Seks - Biecht & Vraag Topic
+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers
Pagina 12 van 18
Pagina 12 van 18 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18
Re: Seks - Biecht & Vraag Topic
De seks tussen mij en mijn vriend lukt niet. We hebben al meerdere dingen geprobeerd..
Maar het past gewoon niet..
Nu was hij gister weer aan het proberen om met een vinger naar binnen te gaan.. 1 lukt wel, maar 2 doet me gewoon zeer..
Iemand tips?
Maar het past gewoon niet..
Nu was hij gister weer aan het proberen om met een vinger naar binnen te gaan.. 1 lukt wel, maar 2 doet me gewoon zeer..
Iemand tips?
Gast- Gast
Ontspannen, op je ademhaling letten, niet doorgaan als het pijn doet, rustig opbouwen, glijmiddel..
Hoe was het in het verleden, bij andere sekspartners? (als je die hebt gehad) En hoe is het als je het zelf doet?
Hoe was het in het verleden, bij andere sekspartners? (als je die hebt gehad) En hoe is het als je het zelf doet?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Als die met een vinger ofzo bij mij naar binnen toe wilden, dan deed dat ook zeer..
Als ik het bij mezelf doe heb ik er geen last van.. En dat vind ik dus ook raar..
We hebben een relatie van 2 jaar, dus het rustig opbouwen is nou wel een keer gebeurt volgens mij..
Als ik het bij mezelf doe heb ik er geen last van.. En dat vind ik dus ook raar..
We hebben een relatie van 2 jaar, dus het rustig opbouwen is nou wel een keer gebeurt volgens mij..
Gast- Gast
Joy_ schreef:PrinsesBo schreef:Hahaha, nee dat is t niet..
Het is ook niet mn baarmoeder ofzo. Meer de plek waar ook je blindedarm zit..
Edit: dit klinkt erg fout we deden het gewoon 'normaal' hoor :geek:
Moest nog aan je denken gisteren, want ik had gisteren dus precies zo'n soort gevoel. Alsof ie me van binnen iets te hard ge'poked' had haha. Was gewoon net even de verkeerde hoek denk ik. Heb de hele dag er wat last van gehad, maar nu is het over. Hoe is het nu bij jou?
Bij mij is het over
Dat je aan mij moest denken toch niet onder de seks he?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Joy_ schreef:PrinsesBo schreef:Hahaha, nee dat is t niet..
Moest nog aan je denken gisteren, want ik had gisteren dus precies zo'n soort gevoel. Alsof ie me van binnen iets te hard ge'poked' had haha. Was gewoon net even de verkeerde hoek denk ik. Heb de hele dag er wat last van gehad, maar nu is het over. Hoe is het nu bij jou?
Bij mij is het over
Hahaha nee tijdens de seks deed het ook nog niet pijn! Maar de rest van de dag daarna wel (het was 's ochtends gebeurd). Maar het is intussen ook weer over hoor. M'n vriend vond het maar wat grappig dat ie me 'gepoked' had van binnenuit.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:PrinsesBo schreef:Joy_ schreef:PrinsesBo schreef:Hahaha, nee dat is t niet..
Bij mij is het over
Hahaha nee tijdens de seks deed het ook nog niet pijn! Maar de rest van de dag daarna wel (het was 's ochtends gebeurd). Maar het is intussen ook weer over hoor. M'n vriend vond het maar wat grappig dat ie me 'gepoked' had van binnenuit.
Mijn vriend vond het ook grappig, hij zei nu lijkt het net of ikneen hele grote heb
Sadist
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:
Mijn vriend vond het ook grappig, hij zei nu lijkt het net of ikneen hele grote heb
Dat is heel grappig want daarmee impliceert ie dat ie eigenlijk geen grote heeft
Kan je 'm leuk mee terugpesten als je zou willen
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha, dat heeft hij gelukkig ook niet! Dat kan ik niet aan
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Als die met een vinger ofzo bij mij naar binnen toe wilden, dan deed dat ook zeer..
En het is in die 2 jaar nog nooit gelukt of je hebt de klachten nu pas? Sorry, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rush schreef:Hij twijfelt nergens aan want hij heeft het al vanaf het moment dat zijn mannelijkheid is begonnen met 'werken' . Het is voor hem dus echt normaal :-)
Dan zal het daar wel niet aan liggen. Lijkt me wel heel irritant trouwens
Biechtje: volgens mij is bij bijna niemand de eerste keer echt een romantisch verhaal hoor! Don't worry, het gaat met de keer makkelijker en het wordt steeds leuker.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Biechtje01 schreef:Als die met een vinger ofzo bij mij naar binnen toe wilden, dan deed dat ook zeer..
En het is in die 2 jaar nog nooit gelukt of je hebt de klachten nu pas? Sorry, dat kan ik niet uit je verhaal opmaken.
Sorry, daar ben ik niet helemaal duidelijk over geweest.
Het is in die 2 jaar nog nooit gelukt..
Gast- Gast
Niet-meer-maagd-biechtje: ik heb ook vrij lang lopen nabloeden na de eerste keer, maar de keren daarna is het nooit weer voorgekomen. Typisch gevalletje van maagdenvlies ingescheurd. Een vriendin van me heeft dat nooit gehad, dus er zit echt een groot verschil tussen mensen.
Gast- Gast
Ik zit met een dubbel gevoel hier, en misschien weten jullie antwoord op de vraag.
Wij hebben gister voor-het-zingen-de-kerk-uit gedaan. Hij schokte wat na (kwam niets uit) en er later weer in geweest, hij kwam niet meer... duurde te lang.. plus daarbij was donderdag de laatste dag van mijn menstruatie. Hoe groot is die kans nu dat er wel degelijk iets binnen "gebeurd" is. En is de m.a.p. nu een goeie optie? Of hoeft dat in dit geval niet?
Wij hebben gister voor-het-zingen-de-kerk-uit gedaan. Hij schokte wat na (kwam niets uit) en er later weer in geweest, hij kwam niet meer... duurde te lang.. plus daarbij was donderdag de laatste dag van mijn menstruatie. Hoe groot is die kans nu dat er wel degelijk iets binnen "gebeurd" is. En is de m.a.p. nu een goeie optie? Of hoeft dat in dit geval niet?
Gast- Gast
Hier het niet-meer-maagd-biechtje. Ik heb dinsdagavond seks met hem gehad en donderdagochtend hebben we het weer geprobeerd, wat niet lukte.. Het was in bad en ik denk dat ik te gespannen was. Op zich niet erg, maar toen ik hem daarna klaar probeerde te pijpen kwam hij niet. Ik heb een beetje het gevoel dat ik heel stom overkom, omdat ik nog zo weinig ervaring heb en dat ik hem daarom niet klaar kreeg. Ik ben echt onzeker
Ik slik de pil al een hele tijd (ivm ongesteldheidspijn) en ik heb de afgelopen maanden geen stopweek gehad. Ik ben net met de derde strip begonnen, maar nu heb ik sinds vorige week wel roodachtig slijm. Ik vraag mij af of dat nog steeds nabloeden is (zou toch wel erg lang zijn?) of dat het een soort doorbraakbloeding is, omdat ik ongesteld had moeten worden? Moet ik nu mijn hele pilstrip afmaken of zou ik na 1 week van de derde strip (dus na 7 weken slikken) stoppen en ongesteld worden?
Ik slik de pil al een hele tijd (ivm ongesteldheidspijn) en ik heb de afgelopen maanden geen stopweek gehad. Ik ben net met de derde strip begonnen, maar nu heb ik sinds vorige week wel roodachtig slijm. Ik vraag mij af of dat nog steeds nabloeden is (zou toch wel erg lang zijn?) of dat het een soort doorbraakbloeding is, omdat ik ongesteld had moeten worden? Moet ik nu mijn hele pilstrip afmaken of zou ik na 1 week van de derde strip (dus na 7 weken slikken) stoppen en ongesteld worden?
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik zit met een dubbel gevoel hier, en misschien weten jullie antwoord op de vraag.
Ik zou hem gewoon halen. Je zit in het begin van je cyclus dus je weet maar nooit. Waarom een risico nemen?
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Het was in bad en ik denk dat ik te gespannen was.
In bad is seks ook bijna niet te doen. Ik heb het vaker gedaan, maar het is heel moeilijk, omdat al je natuurlijke glijmiddel wegspoelt. Dus dat lijkt me niet de meest ideale plek om seks te hebben als je 't net voor 't eerst doet, of je moet veel glijmiddel er bij gebruiken. Maar dan nog zou ik eerst lekker gewoon het bed aanraden. Anders maak je het jezelf alleen maar extra moeilijk en word je onzeker omdat het je niet lukt, terwijl je beter gewoon rustig aan kunt beginnen.
Wat betreft je pil-vraag: zou heel goed kunnen dat het gewoon een doorbraakbloeding is. Of nog beetje bloeden wat het weer seks proberen te hebben. Ik bloedde laatst ook een beetje en was niet ongesteld en ook allang geen maagd meer, maar toch was het een beetje rood. Nou ja, kan gebeuren. Zal wel wat restbloed van menstruatie geweest zijn, of toch iets te hard seks gehad Maak je daar maar niet zo veel zorgen om.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik voel me beroerd, maar ik weet niet precies door wat.
Ik heb ongeveer een half jaar een relatie nu en het is echt super. In het begin hebben we het eens gehad over hoeveel sekspartners we gehad hadden. Hij wilde mijn aantal niet weten en ik was zijn derde. Ik vond dat toch wel speciaal op 1 of andere manier. Wat dat betreft kwam hij toch wel heel net over. Later hebben we het ook eens over hoeren gehad en ik heb er geen problemen mee als een man (natuurlijk niet in een relatie) daarheen gaat. Daar zijn die dames immers voor.
Vannacht lagen we in bed en kwam seks ook ter sprake en toen zei ik iets in de trend dat ik het leuk vond om zijn derde te zijn, ofzoiets. Waarop hij een hmhmhmm geluidje maakte. Dus ik zo, dat is toch zo? Ja hoor, zei die. Maar daarmee knuffelde hij me heel erg en ik merkte gewoon direct dat hij iets verzweeg. Dus ik vroeg of hij me iets moest vertellen? Nee dat was niet zo. Dus we gingen door op het gesprek en toen vanuit het niks zei die; Okay, ik ben een keer bij de hoeren geweest. Dus ik zo, dus ik ben nummer 4. Ja dat was ik. Nou ik baalde stevig dat hij er die eerste keer over gelogen had en helemaal toen ik het 5 minuten eerder nog een paar keer gevraagd had. Daarna vertelde hij ook direct maar dat hij 2x geweest was. Verschillende keren dus, dus nummer 4 was ik ook niet. Nou toen had ik het helemaal wel gehad. Niet om die dames, want ik weet dat er heel veel jongens van zijn leeftijd gaan en ook gewoon nette mannen en blabla en dat heb ik ook tegen hem gezegd. Hij had het eerder niet gezegd omdat hij niet wist of hij wel wilde dat iemand dat wist, van de hoeren. Maargoed, we hadden het toen gewoon over aantallen, niet met wie we het gedaan hadden, want dat boeit me echt geen zak.
Kortom, ik moest huilen omdat hij gelogen had. Ik ga er vanuit dat je juist in het begin heel eerlijk bent, zo bouw je vertrouwen op toch? En ik weet wel dat hij verder nergens over liegt, maar dat spookt dan ook door je hoofd. En nu ik er een nachtje over geslapen heb vind ik het hele hoeren idee ook niet meer zo geweldig. Straks waren ze veel mooier etc. Hij vond er trouwens niks aan, maar omdat hij wel verhalen had gehoord dat het geweldig was, dacht hij dat het aan hem lag en is hij nog maar een keer gegaan. Toen was het weer niks en hij heeft er verder ook niets mee, en dat vind ik ook wel prima.
Maar ik voel me er dus gewoon beroerd over, maar om welk punt precies weet ik niet? Het liegen of juist die dames?
En ik ben ook in shock hoe goedkoop een hoer is.
Ik heb ongeveer een half jaar een relatie nu en het is echt super. In het begin hebben we het eens gehad over hoeveel sekspartners we gehad hadden. Hij wilde mijn aantal niet weten en ik was zijn derde. Ik vond dat toch wel speciaal op 1 of andere manier. Wat dat betreft kwam hij toch wel heel net over. Later hebben we het ook eens over hoeren gehad en ik heb er geen problemen mee als een man (natuurlijk niet in een relatie) daarheen gaat. Daar zijn die dames immers voor.
Vannacht lagen we in bed en kwam seks ook ter sprake en toen zei ik iets in de trend dat ik het leuk vond om zijn derde te zijn, ofzoiets. Waarop hij een hmhmhmm geluidje maakte. Dus ik zo, dat is toch zo? Ja hoor, zei die. Maar daarmee knuffelde hij me heel erg en ik merkte gewoon direct dat hij iets verzweeg. Dus ik vroeg of hij me iets moest vertellen? Nee dat was niet zo. Dus we gingen door op het gesprek en toen vanuit het niks zei die; Okay, ik ben een keer bij de hoeren geweest. Dus ik zo, dus ik ben nummer 4. Ja dat was ik. Nou ik baalde stevig dat hij er die eerste keer over gelogen had en helemaal toen ik het 5 minuten eerder nog een paar keer gevraagd had. Daarna vertelde hij ook direct maar dat hij 2x geweest was. Verschillende keren dus, dus nummer 4 was ik ook niet. Nou toen had ik het helemaal wel gehad. Niet om die dames, want ik weet dat er heel veel jongens van zijn leeftijd gaan en ook gewoon nette mannen en blabla en dat heb ik ook tegen hem gezegd. Hij had het eerder niet gezegd omdat hij niet wist of hij wel wilde dat iemand dat wist, van de hoeren. Maargoed, we hadden het toen gewoon over aantallen, niet met wie we het gedaan hadden, want dat boeit me echt geen zak.
Kortom, ik moest huilen omdat hij gelogen had. Ik ga er vanuit dat je juist in het begin heel eerlijk bent, zo bouw je vertrouwen op toch? En ik weet wel dat hij verder nergens over liegt, maar dat spookt dan ook door je hoofd. En nu ik er een nachtje over geslapen heb vind ik het hele hoeren idee ook niet meer zo geweldig. Straks waren ze veel mooier etc. Hij vond er trouwens niks aan, maar omdat hij wel verhalen had gehoord dat het geweldig was, dacht hij dat het aan hem lag en is hij nog maar een keer gegaan. Toen was het weer niks en hij heeft er verder ook niets mee, en dat vind ik ook wel prima.
Maar ik voel me er dus gewoon beroerd over, maar om welk punt precies weet ik niet? Het liegen of juist die dames?
En ik ben ook in shock hoe goedkoop een hoer is.
Gast- Gast
Ik kan me wel voorstellen dat hij dat juist in het begin van de relatie niet heeft verteld, maar nu er wat meer vertrouwen is opgebouwd. Tuurlijk, eerlijkheid boven alles, maar dit is op zich niet iets om trots op te zijn. Hij had het beter natuurlijk direct eerlijk kunnen vertellen, want nu heeft hij wel gelogen en dat heeft je vertrouwen geschonden. Ik denk dat het nu nog kut voelt voor je, omdat je het zo vers hebt gehoord, maar over een tijdje ben je er vast wel aan gewend en slijt het wel. En zeggen tegen je vriend dat ie dat soort dingen gewoon beter direct eerlijk kan zeggen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, maar we hadden het over aantallen. Waarom dan 3 zeggen in plaats van 5? Het ging er immers niet over met wie
En daar baal ik gewoon heel erg van. Ik snap ook wel dat je na een paar weken niet zegt dat je naar de hoeren geweest bent, maar daar hadden we het ook helemaal niet over toen.
En daar baal ik gewoon heel erg van. Ik snap ook wel dat je na een paar weken niet zegt dat je naar de hoeren geweest bent, maar daar hadden we het ook helemaal niet over toen.
Gast- Gast
Misschien was hij ´bang´ dat je ging vragen met wie? en daardoor maar 3 heeft gezegd.
Ik kan begrijpen dat je niet tegen je nieuwe vriendin gaat zeggen dat je 2x naar de hoeren bent geweest.
Is het lang geleden of vlak voordat hij met jou ging?
Je moet proberen om je er niet druk over te maken.
En er misschien nog eens een keertje goed over praten.
Ik kan begrijpen dat je niet tegen je nieuwe vriendin gaat zeggen dat je 2x naar de hoeren bent geweest.
Is het lang geleden of vlak voordat hij met jou ging?
Je moet proberen om je er niet druk over te maken.
En er misschien nog eens een keertje goed over praten.
Gast- Gast
Heb je die pil nog gehaald? 'Voor het zingen de kerk uitgaan' is niet bepaald een betrouwbare vorm van anticonceptie. Je kunt namelijk ook zwanger worden van voorvocht. Geen idee hoe groot de kans is, ik denk niet dat daar onderzoek naar is gedaanBiechtje01 schreef:Ik zit met een dubbel gevoel hier, en misschien weten jullie antwoord op de vraag.
En je zegt dat je in het begin van je cyclus zit, maar het zou zomaar kunnen dat je een vroege eisprong hebt. En het schijnt mogelijk te zijn dat zaadcellen meerdere dagen overleven in je buik, dus als je eisprong over een paar dagen is kun je ook nog zwanger worden. Ook geen idee hoe groot die kans is, maar in ieder geval: ik zou het risico niet nemen als ik niet zwanger zou willen worden.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik weet niet waarom ik dit schrijf, maar had het idee dat ik het even van mijn af moest schrijven. Ik heb nu een aantal keren soort van webcam sex gehad met een goede vriend. deze jongen ken ik al heel wat jaren, heb hem ontmoet op een groot feest, waar we gezoend hadden.. Daarna hebben we eigenlijk alleen maar via msn/mail/hyves/sms contact gehouden. In de tijd dat ik een relatie had stuurde hij ook wel eens spannende berichtjes, waar op ik verder niet in ging, aangezien ik een relatie had. Nu die al een behoorlijke tijd voorbij is, is het contact tussen ons wat intenser geworden en dus ook wat spannender.
T begon als onschuldig, maar is nu wel wat uit de hand aan het lopen. Ik vertrouw hem voor 100% en hij mij.. Maar het voelt wel apart, en weet niet of ik er mee door moet gaan. dat dacht ik afgelopen weekend ook, dat we het maar niet meer moesten doen.. maar toch opnieuw weer voor de webcam aan het uitdagen geweest. zelf zo dat de laptop in de badkamer stond terwijl ik douchte.. Weet absoluut niet waarom ik het doe, want ik hou helemaal niet van sex, in het echt.. Doet/ nouja deed altijd pijn, kon nooit ontspannen...
T begon als onschuldig, maar is nu wel wat uit de hand aan het lopen. Ik vertrouw hem voor 100% en hij mij.. Maar het voelt wel apart, en weet niet of ik er mee door moet gaan. dat dacht ik afgelopen weekend ook, dat we het maar niet meer moesten doen.. maar toch opnieuw weer voor de webcam aan het uitdagen geweest. zelf zo dat de laptop in de badkamer stond terwijl ik douchte.. Weet absoluut niet waarom ik het doe, want ik hou helemaal niet van sex, in het echt.. Doet/ nouja deed altijd pijn, kon nooit ontspannen...
Gast- Gast
Lijkt mij persoonlijk echt niet iets waar je mee door zou willen gaan. Je kent hem dus niet goed, maar je vertrouwt hem volledig. Ik hoop dat dat inderdaad gegrond is, maar je plaatst je natuurlijk in een positie waar hij makkelijk misbruik van je zou kunnen maken. Door bijvoorbeeld iets op te nemen.
Gast- Gast
Hier de vertwijfelde biechtje met voor het zingen uit de kerk.
Ik heb het gister meerdere keren met mijn vriend over gehad. Mocht ik zwanger zijn is het hartsikke welkom, maar niet praktisch omdat er nog wat zaken afgehandeld moesten worden..
Mijn vriend belde vandaag nog, en toch besloten niet de m.a.p. te nemen. Ook gelijk maar gestart met foliumzuur.nu maar hopen op het beste.... Is dat nu raar?
Ik heb het gister meerdere keren met mijn vriend over gehad. Mocht ik zwanger zijn is het hartsikke welkom, maar niet praktisch omdat er nog wat zaken afgehandeld moesten worden..
Mijn vriend belde vandaag nog, en toch besloten niet de m.a.p. te nemen. Ook gelijk maar gestart met foliumzuur.nu maar hopen op het beste.... Is dat nu raar?
Gast- Gast
om nu direct met foliumzuur te beginnen lijkt me wat overdreven, zeker gezien de zeer kleine kans dat je zwanger bent, maar als jullie je hier prettig bij voelen dan lijkt het me de juiste keuze, toch?Biechtje01 schreef:Hier de vertwijfelde biechtje met voor het zingen uit de kerk.
Gast- Gast
Pagina 12 van 18 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag maar raak over de liefde-topic!
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic