Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vier jij je verjaardag?

+21
Inge
Paper Crown
Error
Sjaantje
Jeanette
Winegum
PiP
kwak
Bruintje Beer
Caroow
Tyrael
Sorella
Susan
Erin
studiebol
M_as
Tazz
Lejow
VanillaRose
Fearie
Flinder
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Error zo 24 jul 2011 - 22:13

Hier meestal ook een kringverjaardag voor familie, met vrienden gaan we vaak ook in een kring zitten of ik regel wat sta tafels en vaak gaan we vervolgens nog wel ergens uit. Alleen hou ik echt niet van mijn eigen verjaardag, ben alleen maar druk met dingen regelen en kijken of iedereen wel voldoende heeft en zich vermaakt. laughcry
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Paper Crown zo 24 jul 2011 - 22:14

Haha, mijn verjaardag begint altijd met een kring.. en dan naarmate de uren voorbij gaan, staat iedereen te dansen in de woonkamer en iedereen is beetje aangeschoten.. ik heb dan wel de tuindeuren open, dus mensen zijn ook in de tuin,maar ik ben in juli jarig en dan is het gewoon goed weer.. in de winter doe je de tuindeuren gewoon dicht, ofcourse!

Ik zet trouwens altijd de eettafel klaar met allemaal glazen, en allemaal hapjes en drankjes en weet ik wat allemaal en dan pakt iedereen wat hij/zij zelf blieft.. (cant believe i say that..)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Sjaantje zo 24 jul 2011 - 22:44

2CKC2 schreef:ik heb dan wel de tuindeuren open, dus mensen zijn ook in de tuin,maar ik ben in juli jarig en dan is het gewoon goed weer..
Tja, dat dacht ik dus ook...
Gelukkig is het morgen wel mooi weer op mijn verjaardag (als het goed is) maar toen ik gister mijn feestje vierde, heeft het de hele dag geregend Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Inge ma 25 jul 2011 - 0:57

Wij zijn in januari jarig dus helaas een binnen verjaardag, zijn een week na elkaar jarig dus plannen ergens een dag in het weekend in januari dat we onze verjaardag voor familie vieren.
Dat is dan meestal vanaf 12u tot ergens in de avond. Omdat mijn familie ongeveer 1,5uur moet rijden kunnen ze bijtijds komen en 's avonds mee blijven eten.
We zitten meestal in een kring/vierkant :p
Er komen hapjes/chips etc op tafel of daar ga ik mee rond. en 's avonds eten we soep met lekkere broodjes en salades en beleg of frituur of een soort van buffet met allerlei dingen.

Voor vrienden doen we het eigenlijk hetzelfde smile

en in de zomermaanden doen we altijd een BBQ voor vrienden, als soort van after verjaardag, alleen dan zonder cadeautjes :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Atelier Madame ma 25 jul 2011 - 1:48

Bij familie zit iedereen in de kring ja, maar onze woonkamer is toch zo klein dat niemand hoeft te verplaatsen en elkaar alsnog kan spreken :P

Bij vrienden zetten we meestal ook een paar statafels neer, op die manier wisselen mensen nog wel eens wat af.. afgelopen jaar voor het eerst mijn + vriends vrienden gecombineerd, helaas mengde dat nog niet zo goed.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Rovine ma 25 jul 2011 - 1:55

Ik doe het meestal samen met mijn vriend omdat die 5 dagen eerder jarig is. Net zo gemakkelijk samen en anders heb je 2 weekenden na elkaar ongeveer hetzelfde feestje. We zorgen wel voor genoeg zitplaatsen, maar meestal wordt de kring steeds krommer en leger. De laatste keer was er een groep gaan schaken, zaten een heleboel mensen omheen. Op het balkon stonden een aantal wisselende rokers en bij de eettafel en in de keuken stonden ook wat groepjes.
Vriend zorgt meestal voor een wagonlading bier en overal zetten we schalen chips enzo neer. Dit jaar wil ik wel veel dingen zelf gaan maken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  minoessepoes ma 25 jul 2011 - 1:57

Veel vrienden en mijn familie moeten 1,5 uur rijden om naar mijn verjaardag te komen. Afgelopen jaar heb ik mijn verjaardag al vanaf 3 uur gevierd en er geen eindtijd bij gezet. Ik wist dat er wat mensen waren die het leuk vonden om te combineren met een dagje Amsterdam en er waren ook mensen die 's avonds nog wat anders hadden of die niet te laat naar huis wilde rijden. Zo kon iedereen dus zelf de tijd bepalen.

Ik had voor iedereen een goed gevulde tomaten, groentensoep met vermicelli en gehaktballetjes gemaakt en daarbij allerlei soorten afbakbroodjes, met pitjes en zaadjes en gewone, stokbrood, kaas-uienbrood, worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, soepstengels en brie, komkommersalade, selderiesalade, zelfgemaakte eiersalade, pesto, kruidenroomkaas, kruidenboter en kipsate salade.
We hadden de tafel aan de kant gezet en daar een buffet op gemaakt zodat iedereen zelf kon pakken en we hadden 2 staan tafels in de kamer staan en de bank stond er gewoon.

Voor, voor en na het eten had ik nog wel wat chips met guacamole, pinda's en zoute stengels gehaald maar niet al te veel. Uiteindelijk hebben er 30 mensen mee gegeten, de eerste waren er om 2 uur en de laatste gingen rond 12 uur naar huis nadat ze de polonaisse rond de tafels gelopen hadden. Toen was al het eten op, en 5 kratten twist off flesjes bier, 8 flessen wijn, een heel pak koffie, een hele doos thee, kannen water met citroen en ook nog een hele berg fris.

Ik vond het een super verjaardag maar ik was echt bek af toen iedereen naar huis ging!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  TNMN ma 25 jul 2011 - 2:13

Thuis vierde ik mijn verjaardag altijd zoals de meeste hier beschrijven: in een kring, gezellig kletsen, hapjes en eten op de tafel en als het mooi weer is staat er een party tent buiten en is er een BBQ. Ik woon zelf nu in de UK en hier gebeurd dat eigenlijk helemaal niet zo. Ik ga nu altijd uit eten op mijn verjaardag en een avond uit met vrienden. Wel jammer natuurlijk, maar mijn familie woont hier ook niet.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum