Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 8 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 9:03

Mv2.... ik zat echt zo: :shock: :shock: Waarom vertelt ze dat hier???

:P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Angela_1986 zo 21 aug 2011 - 9:17

Sorella schreef:
Angela_1986 schreef:
Sorella schreef:Ik heb die reactie gegeven omdat ik de vraag nogal vreemd gebracht vind. En het eerst wat ik denk bij zo'n vraag is dat er een kerel gebruik maakt van het biechtaccount. Vandaar mijn laughcry

En vandaar ook mijn berichtje, die dus bedoeld was als reactie op Biechtje.

Dat dacht ik al maar voor de zekerheid even een verklaring Wink

smile
Ik sluit me helemaal aan bij jouw verklaring!

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 11:53

Ik zou heel graag willen weten hoe vaak mannen klaarkomen van penetratie alleen (dus geen hand- of blowjob) en of alcoholinname van invloed is op het al dan niet ejaculeren. Mijn bedpartners komen namelijk helemaal niet vaak klaar van 'de daad' en nu ben ik bang dat ik heel slecht in bed ben Neutral

(en nu niet zeggen dat ik het ze gewoon moet vragen, want dat durf ik niet. 'Hey, is mijn ritme soms niet zo goed? Of is mijn vagina misschien te wijd?' Evil or Very Mad)

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 21 aug 2011 - 18:42

Volgens mij is (veel) alcohol zeker van invloed.
En bedoel je dat het vaak voorkomt dat een man helemaal niet ejaculeert als je seks met hem hebt of dat hij maar één keer klaarkomt?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 21:10

Mijn vriend komt nuchter vrijwel altijd klaar van alleen penetratie. Als hij redelijk veel (7-8 glazen of meer) gedronken heeft daarentegen komt hij nog maar zelden klaar van penetratie, en als hij echt de hele avond uit is geweest en gedronken heeft vrijwel nooit.

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 22 aug 2011 - 0:07

Ik ben aan het kijken voor een vibrator voor mijzelf. Nu mijn vraag aan: wie heeft er al eentje, wat voor heb je en bevalt hij je? Ik heb namelijk ooit eens een standaard ding gehad zonder toeters en bellen eraan maar was nu aan het kijken voor een bunny.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush ma 22 aug 2011 - 1:15

Mama_van2 schreef:Maar even serieus, ik zou niet weten waar ik ze moest laten, dat gaat toch nooit passen ?
1 in je vagina en 1 in je kont? Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sweety ma 22 aug 2011 - 1:21

deesje11 schreef:Kan het niet zijn dat je immuun wordt voor lactacyd?
Heb ik ook weleens gehoord maar weet niet of dat waar is.. Voordat ik seks ga hebben dan was ik mezelf ook altijd daar beneden.. De schaamte van teveel afscheiding en ik heb dan graag dat het fris ruikt :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Toet ma 22 aug 2011 - 1:26

Biechtje01 schreef:Ik zou heel graag willen weten hoe vaak mannen klaarkomen van penetratie alleen (dus geen hand- of blowjob) en of alcoholinname van invloed is op het al dan niet ejaculeren. Mijn bedpartners komen namelijk helemaal niet vaak klaar van 'de daad' en nu ben ik bang dat ik heel slecht in bed ben Neutral

(en nu niet zeggen dat ik het ze gewoon moet vragen, want dat durf ik niet. 'Hey, is mijn ritme soms niet zo goed? Of is mijn vagina misschien te wijd?' Evil or Very Mad)

Poeh ik weet niet precies hoe dit zit, maar ik heb eigenlijk nog nooit een man gehad die niet klaarkwam. (Veel) alcohol heeft er zeker wel invloed op, na een paar biertjes duurt het al langer en als hij echt veel heeft gedronken lukt het inderdaad vaak niet. Verder geloof ik niet zo in een vagina die te wijd is, maar je hebt het over jouw ritme, hoe is het dan als hij boven op ligt, of tijdens wat voor standje dan ook het ritme bepaald?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sweety ma 22 aug 2011 - 1:28

Ik heb eigenlijk ook nog nooit een man gehad die niet klaarkwam. Misschien kan je beetje aan het eind hem aftrekken of zuigen zodat hij dan klaar komt?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 4:23

Sweety schreef:Ik ben aan het kijken voor een vibrator voor mijzelf. Nu mijn vraag aan: wie heeft er al eentje, wat voor heb je en bevalt hij je? Ik heb namelijk ooit eens een standaard ding gehad zonder toeters en bellen eraan maar was nu aan het kijken voor een bunny.

Yep, the bunny is erg fijn Wink

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 22 aug 2011 - 6:17

Omg, ik was helemaal in shock.

Whaaaat! MAMA VAN 2 GENOMEN DOOR 2 PENISSEN?! :affraid:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:40

Ik heb een paar maanden een vriend maar we hebben een probleem (nouja, hij..). We hebben een paar keer geprobeerd sex te hebben maar iedere keer op het 'moment suprême' wordt hij slap.. Daar heeft hij verder geen last van hoor, met pijpen/aftrekken gaat het prima en komt hij ook gewoon klaar. Maar met de penetratie wil het niet lukken. Hebben jullie tips? Ik ga hem iig niet pushen, maar ik weet wel dat hij niet veel ervaring heeft (ik heb wel ervaring) dus misschien is dat het.. Maar hij maakt ook niet echt aanstalten om het weer te proberen en daar baal ik natuurlijk wel van :'(

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 6:46

De enige verklaring die ik kan bedenken, is dat hij zenuwachtig/onzeker is en daardoor minder opgewonden.
Langzaam opbouwen dus...

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 23 aug 2011 - 5:59

Princess schreef:
Sweety schreef:Ik ben aan het kijken voor een vibrator voor mijzelf. Nu mijn vraag aan: wie heeft er al eentje, wat voor heb je en bevalt hij je? Ik heb namelijk ooit eens een standaard ding gehad zonder toeters en bellen eraan maar was nu aan het kijken voor een bunny.

Dank je wel Wink Denk dat ik hem dan toch ga bestellen bij de p.abo.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 7:06

Sweety schreef:
Princess schreef:

Dank je wel Wink Denk dat ik hem dan toch ga bestellen bij de p.abo.

Ja, doen! Ik heb m gekocht op n l.adies night feestje en daarna ook voor 2 vriendinnen gekocht! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:01

Sweety, ik wilde nog even reageren op je post van paar blz terug:
Ik had er ook echt enorm last van, maar bij mij lag het aan de pil die ik toen slikte. Ik had het dan vooral heel erg als ik dan koffie ook dronk. Toen ik stopte met de pil was het in 1 keer over. Ik gebruikte ook wel eens zo'n vaginale douche, maar daar deed ik dan alleen een beetje lauwwarm water in, zonder dat lactacyd spul wat er nog bij moet dan.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 23 aug 2011 - 22:00

Yasmin schreef:Sweety, ik wilde nog even reageren op je post van paar blz terug:
Ik had er ook echt enorm last van, maar bij mij lag het aan de pil die ik toen slikte. Ik had het dan vooral heel erg als ik dan koffie ook dronk. Toen ik stopte met de pil was het in 1 keer over. Ik gebruikte ook wel eens zo'n vaginale douche, maar daar deed ik dan alleen een beetje lauwwarm water in, zonder dat lactacyd spul wat er nog bij moet dan.
Dank je wel voor je reactie Very Happy Ik heb even gekeken en zag op de bijsluiter dan het zelden voorkomt van de vaginale afscheiding. Maar kan dus wel. En ik drink elke dag wel 1 of 2 bakjes koffie eigenlijk. Ben je hiervoor naar de dokter geweest of ben je op eigen initiatief gestopt?

@ Princess: Haha... dan moet hij wel erg goed zijn Wink Zag alleen dat ze het ook hebben met een dolfijntje :shock: Maar heb jij met parels erin en geeft dat een extra stimulans?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 0:35

Hoe vaak komen jullie klaar als je seks hebt (alles erop en eraan) of als je aan het masturberen bent?
Ik altijd minstens twee keer. Bij één keer blijft er nog teveel spanning zitten en 'moet' ik echt nog een keer. Maar soms ook wel zes keer of vaker.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 24 aug 2011 - 1:04

Ligt eraan. Soms is het 2x maar kan ook 3 of 4x zijn.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 4:31

Sweety schreef:[
@ Princess: Haha... dan moet hij wel erg goed zijn Wink Zag alleen dat ze het ook hebben met een dolfijntje :shock: Maar heb jij met parels erin en geeft dat een extra stimulans?

Haha nee ik heb m echt met t konijntje.
Ik heb die met de parels erin en ik vind dat wel een stuk fijner dat zonder.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 10:24

Sweety schreef:
Yasmin schreef:Sweety, ik wilde nog even reageren op je post van paar blz terug:
Dank je wel voor je reactie Very Happy Ik heb even gekeken en zag op de bijsluiter dan het zelden voorkomt van de vaginale afscheiding. Maar kan dus wel. En ik drink elke dag wel 1 of 2 bakjes koffie eigenlijk. Ben je hiervoor naar de dokter geweest of ben je op eigen initiatief gestopt?

Ik heb het eigenlijk een beetje bij toeval ontdekt :P Mn relatie was uitgegaan en slikte daarvoor al best lang de pil en wilde eens een tijdje geen hormonen meer. Ik was wel al een aantal keer bij de dokter geweest voor die klachten en kreeg elke keer ook wat mee voor schimmelinfecties(had ik ook regelmatig last van). Maar hij linkte het nooit aan de pil(ik slikte steridril 30). Altijd als ik koffie dronk was het echt na een halfuurtje ofzo een hele plens. Toen ik stopte met de pil waren in 1 keer al mn klachten ook over. Welke pil slik je?
Je zou het kunnen overwegen, om eens te stoppen, en over te stappen naar iets anders

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 7:54

Is iemand hier wel eens naar een Parenclub o.i.d. geweest? En kan die er wat over vertellen?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 7 sep 2011 - 23:48

Even zonder het biechttopic, zo bijzonder is het nou ook weer niet haha. Is het 'ongezond' als je als man vaak (en lang) een erectie hebt, dus gewoon tijdens dagelijkse bezigheden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Burn wo 7 sep 2011 - 23:52

Dan moet je vriend vast erg vaak aan je denken! Wink

Ik heb geen idee, sorry! Kan er niet echt een nuttig antwoord op geven! Wink