Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag maar raak over de liefde-topic!

+14
Arwyn
Merai
xxDila
Prosecco
Blond
Bliss
Laquisia
luckyme
Serena
Flinder
Sweety
Snoes
TNMN
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:21

Omdat de liefde natuurlijk een groot ding is en er vast een heleboel mensen nieuwsgierig zijn naar hoe zaken bij anderen gingen. Zo lekkere zin :P dacht ik, ik open even een nieuw topic..

Eerste vraag van mijn kant: Vertel je je ouders als je aan het daten bent of benoem je dat pas als het een serieuze relatie is?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 1:24

Ik heb het gelijk aan mijn moeder verteld toen ik verliefd was op mijn huidige vriend. Maar ik heb een goede relatie met mijn moeder en we bespreken veel, dus dat voelde eigenlijk heel normaal.
Heb jij het aan je ouders verteld over je date? (als ik het goed heb gelezen in het 'doen?' topic?)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Snoes di 11 jan 2011 - 1:27

Roze Roos schreef:
Eerste vraag van mijn kant: Vertel je je ouders als je aan het daten bent of benoem je dat pas als het een serieuze relatie is
Mijn ouders wisten het bijna gelijk. Kwam ook omdat ik nog thuiswoonde en mijn toen-nog-date mij kwam ophalen e.d. Mijn moeder zag het overigens ook wel aan mij, dat ik wel héél erg vrolijk enz was, dus ik kon het niet echt verbergen haha smile. Terwijl we aan het daten waren is hij regelmatig bij mij thuis geweest en ik bij hem thuis, dus beide ouders wisten ervan. En inmiddels zijn we alweer 3,5 jaar verder! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:29

Ik heb mijn ouders wel verteld over mijn date, haha kon er ook niet onder uit. Was het al van plan, maar wilde eerst nog even wachten, kijken waar het heen zou gaan. Toen belde mijn zusje terwijl ik een date had, dus mijn ouders vragen "oow had ze bezoek", kon mijn zusje niet ontkennen dus mijn ouders doorvragen "van een jongen ja", vervolgens heb ik ze op de hoogte gebracht. Ze zijn erg blij voor mij en dat terwijl ze hem nog niet eens gezien hebben Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 1:31

Mijn ouders wisten ervan dat ik ging daten. Van beide jongens. Alleen mijn moeder vraagt nu wel vaak: Hebben jullie nu een relatie?
Terwijl we dat nog niet hebben. We zijn nog lekker aan het daten :P En elkaar te leren kennen. Alhoewel ik een relatie niet uitsluit. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:32

De eerste date met mijn vriend heb ik het niet verteld, maar ze merkte het wel een beetje aan mij haha.
Dus daarna heb ik het maar verteld smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Flinder di 11 jan 2011 - 1:33

Ik heb het mijn moeder pas verteld toen we echt iets kregen. Ik kon het ook makkelijk verborgen houden omdat ik op kamers woonde ;-) Mijn moeder merkte wel aan me dat ik heel vrolijk was maar ik wist nog niet zeker of het nou echt iets ging worden dus ik heb gewacht tot ik dat zeker wist. Tussen het daten en echt iets krijgen zaten maar twee weken.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 1:35

Roze Roos schreef:Ik heb mijn ouders wel verteld over mijn date, haha kon er ook niet onder uit. Was het al van plan, maar wilde eerst nog even wachten, kijken waar het heen zou gaan. Toen belde mijn zusje terwijl ik een date had, dus mijn ouders vragen "oow had ze bezoek", kon mijn zusje niet ontkennen dus mijn ouders doorvragen "van een jongen ja", vervolgens heb ik ze op de hoogte gebracht. Ze zijn erg blij voor mij en dat terwijl ze hem nog niet eens gezien hebben Laughing

Wat leuk dat ze zo blij voor je zijn smile Dat maakt het natuurlijk extra fijn allemaal
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:38

Ja dat is het "voordeel" van niet meer thuis wonen, ik kan ongezien veel meer doen. Maar aan de andere kant is het ook wel leuk als het nog spannend is als je thuis woont, kun je het direct delen enzo :P

@Sweety: Wist je moeder dat je met beide dates afsprak?

@ TNMN: Maakt het inderdaad leuker! De flauwe grappen tijdens kerst over het feit dat we niet gezoend hadden waren toch net iets minder leuk Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Serena di 11 jan 2011 - 1:40

ik moest het wel direct vertellen, of tenminste dat ik uit ging met een jongen :P
Hij kwam me nml ophalen bij mijn ouders dus tja :P en we woonden allebei nog thuis
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:42

Hahaha ja dan moet je wel he!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  TNMN di 11 jan 2011 - 1:44

@RR: haha flauwe grappen, daar kan je bijna niet omheen Wink Ach, het houdt wel op over een tijdje!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Serena di 11 jan 2011 - 1:45

haha maar ik wel heel schugter (?) doen alsof het gewoon vriendschappelijk was :P hahah

Ik zou trouwens niet weten wanneer ik het zou vertellen als ik niet meer thuis woonde... naja gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:47

Haha gelukkig is er gezoend dus dan zijn de grappen weer ff van de baan èn nam mijn moeder het heel schattig voor mij op! Heb een goede band met mijn familie, dus die grappen kan ik wel hebben, er komt vanzelf wel en punt waarop ik ze even "terugpak Laughing "

Euhm.. Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:48

Serena schreef:haha maar ik wel heel schugter (?) doen alsof het gewoon vriendschappelijk was :P hahah

Ik zou trouwens niet weten wanneer ik het zou vertellen als ik niet meer thuis woonde... naja gelukkig hoef ik daar ook niet over na te denken smile

Hahaha ja ouders trappen daar vaak niet in!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 1:52

Nee ik vertel niet over dates.. Ze zal ook wel door hebben dat ik weer bij W. ben, maar ik heb het nooit officieel gezegd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 1:54

Wanneer vertel je het dan wel? Als het officieel je vriendje is of...? Ff nieuwsgierig!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 2:00

Roze Roos schreef:
@Sweety: Wist je moeder dat je met beide dates afsprak?
Yes. Ze had ergens wel een voorkeur hoor. Namelijk degene met wie ik nu date. Terwijl ze hem nog nooit heeft gezien! Maar ze vond dat hij beter bij me zou passen dan V. En ja.. Ze heeft toch gelijk gehad Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 2:03

Roze Roos schreef:Wanneer vertel je het dan wel? Als het officieel je vriendje is of...? Ff nieuwsgierig!
Bedoel je mij? Ik weet niet, ik zeg het nooit met zoveel woorden.. Het kan best eens zijn dat ik morgen ineens zeg 'Ik ga ook weer met W.' en vervolgens gewoon weer verder praat.. Ik begin daar niet hele gesprekken over haha.. Ze heeft het vast wel door inmiddels, aangezien hij me regelmatig thuisbrengt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 2:05

Roze Roos schreef:
Euhm.. Hoe denken jullie over vrienden blijven met je ex dan? Kan dat en als dat kan kom je dan wel echt los van elkaar?
Ik denk ergens dat het wel kan. Maar toch ook niet. Je blijft toch een zwak houden voor die persoon. Tenminste als ik het op mezelf betrek.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 2:07

_Donnaa schreef:
Roze Roos schreef:Wanneer vertel je het dan wel? Als het officieel je vriendje is of...? Ff nieuwsgierig!
Bedoel je mij? Ik weet niet, ik zeg het nooit met zoveel woorden.. Het kan best eens zijn dat ik morgen ineens zeg 'Ik ga ook weer met W.' en vervolgens gewoon weer verder praat.. Ik begin daar niet hele gesprekken over haha.. Ze heeft het vast wel door inmiddels, aangezien hij me regelmatig thuisbrengt..

Haha had het tegen jou ja, sorry was wat vaag! Oow als ze het al door hebben hoef je het ook niet meer te zeggen toch! Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 2:19

Wat vind je zelf RR?
Kan je vrienden zijn met je ex?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  luckyme di 11 jan 2011 - 2:23

hallo

heb me hier net aangemeld en wou ook wel ff reageren op dit topic smile

ik denk dat je zeker wel vrienden kan zijn met je ex maar wel tot een bepaalde hoogte.
ik ben nu nog vrienden met mijn ex. hadden een relatie van 6 jaar. we zien/spreken elkaar niet heel vaak maar komen elkaar nog regelmatig in de kroeg of drinken af en toe samen bakje koffie.. denk wel dat als ik een nieuwe relatie zou krijgen dit niet meer zo gauw gebeurd.

hier nog meer mensen die nog bevriend zijn met hun ex?
luckyme
luckyme
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 13
Registratiedatum : 11-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Roze Roos di 11 jan 2011 - 2:24

Lastige kwestie, ik denk niet dat het kan. Zou het graag willen, nu niet meer maar in het begin wel. We deelden dezelfde vrienden en waren vijf jaar samen geweest en ik miste een maatje. Ik spreek hem af en toe via sms of als ik hem tegen kom in de kroeg, de verhoudingen zijn soms wat scheef, hij deelde een tijd lang nog veel met mij maar ik geloof dat ie inmiddels de juiste vriendin heeft gevonden en het met haar deelt.

Ik denk dat het sterk ligt aan op welke manier je uit elkaar gegaan bent, wat je deelde en met welke insteek je je relatie in bent gegaan. Als je vriendschappelijk uit elkaar gaat of als vrienden een relatie aan bent gegaan is het misschien makkelijker om vrienden te blijven. Als je uit elkaar gaat omdat je "als broer en zus" leeft dan kan het misschien nog wel, maar als er vanuit een van beiden nog gevoel is dan kan het denk ik sowieso niet.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 4:14

Mijn allereerste ex, daar ben ik wel gewoon nog vrienden mee.
Maar dat komt denk ik ook omdat toen ik wat met hem had dat ik 13 was.
Met de ex daarna praat ik heel af en toe nog wel op msn maar zien elkaar niet meer.
En de laatste tsja, daar praat ik liever niet meer mee.

Maar bij mij komt het ook omdat ik er echt klaar mee ben gewoon, dus denk wel dat het gewoon kan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag maar raak over de liefde-topic! Empty Re: Vraag maar raak over de liefde-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum