Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

+22
Effie_O
Belle1985
Cow
Jeanette
Zwoesj
Just MayBe
loura
SuperGrover
Atelier Madame
Oasis
Toet
Mizz_S
Moezie
Lady Starstruck
Yzma
xxDila
Suus
Frappuccino
_DoI
Zininzon
Caresses
Smurf
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Smurf zo 20 maa 2011 - 8:49

Het zonnetje schijnt weer lekker buiten en krijg dan altijd weer zin in een leuk feestje in de zon.
Welke festivals/feestjes hebben jullie deze zomer op de planning staan? Waar kijk je naar uit?

Ik heb enorm veel zin in DefQon en Decibel! Very Happy
Smurf
Smurf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 93
Registratiedatum : 22-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Caresses zo 20 maa 2011 - 8:58

Ik hou van iets minder hard smile en ga voor : Loveland en Rockit! en verder nog even kijken..

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:59

Ik heb wel interesse om naar Zand te gaan, is vorig jaar erg goed bevallen!

Verder ga ik naar Breda Live, dit is inmiddels ook iets wat jaarlijks terug komt. Maar of het ook echt onder festival valt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Zininzon zo 20 maa 2011 - 10:01

Het Sziget festival in Hongarije!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  _DoI zo 20 maa 2011 - 10:07

Ik zou wel graag naar Graspop en Wacken willen maar dat gaat dit jaar niet lukken vrees ik... In juli zijn we in Nederland en dan gaan we een dagje (de zaterdag) naar de Zwarte Cross. Misschien dat ik dit jaar naar het Peace & Love festival of naar Sweden Rock ga, maar ik weet nog niet of ik dan vrij kan krijgen.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Frappuccino zo 20 maa 2011 - 10:12

Zininzon schreef:Het Sziget festival in Hongarije!

Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook weer, word mijn 4e keer :-)
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Suus zo 20 maa 2011 - 10:36

Ik ga naar Pinkpop en Lowlands smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  xxDila zo 20 maa 2011 - 10:39

Hier ook zeker;

Defqon & Decibel! bounce

Vooral Defqon, kijken wat de nieuwe locatie/grootte doet met de sfeer! Vraag me af of Defqon, Defqon nog gaat zijn!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:46

Defqon, al zal het nooit hetzelfde zijn op een nieuwe locatie..

Decibel
Fantasy Island

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Yzma zo 20 maa 2011 - 12:53

_Donnaa schreef:Defqon, al zal het nooit hetzelfde zijn op een nieuwe locatie..
Nope... nu wordt het net als alle andere feesten...

Ik ga dit jaar naar Werchter, Paaspop en Lowlands. Doet het rustig aan voor mijn doen Wink maar ik kijk er in tegenstelling tot voorgaande jaren eigenlijk nog helemaal niet zo naar uit. Komt wel een paar dagen van te voren.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 13:59

Freshtival en Fantasy Island.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Lady Starstruck zo 20 maa 2011 - 22:39

Ik kijk uit naar Elsrock. Een klein festival in Rijssen maar wel erg gezellig.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Moezie zo 20 maa 2011 - 23:47

Nou dit jaar sla ik Defqon over.. Helaas is er niemand meer van onze bende die er heen wilt. En dan had ik dit jaar ook nog een code Sad
Maar verheug me wel op Decibel I love you
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Mizz_S zo 20 maa 2011 - 23:48

Pinkpop, want daar heb ik kaarten voor! En Appelpop, maar dat is pas in September!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 1:00

Emporium, Defqon, Zwarte cross, Decibel, Mysteryland, Q-base en hopelijk Sziget in budapest!

@smurf, ik vraag me altijd af waarom mensen defqon met een hoofdletter Q schrijven dus bij deze..?


Laatst aangepast door toetje_ op ma 21 maa 2011 - 1:03; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 1:03

loontjes-power schreef:Nou dit jaar sla ik Defqon over.. Helaas is er niemand meer van onze bende die er heen wilt. En dan had ik dit jaar ook nog een code Sad
Maar verheug me wel op Decibel I love you

Heb je die code nog? Of heb je hem al 'weggegeven'
Ik heb trouwens ook wel minder zin in defqon, nu het op een andere locatie is. Maargoed, ik geef het gewoon een kans.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Oasis ma 21 maa 2011 - 1:49

Ik wil eigenlijk wel naar Graspop of een ander metalfestival, maar zit krap met geld dus vrees voor het ergste Sad
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 21 maa 2011 - 1:55

voor het eerst ga ik naar een festival Cool de zwarte cross!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 1:58

Atelier Madame schreef:voor het eerst ga ik naar een festival Cool de zwarte cross!

Dat is leuk! Ga je het hele weekend of 1 dag?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 21 maa 2011 - 2:06

toetje_ schreef:
Atelier Madame schreef:voor het eerst ga ik naar een festival Cool de zwarte cross!

Dat is leuk! Ga je het hele weekend of 1 dag?
Hele weekend smile hebben campingkaarten (inclusief caravan die binnen 3 minuten waren uitverkocht!!) en jij?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 2:20

Ik twijfel nog, ik heb wel een campingkaart maar als ik naar sziget (= in hongarije, duurt een week) ga dan ga ik niet het hele weekend naar de zwarte cross, dat is iets te veel van het goeie. :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 21 maa 2011 - 2:29

hehe sziget lijkt me ook super vet, maar ik ga ook al gewoon op zomervakantie.. hoorde wel dat met de jaren het eten op de zwarte cross steeds duurder wordt, dus ik spaar maar ff door :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 3:15

Je bent wel veel geld kwijt idd. Ik weet niet hoeveel (alcohol) je drink, maar ik zou wel tellen op 70-80 euro per dag. Dan heb je iig genoeg.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Atelier Madame ma 21 maa 2011 - 3:19

toetje_ schreef:Je bent wel veel geld kwijt idd. Ik weet niet hoeveel (alcohol) je drink, maar ik zou wel tellen op 70-80 euro per dag. Dan heb je iig genoeg.
valt mee hoeveel ik drink, en ik hoop wat eten te kunnen meenemen (dat ze dat niet ontdekken op voorhand) zodat ik geen honger leidt :p. maar ik ga uit van ongeveer 200 euro voor het weekend.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 3:50

toetje_ schreef:@smurf, ik vraag me altijd af waarom mensen defqon met een hoofdletter Q schrijven dus bij deze..?
Omdat alle namen van Q-dance feesten met een Q worden geschreven. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer? Empty Re: Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum