleen producten van de geit verdraag ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:05

Gister naar het ziekenhuis geweest voor een echo van mijn onder buik. Ik kreeg een nieuwe gel. Deze werd helemaal warm. Die man ging met dat apparaat over mijn buik. Hij heeft mijn hele buik bekeken en alles zag er goed uit. Alleen als hij over de pijne plek ging, zag hij dat het pijn deed. Maar op de echo was niks te zien.

Vanavond ga ik lekker tennissen. Ik heb er zin in. Lekker in het zonnetje.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 1 sep 2011 - 5:10

Pippa sojamelk mag dat wel? Dan kan je sojaroom gebruiken

Liv, wat vervelend dat er niks uitgekomen is

Kiwi die is er vast zo weer af! vast vocht!

Ik ga nu lekker groene curry maken! Kip, veel groente, groene curry pasta en kokosmelk heerlijk

Morgen weekend weg omdat ouders 35 jaar getrouwd zijn!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 5:12

Ja, nu mag ik over 2 weken weer naar de internist. Waar ga je dit weekend heen? Wij gaan dit weekend naar Belgie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 34 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 26 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: