Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?

3 plaatsers

Ga naar beneden

welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon? Empty welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 8:35

De titel zegt genoeg smile Ik heb koffers nodig maar geen idee welke grootte.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon? Empty Re: welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?

Bericht  Minx zo 22 apr 2012 - 8:41

Ik heb een grote koffer haha, onderstaand formaat zo uit mijn hoofd, de mevrouw van de winkel zei dat dit soort koffers meestal gebruikt worden voor twee personen, een slag kleiner vond ik te klein. Hier kan tenminste alles in.

http://www.bagageonline.nl/samsonite-young-trolley-azura-82.html
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon? Empty Re: welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 8:43

Ik zie geen plaatje.

edit: nu wel een link

Laatst aangepast door Hailey_ op zo 22 apr 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 8:44

Ik twijfel tussen (voor zijn 2en)

2x 66cm

of 1x de 66cm en 1x de 58cm

Wil niet mega veel meenemen en niet veel sjouwen maar geen idee wat een beetje normaal is want bij een zomer vakantie heb je natuurlijk niet zoveel spullen nodig.

Gast
Gast

Bericht  girli za 5 mei 2012 - 13:07

Ik zou denk ik voor twee verschillende groottes gaan. Dan kun je de koffers daarna ook gebruiken voor bijv. een weekendje weg o.i.d. Daar heb je vaak geen grote koffer voor nodig.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sterre zo 6 mei 2012 - 8:18

Toevallig heb ik vandaag deze koffer gekocht in het blauw in de 70 cm versie voor onze vakantie (2 weken rondreizen in Andalusie). Wel voor 2 personen, ik had al een klein koffertje die net te groot is voor cabin size die we ook gaan inchecken.

welke maat koffer is handig voor een reis naar de zon? 31911179_d_01_l

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:34

Nu ben ik allang weer terug van vakantie hahaha..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: