Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vier jij je verjaardag?

+20
Sarah1985
Lady4
Snirp
Roxi3
Burn
Mees
Elliot
Carra
Auxo
Bliss
Elodie
Printje
Bazinga
Marin
Pineco
Mizz_S
Shopaholic
Yare
Susan
Poubelle
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 5:33

Voor de dames die hun verjaardag vieren, hoe doe je dat? Nodig jij iedereen op dezelfde dag uit en heb je gewoon een huis vol? Of houd je vrienden en familie apart, vier je het met alleen familie, of ergens anders? Vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Poubelle do 27 jun 2013 - 5:52

Ik vier m'n verjaardag niet voor familie. M'n ouders, zus en zwager komen tegelijk met m'n vrienden. Gewoon 's avonds. Geen standaard zit-verjaardag maar gewoon sta-tafels, wat te drinken en hapjes.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Susan do 27 jun 2013 - 6:01

Mijn ouders komen langs en dan halen we iets te eten, meestal Indisch of zo. Verder vier ik het niet (meer), helemaal geen zin in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Yare do 27 jun 2013 - 6:03

Ik vier het altijd groots en in 1 keer. Vrienden en familie komen in 1 keer, met zitplekken en statafels. Veel drank en hapjes:-) Super gezellig! Ik vind het jammer dat sommigen hun verjaardag niet vieren in mijn omgeving, ik vind het altijd erg gezellig!
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Shopaholic do 27 jun 2013 - 6:07

Echt vieren heb ik al jaren niet gedaan. Mijn ouders, zus+vriend en evt vrienden komen wat te drinken, we bestellen lekker eten en that's it. Heb er ook geen zin in om het groots te vieren en ons huis vol te hebben.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Mizz_S do 27 jun 2013 - 6:10

Op de dag zelf komt er familie (mijn ouders en zus, ouders van man en zijn broers, en mn oma). Soms als het slecht uitkomt vier ik het op een andere dag voor hen. Voor vrienden doe ik het apart. De laatste paar jaar hebben mijn man en ik daarvoor samen een feestje gegeven.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Pineco do 27 jun 2013 - 6:19

De verjaardag van mijn man vieren we met zijn familie en mijn ouders, broer en schoonzus. Hij heeft maar een kleine familie en meestal koken wij dan voor iedereen 's avonds. We nodigen dan ook iedereen uit, zodat we weten wie komt en wie niet.

Mijn familie is wel heel groot, dus op mijn verjaardag is het een zoete inval. Ik nodig niemand uit, iedereen in onze familie weet dat verjaardagen op de dag zelf worden gevierd. Mochten we het onverhoopt op een andere dag vieren, dan bel ik meestal wel diegenen op die sowieso altijd komen. Die geven het dan wel door aan de rest smile Niet iedereen kan ieder jaar en dat is ook geen probleem. Ik zorg voor voldoende taart, vlaai, hapjes, chips en drank. We zitten om een lange tafel en wie er niet meer bij past, zit op de bank of buiten (afhankelijk van het weer) en er wordt regelmatig 'gerouleerd' Wink  Bij de verjaardag van de kinderen gaat het er ook ongeveer zo aan toe, alleen komen dan meer mensen 's middags dan 's avonds. Ik vind het altijd wel gezellige dagen, wel erg druk voor ons Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Marin do 27 jun 2013 - 6:25

Ik doe het niet meer groot, geen zin meer in. Alleen voor familie, d.w.z. Mijn ouders, al m'n broertjes en zusjes, oom en tante en tegenwoordig schoonfamilie.
En dan gewoon een borrel met veel lekkere zelfgemaakte hapjes, veel prosecco, wijn en bier. Lekker informeel. Iedereen mag ook blijven eten, ik maak wel een grote pan pasta.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bazinga do 27 jun 2013 - 7:14

Niet. Tenminste, ik ga geen uitnodigingen versturen of zo. Men weet dat ik jarig ben en als ze willen komen zijn ze welkom en komen ze niet; lekker rustig.

Wel ga ik met m'n beste vriendin uit eten, da's traditie.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Printje do 27 jun 2013 - 7:15

Niet, ik vind verjaardagen vreselijk. Zelfs bij de kinderen zie ik er altijd tegenop maar doe het voor hen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Elodie do 27 jun 2013 - 7:33

Van mij weet je het;) liefst paar dagen en veel drank. Niet omdat ik mijn verjaardag nou zo bijzonder vind, maar ik pak graag redenen voor een feestje aan;)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 8:09

Ik vier het voor vrienden en familie meestal apart. Als ik iedereen tegelijk uitnodig, is het eigenlijk te vol in huis. Ik heb het weleens gedaan, maar vind apart fijner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 8:20

Ik hou er niet zo van om mn eigen verjaardag te vieren, vind het maar een gedoe. Jaren geleden vierde ik het nog wel voor mn familie apart (op zondagmiddag ofzo) en voor vrienden op zaterdagavond, met drank en wat te snacken. Nu vier ik het niet meer voor familie. Voor vrienden vind ik het ook lastig, die wonen verspreid over het land, dus een avond is al lastig qua vervoer terug. Vorig jaar gewoon op zondagmiddag gedaan, was wel gezellig. Dit jaar word ik 30 en dat vier ik niet, ik ga het alleen keihard op een zuipen zetten denk ik. nerd

Edit: ik heb trouwens ook echt bijna nooit verjaardagen, bedenk ik me nu. Soms komt het me niet uit qua afstand/reistijd en dan ga ik later een keer langs en soms vier ik het met iemand met een etentje of een avondje stappen o.i.d. Echt een verjaardag bij iemand thuis heb ik maar zelden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Auxo do 27 jun 2013 - 8:36

Ik vier het nooit echt. Vrienden en familie weten wanneer ik jarig ben en dat ze op die dag welkom zijn. Ik ben altijd wel gewoon thuis en heb een simpel hapje en een drankje in huis.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Carra do 27 jun 2013 - 8:39

Bliss schreef: Dit jaar word ik 30 en dat vier ik niet, ik ga het alleen keihard op een zuipen zetten denk ik. nerd

 
drunken Samen!

Ik vier mijn verjaardag eigenlijk alleen voor familie. Er komen meestal 2 vriendinnen en voor de rest tantes en neef en nichten. Gewoon op de dag zelf. Ik vind mijn verjaardag vieren nooit zo leuk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bliss do 27 jun 2013 - 8:42

Ja! Met jou ga ik vieren dat ik nog 29 ben. Staat al genoteerd! cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Elliot do 27 jun 2013 - 9:44

Ik ben toevallig bijna jarig en ik ga op de dag zelf (een woensdag) met mijn moeder en zus lunchen. De zaterdag na mijn verjaardag nodig ik denk ik overdag mijn familie uit en 's avonds wat vrienden. Niet spectaculairs, gewoon thuis en duimen dat het mooi weer wordt zodat we ook in de tuin kunnen zitten smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Mees do 27 jun 2013 - 20:11

Rond de periode dat ik jarig ben, gaan we altijd een weekendje weg met vriendinnen. Tijdens dat weekend 'vier' ik het dan met hun. Verder vraag ik mijn (schoon)familie om een hapje en een drankje te komen doen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Burn do 27 jun 2013 - 20:20

Ik weet het voor komende verjaardag nog niet. Het wordt sowieso een beetje een rare verjaardag, het is dan ook de sterfdag van mijn oma, en dit is dan mijn eerste verjaardag zonder haar.
Ook zit ik in de weekenden erom heen met vrijgezellenfeest en bruiloft.
Ik ga denk ik voor de dag zelf en wie komen wil, komt maar.. Ervaring leert dat het niet zo heel druk zalzzijn..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Roxi3 do 27 jun 2013 - 21:17

Ik nodig altijd mijn familie, schoonfamilie en een paar goede vrienden uit in het weekend voor een gezellige kringverjaardag Wink. Als mijn verjaardag zelf niet in het weekend valt dan ga ik die dag meestal iets leuks doen met mijn man en/of vrienden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 21:22

Op zaterdagavond komen de vrienden en broers/zussen en de vrijdagavond of zaterdagmiddag de familie. Het liefst zou ik alles in 1x hebben maar dat past niet in ons huis en ik denk dat de schoonfamilie dan weer snel op stapt, aangezien ze niet van al die drukte houden en er meestal aan vrienden wel een mannetje of 20-25 komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Snirp do 27 jun 2013 - 21:38

Ik vier het vaak voor vrienden en familie apart, meer vanwege het ruimtegebrek Wink
Komende verjaardag vier ik in ons nieuwe huis.
Dan vier ik het gewoon een hele dag, familie nodig ik overdag uit, vrienden vanaf een uurtje of 8.
En dan zie ik wel wat waarin overloopt.
Sommige vrienden met kinderen komen dan al overdag, dat vind ik dan ook helemaal prima.

Wel altijd in het weekend dus, vaak zaterdag.
Op de dag zelf ga ik dan meestal uit eten met mijn vriend smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Lady4 do 27 jun 2013 - 21:48

Ik plan een vrijdag -of zaterdagavond en nodig wat (goede) vrienden uit voor een hapje en een drankje. Gewoon lekker bijkletsen en gezelligheid onder het genot van een wijntje en een chipje. Ik ben midden in juli jarig, dus vaak kunnen we lekker buiten zitten. Ik hoef niet zoveel poespas, vind het gezellig om iedereen gewoon bij elkaar te hebben.

Mijn ouders, broer en zusje met aanhang nodig ik hier ook altijd voor uit. Mijn vrienden vinden mijn ouders geweldig, en andersom, dus het altijd erg leuk om hen erbij te hebben.

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Sarah1985 do 27 jun 2013 - 21:50

Ik was 3 weken geleden jarig en op de dag zelf kwamen mijn ouders broers opa en oma en 4 vrienden we gingen BBQen

En de zondagmiddag kwamen schoonouders en stel vrienden. En ook zou de broer van mijn man komen maar is niet geweest

Ik heb echt een hekel aan verjaardag vieren en dit jaar is maar weer bewezen dat ik het niet meer ga doen. Je zit de hele dag van alles klaar te maken en de zondags waren ze binnen een uur weg en kon ik alles weggooien

Volgend jaar vier ik het niet meer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Winegum vr 28 jun 2013 - 3:22

In het weekend voor of na mijn verjaardag vier ik het voor mijn familie en schoonfamilie. Best een grote club is dat. Maar ik vind het ook niet leuk om sommige mensen wel en sommige mensen niet uit te nodigen. Ze blijven ook allemaal eten omdat ze van ver komen. Ik maak dan meestal een lopend buffet met allerlei hapjes en lekkere dingen. 

Voor vrienden vier ik het nooit groot. Ik heb allemaal losse vrienden of vriendengroepen. Dat vind ik dan niet zo leuk om allemaal bij elkaar te gooien. Meestal ga ik met een aantal wat leuks doen of samen wat eten ergens rond mijn verjaardag.

Op mijn verjaardag zelf ga ik vaak met mijn vriend uiteten om er toch bij stil te staan dat ik jarig ben.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum