Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het drama dat mijn garderobe heet...

+15
Bliss
Guus
Spring
Paper Crown
Nathalie
Antibes
Minx
Melis_je
Zora
Monte
Lady4
loura
Phileine
Geluk
sprookjesprinses
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 Empty Re: Het drama dat mijn garderobe heet...

Bericht  KOL wo 13 jul 2011 - 20:22

Ik he laatst een blouse gekocht bij de Primark en die zat prima bij de borsten! Geen 'gapende' plekken bij de knoopjes en toch verder gewoon aansluitend smile
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 Empty Re: Het drama dat mijn garderobe heet...

Bericht  TNMN wo 13 jul 2011 - 20:52

Ik ben groot fan van de 5 piece French wardrobe, als je alle basics hebt kun je items kopen zoals blazers, vesten, schoenen die daar bij staan.

Vind je het trouwens niets om een Curve ID spijkerbroek te kopen van Levi's?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:04

Dit is een handig topic, want mijn kledingkast is echt een ramp!
Dat 5 piece French wardrobe lijkt me wel heel handig. Moet ik wel eerst even wat geld sparen. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:06

Hier is een website waarop je kunt kijken welke kleur ondertoon je huid heeft.

Je kunt ook een test doen met een zilverpapier (aluminiumfolie) aan de ene kant van je gezicht een een goud/geel achtig papier aan de andere kant van je gezicht. Of juist met kledingstukken in een bepaalde kleur. De kleur die je gezicht het meeste ophaalt (golden of blue) is de tone waarmee je verder moet werken.

http://www.ehow.com/how_7262032_choose-right-colors-skin-tone.html

Deze link gaat dan verder in op de verschillende skintones als je erachter bent welke ondertoon je huid heeft. Die kleuren die ze daar beschrijven gaan vooral over bovenkleding omdat die je gezichtskleur het meest moeten 'ophalen'.

http://www.ehow.com/how_3249_choose-colors-flatter.html

Er staan daar links in dat blokje nog meer leuke tips over welke kleur make up je het beste kan kiezen etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:45

Een aantal mensen vroegen me nog om foto's van de nieuwe kleding die ik afgelopen weken heb gekocht. Met dank aan Bliss en iedereen in dit topic natuurlijk ook Very Happy.

Ik heb thuis geen grote spiegel dus zal wel in de ochtend een foto in de lift maken als ik iets nieuws aan heb haha. De mouw ziet er een beetje gek uit zo maar dat is normaal dus niet zo Very Happy.

Blazer, weet niet meer hoe de winkel heette.
Spijkerbroek van Esprit
Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 Afbeelding

Ik krijg inmiddels zelfs complimentjes over mijn kleding. Eigenlijk hou ik er niet zo van maar het geeft wel aan dat het wat geholpen heeft haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:47

Leuk zusje! Stiekem is het toch wel leuk om een complimentje te krijgen over je kleding, ondanks je er misschien niet veel om geeft. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 20:49

Punk'd schreef:Leuk zusje! Stiekem is het toch wel leuk om een complimentje te krijgen over je kleding, ondanks je er misschien niet veel om geeft. :P

Ja maar ze moeten er niet te veel op in gaan. Ik heb het dan over mannen zeg maar... Ik voel me er ongemakkelijk bij. Maar ik heb ook van vrouwen complimentjes gekregen, zelfs van mijn manager en zij ziet er altijd zooo mooi uit!

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 5 aug 2011 - 6:08

Blazer is van Vero Moda! angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 6:20

Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren angel

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj vr 5 aug 2011 - 6:50

Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren angel
+1, om het af te maken!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:57

Zwoesj schreef:
Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 166342
+1, om het af te maken!
En omdat ze die echt nog niet heeft Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 14:27

Smikkell schreef:
Zwoesj schreef:
Smikkell schreef:Zusje, wat echt niet kan ontbreken zijn hakken in alle soorten en kleuren Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 166342
+1, om het af te maken!
En omdat ze die echt nog niet heeft Het drama dat mijn garderobe heet... - Pagina 3 394967

Grapjas... Het valt me nog mee dat je in het weekend dat je hier was niet bent gestruikeld over al die pumps Very Happy. Ik had vandaag zwarte pumps aan.

En thanx Bliss, het was idd VM!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 14:31

Ja, dat valt mij ook mee angel

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn do 11 aug 2011 - 2:15

Bliss schreef:Blazer is van Vero Moda! angel
Haha ja die heb ik ook maar dan in het zwart :P
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: