Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke reis kijk jij uit?

+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Verona do 25 nov 2010 - 10:04

Ik ga in december met een vriendin naar Keulen. Daar heb ik zo'n zin in!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 23:12

In maart naar Australië en in ausgustus naar NYC, beiden veel zin in! Verder ga ik ook nog naar Berlijn met kerst waar ik nog nooit geweest ben. Allen zin in!
Zou volgend jaar nog graag in Zuid Amerika willen reizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Raindrop za 27 nov 2010 - 8:10

Marin, die roadtrip klinkt gaaf! Ik wil dat ook nog eens gaan doen!

Wij willen volgend jaar september naar Egypte gaan, heb er echt zin in!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  M_as za 27 nov 2010 - 9:37

Ik heb niet echt een grote reis gepland nog. In februari gaan mn vriend en ik 4 dagen naar Rome.
En ligt er aan of we een huis kunnen kopen of niet..maar zo niet, dan gaan we volgend jaar naar Vietnam.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Sterre za 27 nov 2010 - 9:58

M_as schreef:Ik heb niet echt een grote reis gepland nog. In februari gaan mn vriend en ik 4 dagen naar Rome.
En ligt er aan of we een huis kunnen kopen of niet..maar zo niet, dan gaan we volgend jaar naar Vietnam.

Herkenbaar! Rome moet alleen vervangen worden door Londen, en Vietnam door Marokko Very Happy

Hee, maar ik meen me te herinneren dat je vriend niet zo van reizen hield en jij daarom alleen grote reizen maakte? Is hij nu ook hooked? Lijkt me leuk om dat samen te kunnen doen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  M_as za 27 nov 2010 - 10:22

Sterre schreef:
M_as schreef:Ik heb niet echt een grote reis gepland nog. In februari gaan mn vriend en ik 4 dagen naar Rome.
En ligt er aan of we een huis kunnen kopen of niet..maar zo niet, dan gaan we volgend jaar naar Vietnam.

Herkenbaar! Rome moet alleen vervangen worden door Londen, en Vietnam door Marokko Very Happy

Hee, maar ik meen me te herinneren dat je vriend niet zo van reizen hield en jij daarom alleen grote reizen maakte? Is hij nu ook hooked? Lijkt me leuk om dat samen te kunnen doen!

Klopt! Maar hij is lichtelijk omgeslagen. Hij wil geen afscheid meer op Schiphol en hij is jaloers als ik terug kom met alle verhalen en foto's. Dus hij gaat nu mee! Maar leuk zeg, Marokko lijkt me ook geweldig!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 23:42

Nog niks gepland, maar zou graag volgend jaar naar Curacao willen Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  mzcharlotte wo 1 dec 2010 - 5:49

Mijn aankomende reis is in januari, maar bestemming (nog) onbekend. We kunnen 4 volle dagen weg (vrijdagavond vliegen, woensdag terug). Europese tips zijn welkom!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  _Lacey_ wo 1 dec 2010 - 6:03

Naast Londen kijk ik nu ook heel erg uit naar mijn reis naar Argentinië en Chili.
21 januari vertrek ik al!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Pompoen wo 1 dec 2010 - 8:54

Nu ik misschien wel helemaal beter word m.b.t. mijn heup zie ik ineens weer mogelijkheden om een reis naar China of die richting te gaan maken. Ik wil dat ontzettend graag dus ik denk dat als het goed gaat met mijn herstel ik dat wil gaan doen na mijn afstuderen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro wo 1 dec 2010 - 21:56

Ik verheug me ontzettend op de trip van ons, samen met twee vrienden, naar Australie in mei. We gaan in totaal vier weken, we maken een roadtrip en ik heb er heel erg veel zin in.

Helaas zitten daardoor andere grote reizen er volgend jaar niet in. Niet zo zeer vanwege het geld, maar meer vanwege de vakantiedagen die we allebei hebben. Nu heb ik er 37 op jaarbasis maar de reis naar Australie neemt sowieso 20 dagen in beslag.
Het zal misshcien nog een weekendje Barcelona worden, Sevilla, een wintersport en ik denk dat het dat was..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Polly di 7 dec 2010 - 12:42

Ik heb verschillende reizen met verschillende doelen in de planning staan, maar ik verheug me op ze allemaal!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Lavendel do 9 dec 2010 - 7:12

Ik ga volgende week zondag (19 dec) naar Zuid-Korea mijn vriend ophalen die daar een half jaar gestudeerd heeft smile We gaan 3 weken reizen en vliegen via Japan weer terug. Ik ben de dagen al aan het aftellen!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:16

Wat gaaf zeg Lavendel, ik kan me erg voorstellen dat je er naar uitkijkt Very Happy.
Polly, geen zin om je bestemmingen met ons te delen? Leuk dat je er weer bent in ieder geval! Namibie was geweldig Very Happy.
Caro, wat gaaf zeg dat je dat met je vrienden gaat doen. Dat lijkt me een bijzondere reis! En ja, logisch dat je de rest van het jaar dan wat minder doet. Helaas groeit net als geld, ook geen vakantiedagen op je rug :P.


Laatst aangepast door Lagom op vr 10 dec 2010 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Polly do 9 dec 2010 - 9:33

Wat leuk Lavendel, alvast heel veel plezier! Ik heb net nog Koreaans gegeten, mijn Koreaanse huisgenoot had 2 landgenoten op bezoek.

Hoi Lagom, ja ik ben er weer smile Heb nog wel meegelezen af en toe maar kon niet meer inloggen, en heb op FB je foto's bewonderd!
Ik wil m'n reisplannen wel delen hoor. Eerst over twee weken voor de kerst naar huis, en dan voor nieuwjaar een week op bezoek bij een vriendin in Spanje. ***


Laatst aangepast door Polly op vr 10 dec 2010 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 9:52

Lagom schreef:Wat gaaf zeg Lavendel, ik kan me erg voorstellen dat je er naar uitkijkt Very Happy.
Polly, geen zin om je bestemmingen met ons te delen? Leuk dat je er weer bent in ieder geval! Namibie was geweldig Very Happy.
Caro, wat gaaf zeg dat je dat met je kinderen gaat doen. Dat lijkt me een bijzondere reis! En ja, logisch dat je de rest van het jaar dan wat minder doet. Helaas groeit net als geld, ook geen vakantiedagen op je rug :P.
Huh???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 11:07

Ik kijk heel erg uit naar mijn reis naar Costa Rica Very Happy Ik ga daar afstuderen van februari t/m juni en heb er erg veel zin in smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Mari vr 10 dec 2010 - 2:11

Volgende week skien, daar kijk ik echt naar uit.

In maart naar Miami, eindelijk weer warmte

In mei weekendje Nederland

Verder nog niks in de planning, maar het gaat nu wel kriebelen om de zomervakantie te boeken.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Mari vr 10 dec 2010 - 2:14

Caro schreef:Ik verheug me ontzettend op de trip van ons, samen met twee vrienden, naar Australie in mei. We gaan in totaal vier weken, we maken een roadtrip en ik heb er heel erg veel zin in.

Helaas zitten daardoor andere grote reizen er volgend jaar niet in. Niet zo zeer vanwege het geld, maar meer vanwege de vakantiedagen die we allebei hebben. Nu heb ik er 37 op jaarbasis maar de reis naar Australie neemt sowieso 20 dagen in beslag.
Het zal misshcien nog een weekendje Barcelona worden, Sevilla, een wintersport en ik denk dat het dat was..

Wow wat super, geweldig dat zou ik ook nog wel is willen doen
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 2:36

Smikkell schreef:
Lagom schreef:Wat gaaf zeg Lavendel, ik kan me erg voorstellen dat je er naar uitkijkt Very Happy.
Polly, geen zin om je bestemmingen met ons te delen? Leuk dat je er weer bent in ieder geval! Namibie was geweldig Very Happy.
Caro, wat gaaf zeg dat je dat met je kinderen gaat doen. Dat lijkt me een bijzondere reis! En ja, logisch dat je de rest van het jaar dan wat minder doet. Helaas groeit net als geld, ook geen vakantiedagen op je rug :P.
Huh???

Hahahaha iemand had het dus al gezien, shit :P. Foutje, ik heb de laatste tijd echt leesproblemen op het forum silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 3:40

Lagom schreef:Wat gaaf zeg Lavendel, ik kan me erg voorstellen dat je er naar uitkijkt Very Happy.
Polly, geen zin om je bestemmingen met ons te delen? Leuk dat je er weer bent in ieder geval! Namibie was geweldig Very Happy.
Caro, wat gaaf zeg dat je dat met je vrienden gaat doen. Dat lijkt me een bijzondere reis! En ja, logisch dat je de rest van het jaar dan wat minder doet. Helaas groeit net als geld, ook geen vakantiedagen op je rug :P.

ja, ik moet ook niet zo zeuren. Ik ben gewoon gewend vaak weg te gaan.. erg he. Het wordt denk ik sowieso wel een mooie reis.. die vrienden hebben dezelfde instelling als wij.. de mannen zijn al beste vrienden sinds de brugklas en wij dames kunnen steeds beter en beter met elkaar opschieten. Ook door onze bruiloft zijn we veel dichter naar elkaar toegegroeid en dat is erg leuk :-). Haar vriendin woont in Sydney, wat ons mooi de gelegenheid geeft om niet alleen de toeristische dingen te zien in Sydney maar ook de local dingen. Zelfde voor Brisbane: daar woont zijn broer.

En die vakantiedagen: ja, daar zouden ze iets aan moeten doen ;-). Maar het worden denk ik vooral echte weekendjes weg, Disneyland sowieso (jaarlijks met de familie), Sevilla, Barcelona, met een vriendin nog weg ergens naartoe en zo komen we het jaar wel rond :-). Denk niet dat ik mag klagen :-).

Ik ben wel echt ski-fanaat al vanaf dat ik vier ben. Sta jaarlijks op de ski's, heb ook wedstrijden geskied en nu zit er waarschijnlijk geen wintersport in.. en dat zal even afkicken worden!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro vr 10 dec 2010 - 3:42

Mari schreef:Volgende week skien, daar kijk ik echt naar uit.

In maart naar Miami, eindelijk weer warmte

In mei weekendje Nederland

Verder nog niks in de planning, maar het gaat nu wel kriebelen om de zomervakantie te boeken.

Nou: ik teken ook wel voor Miami hoor!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  _Femme vr 10 dec 2010 - 4:59

Mijn stedentripje naar Londen met mijn vriend over 2,5 week I love you
Daarna nog wat andere reizen maar dit komt wel erg dichtbij nu en ik kan niet wachten!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  BJA za 11 dec 2010 - 2:16

Naar mijn singlereis naar New York en omgeving!
Ik zou eerst eind april gaan, maar ga omboeken naar eind mei!
Betere temperatuur dan.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  SparklingEyes za 11 dec 2010 - 2:49

De paar dagen weg met mijn man, volgend weekend! Vrijdags onze kleine doerak naar opa en oma brengen en maandag avond halen we hem weer op.. Wij gaan in dat weekend heerlijk naar Eindhoven en omgeving. Kijk er zó onwijs naar uit... En ik vind het zó lief dat ze een paar dagen op N. willen passen!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 3 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum