Naar welke reis kijk jij uit?
+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Naar welke reis kijk jij uit?
Begin maart naar Miami met mijn vriend, ik heb er ongelooooflijk veel zin in... Zeker met dit weer denk ik elke dag wel eens: was het maar vast zover!!
Gast- Gast
Curacao
Ik ga eindelijk weer terug
Ik ga eindelijk weer terug
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Noa schreef:Begin maart naar Miami met mijn vriend, ik heb er ongelooooflijk veel zin in... Zeker met dit weer denk ik elke dag wel eens: was het maar vast zover!!
Grappig ik ga 2e week van maar naar Miami, heb ik ook echt veel zin in. Zon zon zon!!
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mari schreef:Noa schreef:Begin maart naar Miami met mijn vriend, ik heb er ongelooooflijk veel zin in... Zeker met dit weer denk ik elke dag wel eens: was het maar vast zover!!
Grappig ik ga 2e week van maar naar Miami, heb ik ook echt veel zin in. Zon zon zon!!
Even weer een oud topic ophalen, maar ik vlieg ook in maart naar Miami! Ik ga wel al meteen door, dus ik ga niks in Miami zelf doen. Veel plezier allemaal!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Heerlijk, gister een paar dagen Rome geboekt in mei met een vriendin! Altijd al heen gewild!!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Mari schreef:Noa schreef:Begin maart naar Miami met mijn vriend, ik heb er ongelooooflijk veel zin in... Zeker met dit weer denk ik elke dag wel eens: was het maar vast zover!!
Miami is leuk!!! Tip: ga naar Key West!!
Waar ik naar uitkijk... onze rondreis Mexico, Guatemala en Belize!!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Wat heeft iedereen leuke reizen in het vooruitzicht! Zelf ga ik in augustus een rondreis Java - Bali maken met vriendinnen. Een impulsieve actie, maar wel erg leuk !
Centerparcs hoeft trouwens helemaal niet burgerlijk te zijn, iedereen ervaart een vakantie / weekend weg anders . Ik vond het er altijd heel gezellig en ben daarom in januari nog eens geweest.
Centerparcs hoeft trouwens helemaal niet burgerlijk te zijn, iedereen ervaart een vakantie / weekend weg anders . Ik vond het er altijd heel gezellig en ben daarom in januari nog eens geweest.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kijk er heel erg naar uit om naar Frankrijk te gaan, ik ben in 2009 voor het laatst op vakantie gegaan en daarvoor 6 jaar niet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
De reis naar India is definitief geboekt. Ik ga 4 oktober en blijf 27 dagen weg!
Gast- Gast
Ik kijk uit naar het weekendje weg in maart met mijn vriend, weekendje weg in mei met mijn schoonouders en de vakantie naar Turkije in september!
Gast- Gast
Whaaa ikwilookikwilooook! Misschien moet ik deze pijler maar even vermijden. Dit jaar zit er door omstandigheden (onduidelijkheid over contractverlenging en misschien willen we een huis kopen) niet in om al ver van te voren een verre reis te plannen.
Wel ga ik in mei een lang weekend met vrienden naar Dublin, daar kijk ik ook wel naar uit :-)
Wel ga ik in mei een lang weekend met vrienden naar Dublin, daar kijk ik ook wel naar uit :-)
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Onze zomervakantie naar Turkije, vorig jaar zijn we niet geweest omdat ik toen net bevallen was. Het is fijn om weer lekker op vakantie te gaan.
Gast- Gast
Ik heb nog geen idee waar we heen gaan, maar ik heb gewoon zin in de zomervakantie!
We zijn vorig jaar niet weg geweest, dus heb er echt zin in om weer eens lekker weg te gaan samen
We zijn vorig jaar niet weg geweest, dus heb er echt zin in om weer eens lekker weg te gaan samen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oostenrijk.
Echt mijn lievelings plekje ever.
Zijn namelijk al 2 keer op ditzelfde plekje geweest en nu dus voor de 3de keer.
Het voelt echt als thuiskomen als we aankomen droom er zelfs over.
Echt mijn lievelings plekje ever.
Zijn namelijk al 2 keer op ditzelfde plekje geweest en nu dus voor de 3de keer.
Het voelt echt als thuiskomen als we aankomen droom er zelfs over.
Gast- Gast
Tinus schreef:Heerlijk, gister een paar dagen Rome geboekt in mei met een vriendin! Altijd al heen gewild!!
Ben gister teruggekomen uit Rome. Heerlijke stad. Erg mooi!!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga begin april weer 3 dagen naar Dublin! het is al de 6e keer in 10 jaar, maar ik kijk er zó naar uit! Vooral omdat het mijn enige "vakantie" is in 2 jaar, en een echte vakantie er komend jaar ook niet inzit....dus ik ga extra genieten van dit weekendje!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
M_as schreef:Tinus schreef:Heerlijk, gister een paar dagen Rome geboekt in mei met een vriendin! Altijd al heen gewild!!
Leuk, ben benieuwd! Nog leuke tips of 'must sees'?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Yay! Ik heb mijn vakantie af betaald en het is daarmee dus officieel; ik kijk zóóóóó uit naar de vakantie in Jordanië!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Tinus schreef:M_as schreef:Tinus schreef:Heerlijk, gister een paar dagen Rome geboekt in mei met een vriendin! Altijd al heen gewild!!
Leuk, ben benieuwd! Nog leuke tips of 'must sees'?
Het Colosseum natuurlijk, Fontana de Trevi, Vaticaan + museum, Pantheon, Spaanse trappen.
Wij hebben zelf alles lopend gedaan. Heel veel leuke straatjes en steegjes in het centrum!!
Terrasjes op de piazza's zijn echt heeeel duur!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Tinus schreef:Heerlijk, gister een paar dagen Rome geboekt in mei met een vriendin! Altijd al heen gewild!!
Ik ga zaterdag naar Rome, met mijn vader!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Wat een bijzondere bestemming Oekraïne. Ga je ook wat van het land proberen te kijken of alleen voor Tennis Silly?
En ik ga trouwens ook wel naar New York maar dat staat nog niet vast . Volgend jaar eind juni. Kan nu al niet meer wachten. Erg jaloers ook op de roadtrip van Marin!
Leuk om al jullie plannen te lezen!
Nou inmiddels heb ik deze reis naar NY State dus geboekt en er worden al volop plannen gemaakt waar ik erg enthousiast van aan het worden ben . Ik ben al eens de staat rond geweest maar dit keer gaat weer helemaal anders worden dus ik ben benieuwd .
@ BOD; Wat bijzonder dat je met je vader gaat. Ik heb zelf ook eens een reis gemaakt met mijn vader. Ik vond het geweldig .
Gast- Gast
Onze vakantie naar Malta in september. Oh, en we gaan in augustus ook een weekendje weg, maar waarheen is een verrassing (georganiseerd door schoonouders), en daradoor vind ik het moeilijk om er echt naar uit te kijken. Heb er wel ontzettend veel zin in hoor, maar ik weet nog niet zo goed waar ik me op moet verheugen
Gast- Gast
Leuk Maple, Malta! Zijn jullie er al eerder geweest? Waar gaan jullie precies heen?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Nee, we zijn er nooit eerder geweest. We gaan naar Qawra, naar een redelijk simpel hotelletje zonder al teveel toeters en bellen, en van daaruit het eiland rond.
Gast- Gast
@ Maple, ben jij weleens in Toronto geweest? Ik ga daar iemand opzoeken maar de vriendin waar ik mee ga zegt dat het daar stom is. Haha, ik denk eerder dat de persoon waar we heen gaan niet echt favoriet is . Dus vraag me af of jij er een mening over hebt?
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Naar welke film kijk jij uit in 2011?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?
» Waar kijk jij naar uit?
» Naar welke festivals kijk jij uit deze zomer?
» welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: