Het drama dat mijn garderobe heet...
+15
Bliss
Guus
Spring
Paper Crown
Nathalie
Antibes
Minx
Melis_je
Zora
Monte
Lady4
loura
Phileine
Geluk
sprookjesprinses
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het drama dat mijn garderobe heet...
Ik he laatst een blouse gekocht bij de Primark en die zat prima bij de borsten! Geen 'gapende' plekken bij de knoopjes en toch verder gewoon aansluitend
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben groot fan van de 5 piece French wardrobe, als je alle basics hebt kun je items kopen zoals blazers, vesten, schoenen die daar bij staan.
Vind je het trouwens niets om een Curve ID spijkerbroek te kopen van Levi's?
Vind je het trouwens niets om een Curve ID spijkerbroek te kopen van Levi's?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is een handig topic, want mijn kledingkast is echt een ramp!
Dat 5 piece French wardrobe lijkt me wel heel handig. Moet ik wel eerst even wat geld sparen.
Dat 5 piece French wardrobe lijkt me wel heel handig. Moet ik wel eerst even wat geld sparen.
Gast- Gast
Hier is een website waarop je kunt kijken welke kleur ondertoon je huid heeft.
Je kunt ook een test doen met een zilverpapier (aluminiumfolie) aan de ene kant van je gezicht een een goud/geel achtig papier aan de andere kant van je gezicht. Of juist met kledingstukken in een bepaalde kleur. De kleur die je gezicht het meeste ophaalt (golden of blue) is de tone waarmee je verder moet werken.
http://www.ehow.com/how_7262032_choose-right-colors-skin-tone.html
Deze link gaat dan verder in op de verschillende skintones als je erachter bent welke ondertoon je huid heeft. Die kleuren die ze daar beschrijven gaan vooral over bovenkleding omdat die je gezichtskleur het meest moeten 'ophalen'.
http://www.ehow.com/how_3249_choose-colors-flatter.html
Er staan daar links in dat blokje nog meer leuke tips over welke kleur make up je het beste kan kiezen etc.
Je kunt ook een test doen met een zilverpapier (aluminiumfolie) aan de ene kant van je gezicht een een goud/geel achtig papier aan de andere kant van je gezicht. Of juist met kledingstukken in een bepaalde kleur. De kleur die je gezicht het meeste ophaalt (golden of blue) is de tone waarmee je verder moet werken.
http://www.ehow.com/how_7262032_choose-right-colors-skin-tone.html
Deze link gaat dan verder in op de verschillende skintones als je erachter bent welke ondertoon je huid heeft. Die kleuren die ze daar beschrijven gaan vooral over bovenkleding omdat die je gezichtskleur het meest moeten 'ophalen'.
http://www.ehow.com/how_3249_choose-colors-flatter.html
Er staan daar links in dat blokje nog meer leuke tips over welke kleur make up je het beste kan kiezen etc.
Gast- Gast
Een aantal mensen vroegen me nog om foto's van de nieuwe kleding die ik afgelopen weken heb gekocht. Met dank aan Bliss en iedereen in dit topic natuurlijk ook .
Ik heb thuis geen grote spiegel dus zal wel in de ochtend een foto in de lift maken als ik iets nieuws aan heb haha. De mouw ziet er een beetje gek uit zo maar dat is normaal dus niet zo .
Blazer, weet niet meer hoe de winkel heette.
Spijkerbroek van Esprit
Ik krijg inmiddels zelfs complimentjes over mijn kleding. Eigenlijk hou ik er niet zo van maar het geeft wel aan dat het wat geholpen heeft haha .
Ik heb thuis geen grote spiegel dus zal wel in de ochtend een foto in de lift maken als ik iets nieuws aan heb haha. De mouw ziet er een beetje gek uit zo maar dat is normaal dus niet zo .
Blazer, weet niet meer hoe de winkel heette.
Spijkerbroek van Esprit
Ik krijg inmiddels zelfs complimentjes over mijn kleding. Eigenlijk hou ik er niet zo van maar het geeft wel aan dat het wat geholpen heeft haha .
Gast- Gast
Leuk zusje! Stiekem is het toch wel leuk om een complimentje te krijgen over je kleding, ondanks je er misschien niet veel om geeft.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Leuk zusje! Stiekem is het toch wel leuk om een complimentje te krijgen over je kleding, ondanks je er misschien niet veel om geeft.
Ja maar ze moeten er niet te veel op in gaan. Ik heb het dan over mannen zeg maar... Ik voel me er ongemakkelijk bij. Maar ik heb ook van vrouwen complimentjes gekregen, zelfs van mijn manager en zij ziet er altijd zooo mooi uit!
Gast- Gast
Blazer is van Vero Moda!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren
Gast- Gast
+1, om het af te maken!Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
En omdat ze die echt nog niet heeftZwoesj schreef:+1, om het af te maken!Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren
Gast- Gast
Smikkell schreef:En omdat ze die echt nog niet heeftZwoesj schreef:+1, om het af te maken!Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren
Grapjas... Het valt me nog mee dat je in het weekend dat je hier was niet bent gestruikeld over al die pumps . Ik had vandaag zwarte pumps aan.
En thanx Bliss, het was idd VM!
Gast- Gast
Haha ja die heb ik ook maar dan in het zwartBliss schreef:Blazer is van Vero Moda!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» SOS garderobe
» Nieuwe garderobe.
» Het topstuk in jouw garderobe
» Garderobe zwangere vrouw!
» Nieuwe garderobe, tips?
» Nieuwe garderobe.