Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 13 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Toet ma 26 sep 2011 - 11:27

Biechtje01 schreef:
toetje_ schreef:
Biechtje01 schreef:Als die met een vinger ofzo bij mij naar binnen toe wilden, dan deed dat ook zeer..
Als ik het bij mezelf doe heb ik er geen last van.. En dat vind ik dus ook raar..

We hebben een relatie van 2 jaar, dus het rustig opbouwen is nou wel een keer gebeurt volgens mij..

En het is in die 2 jaar nog nooit gelukt of je hebt de klachten nu pas? Sorry, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.

Sorry, daar ben ik niet helemaal duidelijk over geweest.
Het is in die 2 jaar nog nooit gelukt..

Wat vervelend voor je zeg. Ik zou je zeker aanraden om hiermee naar je huisarts te gaan, ook al vind je dat misschien eng. Dit hoort niet zo te zijn en je bent echt niet de enige! Je huisarts kan je duursturen naar een gynaecoloog om je te laten onderzoeken. Mocht hier niks uitkomen dan word je waarschijnlijk doorgestuurd naar een seksuoloog.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 21:53

Biechtje01 schreef:Ik weet niet waarom ik dit schrijf, maar had het idee dat ik het even van mijn af moest schrijven. Ik heb nu een aantal keren soort van webcam sex gehad met een goede vriend. deze jongen ken ik al heel wat jaren, heb hem ontmoet op een groot feest, waar we gezoend hadden.. Daarna hebben we eigenlijk alleen maar via msn/mail/hyves/sms contact gehouden. In de tijd dat ik een relatie had stuurde hij ook wel eens spannende berichtjes, waar op ik verder niet in ging, aangezien ik een relatie had. Nu die al een behoorlijke tijd voorbij is, is het contact tussen ons wat intenser geworden en dus ook wat spannender.
T begon als onschuldig, maar is nu wel wat uit de hand aan het lopen. Ik vertrouw hem voor 100% en hij mij.. Maar het voelt wel apart, en weet niet of ik er mee door moet gaan. dat dacht ik afgelopen weekend ook, dat we het maar niet meer moesten doen.. maar toch opnieuw weer voor de webcam aan het uitdagen geweest. zelf zo dat de laptop in de badkamer stond terwijl ik douchte.. Weet absoluut niet waarom ik het doe, want ik hou helemaal niet van sex, in het echt.. Doet/ nouja deed altijd pijn, kon nooit ontspannen...

Waaorm zou je het wel/niet doen?

Als dit werkt en het voelt ok, waarom zou je er dan mee stoppen? Je doet er niemand kwaad mee en je geniet ervan, zo lijkt het. Probeer eens uit te vogelen waarom je het doet, is het de aandacht? De spanning? Er is niets mis met wat je doet, je doet er niemand kwaad mee en jullie zijn twee volwassen mensen. En of andere mensen het nou wel of niet vinden kunnen dat boeit helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Nora ma 26 sep 2011 - 22:07

Biechtje01 schreef:Ik weet niet waarom ik dit schrijf, maar had het idee dat ik het even van mijn af moest schrijven. Ik heb nu een aantal keren soort van webcam sex gehad met een goede vriend. deze jongen ken ik al heel wat jaren, heb hem ontmoet op een groot feest, waar we gezoend hadden.. Daarna hebben we eigenlijk alleen maar via msn/mail/hyves/sms contact gehouden. In de tijd dat ik een relatie had stuurde hij ook wel eens spannende berichtjes, waar op ik verder niet in ging, aangezien ik een relatie had. Nu die al een behoorlijke tijd voorbij is, is het contact tussen ons wat intenser geworden en dus ook wat spannender.
T begon als onschuldig, maar is nu wel wat uit de hand aan het lopen. Ik vertrouw hem voor 100% en hij mij.. Maar het voelt wel apart, en weet niet of ik er mee door moet gaan. dat dacht ik afgelopen weekend ook, dat we het maar niet meer moesten doen.. maar toch opnieuw weer voor de webcam aan het uitdagen geweest. zelf zo dat de laptop in de badkamer stond terwijl ik douchte.. Weet absoluut niet waarom ik het doe, want ik hou helemaal niet van sex, in het echt.. Doet/ nouja deed altijd pijn, kon nooit ontspannen...

Als je je er goed bij voelt zou ik lekker doorgaan. Maar let er echt super op dat er niks opgenomen wordt want dat kan echt vervelend worden als iemand er kwaad mee wil.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:09

Nora schreef:

Als je je er goed bij voelt zou ik lekker doorgaan. Maar let er echt super op dat er niks opgenomen wordt want dat kan echt vervelend worden als iemand er kwaad mee wil.
Waarom? In het ergste geval wordt dat openbaar gemaakt, en dat is nog steeds geen ramp lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:12

Eucalypta schreef:
Nora schreef:

Waarom? In het ergste geval wordt dat openbaar gemaakt, en dat is nog steeds geen ramp lijkt me.
Dat lijkt me echt mijn nachtmerrie..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 22:14

Storm schreef:
Eucalypta schreef:
Nora schreef:
Biechtje01 schreef:

Tja, is ook lullig natuurlijk. Maar wanneer jij je er niet meer laat chanteren is er niet zoveel aan de hand lijkt me. Het is vaak pas gedonder wanneer iemand dreigt om iets openbaar te maken en jij laat je daardoor bang maken. Ga je daar niet in mee dan is er vaak niet zoveel aan de hand. Maar natuurlijk is het veiliger om dat anoniemer te doen of met iemand die je vertrouwd smile

Aan de andere kant: als iemand iets van jou dreigt openbaar te maken heb je als het goed is genoeg materiaal om hem mee terug te pakken smile

Gast
Gast

Bericht  Nora ma 26 sep 2011 - 23:00

Eucalypta schreef:
Storm schreef:
Eucalypta schreef:
Nora schreef:
Biechtje01 schreef:

Tja, is ook lullig natuurlijk. Maar wanneer jij je er niet meer laat chanteren is er niet zoveel aan de hand lijkt me. Het is vaak pas gedonder wanneer iemand dreigt om iets openbaar te maken en jij laat je daardoor bang maken. Ga je daar niet in mee dan is er vaak niet zoveel aan de hand. Maar natuurlijk is het veiliger om dat anoniemer te doen of met iemand die je vertrouwd smile

Aan de andere kant: als iemand iets van jou dreigt openbaar te maken heb je als het goed is genoeg materiaal om hem mee terug te pakken smile

Moet je zelf het wel opnemen ja;) Dat het openbaar gemaakt zou worden zou net als Storm echt mijn nachtmerrie zijn. Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders/vrienden/onbekende mensen allemaal zouden zien wat ik gedaan heb, hoe leuk het op dat moment ook was. Moet er niet aan denken.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:29

*Biechtje webcam*
Ik doe het denk ik om de spanning, en ook om de aandacht. Ik ben gek op deze jongen en ik vertrouw hem, maar ergens in mijn achter hoofd blijf ik denken wat als hij het met andere intenties doet, iets opneemt ofzo..
We hebben momenteel alleen nog maar op deze manier contact, geen gewone gesprekken meer. Dat is momenteel voor mij de reden om er mee te stoppen, ik wil ook gewoon contact met hem kunnen hebben.... Hij maakt wat dat betreft naar mijn idee wel gebruik van mij,ben nu eenmaal makkelijk te beïnvloeden.
Hij wil binnenkort hier thuis ook langs komen, kopje koffie drinken.. geloof ook niet dat hij alleen voor de koffie wil komen..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 9:47

Neuh, ik zou er inderdaad niet vanuit gaan dat het het hem om het kopje koffie te doen is.

Zeker als je al aangeeft dat je makkelijk te beinvloeden bent, zou ik er nog eens heel goed over nadenken of je hiermee wel door wilt gaan.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 27 sep 2011 - 23:25

Dat wordt niet alleen een kopje koffie. Als je hem echt op een andere manier wil leren kennen moet je stoppen of afbouwen met wat je nu doet. En aangeven dat je ook graag normale gesprekken met hem wil hebben. Wilt hij dit niet dan zal je voor jezelf de conclusie moeten trekken of dit is wat je wil. Als je bang bent dat hij het opneemt dan is mijn enige tip, film het ook van hem. Dus ipv beide de cam tegelijk aan, laat hem maar eens de cam aan hebben staan zonder dat jij hem aanheb. Dan heb je voor jezelf iets achter de hand, om het maar even zo te noemen. En anders een andere tip, ermee stoppen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush di 27 sep 2011 - 23:32

Ik heb me vroeger ook eens laten beinvloeden door zo`n gozer met de webcam. Had ik noooooooooit moeten doen.

Hij is nu dood en daar ben ik niet rouwig om. Wat heeft die gast mij een shit bezorgd toen zeg!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sweety di 27 sep 2011 - 23:51

Zijn er dingen openbaar gemaakt Rush? ( als je het niet wilt vertellen ook goed hoor )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:59

Rush schreef:Ik heb me vroeger ook eens laten beinvloeden door zo`n gozer met de webcam. Had ik noooooooooit moeten doen.

Hij is nu dood en daar ben ik niet rouwig om. Wat heeft die gast mij een shit bezorgd toen zeg!

Oké, het is echt niet grappig, maar als je dit stuk anders leest, kun je ook interpreteren (oké kan ík ook interpreteren) dat jij hem na zijn acties om het leven hebt gebracht.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 28 sep 2011 - 0:06

Haha June, zover ging ik nou ook weer niet. :shock:

Nee het is niet openbaar gemaakt, maar hij dreigde dat wel te doen als ik niet met hem wilde zoenen enz.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow wo 28 sep 2011 - 0:08

June schreef:
Rush schreef:Ik heb me vroeger ook eens laten beinvloeden door zo`n gozer met de webcam. Had ik noooooooooit moeten doen.

Oké, het is echt niet grappig, maar als je dit stuk anders leest, kun je ook interpreteren (oké kan ík ook interpreteren) dat jij hem na zijn acties om het leven hebt gebracht.

Ik las het eerst ook zo, ik vond het al wat raar dat je het hier zo neer zet smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Sweety wo 28 sep 2011 - 0:09

Zo dan! Is het al een tijd geleden dat het gebeurde? En heeft het lang geduurd dat hij ermee dreigde?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 28 sep 2011 - 0:11

Sweety schreef:Zo dan! Is het al een tijd geleden dat het gebeurde? En heeft het lang geduurd dat hij ermee dreigde?
Ja ik was toen 12 of 13 en hij ietsje ouder. Het heeft heel lang geduurd, bijna een jaar tot hij een vriendin kreeg toen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety wo 28 sep 2011 - 0:47

Dat was nog jong, je heb er nooit aangifte of wat dan ook van gedaan?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 28 sep 2011 - 0:48

Sweety schreef:Dat was nog jong, je heb er nooit aangifte of wat dan ook van gedaan?
Nee dan zou ik helemaal de lul zijn..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety wo 28 sep 2011 - 1:05

Gelukkig dat je ervan af bent. En dat er nooit iets openbaar is gemaakt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow wo 28 sep 2011 - 1:07

Volgens mij gebeurd dat tegenwoordig echt veel, het zou voor mij als ouder echt een rede zijn om geen (laptop met) webcam aan te schaffen. Het lijkt me echt heel erg als je zo onder druk staat en dan ook nog zo jong..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 2:23

Hier het niet-meer-maagd-biechtje. Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteravond hebben we het weer gedaan en het was best lastig voor hem om bij mij binnen te dringen, maar eenmaal bezig was het al een heel stuk fijner dan de eerste keer. Maar nu heb ik gewoon weer gebloed Neutral Ik baal er heel erg van, want nam aan dat het na een keer wel over was.
Ook vroeg hij of ik bovenop wilde, maar dat zag ik eigenlijk niet zo zitten. F#cking onzekerheid. Ik hoop dat ik mezelf langzaam toch wel meer kan laten gaan, want vind dat wel jammer. Waren jullie ook zo onzeker in het begin? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 28 sep 2011 - 2:26

Misschien persoonlijke vraag, maar ben je wel nat genoeg? Je zou eens kunnen proberen met wat glijmidel. Daar heb je op zich niet eens veel van nodig en kan al wonderen doen. Succes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sweety wo 28 sep 2011 - 2:53

In het begin was ik ook onzeker hoor, dus daar hoef je je niet voor te schamen. Wink De tip die Joy geeft zou ik ook adviseren, misschien gaat hij dan wat makkelijker naar binnen toe.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 3:06

Joy_ schreef:Misschien persoonlijke vraag, maar ben je wel nat genoeg? Je zou eens kunnen proberen met wat glijmidel. Daar heb je op zich niet eens veel van nodig en kan al wonderen doen. Succes!

Persoonlijke vragen vind ik niet erg hoor! Misschien is het inderdaad dat ik niet nat genoeg ben. Zou het daarvan kunnen dat ik ook bloed? Misschien dat het daarom wat stroef gaat allemaal.
Ik denk dat ik morgen maar eens naar de drogist ga om glijmiddel te halen, hopelijk helpt dat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: