Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke reis kijk jij uit?

+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Vancity_girl ma 22 nov 2010 - 14:39

Marin schreef:Foto-tripje naar New York in februari!
Roadtrip naar Oklahoma, Colorado, Wyoming, Montana, Idaho, Washington, Canada, South Dakota, Kansas en Missouri in de zomer!

Wat een gave roadtrip, hoe lang ga je daar wel niet voor uittrekken? Kom je ook naar Vancouver? angel
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Vancity_girl ma 22 nov 2010 - 14:41

Lizardje schreef:Mijn reis terug naar Nederland Very Happy

Ik ook, wij gaan volgend jaar zomer weer terug naar Nederland verhuizen!

Hopelijk daarvoor nog een tripje naar San Fransisco, maar dat is even afwachten ivm de baby op komst.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Nova di 23 nov 2010 - 1:14

Het is nog niet geboekt, maar ik ga volgend jaar in mei naar Riga. Wellicht wil ik daarvoor nog naar een andere stad.. En in de zomer zal het weer Kroatie worden, want dat is ieder jaar vaste prik. Al wil ik het deze keer combineren met Montenegro en Macedonie..

Flink sparen dus!

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:22

Het valt erg in het niet bij de reizen die jullie gaan maken maar ok.
Wij gaan volgend jaar met zijn drietjes naar Turkije voor 11 daagjes.

Er heerlijk tussenuit voor de eerste keer als gezinnetje en dat kunnen we goed gebruiken na een vreselijk hectisch jaar.

Dus echt een reis is het niet... Het is maar gewoon een vakantie haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Suus di 23 nov 2010 - 2:26

Een vriendin van mij woont nu in California, dus in mei of in september/oktober wil ik daarheen met mijn vriend. En dan wil ik er gelijk wat meer aan vastknopen, in elk geval een bezoekje aan New York Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 3:59

Vancity_girl schreef:
Marin schreef:Foto-tripje naar New York in februari!
Roadtrip naar Oklahoma, Colorado, Wyoming, Montana, Idaho, Washington, Canada, South Dakota, Kansas en Missouri in de zomer!

Wat een gave roadtrip, hoe lang ga je daar wel niet voor uittrekken? Kom je ook naar Vancouver? angel

Ja dat is precies waar ik heen ga! Ik had in het oude forum nog een topic geplaatst over Vancouver met de hoop dat je het zou zien, wil je daar nog even kijken?

En we gaan hier twee a drie weken over doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Snoes di 23 nov 2010 - 8:40

Ga je weer met Vienna/Toluca?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  studiebol di 23 nov 2010 - 8:50

Wij gaan in maart naar Mexico daar heb ik super veel zin in! Verder nog geen plannen gemaakt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:00

Snoes schreef:Ga je weer met Vienna/Toluca?
Nee met een vriendin die in Oklahoma heeft gewoond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:50

Wat een gave reizen komen hier voorbij! Oekraine lijkt me erg bijzonder... En die roadtrip (weet even niet meer van wie) klinkt ook heel erg gaaf...

Ik kijk vooral heel erg uit naar mijn wereldreis die voor eind volgend jaar in de planning staat. Een jaar lang reizen door Australie/Nieuw-Zeeland, Azie en Amerika cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Cherique di 23 nov 2010 - 10:30

Ik kijk uit naar de reis: San Francisco, Los Angeles en Las Vegas!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Travelgurly wo 24 nov 2010 - 1:37

Oooh ik ben ook alweer zo heerlijk druk met vakanties 2011 te boeken!

jan : 3 dagen Berlijn
mei: 5 dagen Egypte
juli : 2weken Bali
Spetember: New York

i love it!!! cheers

@lagom: ik ben anders gewend van jou....niks voor 2011 staan????
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 2:53

Oooh oooh ik zit me te verlekkeren aan dit topic :P

En ja ik kan me voorstellen dat je anders gewend bent haha maar nu heb ik geen werk dus wil ik mijn geld niet op maken want alles wat op gaat heb ik daardoor korter de tijd om een nieuwe baan te zoeken. Maar de dag dat ik een baan heb denk ik dat ik gelijk een ticket boek haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Zonnetje wo 24 nov 2010 - 3:10

Mijn vriend en ik gaan niet echt een reis maken, maar wij gaan in maart met vrienden op skivakantie, dus daar kijk ik naar uit.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  sterrenmeisje wo 24 nov 2010 - 5:54

Zomer volgend jaar ga ik naar zuid amerika. Ik kan niet wachten. Heerlijk om wat van de wereld te zien en weer eens iets anders dan elke week weer hetzelfde werk. Nu nog even goed sparen... smile
sterrenmeisje
sterrenmeisje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Vancity_girl wo 24 nov 2010 - 7:56

Marin schreef:
Vancity_girl schreef:
Marin schreef:Foto-tripje naar New York in februari!
Roadtrip naar Oklahoma, Colorado, Wyoming, Montana, Idaho, Washington, Canada, South Dakota, Kansas en Missouri in de zomer!

Wat een gave roadtrip, hoe lang ga je daar wel niet voor uittrekken? Kom je ook naar Vancouver? angel

Ja dat is precies waar ik heen ga! Ik had in het oude forum nog een topic geplaatst over Vancouver met de hoop dat je het zou zien, wil je daar nog even kijken?

En we gaan hier twee a drie weken over doen.

Ik heb tips gepost op het oude forum. Dat wordt flink wat rijden dan als je dat allemaal gaat doen in 2 a 3 weken! Wel super gaaf!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:07

sterrenmeisje schreef:Zomer volgend jaar ga ik naar zuid amerika. Ik kan niet wachten. Heerlijk om wat van de wereld te zien en weer eens iets anders dan elke week weer hetzelfde werk. Nu nog even goed sparen... smile

Leuk hoor, ik ben jaloers smile. Waar ga je precies naar toe?

En voor diegene die niet ver reizen, dat is toch net zo leuk? Ik ga elk jaar wel naar Engeland en Duitsland en iedere keer geniet ik er weer met volle teugen van Very Happy.


Laatst aangepast door Lagom op wo 24 nov 2010 - 19:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Eliesje wo 24 nov 2010 - 12:14

8 januari - 15 januari:

Ski vakantie @ Oostenrijk; Kaprun, we gaan met vrienden, dus dat wordt wel gezellig Very Happy
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Live Laugh Love wo 24 nov 2010 - 19:28

sterrenmeisje schreef:Zomer volgend jaar ga ik naar zuid amerika. Ik kan niet wachten. Heerlijk om wat van de wereld te zien en weer eens iets anders dan elke week weer hetzelfde werk. Nu nog even goed sparen... smile

Gaaaf!! Dat wil ik ook nog zo graag... waar wil je heen en hoe lang?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Lies do 25 nov 2010 - 1:20

Februari: 15 dagen Curacao. Heb er zo'n zin in!
Gister nieuwe koffers gekocht.
Andere jaren dat we op vakantie gingen leende we koffers van mijn zus of mijn ouders, maar de laatste keer lag mijn koffer open op de band toen we terugkwamen:S ( slot was open ) Was gelukkig niets uit... Maar toch maar even nieuwe voor onszelf gekocht:)
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Vanillivi do 25 nov 2010 - 4:50

Ik ga in maart voor het eerst op wintersport in Zell am See met een groepje vrienden.
Daarnaast staat nog een weekendje parijs met mijn beste vriendinnetje in de planning...

Heel graag zou ik ook zeggen dat ik weer naar Amerika ga, maar helaas zit het er waarschijnlijk niet in dit jaar Sad
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  _Lacey_ do 25 nov 2010 - 6:20

Naar mijn stedentripje naar Londen over 1,5 week en naar mijn (nog te boeken reis) naar Chili en Argentinië in februari of maart.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  TNMN do 25 nov 2010 - 6:51

Op 20 December gaan mijn vriend en ik naar een spa hotel in Edinburgh, heerlijk relaxen. Verder heb ik veel zin in de zomer (juni), dan ga ik rondreizen (interrail) in Zwitserland, Italië, Frankrijk en Spanje voor 2,5 week.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  RioolSpook do 25 nov 2010 - 7:58

Mijn vriend en ik zijn bezig met de voorbereidingen voor een reis door Europa en Afrika met de camper. Daardoor ligt mijn hele huis nu verspreid met moter onderdelen en staat er een camper zonder moter voor mijn deur. Elke keer als ik dat zie krijg ik toch echt wel de kriebels om snel weg te gaan.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 9:19

Begin april gaan we een week naar frankrijk om te skien

Ik ga in juli voor 6 weken naar Peru om mee te werken in een vrijwilligersorganisatie (lima,ayacucho en san rafael)

Verder gaan we nog 10 dagen na Menorca wanneer ik weer in Nederland ben teruggekeerd!

En als laatste zijn we nu al druk bezig om te sparen voor 'onze' reis. feb en maart 2012 hopen we met zijn 4en 8 weken vrij te zijn om een mooie reis te maken samen. Dit kan dan nog buiten de schoolvakanties aangezien dylan dan nog geen leerplicht heeft.. echter duurt het nog lang en staat de bestemming nog niet vast maar de voorpret is er al!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 2 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum