vier je carnaval? zo ja , waar ?
+4
Coccinelle
Penélope
Angela_1986
limbogirl82
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
vier je carnaval? zo ja , waar ?
Gewoon benieuwd waar jullie carnaval gaan vieren...
Ik ben vanmiddag ff in sittard geweest en vanavond wil ik misschien even naar heerlen (als iemand mee wil want de meeste moeten morgen optocht lopen..)
Voor de rest denk ik dat ik gewoon hier in mijn eigen vertrouwde dorpje blijf, super gezellig als je bijna iedereen kent.
Ik ga niet speciaal verkleed, trek gewoon iets aan dat niet bij elkaar past ofzo. Heb 1 pakje (katachtig)
Fijne carnaval allemaal !!
Ik ben vanmiddag ff in sittard geweest en vanavond wil ik misschien even naar heerlen (als iemand mee wil want de meeste moeten morgen optocht lopen..)
Voor de rest denk ik dat ik gewoon hier in mijn eigen vertrouwde dorpje blijf, super gezellig als je bijna iedereen kent.
Ik ga niet speciaal verkleed, trek gewoon iets aan dat niet bij elkaar past ofzo. Heb 1 pakje (katachtig)
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: vier je carnaval? zo ja , waar ?
Ja ik vier carnaval! In een nabij gelegen dorpje met een club!
Fijne carnaval!!! :joker:
Fijne carnaval!!! :joker:
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nee, ik woon niet in een carnavals gebied en het trekt me ook helemaal niet.
Gast- Gast
Dat kan ik me dan wel voorstellen, mensen van 'boven brabant' schijnen het ook niet te kunnen begrijpen....
Je moet het een keer meemaken, je weet niet wat je ziet hahaha.
Je moet het een keer meemaken, je weet niet wat je ziet hahaha.
limbogirl82- Fluisteraar
Wat ik regelmatig hoor van mensen 'van boven de rivieren' is dat zij carnaval associeren met zuipen en vreemdgaan.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik tot 'n paar jaar geleden ook dacht dat carnaval voor veel mensen inhield dat ze zich helemaal lam zuipen en vervolgens denken dat ze alles mogen. En ja die mensen zijn er ook écht maar er zijn nog veel meer mensen die gewoon gezellig met z'n allen een feestje willen vieren!
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik tot 'n paar jaar geleden ook dacht dat carnaval voor veel mensen inhield dat ze zich helemaal lam zuipen en vervolgens denken dat ze alles mogen. En ja die mensen zijn er ook écht maar er zijn nog veel meer mensen die gewoon gezellig met z'n allen een feestje willen vieren!
Jaaaa zeker! Ik vier het hier in de stad..in brabant. :flower: :geek:
Gast- Gast
Zonder zuipen is carnaval ook écht niet leuk! Maar met drank daarentegen...Angela_1986 schreef:Wat ik regelmatig hoor van mensen 'van boven de rivieren' is dat zij carnaval associeren met zuipen en vreemdgaan.
Gast- Gast
Bijna iedereen in mijn omgeving gaat carnavallen, maar ik niet. Ik geef daar helemaal niks meer om.
Gast- Gast
limbogirl82 schreef:Gewoon benieuwd waar jullie carnaval gaan vieren...
Ja, sinds ik mijn vriend ken. Ik ken hem sinds juni 2003 dus dit wordt mijn 7e keer. En ik vier het in Holten.
Ik doe mee met de optocht zaterdag in Holten en zondag in Deventer, we hebben een grote mooie wagen, een omgebouwde passagiersbus. Heb er dit jaar eerlijk gezegd niet aan meegewerkt, maar het is dan ook van de vriendengroep van mijn vriend.
Maar de groep die mee doet wordt steeds kleiner volgens mij. Er haken steeds meer mensen af, best zonde maar wel begrijpelijk.
Echt wild stappen en zuipen doe ik niet meer dit jaar. Klinkt misschien ouwewijverig maar ik vind dat zo zonde, je bent dan zooo ontzettend moe en blaaah de volgende dag. En ik wil gewoon lachen en zwaaien naar de mensen als ik zondag weer op de wagen sta/ernaast loop.
Mijn zusje en haar vriendin komen morgen wel logeren en gaan uit, maar goed die zijn 18. Ik verzorg de katers wel op de zondagochtend
Heb ook net mijn pak voor bij de wagen gekregen, het is heel kleurrijk en ik snap er geen donder van hoe ik het aan moet doen, zoveel tierelantijntjes zitten er aan hahahaha. Ik heb dus wel wat leuks te doen vanavond.
Gast- Gast
Elodie schreef:Zonder zuipen is carnaval ook écht niet leuk! Maar met drank daarentegen...Angela_1986 schreef:Wat ik regelmatig hoor van mensen 'van boven de rivieren' is dat zij carnaval associeren met zuipen en vreemdgaan.
Trust me, zonder of met heel weinig is ook leuk. Heb ik 1 avond gedaan in de zeven jaar dat ik t vier. Je kan je kostelijk vermaken, de een is nog meer dronken dan de ander
Gast- Gast
Haha ja het is dan vast onwijs grappig om te zien hoe belachelijk iedereen doet! Maar voor even dan. Ik denk dat ik me snel zou gaan irriteren. En ik vind het veel te leuk om zelf ook flink mee te feesten..en ja met carnaval kan ik dat alleen met alcohol.
Agget mar luuk eet he!!
Agget mar luuk eet he!!
Gast- Gast
Elodie schreef:Haha ja het is dan vast onwijs grappig om te zien hoe belachelijk iedereen doet! Maar voor even dan. Ik denk dat ik me snel zou gaan irriteren. En ik vind het veel te leuk om zelf ook flink mee te feesten..en ja met carnaval kan ik dat alleen met alcohol.
Agget mar luuk eet he!!
Haha hier zeggen we dat dan weer anders, in ons Salland Maar He'j geliek an!
Gast- Gast
Ik ga het vieren in Sittard,Heerlen en Kerkrade. Jij komt ook uit die buurten aan je post te zien.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Heey Banaantje...
Jaaaaaaaaa, ik wou vnv misschien naar heerlen maar de meeste blijven thuis omdat ze morgen optocht meelopen.
Waar ga je heen in heerlen?
Ik vind het ook zonde om je eg helemaal lam te zuipen en erger me soms ook aan die mensen. Ik vind het het ook niet waard om me de dag erna zooo slecht te voelen, ben liever dag erna weer enigszins fit, het duurt immers toch een aantal dagen haha.
Het is eigenlijk gewoon: foute kleding, foute muziek en heel veel bier
Wel heb ik 2j geleden een homo gezoend tijdens carnaval haha dat dan weer wel. (ik was wel vrijgezel hoor)
Maar mensen die menen dat ze alles mogen met die dagen zijn meestal vervelend maar daar ben ik zo klaar mee
Jaaaaaaaaa, ik wou vnv misschien naar heerlen maar de meeste blijven thuis omdat ze morgen optocht meelopen.
Waar ga je heen in heerlen?
Ik vind het ook zonde om je eg helemaal lam te zuipen en erger me soms ook aan die mensen. Ik vind het het ook niet waard om me de dag erna zooo slecht te voelen, ben liever dag erna weer enigszins fit, het duurt immers toch een aantal dagen haha.
Het is eigenlijk gewoon: foute kleding, foute muziek en heel veel bier
Wel heb ik 2j geleden een homo gezoend tijdens carnaval haha dat dan weer wel. (ik was wel vrijgezel hoor)
Maar mensen die menen dat ze alles mogen met die dagen zijn meestal vervelend maar daar ben ik zo klaar mee
limbogirl82- Fluisteraar
Me vriend is vandaag in Sittard. Ik moet morgen werken vandaar dat ik maar thuis blijf. Zondag ga ik naar sittard. Maandag heerlen, ik denk dat wij na kromme toeter en die tenten gaan. en di in Kerkrade. Ben nu wel benieuwd waar je woont haha.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb jaren in Breda gewoond en woon nu alweer bijna 4 jaar in Maastricht, maar dat vind ik toch wel echt een verschil. In Maastricht draait het meer om de mooie kostuums en de gezelligheid en in Breda vond ik het toch meer om het zuipen en sletten draaien.
Boven de rivieren kunnen ze er trouwens ook wat van hoor. Ik kom uit de achterhoek en daar zijn ook dorpen waar ze net zo fanatiek carnaval vieren als in het zuiden!
Boven de rivieren kunnen ze er trouwens ook wat van hoor. Ik kom uit de achterhoek en daar zijn ook dorpen waar ze net zo fanatiek carnaval vieren als in het zuiden!
Gast- Gast
Ik vier ook carnaval zonder alcohol hoor en vermaak me dan ook prima! Maar d'r zijn ook mensen die vragen of ik zeker weet dat ik alleen maar aan de cola zit dus ja...
Dat is waar, de meeste zullen denken dat het bacardi cola ofzoiets is.
Maar ja hoor zeker is het ook leuk zonder alcohol, misschien nog wel leuker als je nuchter al die gekke ziet ;-)
Maar ja hoor zeker is het ook leuk zonder alcohol, misschien nog wel leuker als je nuchter al die gekke ziet ;-)
limbogirl82- Fluisteraar
Voor mij begint het vanmiddag al... De optocht start om 14u hier. Leuk en spannend!
Vanavond lekker thuis en dan morgen nog een keer optocht!
Veel plezier voor degenen die wel flink gaan stappen en zuipen, ik hou t keurig dit jaar
Veel plezier voor degenen die wel flink gaan stappen en zuipen, ik hou t keurig dit jaar
Gast- Gast
Wij gaan 1 avondje carnavallen, in brabant. Voorheen vierden we alle dagen carnaval maar onze dochter is nog te klein om mee te gaan, dat komt over een paar jaar wel weer. Nu gaat ze bij oma logeren, 1 dag vind ik dan genoeg.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Jij ook veel plezier en tijdens een optocht kan er ook veel gedronken worden he;) schobbeler....Tea-Leaf schreef:Voor mij begint het vanmiddag al... De optocht start om 14u hier. Leuk en spannend!
Ik ben benieuwd. Ga voor het eerst carnavallen zonder vrijgezel te zijn, haha.
Gast- Gast
Ik vier het in ons dorp (achterhoek) We hebben pas sinds 2 jaar een carnavalsvereniging. Dit jaar pakken ze het groots aan. Gisteravond begon het en het was echt super gezellig! Dus heb zin in de rest vh weekend!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Angela_1986 schreef:Ik vier ook carnaval zonder alcohol hoor en vermaak me dan ook prima! Maar d'r zijn ook mensen die vragen of ik zeker weet dat ik alleen maar aan de cola zit dus ja...
hahah Angela Dan doe je het wel goed Zonder alcohol
Gast- Gast
Ik ga geen carnaval vieren, ik vind er echt helemaal niets aan! En ja, ik woon ook boven de rivieren (maar niet ver erboven, want als ik uit het raam kijk zie ik m liggen haha... ), maar hier wordt het ook echt wel fanatiek gevierd.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
In Oeteldonk natuurlijk! :joker:
Morgenmiddag beginnen en dat laat in de uurtjes! Helaas moet ik de andere dagen werken Maar goed, dan knallen we die ene dag extra he! En Angela, ik drink ook geen alcohol hoor, maar ik heb minstens zo veel lol als de rest.
Morgenmiddag beginnen en dat laat in de uurtjes! Helaas moet ik de andere dagen werken Maar goed, dan knallen we die ene dag extra he! En Angela, ik drink ook geen alcohol hoor, maar ik heb minstens zo veel lol als de rest.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Met carnaval op vakantie waar het warm is
» Hoe ga jij met carnaval?
» Carnaval
» carnaval
» Carnaval, hoe ga jij verkleed?
» Hoe ga jij met carnaval?