Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 18 van 18 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 18 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 23:47

@Sweety nee, er is niks bijzonders gebeurt hij is echt heel lief en zo. Maar bij hem heb ik echt minder gevoel bij het vrijen net of zijn lul te klein is of zo maar dat kan toch eigenlijk niet?
Wij zijn al 2 jaar bij elkaar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 0:26

Biechtje01 schreef:@Sweety nee, er is niks bijzonders gebeurt hij is echt heel lief en zo. Maar bij hem heb ik echt minder gevoel bij het vrijen net of zijn lul te klein is of zo maar dat kan toch eigenlijk niet?
Wij zijn al 2 jaar bij elkaar.
Als zijn piemel kleiner is dan dat je gewend bent, en jullie niet zo goed op elkaar ingespeeld zijn in bed als jij met je ex was, zijn dat twee dingen die de seks minder leuk of lekker kunnen maken dan met je ex. Dat eerste valt helaas niets aan te doen, dat tweede wel. Het enige wat ik je kan aanraden is om er open en eerlijk over te praten. Dan hoef je niet over seks in het verleden te praten, maar je kan hem wel sturen naar dingen die je graag zou willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 5:22

Ik wil opbiechten dat ik alleen maar klaar kan komen (tenminste ik neem aan dat het dit is Embarassed ) terwijl ik op mijn buik lig, benen gebogen, met hand tegen onderbuik/schaambeen gedrukt en dan met mijn vinger snel langs de clitoris beweeg en daarbij een bepaalde druk zet. Het klinkt vast heel vreemd Embarassed al heb ik wel eens gelezen dat er meer klaar komen in die houding. Als klein meisje ooit ontdekt dat dit lekker voelde(??).
Het erge is dat ik met exvriendjes en mijn vriend nooit (!!) klaar ben gekomen op een andere manier. Als ik bijvoorbeeld op mijn rug lig en mijn man me vingert, voelt dit wel lekker, maar er gebeurt verder weinig (behalve nat worden). Terwijl ik als ik het op mijn eigen manier doe binnen een minuut kan. Wel is het gevoel niet mega intens zoals je dan wel hoort (hoort dit enorm intens te zijn?), maar wel erg lekker en een ontlading.
Ik voel me best wel vreemd hierin, al zit ik er zelf ook niet heeel erg mee. Zou t wel anders willen. En jammer voor vriend dat vingeren niet echt effect heeft, of zou hij er een uur mee door moeten gaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 15:18

Ik wil opbiechten dat ik net voor het eerst in mijn leven anale seks heb gehad. En ik vond er niets aan. Ik snap niet dat vrouwen en/of mannen ervan kunnen genieten. Het deed geen pijn, helemaal niet zelfs, maar het is ook neit iets dat ik nog een keer wil proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:20

Biechtje01 schreef:Ik wil opbiechten dat ik alleen maar klaar kan komen (tenminste ik neem aan dat het dit is Embarassed ) terwijl ik op mijn buik lig, benen gebogen, met hand tegen onderbuik/schaambeen gedrukt en dan met mijn vinger snel langs de clitoris beweeg en daarbij een bepaalde druk zet. Het klinkt vast heel vreemd Embarassed al heb ik wel eens gelezen dat er meer klaar komen in die houding. Als klein meisje ooit ontdekt dat dit lekker voelde(??).
Het erge is dat ik met exvriendjes en mijn vriend nooit (!!) klaar ben gekomen op een andere manier. Als ik bijvoorbeeld op mijn rug lig en mijn man me vingert, voelt dit wel lekker, maar er gebeurt verder weinig (behalve nat worden). Terwijl ik als ik het op mijn eigen manier doe binnen een minuut kan. Wel is het gevoel niet mega intens zoals je dan wel hoort (hoort dit enorm intens te zijn?), maar wel erg lekker en een ontlading.
Ik voel me best wel vreemd hierin, al zit ik er zelf ook niet heeel erg mee. Zou t wel anders willen. En jammer voor vriend dat vingeren niet echt effect heeft, of zou hij er een uur mee door moeten gaan?

Een uur door gaan lijkt me wel erg lang laughcry
Als hij je vingert en daarbij druk uitoefent op je clitoris? Zover ik weet is het voor veel vrouwen moeilijk om door alleen penetratie klaar te komen. Vaak is er ook stimulatie van de clitoris bij nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 4:06

Misschien niet echt van toepassing maar wilde toch even kwijt dat het vanochtend voor het eerst gelukt is klaar te komen middels de vingers van mijn vriend smile Dit is nog nooit gelukt, alleen door een vibrator. Vind het prettig voor ons beide smile

Gast
Gast

Bericht  nina za 17 dec 2011 - 9:59

Biechtje01 schreef:Misschien niet echt van toepassing maar wilde toch even kwijt dat het vanochtend voor het eerst gelukt is klaar te komen middels de vingers van mijn vriend smile Dit is nog nooit gelukt, alleen door een vibrator. Vind het prettig voor ons beide smile
Dat is fijn. Ben benieuwd of ik dat ooit mag meemaken.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nora zo 18 dec 2011 - 3:55

nina schreef:
Biechtje01 schreef:Misschien niet echt van toepassing maar wilde toch even kwijt dat het vanochtend voor het eerst gelukt is klaar te komen middels de vingers van mijn vriend smile Dit is nog nooit gelukt, alleen door een vibrator. Vind het prettig voor ons beide smile
Dat is fijn. Ben benieuwd of ik dat ooit mag meemaken.

Fijn biechtje! Hoop ook dat ik het ooit mee mag maken angel
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 1:13

Fijn zo'n anonieme manier om te kunnen biechten.

Ik heb nu ongeveer 2 jaar een relatie met mijn vriend, hiervoor heb ik al meerdere relaties gehad en hij alleen maar een enkele korte + wat one night stands. De eerste 1,5 jaar was de seks eigenlijk altijd heel fijn, we vaker vluggertjes dan echt lange vrijpartijen, maar ik hou gewoon niet zo van die megalange beurten nerd. Maar goed, sinds dit jaar wonen we ook samen, en de frequentie is echt minder geworden. Ik denk dat we nu gemiddeld 2/3 keer per maand seks hebben. Dit komt voornamelijk doordat we allebei gewoon héél erg druk zijn. Allebei afstuderen, werken ernaast, hobby's etc. Ik vind dit heel jammer, vooral omdat ik aan mezelf merk, hoe langer ik geen seks heb gehad, des te minder mijn behoefte hieraan ook wordt. Oftewel als ik dan eens 3 weken geen seks heb gehad, merk ik dat ik mezelf er gewoon echt toe aan moet zetten. Mijn vriend is niet iemand die mij bespringt, hij is juist iemand die het initiatief van mij laat afhangen. Hij geeft zelf aan dat het hem niet uitmaakt dat de frequentie minder is geworden, want zijn kop zit nu ook heel erg vol. Maar ik geloof dat eigenlijk niet want stiekem wil hij altijd wel seks als ik dat wil :P.

Maar goed ik ben nu een beetje met mezelf in de knoei. Ik wil mezelf niet forseren om seks te hebben, dan 'help' ik hem liever eventjes door m te verwennen met een hand/mond job (wat ik overigens altijd leuk om te doen vind). Hebben jullie misschien tips hoe wij ons seksleven weer nieuw leven in kunnen blazen?

Overigens ben ik aan de pil, al een jaar of 12. Altijd de microgynon30 geslikt, nu sinds 1,5 jaar de 'neppe' variant daarvan. Zou het daar misschien ook aan kunnen liggen? Het feit dat er toch een andere samenstelling in zit?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:40

Ik wil ook wat opbiechten. Heb 5 jr een relatie, wat prima loopt. Wat mij dwars zit soms laatste tijd, is dat ik behoefte heb aan seks met een andere man. Niet iemand die ik ken, ik mis gewoon echt dr spanning die je in het begin van je relatie hebt. Het aftasten van elkaar enzo en het erg intieme op zo een moment.

Wil het hier met mijn vriend niet over hebben uiteraard. Is ook niet dat ik wil expirimenteren met hem.

Is gewoon echt de spanning van een onbekender iemand.

Is dat bekend bij iemand?

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 8 jan 2012 - 9:55

Ik denk dat iedereen van tijd tot tijd wel eens nieuwe spanning mist.
Heb ik ook wel gehad. En ik praat er juist over met mijn vriend. Dat lucht toch op. Je kan het beter juist wel vertellen dan het opkroppen en uiteindelijk doen. Dat soort gevoelens zijn altijd maar tijdelijk. Tenzij je gevoel voor je vriend er helemaal niet meer is ofzo, maar ook daar is wat aan te doen. Maar jij zegt dat je puur de spanning mist van het ontdekken van een lichaam. Misschien kan je je vriend opnieuw ontdekken? Soms vrijen mensen alleen nog maar om te vrijen, maar wie weet als je hem wat meer verleid etc.. is er ook weer meer spanning.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Nora zo 8 jan 2012 - 23:56

Biechtje01 schreef:Fijn zo'n anonieme manier om te kunnen biechten.

Ik heb nu ongeveer 2 jaar een relatie met mijn vriend, hiervoor heb ik al meerdere relaties gehad en hij alleen maar een enkele korte + wat one night stands. De eerste 1,5 jaar was de seks eigenlijk altijd heel fijn, we vaker vluggertjes dan echt lange vrijpartijen, maar ik hou gewoon niet zo van die megalange beurten nerd. Maar goed, sinds dit jaar wonen we ook samen, en de frequentie is echt minder geworden. Ik denk dat we nu gemiddeld 2/3 keer per maand seks hebben. Dit komt voornamelijk doordat we allebei gewoon héél erg druk zijn. Allebei afstuderen, werken ernaast, hobby's etc. Ik vind dit heel jammer, vooral omdat ik aan mezelf merk, hoe langer ik geen seks heb gehad, des te minder mijn behoefte hieraan ook wordt. Oftewel als ik dan eens 3 weken geen seks heb gehad, merk ik dat ik mezelf er gewoon echt toe aan moet zetten. Mijn vriend is niet iemand die mij bespringt, hij is juist iemand die het initiatief van mij laat afhangen. Hij geeft zelf aan dat het hem niet uitmaakt dat de frequentie minder is geworden, want zijn kop zit nu ook heel erg vol. Maar ik geloof dat eigenlijk niet want stiekem wil hij altijd wel seks als ik dat wil :P.

Maar goed ik ben nu een beetje met mezelf in de knoei. Ik wil mezelf niet forseren om seks te hebben, dan 'help' ik hem liever eventjes door m te verwennen met een hand/mond job (wat ik overigens altijd leuk om te doen vind). Hebben jullie misschien tips hoe wij ons seksleven weer nieuw leven in kunnen blazen?

Overigens ben ik aan de pil, al een jaar of 12. Altijd de microgynon30 geslikt, nu sinds 1,5 jaar de 'neppe' variant daarvan. Zou het daar misschien ook aan kunnen liggen? Het feit dat er toch een andere samenstelling in zit?

Ik herken dit echt totaal wat je zegt. Zelf heb ik afgelopen half jaar stage gelopen met daarnaast sporten en vrienden en was seks ook flink gedaald. Was blij als ik lekker in mn bed kon liggen, was zo moe. En bij mij is het ook zo, hoe langer het weer duurt hoe meer ik me er weer toe moet zetten. Terwijl als het gebeurt dan denk ik: waarom doen we dit eigenlijk niet elke dag.

Of het aan je pil ligt weet ik niet. Bij elke anticonceptie zijn er wel van zulke verhalen denk ik.
Zelf ben ik van de pil overgestapt naar de nuvaring en kreeg toen voor mn gevoel minder zin. Daar heb ik het met de dokter over gehad en die zei dat een druk leven met stress en net samenwonen waarschijnlijker was voor de daling.

Heb helaas ook geen tips voor je, als je het gouden idee hebt hoor ik het graag;)
Misschien een idee om ondanks het drukke leven elke week een avondje samen in te plannen?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud