Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vier jij je verjaardag?

+21
Inge
Paper Crown
Error
Sjaantje
Jeanette
Winegum
PiP
kwak
Bruintje Beer
Caroow
Tyrael
Sorella
Susan
Erin
studiebol
M_as
Tazz
Lejow
VanillaRose
Fearie
Flinder
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:02

Ik vind het ook echt leuk. Dierbaren om me heen, even in de belangstelling staan, zorgen voor lekker eten & drinken, cadeautjes, en ik vind het gewoon gezellig altijd I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:03

Storm schreef:Ik ben ook net een klein kind met mijn verjaardag, ik ben zelfs al zenuwachtig dagen van te voren Very Happy ik ben gewoon nooit volwassen geworden...

Ik zit al dagen te vissen wat mijn vriend wil gaan kopen; ik voel me net een klein kind inderdaad laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:05

Storm schreef:Ik ben ook net een klein kind met mijn verjaardag, ik ben zelfs al zenuwachtig dagen van te voren Very Happy ik ben gewoon nooit volwassen geworden...

Haha, ik ook!
Een kind uit m'n klas zei pas 'Juf, u bent dan al wel in de 20, u doet net als een kind!'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:07

Princess schreef:
Storm schreef:Ik ben ook net een klein kind met mijn verjaardag, ik ben zelfs al zenuwachtig dagen van te voren Very Happy ik ben gewoon nooit volwassen geworden...

Haha, ik ook!
Een kind uit m'n klas zei pas 'Juf, u bent dan al wel in de 20, u doet net als een kind!'
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Susan za 23 jul 2011 - 9:07

Princess schreef:Voor degenen die hun verjaardag niet vieren, hoezo niet?

Ik heb gewoon niet zoveel meer met jarig zijn. De verjaardagen van de kinderen vind ik veel belangrijker, ik ben me nu bijvoorbeeld al volop aan het oriënteren op poppenhuizen, want Yrsa is half oktober jarig en ik wil haar graag een poppenhuis geven. Als zij jarig zijn ga ik ook uitnodigingen versturen, alles versieren, uitgebreid koken, mooie taarten in huis halen. Maar voor mezelf? Nee, ik vind het gewoon niet meer zo boeiend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:08

Ik vind mijn zoon zijn verjaardag ook zeker wel belangrijk hoor, heb zelfs al een taart voor hem in de maak. Maar mijn eigen verjaardag vind ik toch ook heel belangrijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:10

Ik vier mijn eigen verjaardag niet omdat ik juist niet in de belangstelling wil staan. Misschien ben ik raar maar ik hou er ook niet van om cadeau'tjes te krijgen, voel me daar zo oud voor Wink . Misschien komt het omdat ik nu zelf kinderen heb. Op hun verjaardag pakken we wel altijd groot uit, dagen van te voren hapjes/tappas maken, leuke uitnodigingen/taart uitzoeken/ alles groots versieren etc. daar kan ik dus wel echt onzettend van genieten en naar uitkijken. Maar voor mezelf, nee dat hoeft echt niet. Als ik geen cadeau'tje van mijn vriend zou krijgen zou ik dat ook helemaal geen probleem vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:13

Lejow, even off topic. Je hebt een leuke avater, M.ara zit hier op schoot en telkens als jou plaatje voorbij komt zegt ze ' Poess, miieeaauw, nee nee woef woef', en dan schud ze haar hoofdje erbij dat het dus geen hondje is wat op je plaatje staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Sorella zo 24 jul 2011 - 5:23

Ik vier mijn verjaardag voor familie alleen nog bij 'bijzondere' leeftijden, vorig jaar toen ik 25 werd bijvoorbeeld.
Wij zitten in een vierkantje (is zó veel gezelliger dan in een kringetje :P ) en de hapjes variëren van koffie met gebak, koekjes, nootjes en toastjes en dat soort dingen. Eigenlijk heel standaard. Met vrienden ga ik meestal stappen áls ik het vier.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:34

Wij vieren toevallig vandaag de verjaardag van mijn man. Daar komt nooit zo heel veel visite, omdat veel mensen op vakantie zijn. Wij geven gewoon een dag aan waarop we het vieren (meestal zondag) en hebben dan meestal 2 à 3x visite. Vandaag 3x, alleen z'n opa en oma komen vanavond nog.
Wij doen gewoon het ouderwetse kringetje met eerst koffie en gebak, daarna fris en hapjes/nootjes. Hij gaat met z'n vrienden nog een keer barbecueen, als het weer meewerkt. Maar ook daar vakantiegangers, dus dat zal wel over een week of twee zijn.
Ik doe met mijn vriendinnen altijd een filmavondje of spelletjes ofzo. We zijn echt dol op Jungle Speed met een wijntje en een hapje erbij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Lejow zo 24 jul 2011 - 5:43

Mama_van2 schreef:Lejow, even off topic. Je hebt een leuke avater, M.ara zit hier op schoot en telkens als jou plaatje voorbij komt zegt ze ' Poess, miieeaauw, nee nee woef woef', en dan schud ze haar hoofdje erbij dat het dus geen hondje is wat op je plaatje staat.

Aaahhwwww Very Happy Very Happy I love you I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:09

Ik vier het eigenlijk niet. Ik voel me een beetje ongemakkelijk om dan in de belangstelling te staan omdat ik jarig ben...ik heb er niet zoveel mee. Ik krijg wel cadeautjes van vriendinnen en mijn moeder, zus en broers. Maar ik organiseer nooit iets en heb daarom eigenlijk ook nooit visite over de vloer. Ik heb ook niet altijd geweldige verjaardagen gehad, vroeger kwamen mensen vaak niet ivm slecht weer (in de winter jarig), ik heb een aantal nare ervaringen gehad (hele slechte sfeer thuis) en afgelopen jaar heb ik wel mijn hele familie gezien op mijn verjaardag maar dat was omdat we de begrafenis van mijn opa hadden. Kortom, die 'speciale' dag is niet echt aan mij besteed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Tyrael zo 24 jul 2011 - 6:20

Niet, ik ben midden in de zomervakantie jarig en de meeste mensen zijn dan op vakantie (ikzelf ook :P).
En om het al weken eerder/later te doen, heb ik geen zin in. Geef ook eigenlijk helemaal niets om mijn verjaardag, dus vind het wel prima zo.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Caroow zo 24 jul 2011 - 7:30

Ik vier het op zaterdagavond, voor familie, vrienden en iedereen die zin in taart heeft smile Ik bak twee taarten en rond half 9 komt iedereen en geef ik dus iedereen taart met koffie of thee. Daarna gaan we over op de borrel en zet ik geregeld nieuwe hapjes op tafel. Het begint in een kring, maar sommige mensen gaan ook dansen Very Happy Om 5 uur snachts lig ik gebroken op de bank te slapen, staan mijn schoonmoeder te afwassen en drinkt mijn vriend nog een laatste wiskey.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 7:43

Familie en vrienden komen op 1 dag (ik vier het ook maar 1 dag), ze krijgen taart en koffie/thee/fris, later nog een rondje drinken en als ze erg lang blijven nog een rondje drinken. In de loop van de dag komen er wat hapjes op tafel (toastjes, chips, salades) op tafel. Als mensen mee-eten haal ik friet en that's it.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bruintje Beer zo 24 jul 2011 - 7:49

In de winter is het een kringverjaardag met lekker hapjes op tafel.
En in de zomer vieren we het met mooi weer in de tuin dan is het geen kringverjaardag want dan staan er stoelen en statafels. Dit zijn dan wel de kinderverjaardagen want wij zelf zijn in de winter en begin van de lente jarig.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:00

Ik vier het eigenlijk nooit.

Ik ben volgende week jarig, maar omdat ik niet in een feeststemming ben denk ik dat ik het niet ga vieren. (Het is mijn eerst verjaardag zonder mijn moeder) In plaats daarvan ga ik lekker naar de bios met mijn vriend, mijn broertje en zusjes. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  kwak zo 24 jul 2011 - 8:13

ik vier het mijn mijn familie en schoonfamilie en wat vrienden.
met zelf bediening, eerste rondje krijgen ze van mij en de rest moeten ze maar zelf halen.

ik wil ook nog mensen spreken op mijn verjaardag en niet alleen maar heen en weer rennen om te zorgen dat bij iedereen het glas vol is!
gelukkig weet iedereen hier de weg in huis, dus dat is lekker makkelijk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:51

Als ik het vier, vier ik het altijd apart tussen familie en ouders. Maar ik vier het niet zo vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  PiP zo 24 jul 2011 - 8:55

Ik ben woensdag jarig en vier het zaterdag.
We hopen op mooi weer dan gaan we bbqen.
Eerst een stukje taart met koffie en dan de bbq aan, ik vier het voor familie en vrienden tegelijk.
Degene die willen blijven hangen blijven lekker hangen, de meeste familie zal wel op tijd weggaan.

Is het geen mooi weer dan wordt het een Kring-verjaardag met eerst gebak en koffie, gevolgd dat hapjes/toastjes en lekkernijen.

Ik ga voor het mooie weer, haha!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Winegum zo 24 jul 2011 - 8:59

Hier ook een kring verjaardag. Ik vind het altijd erg gezellig! Aangezien onze familie verder weg woont, zorg ik ook altijd voor avondeten. Tot nu toe altijd in hapjesvorm gedaan. Van allerlei kleinere dingetjes, warm en koud, salades, stokbrood etc. Valt prima in de smaak en erg gezellig.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 21:10

Ik vier het nooit. Ik voel me dan zo ongemakkelijk. Verder ben ik dan ook de hele tijd zenuwachtig omdat ik bang ben dat mensen het niet naar hun zin hebben etc. Nee die stress is het me niet waard.
Ik vind het wel jammer dat ik van sommige mensen daarom geen cadeau krijg. En dan heb ik het niet over kennissen of zo, maar over goede vriendinnen. Ik vind zelf dat dat los van elkaar staat, als je goed bevriend bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 21:12

Ik heb altijd een 'kringverjaardag'.
Tegenwoordig nodig ik mijn vrienden altijd 's middags uit i.v.m. kleine kinderen.
Dan geef ik eerst koffie of thee met een gebakje, daarna nog een ronde koffie/thee en dan zo langzamerhand gaan we over op fris/bier/wijn en dan komen de hapjes op tafel.
Die zijn vrij standaard: worst, kaas, komkommer, nootjes, chips, toastjes.
De liefhebber kan dan nog blijven eten, meestal maak ik dan gauw even soep en smeer ik er broodjes bij ofzo, omdat iedereen toch al vol zit van de hapjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Jeanette zo 24 jul 2011 - 21:19

Lejow schreef:Ik ben VOOR de kringverjaardagen Very Happy
Iedereen wisselt zo af en toe eens van plek en kletst gezellig met elkaar. Er komen hapjes op tafel en er gaan hapjes rond. Alleen loop ik meestal de poten uit mijn lijf om iedereen van eten en drinken te voorzien en spreek ik de gasten niet veel, maar dat vind ik nooit erg

Pfff, daar heb ik juist een hekel aan. Ben je jarig, heb je nog de helft niet echt kunnen spreken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Sjaantje zo 24 jul 2011 - 21:30

Ik heb gister voor het eerst sinds 4 jaar mijn verjaardag weer gevierd! cheers
En inderdaad ook in een kring anders past het niet Very Happy En ik wil niet dat iedereen staat want ik kan zelf bijna niet staan dus zou ik de enige zittende zijn, da's ook niet gezellig.
Gelukkig had ik veel hulp van iedereen en voelen de meesten zich ook vrij genoeg om zelf drinken te halen. Heb op zich wel teveel gedaan (heb echt veel pijn vandaag) maar dat komt ook door de voorbereidingen die al teveel energie gevreten hebben.

Ik heb van bijna iedereen geld gekregen, dat besteed word (of eigenlijk al is besteed Wink ) aan mijn nieuwe tuinset! cheers
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum