Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke reis kijk jij uit?

+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:14

Ik ben wel eens in Toronto geweets, maar verder dan de CN-Tower ben ik eigenlijk niet gekomen, haha. CN-Tower is in elk geval wel een must-see. Verder vind ik het jammer dat we toen niet de tijd hebben genomen de stad verder te verkennen. Maargoed, we hadden een camper formaat vrachtauto onder onze kont, we moesten alles vanaf de kaart doen en dan rij je al niet lekker in zo'n enorm drukke metropool, haha. Volgende keer nemen we uitgebreider de tijd.

Kijk anders even hier, misschien vind je daar nog wat leuke tips.

En anders zeg je maar dat die vriendin niet meegaat, dan ga ik met alle liefde mee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:17

Maple schreef:Ik ben wel eens in Toronto geweets, maar verder dan de CN-Tower ben ik eigenlijk niet gekomen, haha. CN-Tower is in elk geval wel een must-see. Verder vind ik het jammer dat we toen niet de tijd hebben genomen de stad verder te verkennen. Maargoed, we hadden een camper formaat vrachtauto onder onze kont, we moesten alles vanaf de kaart doen en dan rij je al niet lekker in zo'n enorm drukke metropool, haha. Volgende keer nemen we uitgebreider de tijd.

Kijk anders even hier, misschien vind je daar nog wat leuke tips.

En anders zeg je maar dat die vriendin niet meegaat, dan ga ik met alle liefde mee :P

Haha jeetje, kan me voorstellen Very Happy. Ik ben sowieso blij dat ik niet hoef te rijden :P. Mijn vriendin heeft daar natuurlijk haar eigen auto en mijn beste vriend wil dolgraag rijden daar dus ik denk dat ze het beiden prima vinden als ik me er buiten hou Very Happy. Bedankt voor de site, ik zal er eens naar kijken! Uh-oh, ik bedenk me zojuist dat ik nog iemand daar ken... Hahahahaha, Mr. Big Nipple is zijn bijnaam Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:29

Zal maar niet vragen hoe hij ana die bijnaam komt :P
Wanneer ga je? Combineer je het met je NY-trip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:35

Maple schreef:Zal maar niet vragen hoe hij ana die bijnaam komt :P
Wanneer ga je? Combineer je het met je NY-trip?

LOL, ik denk dat je je daar wel een voorstelling bij kunt maken :P. We beginnen in NYC, daar komt onze vriendin dan heen. DIt schreef ze: Awesome road trip this summer.. Camping in the Adirondacks, driving all the way around Lake Ontario, Fourth of July on Seneca Lake... Mss gaan we daarna nog naar Boston en dan terug naar NYC. We gaan dus rond dat meer en dan volgens mij langs Toronto. Daar kennen we dan weer iemand die heel goede vrienden was met mijn beste vriend. Ze mocht mij alleen nooit, pas toen ik met mijn vriend wat kreeg (volgens mij was ze een beetje jaloers dat ik en mijn beste vriend zo vaak samen waren). Tis een beetje een aparte meid :P. Maar ze heeft ons uitgenodigd voor Canada Day, schijnt geweldig te zijn. We blijven er dus redelijk minimaal maar willen het wel meemaken, daar komt het op neer :P. We gaan eind juni richting NYC, nog even geduld dus haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:37

Klinkt echt supergaaf, ben jaloers Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:40

Maple schreef:Klinkt echt supergaaf, ben jaloers Cry

Haha, sorry smile. Ik heb nog nooit echt zo gekampeerd trouwens zoals we daar gaan doen. We moeten ons eten in de boom hangen en ze gaat ons leren wat te doen als we een beer zien... Voor de zekerheid? :shock: Bahahaha, dat wordt wat... Maar ach, ik laat me graag op sleeptouw nemen en ik weet dat ze leuke dingen bedenkt Very Happy. Ennn het is nog lekker goedkoop ook haha. Niemand van ons heeft echt geld om daar veel uit te gaan geven gelukkig Very Happy. Dus het wordt lekker cheap-ass Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:45

Haha, er schijnen beren aan de oostkant te zitten idd, maar ik heb dara nooit ook maar enig spoor van ene beer gezien. In het westen van Canada wel, daar doken ze zomaar ineens naast de auto op :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:02

Maple schreef:Haha, er schijnen beren aan de oostkant te zitten idd, maar ik heb dara nooit ook maar enig spoor van ene beer gezien. In het westen van Canada wel, daar doken ze zomaar ineens naast de auto op :shock:

Wow, zijn ze groot? Eng? Ja mijn vriendin zegt ook dat ze maar een paar keer in haar leven een beer heeft gezien maar toch... Ze had ook nog nooit zo'n groot hert gezien die voor onze auto sprong en bijna onze dood had geweest... Hoe klein een kans ook is, de kans is er.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:40

We hebben er drie gezien, alle drie los van elkaar. Twee waren er klein, of nouja, niet zo groot als ik had verwacht, maar de laatste die we zagen was echt huge. Hebben we jammer genoeg niet goed op de foto kunnen krijgen, maar hij stond achter de vangrail te eten, zag m pas toen we er al voorbij waren. We zijn nog wel gestopt, maar hij hield ons in de gaten, dus we zijn uiteindelijk maar weggereden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:51

Ooooh de adirondacks zijn zo mooi! Wil ik ook heel graag heen.
Ik heb alleen een beer van veraf gezien. Maar wel tussen de beren geslapen in yosemite! In een Canvas zeil hutje en er liep een beer recht langs me. Toch wel heel eng en cool!

Herten heb ik heel vaak op de weg gezien. Zelfs midden in t dorp waar ik woonde, met van die super geweien. Zo mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:53

Oh en maple, mijn moeder en stiefvader gaan in oktober naar malta. Net geboekt. Dus ik hoor nu ook steeds van alles daarover haha. Klinkt erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:54

Herten heb ik ook gezien, en elks, moose en mountain goats. Oh ik wil terug...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:55

Haha, wat toevallig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  ChocoChip do 17 feb 2011 - 6:16

Ik heb me ook maar eens aangemeld, en probeer om vaak mee te schrijven. En reizen is iets wat ik erg graag doe.

Dus ik kijk uit naar onze reis aankomende september, 3,5 week Noord/West USA. Van San Francisco/yosemite/yellowstone/grand teton/SLC/Moab/Zion/Bryce met als eindstop Las Vegas. Dit is de 2e keer en nu alles zelf uitgezocht en geboekt. Overigens doen we dit met een auto. Heb er enorm veel zin in!

ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Atelier Madame vr 18 feb 2011 - 22:02

Ik heb geen grote reizen op het programma staan, maar van de zomer lekker naar italie, daar kijk ik wel naar uit smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Sweety ma 21 feb 2011 - 10:29

Ik kijk uit naar mijn weekend Londen Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Qiara ma 21 feb 2011 - 12:28

Sweety schreef:Ik kijk uit naar mijn weekend Londen Very Happy

cheers Wat leuk!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro ma 21 feb 2011 - 20:56

ChocoChip schreef:Ik heb me ook maar eens aangemeld, en probeer om vaak mee te schrijven. En reizen is iets wat ik erg graag doe.

Dus ik kijk uit naar onze reis aankomende september, 3,5 week Noord/West USA. Van San Francisco/yosemite/yellowstone/grand teton/SLC/Moab/Zion/Bryce met als eindstop Las Vegas. Dit is de 2e keer en nu alles zelf uitgezocht en geboekt. Overigens doen we dit met een auto. Heb er enorm veel zin in!

Klinkt gaaf! Veel plezier!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Kabouter wo 23 feb 2011 - 2:39

Ik heb gisteren heel spontaan een midweek Dublin met mijn vader geboekt. We gaan 7 maart. Heb er erg veel zin in! Voor de tweede keer in mijn leven dat ik ga vliegen..haha! Ik ben zo'n wereldreiziger, NOT!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 2:40

Ooooh Dublin is zo leuk smile.

Choco Chip, jouw reis klinkt ook supergaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Kabouter wo 23 feb 2011 - 3:00

Zusje van Bert schreef:Ooooh Dublin is zo leuk smile.

Choco Chip, jouw reis klinkt ook supergaaf!

Heb je nog nog tips van dingen die we echt gezien of gedaan moeten hebben?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:04

Maple schreef:Onze vakantie naar Malta in september. Oh, en we gaan in augustus ook een weekendje weg, maar waarheen is een verrassing (georganiseerd door schoonouders), en daradoor vind ik het moeilijk om er echt naar uit te kijken. Heb er wel ontzettend veel zin in hoor, maar ik weet nog niet zo goed waar ik me op moet verheugen :P

Leuk, Malta! Ben er vorig jaar geweest, vond het een supervakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 3:07

Kabouter schreef:
Zusje van Bert schreef:Ooooh Dublin is zo leuk smile.

Choco Chip, jouw reis klinkt ook supergaaf!

Heb je nog nog tips van dingen die we echt gezien of gedaan moeten hebben?

Dublin is redelijk klein en heb je in 1 dag wel gezien. Alles is te lopen, dat is fijn smile. Ik zou een dagje naar Glendalough gaan. Daarvoor kun je een bus pakken maar die rjidt maar heel weinig dus je moet het goed inplannen: http://www.glendaloughbus.com/ Het is daar zo mooi, je kunt allerlei wandelroutes uitkiezen die je dan kunt lopen. Ook staat erbij hoe lang je daar ongeveer over doet dus je kunt het goed plannen met je terugreis naar Dublin. De busreis duurt ongeveer 1,5 uur trouwens. Oh en op de luchthaven rijden verschillende bussen naar het centrum. Kijk even goed na welke je moet hebben. Volgens mij betaalde we iets van 7 euro maar voor sommigen betaal je 20 euro. Ben je wellicht iets sneller ofzo maar ik vond het zonde van mijn geld :P. Ik vond Dublin echt superleuk, heb gewoon de standaard dingen gezien die je ws zelf ook wel gevonden hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 4:39

Qiara schreef:
Sweety schreef:Ik kijk uit naar mijn weekend Londen Very Happy

cheers Wat leuk!
Ja he Very Happy Heb er echt superveel zin in. We gaan ook naar de musical The Lion King, Madame Tussauds, Londen Eye, icebar Below Zero, National History Museum... Zoveel! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Inge wo 23 feb 2011 - 5:22

Over 16 weken gaan wij naar Kenia, daar kijk ik heel erg naar uit smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 6 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum