Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke reis kijk jij uit?

+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 4 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Chili2011 za 11 dec 2010 - 5:47

Nog 8 weken en ik vertrek voor een half jaar naar Zuid Amerika om daar rond te reizen. Dit ga ik samen met mijn broertje doen. Kan niet wachten om weg te gaan.
We gaan beginnen in Rio en eindigen in Lima. Ook gaan(willen) we naar Chili, Argentinie en Bolivia.

Leuke reizen gaat iedereen maken zeg, super!

Chili2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 31
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 4 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 12:06

Ik kijk uit naar überhaupt een reis. Ik ben al jaren niet echt meer op vakantie geweest. Wel een keer per jaar een nachtje weg en een jaar geleden mijn buitenlandstage, maar dat is toch anders. Ik zou heel blij zijn als we een keer écht op vakantie kunnen, al is het maar een weekje.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 12:21

Kroatie, als het goed is van 21 t/m 26 juli. Het is kort, maar ik ben vorig jaar niet op vakantie geweest dus ik ben al super blij dat dit kan! Maandag hoor ik of ik die periode vrij kan krijgen, ik hoop het zo! En hopen dat ik maandag nog die goedkope tickets kan boeken..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 1:10

Februari ga ik naar Costa Rica voor 4 maanden(stage) maar vanaf daar ga ik ook nog naar Panama en Nicaragua. In de zomer 2 weken naar Frankrijk(ouders hebben daar vakantiehuis)met de trein.Ga meestal met vliegtuig op reis maar de trein heeft ook wel iets smile

Heb er zin in, reizen is echt zo leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 1:48

In januari ga ik op skivakantie met vriend en vrienden! Erg veel zin in! In de augustus/september gaan we waarschijnlijk kamperen in Italie/Frankrijk/Slovenie.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 3:11

lekker allemaal zeg!

Bij ons staat er nog niets vast, maar in de planning staat sowieso 4 weken naar Australie in de zomer van 2012.

We hebben nog een hotelbon waarmee we waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie mee naar Milaan of Rome willen. We zijn aan het wachten op een goedkoop ticket bij ryanair Laughing

En na de vakantie naar Australie in 2012 ga ik 10 weken een cursus volgen in New York waar ik echt ontzettend naar uitkijk. Maar dat is nog zo ver, eerst maar eens mijn tweede stage beginnen en afronden en afstuderen.

Gast
Gast

Bericht  Live Laugh Love do 23 dec 2010 - 6:47

Punk'd schreef:lekker allemaal zeg!

Bij ons staat er nog niets vast, maar in de planning staat sowieso 4 weken naar Australie in de zomer van 2012.

dat staat ook in onze planning!!! LEUKK!!!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Polly do 23 dec 2010 - 7:22

Zondag een week op bezoek bij een vriendin in Spanje, woooot! :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sarah1985 za 25 dec 2010 - 10:47

ik kijk uit na mn reis naar denemarken, vanmiddag geboekt en gaan pas 30 juli
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 12:12

Oh heerlijk Paris, ik ben jaloers Very Happy (wanneer niet als het om reizen gaat haha).

De plannen voor mijn nieuwe reis zijn er inmiddels vrij duidelijk. Als een vriend van mij terug is gaan we onze tickets boeken. Ws vliegen we dan eerst naar Londen, dat moet dan maar... Tickets vanaf daar zijn goedkoper en hij wil dat graag (hij is Brits en heeft er vrienden). Dan door naar NYC, vervolgens naar Canada (tenzij mijn vriendin uit Namibie ook komt, die mag daar dan niet heen met haar visum), een vriendin bezoeken in Toronto om Canada Day te vieren op 1 juli, dan weer naar een andere vriendin NY State (als ze nog niet bij ons is) en 4th of July vieren. Verder zie ik het wel, beetje rondcrossen daar :P. Ik heb er nu al zo veel zin in! Hopelijk snel een nieuwe baan waarbij ik ook deze weken vrij kan krijgen Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 18:42

De stedentrip naar Barcelona samen met mijn vriend halverwege volgend jaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 22:24

Wauw wat gaaf Vruchtenhagel! Die 2 landen staan ook hoog bovenaan mijn lijstje.

Ik ga niet zo vaak weg, maar ik kijk uit naar onze zomervakantie naar Cyprus. In januari gaan we al boeken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 22:26

Caro schreef:Ik verheug me ontzettend op de trip van ons, samen met twee vrienden, naar Australie in mei. We gaan in totaal vier weken, we maken een roadtrip en ik heb er heel erg veel zin in.

Helaas zitten daardoor andere grote reizen er volgend jaar niet in. Niet zo zeer vanwege het geld, maar meer vanwege de vakantiedagen die we allebei hebben. Nu heb ik er 37 op jaarbasis maar de reis naar Australie neemt sowieso 20 dagen in beslag.
Het zal misshcien nog een weekendje Barcelona worden, Sevilla, een wintersport en ik denk dat het dat was..

Ach meisje wat heb je het zwaar :p

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 23:16

Haha Dijn, ik ook hoor Very Happy

Ik zou nog een keer naar NY willen, dat wil ik echt al jaren. Maar dat kost volgens
mij echt een vermogen!

Gast
Gast

Bericht  Laced ma 27 dec 2010 - 8:18

5 maart ga ik samen met een vriendin een week naar Dubai. Ontzettend veel zin in!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 8:25

In maart ga ik met mn vriend naar Valencia voor een weekje en in de zomer ga ik met m'n nicht een roadtrip maken naar Italie of Spanje en dan gaan we gewoon kijken hoe lang we 't uithouden met 't geld. Super veel zin in!! I love you
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Fiwen di 28 dec 2010 - 5:19

In februari gaan we (heel burgerlijk) een midweek naar een bungalopark... Maar het is de eerste vakantie met z'n 3en (dochter van dan 5 maanden) dus ik heb er ontzettend veel zin in.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 5:42

Naar Zuid-Amerika. Ik realiseer me nu dat het best al snel is. Het is de eerste reis die ik alleen ga maken. Heb er heel veel zin in maar vind het stiekem ook wel een beetje spannend.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 di 28 dec 2010 - 8:03

@ lagom ben jij ook wel eens in denemarken geweest. Is onze eerste keer. Nog tips die we moeten zien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:37

Paris1985 schreef:@ lagom ben jij ook wel eens in denemarken geweest. Is onze eerste keer. Nog tips die we moeten zien

Ik ben alleen in Kopenhagen geweest twee keer. 1 Keer op doorreis naar Zweden en 1 keer voor een weekend. Ik vond zelf Odense ook een leuk plaatsje maar goed, daar was een ouderwetse kerstmarkt toen wij daar per ongeluk terecht kwamen en dat was wel wat het op dat moment maakte. Verder heb ik dus geen tips voor je, sorry smile.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 1 jan 2011 - 6:58

Jeeeeeeeej, ik kijk nu echt super uit naar Barcelona. Ik ga over 3 weken met mijn zusje en kon echt wel een superdeal pakken (vond ik zelf).

Daarna gaan we in april (als het goed is) naar Jordanie. Dat lijkt me ook te gek!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  KOL zo 2 jan 2011 - 3:44

In maart ga ik 12 dagen naar Egypte, daar heb ik wel zin in. Alleen al vanwege het weer hier Very Happy
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mysterious di 4 jan 2011 - 3:34

Australië in 2012! pff wat een eind weg. Hopelijk ga ik dit jaar nog met vakantie
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happy wo 5 jan 2011 - 2:28

Wij gaan deze zomer naar Egypte, Heerlijk 15 dagen naar de zon. Cool

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:45

Fiwen schreef:In februari gaan we (heel burgerlijk) een midweek naar een bungalopark... Maar het is de eerste vakantie met z'n 3en

Wij gaan ook in februari een midweek naar Centerparcs met onze kleine man. Heb er veel zin in !
Onze zoon is dan 6,5 maand.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: