Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+25
Flippin' Bitch
Stippel
girli
Phileine
Kaboutertje
Raindrop
aardbeiengebakje
Marin
schuddebuikje
Barbabella
bolus26
Emma_
Gizmo
Lavendel
Oasis
Bet Weter
Tiana
Aagje!
Kiwi86
luenca
May
ShallY
Puk
Inge
Minx
29 plaatsers

Pagina 10 van 34 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 10 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 8:11

M1918 schreef:Dankje punk'd, duidelijk verhaal :-) Dan maar een bakje worteltjes!

haha verstandige keuze Very Happy

Anders maak je ze lekker zondagmiddag ofzo! Ga je daarna een stukje wandelen Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 10 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 19:36

Geen popcorn gehad, maar toch 1 kilo zwaarder dan gisteren. Ik weet dat je gewicht schommelt, maar dat is bij mij nog nooit zoveel geweest Cry. Zo gek heb ik gisteren niet gegeten, lunch met sla en cracottes, diner met een slank recept vd AH, wel een paar stokbroodjes daarbij.. Echt niet leuk! Ik ga van. . avond nog wel uit eten, bij de italiaan, dus voor mij een pasta zoder kaas en alleen tomatensaus! Morgen niet wegen, en heel gezond eten. Dan moet het goedkomen.
Sorry voor het ego-berichtje!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel vr 29 jul 2011 - 20:04

Heb je gister genoeg gedronken? Dat kan heel veel schommelingen in je gewicht veroorzaken.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 21:26

Ja, toch zeker wel 2.5 liter thee of water (waarvan ook een paar glazen slimpie ranja)

Gast
Gast

Bericht  Emma_ vr 29 jul 2011 - 21:54

Ik heb jullie recepten opgeslagen en ga ze allemaal eens uitproberen. Het klinkt lekker! Ik heb de afgelopen week een hele slechte week gehad qua eten. We hebben nu vakantie en dan merk ik toch dat we meer ongezonde dingen eten. Dus het gezonde eten ga ik vanaf vandaag weer oppakken!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Inge vr 29 jul 2011 - 22:39

M1918
Het kan ook door het weer komen dat je in je gewicht schommelt. Geniet vooral van je etentje vanavond; een pasta met een rode saus is sowieso een goede keuze... maar belangrijkste is dat je er van geniet.
Wat ik vaak in mijn gewicht merk als ik een keer 'ongezonder' gegeten heb zit het niet de dag erna eraan maar 2 of 3 dagen erna... en dan weer 2 dagen later is het er weer af en soms ook wat afgevallen.

Emma
dat herken ik inderdaad wel dat je in je vakantie sneller geneigd ben om iets ongezonders te pakken... het hoeft dan nog niet echt onwijs ongezond te zijn maar minder gezond dan we normaal eten.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx vr 29 jul 2011 - 22:43

Ouders komen vandaag terug van vakantie dus straks (haha stond eerst steaks) een ministukje taart zelf gemaakt staat in taartentopic en dan met hun eten denk ik ligt er aan wat. Heb iig ook broertje uitgenodigd om te komen. Nu aan het werk moest er op de fiets heen saai stuk. Maar is wel 2 keer 30 min. Hier ruzie gemaakt met de schoonmakers die kunnen schoonmaken zonder water en 4 huiskamers in 20 minuten knap hè ik doe al 10 minuten over 1 toilet en zij 20 over 5 toiletten met heen en weer lopen en alles pakken/opruimen erbuj
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Inge vr 29 jul 2011 - 22:45

wow dat doen ze snel :o dat kan idd niet
Naja je fietst flink vandaag dus moet dat stukje taart makkelijk kunnen... zeker als die zelf gemaakt is (zag er mooi uit :p) van genieten smile

Ik ga zo even de stad in en vanavond naar de bios
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Bet Weter vr 29 jul 2011 - 22:50

Ik heb gister voor het eerst Quinoa gegeten met gestoomde makreel en doperwtjes. Héél gezond en 't was ook wel te eten. Niet écht heel lekker, maar om zo nu en dan eens rijst mee te vervangen en pasta en aardappelen is het een prima alternatief!

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 23:43

@ Emma: Ik herken het, dat ongezond eten. Ik heb dan wel geen vakantie meer, maar nog wel een vakantiegevoel :p Je gaat toch sneller makkelijke dingen eten, die vaak ongezond zijn. Maar je moet jezelf soms ook iets gunnen toch smile
@Inge: Misschien dat het dan niet perse door het eten van gisteren komt. Ik ga iig gewoon door met mijn best doen! Veel plezier vandaag in de stad en bij de bios.

Eetlijstje voor vandaag:
O: 250 gram magere yoghurt met 5 gram lijnzaad en 250 gram cruesli
T: 1 tomaat
L: Sla met tomaat, komkommer en augurk. Ik denk nog een plak roggebrood erbij, anders is het wel erg vezelarm vandaag!
T: Appel
A: Spaghetti met tomatensaus bij de italiaan (ik bestel zonder kaas!)

Qua beweging heb ik me voorgenomen maar een xtra rondje te lopen met de hond, vind hij ook niet erg!

Het kan ook door het weer komen dat je in je gewicht schommelt. Geniet vooral van je etentje vanavond; een pasta met een rode saus is sowieso een goede keuze... maar belangrijkste is dat je er van geniet.
Wat ik vaak in mijn gewicht merk als ik een keer 'ongezonder' gegeten heb zit het niet de dag erna eraan maar 2 of 3 dagen erna... en dan weer 2 dagen later is het er weer af en soms ook wat afgevallen. Ik ga zo even de stad in en vanavond naar de bios

Gast
Gast

Bericht  Minx za 30 jul 2011 - 0:53

ah inge naar welke film ga je?? had je het nog voor elkaar gekregen met de kaart??

Dat klopt inderdaad het fietsen zit er wel bij. En zo heel gezond is die taart nou ook niet hoor haha. Zit echt zo veel rommel in haa. Maar zat me wel te bedenken er zit minder boter in als in een cake, maar dat is dan ook het enige voordeel haha. De hoeveelheid zoete dingen is veel hoger.
er zit in: 4 eieren maar L
150 gr. suiker
125 gr. bloem
25 gr. maizena
zakje vanillesuiker
zout
300 ml slagroom zonder suiker
een pakje saroma vanille
275 gram fondant
100 gram m&m's
150 gram poedersuiker
150 gram roomboter

opgeteld, 4675 calorieen voor de hele taart is 390 calorieen per stukje als je het in 12 stukken snijd.

@betweter heb je de quinoa wel goed gewassen?? dat scheelt namelijk heel veel. Het is wel rotwerk omdat het van die inimini bolletjes zijn. Wat lekker is met quinoa is roerbakgroenten met een beetje sojasaus (kikoman) en dan een gebakken eitje erbij (weer met hele dooier)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  luenca za 30 jul 2011 - 3:31

zo, vandaag weer 2,5 uur gesport. ik ben weer afgevallen, want mijn broek maat 38 past nu eindelijk helemaal! Very Happy ik weet alleen niet hoeveel, maarja boeit ook niet, als ik het maar voel :P
morgen weer fitnessen, of spinning... en daarna naar mam fietsen halfuur en na het eten lopen we altijd een uurtje
vanavond vis uit de oven mmm!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Inge za 30 jul 2011 - 4:14

Shygirl, wat heerlijk

Fairy, naar horrible bosses... yes hebben nu wel de unlimited kaart kunnen aanschaffen Very Happy
hmmm klinkt wel erg lekker Very Happy

M1918, geniet van je etentje en je eetlijstje ziet er goed uit

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 4:19

Mijn vriend en ik zijn sinds we terug zijn van vakantie lekker gezond bezig. We proberen gezond te eten en te bewegen. M'n vriend was op vakantie 3 kilo aangekomen, dus dat wil hij er weer vanaf hebben. Hij gaat nu een rondje hardlopen. Ik wil graag mee, maar m'n buik wil niet. Misschien morgen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 23:24

Goedemiddag allemaal smile
Ik heb me gisteren goed ingehouden tijdens het etentje. Ik zag de menukaart, toen had ik wel even moeite :P. Al die lekkere pizza's en ovengerechten, en ik mocht van mezelf alleen maar de spaghetti met tomatensaus! Gelukkig was die erg lekker, als toetje hebben we geen dessert genomen, maar een ijsje gehaald (heb ik gekozen voor sorbetijs).
Morgen bel ik de dokter even, want ik heb nog altijd erg last van mijn darmen met "verkeerd" eten, ik ben benieuwd of hij me kan helpen. Stiekem zou ik het ook fijn vinden naar een dietist gestuurd te worden omdat ik zo weinig eet ivm angst om aan te komen. Ik hoop dat een dietist mij zou kunnen helpen een goed en gezond eetlijstje te maken.
Vandaag gaan mijn vriend en ik even de stad in (koopzondag), we gaan lopend, dus gezond! Daarna hebben we in de planning carcasonne te gaan spelen. Een lekker relax-dagje.

Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: 250 gram magere yoghurt met 5 gram lijnzaad en 25 gram cruesli
T: 100 gram wortelen, 62 gram komkommer, handje amandelen/hazelnoten
L: 2 crackers, 1 roggebrood - honing, ei, schouderham
T: Sinaasappel
A: Tomaten-groentesoep met 2 sneetjes volkorenbrood
T: Latte macchiato (misschien drinken we die ook wel in de stad en ruil ik 'm om met de sinaasappel)

Hm, ik zie net dat het geen koopzondag is!

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 31 jul 2011 - 0:32

@M1918 weet je dat je sinds 1 juni geen verwijzing meer nodig hebt voor de diëtist. Tot 1 juni was dit wel zo maar dat hebben ze er net als ze in 2006 bij de fysio er af gehaald en kun je dus direct terecht.

Ik snap helemaal niets meer van mijn darmen, eet ik een keer knettergezond weet ik niet hoe het is kan ik heel veel buikpijn hebben. En hardstikke dus. Eet ik heel erg ongezond is het mooi van dikte en heb ik geen buikpijn. Moedigt niet echt aan om gezond te eten moet ik zeggen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 1:10

@ fairytale: Bedankt voor de tip! Ik ga alsnog wel eerst naar de huisarts, even kijken wat hij ervan zegt.
Wat jij schrijft over je darmen heb ik ook. Ik heb nu een week precies bijgehouden wat ik gegeten heb, en de buikpijn is (in mijn ogen) niet aan een bepaalde voeding te koppelen. Het kan op ieder moment zijn. Volgens mij wel altijd na room, melk of deeg producten. Ik kan wel zelf gaan doktertje spelen, maar uiteindelijk is dat niet echt verstandig ;-)

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 31 jul 2011 - 1:39

Bij mij heeft de dietiste er weinig mee geholpen. Melkproducten krijg ik elke dag wel binnen, room niet maar als je bedenkt dat ik gisteren taart heb gehad met het recept dat hierboven staat zou ik toch giga last moeten hebben. Heb nu wel extra vezels zou vanaf dag 1 moeten helpen maar werk weinig. Waarschijnlijk stuurt de HA je weg met het is PDS. Ik hou het gewoon bij en ik zie het wel. Dan maar wat onderzoeken. Een bloedtest zou ik al heel blij mee zijn en anders ga ik wel bij een homeopaat oid langs
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 4:55

M1918, goed dat je je hebt ingehouden met jet etentje.

Ik ben vanmorgen wezen hardlopen. Ik had echt totaal geen zin, maar ben toch maar gegaan. Toen ik thuis kwam, was ik blij dat ik gegaan was. Vanmiddag hadden we visite, dus ik heb wel wat lekkers op, maar niet veel. Vanavond ga ik een uurtje tennissen met een vriendin. Daarna nog even bij m'n schoonzus, zwager en neefje op visite.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 31 jul 2011 - 6:43

ik heb van de week een artikel gelezen dat het eten van veel vezels je pds kan verergeren omdat je darmen extra geprikkeld worden. Ik heb namelijk ook bij het eten van veel vezels eerst veel meer last.

daarin stond dat je eerst met probiotica je darmen wat aan moet laten sterken voor je er een vezelshot tegen aan gooit.melkproducten muv yoghurt was niet goed.

ik heb nog niet geprobeerd of t werkt.

@m1918

ik heb ook nooit zin om te gaan maar daarna is het altijd wel een goed gevoel!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:56

He.. de huisarts is op vakantie! Hebben jullie met dit weer ook zoveel zin in lekkers? Ik ben vanmiddag vrij dus zit lekker in de zon, en nou heb ik trek!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 3:58

Nee, ik heb juist weinig honger met dit weer. Vanmiddag ben ik met m'n vriend en hondje naar het water geweest. Ik had een bak met aardbeien meegenomen. Ze waren echt lekker!

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 1 aug 2011 - 5:09

@bolus weet je ook waar dat artikel stond ben er wel nieuwsgierig naar
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May ma 1 aug 2011 - 5:59

Het klopt idd dat veel mensen met pds niet tegen niet-oplosbare vezels kunnen. Heb ik ook ergens gelezen, maar vertelde mijn arts en dieetiste ook. Ik zal ook wel eens kijken of ik er wat over kan vinden.

Ik ben hier zwaar gefrustreerd omdat ik momenteel echt even geen rauwkost meer kan zien Sad
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Puk ma 1 aug 2011 - 6:35

He allemaal!!

Vanmiddag bij de sportschool weer gewogen, er is weer een halve kg af, dus ik zit nu op -11! Oleeeeeeeeee:-)

May, dan neem je toch lekker zomers fruit i.p.v. rouwkost? Ik ben op het moment dol op nectarines:-)

Liv, wow gezond hoor, aarbeien!! Ik ga morgen met een vriendin aan het water liggen en ik wil ook fruit meenemen, heerlijk toch:-)

M1918, ik heb met dit lekkere weer niet meer zin in lekkers, ik heb wel meer dorst, maar dat is alleen maar goed, want nu ik vakantie heb drink ik minder!

Hebben jullie nog leuke plannen met dit lekkere weer of allemaal hard aan het werk;-) XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 34 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 22 ... 34  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: