Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 14 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 14 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Caroow wo 28 sep 2011 - 3:12

Als je te droog bent, en je duwt door, dan kan het volgens mij wel gaan bloeden. Dus inderdaad even naar de drogist, of als je het niet durft kan je natuurlijk ook online glijmiddel kopen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:23

Caroow schreef:Als je te droog bent, en je duwt door, dan kan het volgens mij wel gaan bloeden. Dus inderdaad even naar de drogist, of als je het niet durft kan je natuurlijk ook online glijmiddel kopen.

+1 als het droog is gaat het schuren ipv dat het glijdt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 10:32

Ik heb eens foto's van een hete webcamsessie met mijn ex hier op het forum gezet lol!. Ach, laten we het er maar op houden dat ik dat ook niet zomaar heb gedaan Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:15

Ongeveer 2.5 weken geleden is het condoom stuk gegaan tijdens de sex en heb ik de morning-afterpil gehaald en geslikt. Toen werd ik dus 5 dagen daarna ongesteld, 2 weken eerder dan het eigenlijk had moeten zijn. Komt misschien door de hormonen, dacht ik. Na 6 dagen was het bloeden over, alleen nog een beetje bruin verlies (sorry voor de details Embarassed ) Dit bruinverlies heb ik daarna nog een aantal dagen lichtjes gehad, toen 1 dag niet en daarna begon het weer lichtjes. En nu, wordt ik vandaag dus weer ongesteld (althans het lijkt er op, bloeden en ongi buikpijn).

Is dit normaal bij de morning-afterpil?

Gast
Gast

Bericht  Rush di 4 okt 2011 - 2:18

Bijwerkingen

De morning-afterpil bevat het geslachtshormoon levonorgestrel (een progestageen), dat ook in veel gewone anticonceptiepillen wordt gebruikt. De dosis (1,5 mg) komt overeen met ongeveer een week gebruik van de anticonceptiepil, alleen zitten daar ook andere hormonen in. Het gebruik van hormonen kan bijwerkingen tot gevolg hebben, zoals hoofdpijn en misselijkheid. Eventuele klachten gaan binnen een paar dagen vanzelf over. Er zijn geen nadelige effecten op de langere termijn.

De volgende bijwerkingen zijn gemeld bij het gebruik van de noodpil:

* Misselijkheid (bij 14 tot 24 % van de gebruiksters)
* Overgeven (bij 1 tot 5 % van de gebruiksters).
* Pijn in de onderbuik, duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn (bij 14 tot 21 % van de gebruiksters)
* Gevoelige borsten (bij 3 tot 17 % van de gebruiksters)
* Veranderingen in het patroon van de maandelijkse bloedingen; de menstruatie kan bij sommige vrouwen eerder en bij andere vrouwen later komen (bij 5 tot 20 % van de gebruiksters)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush di 4 okt 2011 - 2:18

Staat trouwens ook gewoon in de bijsluiter die erbij hoort.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 4:58

Ik heb de bijsluiter niet meer, vandaar dat ik dat niet wist.

Maar is het dan ook normaal dat ik in nog geen 3 weken tijd nu voor de 2e keer ongesteld ben geworden?

Gast
Gast

Bericht  Rush di 4 okt 2011 - 8:07

Volgens Google kan dat idd..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:38

Ik moet even mn verhaal kwijt.. Ik ben gisteren vreemd gegaan. En ja, het is volledig mijn eigen schuld, bewust, ik was nuchter, etc. De jongen in kwestie is een hele tijd mijn scharrel geweest voordat ik een relatie kreeg, maar ik sprak hem nu nog steeds bijna iedere dag. Dat was sowieso al niet goed natuurlijk. Ik twijfelde heel erg over mijn gevoelens voor hem, ik was namelijk alles aan het vergelijken met hem (qua sex enzo). Dus ik dacht, als ik niet met hem in mijn hoofd wil blijven zitten nog maanden, kunnen we maar beter nog een keer afspreken en dan kan ik kijken wat ik voor hem voel.
Nouja van het Ă©Ă©n kwam het ander natuurlijk gisteren.. Maar verder vond ik het helemaal niet spectaculair gezellig en merkte ik dat ik me ook aan dingen van hem ergerde. De sex is goed maar verder is er helemaal geen klik en zullen wij nooit een relatie krijgen. Ik heb hem vanmorgen meteen uit mn hyves/facebook/whatsapp gegooid, wel moeilijk na een jaar..
Maargoed, nu zit ik dus met mn vriend. Natuurlijk, ik moet het opbiechten, dat zullen jullie allemaal zeggen. Maar dan is het over. Misschien is dat ook maar beter na dit, maar ik weet het gewoon niet. Ik wil hem geen pijn doen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:49

Je hebt hem al pijn gedaan in principe. Maar ach, als je voor jouw gevoel dit moest uitzoeken en je weet nu dat je voor je vriend wilt gaan dan zou ik het voor je houden. Tenzij je denkt dat er mss nog iemand anders voor kan komen die je ook nog een keer moet proberen en daarna nog iemand... Ben je nog wel gek op je vriend?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:11

Zusje schreef:Je hebt hem al pijn gedaan in principe. Maar ach, als je voor jouw gevoel dit moest uitzoeken en je weet nu dat je voor je vriend wilt gaan dan zou ik het voor je houden. Tenzij je denkt dat er mss nog iemand anders voor kan komen die je ook nog een keer moet proberen en daarna nog iemand... Ben je nog wel gek op je vriend?

Nee, er zal zeker niet nog iemand komen waarbij dit zal gebeuren. Dit was gewoon al zo'n langslepend iets, ik moest het op een bepaalde manier 'afsluiten' zegmaar. Ik ben echt wel gek op mn vriend, maar dit spookte de hele tijd door mn hoofd waardoor ik sowieso niet 100% voor hem te kon gaan. Ik weet niet of ik er zelf wel mee kan leven, het niet tegen hem zeggen. Maar als dit bij hem was gebeurd, zou ik het eigenlijk niet willen weten..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:15

Maar wat nou als je de nacht van je leven had gehad? Als die scharrel geweldig was geweest en je het ontzettend fijn had gehad? Had je dan nog steeds je vriend niet kwijt gewild? Want eigenlijk heb je even andere schoenen aangetrokken om te kijken hoe ze zaten maar ze zaten niet lekker genoeg dus trek je je oude weer aan...

Gast
Gast

Bericht  nina vr 7 okt 2011 - 23:43

Zusje schreef:Maar wat nou als je de nacht van je leven had gehad? Als die scharrel geweldig was geweest en je het ontzettend fijn had gehad? Had je dan nog steeds je vriend niet kwijt gewild? Want eigenlijk heb je even andere schoenen aangetrokken om te kijken hoe ze zaten maar ze zaten niet lekker genoeg dus trek je je oude weer aan...
Mooie reactie zusje.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:49

nina schreef:
Zusje schreef:Maar wat nou als je de nacht van je leven had gehad? Als die scharrel geweldig was geweest en je het ontzettend fijn had gehad? Had je dan nog steeds je vriend niet kwijt gewild? Want eigenlijk heb je even andere schoenen aangetrokken om te kijken hoe ze of ze lekkerder zaten dan die je tot nu toe had... maar ze zaten niet lekker genoeg dus trek je je oude weer aan...
Mooie reactie zusje.

Ik bedoelde eigenlijk bovenstaande. Ik vraag het me serieus af, vandaar ook dat ik vraag; komt er weer zo'n moment en hoe weet je zo zeker dat die niet komt? Voor elke vent valt wel een excuus te bedenken. Afsluiten doe je niet door met je benen wijd te gaan natuurlijk. Dat heet openen, niet sluiten. Maar goed, nogmaals; als jij je vriend niet kwijt wilt moet je het gewoon voor jezelf houden. Ik ga hier echt niet verkondigen dat ik een heilige ben ofzo maar het geeft wel reden tot nadenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:52

nina schreef:
Zusje schreef:Maar wat nou als je de nacht van je leven had gehad? Als die scharrel geweldig was geweest en je het ontzettend fijn had gehad? Had je dan nog steeds je vriend niet kwijt gewild? Want eigenlijk heb je even andere schoenen aangetrokken om te kijken hoe ze zaten maar ze zaten niet lekker genoeg dus trek je je oude weer aan...
Mooie reactie zusje.

Tsja, daar heb je natuurlijk een punt. Als het met die ander heel erg fijn was geweest, als hij gezegd zou hebben dat hij gevoelens voor me had etc, dan zou ik het waarschijnlijk wel uitgemaakt hebben met mn vriend ja. Hmm nu ik dit zo typ is het totaal niet fair tegenover hem, hij is eigenlijk een tweede keus als je het zo bekijkt Cry

Gast
Gast

Bericht  Possom za 8 okt 2011 - 1:53

Biechtje01 schreef:Hier het niet-meer-maagd-biechtje. Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteravond hebben we het weer gedaan en het was best lastig voor hem om bij mij binnen te dringen, maar eenmaal bezig was het al een heel stuk fijner dan de eerste keer. Maar nu heb ik gewoon weer gebloed Neutral Ik baal er heel erg van, want nam aan dat het na een keer wel over was.
Ook vroeg hij of ik bovenop wilde, maar dat zag ik eigenlijk niet zo zitten. F#cking onzekerheid. Ik hoop dat ik mezelf langzaam toch wel meer kan laten gaan, want vind dat wel jammer. Waren jullie ook zo onzeker in het begin? Embarassed

Beetje laat, maar dat kan hoor biechtje, dat je blijft bloeden de eerste zoveel keer. Dat had ik ook, en nu heb ik zelfs nog als ik ongesteld ben geweest en dus een week geen sex hebben gehad (nee mijn vriend is geen echte schipper :P) dat het heel strak is en heel soms bloed het dan ook een heel klein beetje (echt een stipje). Dus maak je geen zorgen!
Dat bovenop zitten zou ik wel proberen hoor, als ik jou was, want het is erg lekker smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 5:43

Ik heb meer een vraag dan een biecht, maar stel 'm toch liever neit onder m'n eigen naam.
Vorig jaar woonde ik in een studentenhuis met een gedeelde badkamer.
We lieten allemaal onze douchespullen in de badkamer staan.
Ik en nog een meisje hadden allebei scheermesjes van Venus, dezelfde. We hadden ieder onze eigen plek daarvoor.
Dat meisje en ik raakten ooit in gesprek over soa's, zij vertelde dat zij herpes heeft.
Ik heb nog nooit een koortslip oid gehad.
In de tijd dat ik in dat studentenhuis woonde had ik 1 keer onveilige seks met een jongen. Stom.
Een paar weken daarna kreeg ik pijn bij het plassen, ik dacht blaasontsteking te hebben maar kreeg ook blaasjes: herpes dus.
De jongen waar ik onveilige seks mee had gehad sprak ik nog regelmatig gewoon, en ik vertelde het hem. Hij zei nergens last van te hebben, op het moment dat wij seks hadden zag hij er schoon uit. Ik had hem ook gepijpt en heb tot op heden geen koortslip gehad.
Zou het kunnen dat mijn huisgenootje per ongeluk mijn scheermesje heeft gebruikt op het moment dat zij een herpesaanval had en mij zo heeft besmet?
Of is dit erg vergezocht?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 9:18

Possom schreef:
Biechtje01 schreef:Hier het niet-meer-maagd-biechtje. Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties! Gisteravond hebben we het weer gedaan en het was best lastig voor hem om bij mij binnen te dringen, maar eenmaal bezig was het al een heel stuk fijner dan de eerste keer. Maar nu heb ik gewoon weer gebloed Neutral Ik baal er heel erg van, want nam aan dat het na een keer wel over was.
Ook vroeg hij of ik bovenop wilde, maar dat zag ik eigenlijk niet zo zitten. F#cking onzekerheid. Ik hoop dat ik mezelf langzaam toch wel meer kan laten gaan, want vind dat wel jammer. Waren jullie ook zo onzeker in het begin? Embarassed

Beetje laat, maar dat kan hoor biechtje, dat je blijft bloeden de eerste zoveel keer. Dat had ik ook, en nu heb ik zelfs nog als ik ongesteld ben geweest en dus een week geen sex hebben gehad (nee mijn vriend is geen echte schipper :P) dat het heel strak is en heel soms bloed het dan ook een heel klein beetje (echt een stipje). Dus maak je geen zorgen!
Dat bovenop zitten zou ik wel proberen hoor, als ik jou was, want het is erg lekker smile

Met glijmiddel ging het inderdaad een stuk beter. Toch heb ik weer gebloed (best veel weer) en ik weet nu volgens mij waar het van komt. Ik ben volgens mij van binnen zo droog dat het gewoon een beetje open wordt geschuurd, want ong 3 cm van binnen zitten gewoon wat scheurtjes (sorry voor de details). Misschien moeten we de volgende keer meer glijmiddel gebruiken?
Het heeft namelijk wel tijd gehad te helen van binnen, want ik hoefde afgelopen week ook geen schipper aan mijn lijf Wink

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 8 okt 2011 - 10:07

Biechtje01 schreef:Ik heb meer een vraag dan een biecht, maar stel 'm toch liever neit onder m'n eigen naam.
Ik en nog een meisje hadden allebei scheermesjes van Venus, dezelfde. We hadden ieder onze eigen plek daarvoor.
Dat meisje en ik raakten ooit in gesprek over soa's, zij vertelde dat zij herpes heeft.
In de tijd dat ik in dat studentenhuis woonde had ik 1 keer onveilige seks met een jongen. Stom.
Een paar weken daarna kreeg ik pijn bij het plassen, ik dacht blaasontsteking te hebben maar kreeg ook blaasjes: herpes dus.
De jongen waar ik onveilige seks mee had gehad sprak ik nog regelmatig gewoon, en ik vertelde het hem. Hij zei nergens last van te hebben, op het moment dat wij seks hadden zag hij er schoon uit. Ik had hem ook gepijpt en heb tot op heden geen koortslip gehad.
Zou het kunnen dat mijn huisgenootje per ongeluk mijn scheermesje heeft gebruikt op het moment dat zij een herpesaanval had en mij zo heeft besmet?

Volgens mij is het mogelijk..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 11:23

Ik denk ook dat dat kan, de vormen van herpes die ik ken (waterpokken, gordelroos, koortslip) zijn allemaal extreem besmettelijk, daar zal dit wel geen uitzondering op zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 12:13

Biechtje01 schreef:Ik heb meer een vraag dan een biecht, maar stel 'm toch liever neit onder m'n eigen naam.
Dat hij geen klachten heeft hoeft niets te zeggen. HSV-2 (de vorm die jij waarschijnlijk hebt) is een virus dat regelmatig klachten veroorzaakt, maar niet altijd. Sommige onderzoeken tonen zelfs aan dat meer dan 50% van de mensen die besmet zijn met HSV-2 geen klachten hebben. Ook hij kan dus besmet zijn met het virus zonder dat hij last heeft van de klachten. .

Overdracht via een scheermesje is erg onwaarschijnlijk.

Laatst aangepast door Ava op zo 9 okt 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 1:23

Bedankt voor de reacties over het herpesvirus.
Ik dacht ook dat het net zo werkte als bij bv een koortslip.
Ava, als ik down under klachten heb, zou ik dan niet ook een koorstlip moeten hebben? Omdat ik hem heb gepijpt?

Edit: Het gekke is trouwens dat ik meteen nadat ik klachten had naar de HA ben gegaan voor een soatest, en daar is niets uitgekomen..

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 9 okt 2011 - 6:07

Is niet gek, met een SOA-test toon je geen herpes aan, dat kan alleen tijdens een actieve uitbraak. Ook hoef je geen koortslip te hebben, herpes kan op verschillende plekken komen. Ik denk ook dat het een stuk waarschijnlijker is dat je van je onveilige seks herpes hebt gekregen dan via een scheermesje.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 8:31

SuperGrover schreef:Is niet gek, met een SOA-test toon je geen herpes aan, dat kan alleen tijdens een actieve uitbraak. Ook hoef je geen koortslip te hebben, herpes kan op verschillende plekken komen. Ik denk ook dat het een stuk waarschijnlijker is dat je van je onveilige seks herpes hebt gekregen dan via een scheermesje.
Bij een SOA-test wordt inderdaad niet getest op herpes. Je hoeft ook echt niet per se een koortslip te krijgen als je het HSV-virus hebt. Herpes-klachten kunnen over je hele lichaam ontstaan, in jouw geval "down under". Dat kan eenmalig zijn, maar ook vaker terugkomen. Het kan ook zijn dat je nooit een koortslip krijgt, of dat je daar in de toekomst last van zult krijgen. Daar valt helaas niets over te zeggen/voorspellen.

Laatst aangepast door Ava op zo 9 okt 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 9 okt 2011 - 8:35

Ava schreef:
SuperGrover schreef:Is niet gek, met een SOA-test toon je geen herpes aan, dat kan alleen tijdens een actieve uitbraak. Ook hoef je geen koortslip te hebben, herpes kan op verschillende plekken komen. Ik denk ook dat het een stuk waarschijnlijker is dat je van je onveilige seks herpes hebt gekregen dan via een scheermesje.
Bij een SOA-test wordt inderdaad niet getest op herpes. Je hoeft ook echt niet per se een koortslip te krijgen als je het HPV-virus hebt. Herpes-klachten kunnen over je hele lichaam ontstaan, in jouw geval "down under". Dat kan eenmalig zijn, maar ook vaker terugkomen. Het kan ook zijn dat je nooit een koortslip krijgt, of dat je daar in de toekomst last van zult krijgen. Daar valt helaas niets over te zeggen/voorspellen.

Maar vergeet niet dat het virus dan wel altijd aanwezig is. Een uitbraak kan inderdaad eenmalig zijn, maar het virus blijft in je lichaam.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud