Naar welke reis kijk jij uit?
+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Naar welke reis kijk jij uit?
Nog 8 weken en ik vertrek voor een half jaar naar Zuid Amerika om daar rond te reizen. Dit ga ik samen met mijn broertje doen. Kan niet wachten om weg te gaan.
We gaan beginnen in Rio en eindigen in Lima. Ook gaan(willen) we naar Chili, Argentinie en Bolivia.
Leuke reizen gaat iedereen maken zeg, super!
We gaan beginnen in Rio en eindigen in Lima. Ook gaan(willen) we naar Chili, Argentinie en Bolivia.
Leuke reizen gaat iedereen maken zeg, super!
Chili2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 31
Registratiedatum : 30-11-10
Ik kijk uit naar überhaupt een reis. Ik ben al jaren niet echt meer op vakantie geweest. Wel een keer per jaar een nachtje weg en een jaar geleden mijn buitenlandstage, maar dat is toch anders. Ik zou heel blij zijn als we een keer écht op vakantie kunnen, al is het maar een weekje.
Gast- Gast
Kroatie, als het goed is van 21 t/m 26 juli. Het is kort, maar ik ben vorig jaar niet op vakantie geweest dus ik ben al super blij dat dit kan! Maandag hoor ik of ik die periode vrij kan krijgen, ik hoop het zo! En hopen dat ik maandag nog die goedkope tickets kan boeken..
Gast- Gast
Februari ga ik naar Costa Rica voor 4 maanden(stage) maar vanaf daar ga ik ook nog naar Panama en Nicaragua. In de zomer 2 weken naar Frankrijk(ouders hebben daar vakantiehuis)met de trein.Ga meestal met vliegtuig op reis maar de trein heeft ook wel iets
Heb er zin in, reizen is echt zo leuk
Heb er zin in, reizen is echt zo leuk
Gast- Gast
In januari ga ik op skivakantie met vriend en vrienden! Erg veel zin in! In de augustus/september gaan we waarschijnlijk kamperen in Italie/Frankrijk/Slovenie.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
lekker allemaal zeg!
Bij ons staat er nog niets vast, maar in de planning staat sowieso 4 weken naar Australie in de zomer van 2012.
We hebben nog een hotelbon waarmee we waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie mee naar Milaan of Rome willen. We zijn aan het wachten op een goedkoop ticket bij ryanair
En na de vakantie naar Australie in 2012 ga ik 10 weken een cursus volgen in New York waar ik echt ontzettend naar uitkijk. Maar dat is nog zo ver, eerst maar eens mijn tweede stage beginnen en afronden en afstuderen.
Bij ons staat er nog niets vast, maar in de planning staat sowieso 4 weken naar Australie in de zomer van 2012.
We hebben nog een hotelbon waarmee we waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie mee naar Milaan of Rome willen. We zijn aan het wachten op een goedkoop ticket bij ryanair
En na de vakantie naar Australie in 2012 ga ik 10 weken een cursus volgen in New York waar ik echt ontzettend naar uitkijk. Maar dat is nog zo ver, eerst maar eens mijn tweede stage beginnen en afronden en afstuderen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:lekker allemaal zeg!
dat staat ook in onze planning!!! LEUKK!!!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Zondag een week op bezoek bij een vriendin in Spanje, woooot! :-)
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
ik kijk uit na mn reis naar denemarken, vanmiddag geboekt en gaan pas 30 juli
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Oh heerlijk Paris, ik ben jaloers (wanneer niet als het om reizen gaat haha).
De plannen voor mijn nieuwe reis zijn er inmiddels vrij duidelijk. Als een vriend van mij terug is gaan we onze tickets boeken. Ws vliegen we dan eerst naar Londen, dat moet dan maar... Tickets vanaf daar zijn goedkoper en hij wil dat graag (hij is Brits en heeft er vrienden). Dan door naar NYC, vervolgens naar Canada (tenzij mijn vriendin uit Namibie ook komt, die mag daar dan niet heen met haar visum), een vriendin bezoeken in Toronto om Canada Day te vieren op 1 juli, dan weer naar een andere vriendin NY State (als ze nog niet bij ons is) en 4th of July vieren. Verder zie ik het wel, beetje rondcrossen daar . Ik heb er nu al zo veel zin in! Hopelijk snel een nieuwe baan waarbij ik ook deze weken vrij kan krijgen .
De plannen voor mijn nieuwe reis zijn er inmiddels vrij duidelijk. Als een vriend van mij terug is gaan we onze tickets boeken. Ws vliegen we dan eerst naar Londen, dat moet dan maar... Tickets vanaf daar zijn goedkoper en hij wil dat graag (hij is Brits en heeft er vrienden). Dan door naar NYC, vervolgens naar Canada (tenzij mijn vriendin uit Namibie ook komt, die mag daar dan niet heen met haar visum), een vriendin bezoeken in Toronto om Canada Day te vieren op 1 juli, dan weer naar een andere vriendin NY State (als ze nog niet bij ons is) en 4th of July vieren. Verder zie ik het wel, beetje rondcrossen daar . Ik heb er nu al zo veel zin in! Hopelijk snel een nieuwe baan waarbij ik ook deze weken vrij kan krijgen .
Gast- Gast
De stedentrip naar Barcelona samen met mijn vriend halverwege volgend jaar!
Gast- Gast
Wauw wat gaaf Vruchtenhagel! Die 2 landen staan ook hoog bovenaan mijn lijstje.
Ik ga niet zo vaak weg, maar ik kijk uit naar onze zomervakantie naar Cyprus. In januari gaan we al boeken
Ik ga niet zo vaak weg, maar ik kijk uit naar onze zomervakantie naar Cyprus. In januari gaan we al boeken
Gast- Gast
Caro schreef:Ik verheug me ontzettend op de trip van ons, samen met twee vrienden, naar Australie in mei. We gaan in totaal vier weken, we maken een roadtrip en ik heb er heel erg veel zin in.
Helaas zitten daardoor andere grote reizen er volgend jaar niet in. Niet zo zeer vanwege het geld, maar meer vanwege de vakantiedagen die we allebei hebben. Nu heb ik er 37 op jaarbasis maar de reis naar Australie neemt sowieso 20 dagen in beslag.
Het zal misshcien nog een weekendje Barcelona worden, Sevilla, een wintersport en ik denk dat het dat was..
Ach meisje wat heb je het zwaar :p
Gast- Gast
Haha Dijn, ik ook hoor
Ik zou nog een keer naar NY willen, dat wil ik echt al jaren. Maar dat kost volgens
mij echt een vermogen!
Ik zou nog een keer naar NY willen, dat wil ik echt al jaren. Maar dat kost volgens
mij echt een vermogen!
Gast- Gast
5 maart ga ik samen met een vriendin een week naar Dubai. Ontzettend veel zin in!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
In maart ga ik met mn vriend naar Valencia voor een weekje en in de zomer ga ik met m'n nicht een roadtrip maken naar Italie of Spanje en dan gaan we gewoon kijken hoe lang we 't uithouden met 't geld. Super veel zin in!!
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
In februari gaan we (heel burgerlijk) een midweek naar een bungalopark... Maar het is de eerste vakantie met z'n 3en (dochter van dan 5 maanden) dus ik heb er ontzettend veel zin in.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Naar Zuid-Amerika. Ik realiseer me nu dat het best al snel is. Het is de eerste reis die ik alleen ga maken. Heb er heel veel zin in maar vind het stiekem ook wel een beetje spannend.
Gast- Gast
@ lagom ben jij ook wel eens in denemarken geweest. Is onze eerste keer. Nog tips die we moeten zien
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Paris1985 schreef:@ lagom ben jij ook wel eens in denemarken geweest. Is onze eerste keer. Nog tips die we moeten zien
Ik ben alleen in Kopenhagen geweest twee keer. 1 Keer op doorreis naar Zweden en 1 keer voor een weekend. Ik vond zelf Odense ook een leuk plaatsje maar goed, daar was een ouderwetse kerstmarkt toen wij daar per ongeluk terecht kwamen en dat was wel wat het op dat moment maakte. Verder heb ik dus geen tips voor je, sorry .
Gast- Gast
Jeeeeeeeej, ik kijk nu echt super uit naar Barcelona. Ik ga over 3 weken met mijn zusje en kon echt wel een superdeal pakken (vond ik zelf).
Daarna gaan we in april (als het goed is) naar Jordanie. Dat lijkt me ook te gek!
Daarna gaan we in april (als het goed is) naar Jordanie. Dat lijkt me ook te gek!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
In maart ga ik 12 dagen naar Egypte, daar heb ik wel zin in. Alleen al vanwege het weer hier
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Australië in 2012! pff wat een eind weg. Hopelijk ga ik dit jaar nog met vakantie
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Wij gaan deze zomer naar Egypte, Heerlijk 15 dagen naar de zon.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Fiwen schreef:In februari gaan we (heel burgerlijk) een midweek naar een bungalopark... Maar het is de eerste vakantie met z'n 3en
Wij gaan ook in februari een midweek naar Centerparcs met onze kleine man. Heb er veel zin in !
Onze zoon is dan 6,5 maand.
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Naar welke film kijk jij uit in 2011?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?
» Waar kijk jij naar uit?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: