Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke reis kijk jij uit?

+56
Sweety
Atelier Madame
ChocoChip
JD
Arwyn
VeryCherry
Natural
Tinus
Blond
Happy
Mysterious
KOL
Fiwen
Silva
Laced
Sarah1985
Flinder
Chili2011
SparklingEyes
BJA
_Femme
Mari
Lavendel
Polly
Caro
Pompoen
Jeanette
Sterre
M_as
Raindrop
Verona
RioolSpook
TNMN
_Lacey_
Vanillivi
Lies
Eliesje
sterrenmeisje
Zonnetje
Travelgurly
Cherique
studiebol
Snoes
Suus
Nova
Vancity_girl
Live Laugh Love
Inge
Mermaid
Maaike
Zininzon
Chocolate Cookie
l1n
silly-one
mzcharlotte
smooch
60 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Polly wo 2 maa 2011 - 6:45

Ik ga volgende week drie weken bij mijn vriend op bezoek in de Caribbean, ik kan niet wachten! sunny
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro wo 2 maa 2011 - 22:15

Ik kom jullie even spammen met onze reis naar Australie. Nog twee maanden! De ruwe route staat vast:

we beginnen in Sydney waar we een ontzettend leuk appartement hebben geboekt. Na drie dagen pakken we het vliegtuig naar Brisbane. Daar huren we een knoeperd van een camper (serieus: de Flodder familie is er niks bij!), dan rijden we naar de broer van een vriend die meegaat voor een echte Ozzie BBQ. Daar blijven we dan twee nachten, dan door naar Fraser Island. Dat is een onbewoond eiland waar je met de 4x4 moet rondrijden. Echt supergaaf! Even kijken of ik eindelijk snap hoe ik plaatjes moet plakken:

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Fraser-island

Daar blijven we drie dagen. En vanaf dan in 14 dagen naar Cairns rijden, met ondertussen nog bezoekjes aan Whitsundays, en snorkelen natuurlijk het bij Great Barrier Reef. Als we daar zijn aangekomen pakken we het vliegtuig naar Ayers Rock (de grote mooie steen), daar blijven we ook weer twee volle dagen en dan weer terug naar Sydney voor een paar dagen.

ZUCHT... was het al maar zover!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 22:28

Leuk Caro!

Ik kijk uit naar een weekje met mijn familie doorbrengen in Hongarije over twee weken, maar vooral naar onze reis naar de oostkust van de US. Very Happy

16 dagen in september verdeeld over Boston, NYC, Philadelphia en Washington. Vlucht is al geboekt, van het weekend ook maar even de accomodaties en busreizen tussendoor regelen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Caro wo 2 maa 2011 - 22:32

Dat is ook gaaf FL!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 0:35

Het duurt nog even en er staat nog niet veel in de planning, maar toch kijk ik er naar uit! Ik ga misschien volgend jaar of het jaar daarop een weekje naar NY smile. Eindelijk! *begint alvast hard met sparen*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 0:39

In onze reis naar NYC in juni.
Moet eerlijk zeggen dat ik er echt bijna elke nacht over droom Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:00

Ik ben net in een ander topic reistips aan het geven over Cambodja en ineens komt er wel heel knagend gevoel op dat ik zooooo graag ook weer een keer naar Azie zou willen smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 4:01

PrinsesBo schreef:In onze reis naar NYC in juni.
Moet eerlijk zeggen dat ik er echt bijna elke nacht over droom Embarassed

Fijn toch al die voorpret, dat is al de helft van de lol van reizen smile !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  boekenwurm83 vr 4 maa 2011 - 4:09

in april lekker een weekje naar egmond aan zee
in september twee weken naar Parga (Griekenland)
Man... wat duurt wachten lang!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:01

Wow Caro, Freakielief, Giacomo en PrinsesBo hebben gave reisplannen!

Door alle onzekerheden heb ik eigenlijk helemaal geen idee meer wat er komende zomer gaat gebeuren. Heb ik genoeg geld, heb ik uberhaupt wel vakantie of ben ik dan net met een nieuwe baan begonnen? Ik heb geen idee. Maar ik kan het nu redelijk goed loslaten. Ik zie het wel. De traditie is dat ik 1 x in de 2 jaar naar Amerika ga, en daar ben ik net geweest (en de keer er voor was 2 jaar geleden) dus in principe zit ik daar voor goed. Zou graag nogmaals willen. Misschien in de herfstvakantie met de mooie kleuren zat ik al te denken. Nou ja. Ik zie wel. En anders kan ik altijd goedkoop naar Bulgarije wat vrienden op zoeken. En eerst binnenkort Parijs dus! Heb niets te klagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Rouxxxe vr 4 maa 2011 - 7:58

M'n vriend en ik hebben nu onze vakanties voor dit jaar vastgelegd, kijk er echt naar uit smile In mei gaan we een weekje relaxen in Turkije en in september gaan we een rondreis maken door Florida!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke reis kijk jij uit? - Pagina 7 Empty Re: Naar welke reis kijk jij uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum