Het drama dat mijn garderobe heet...
+15
Bliss
Guus
Spring
Paper Crown
Nathalie
Antibes
Minx
Melis_je
Zora
Monte
Lady4
loura
Phileine
Geluk
sprookjesprinses
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het drama dat mijn garderobe heet...
Ik zou op zoek gaan naar een goede pantalon en een nette donkere jeans.
En een aantal mooie basis shirt, wit/zwart/grijs.
En een blazer van jogging stof lijkt me een goede optie voor je. Ziet er met een jeans en basic shirt super uit en zit niet zo ongemakkelijk als een nette blazer. ( en ze kunnen gewoon in de wasmachine )
En een aantal mooie basis shirt, wit/zwart/grijs.
En een blazer van jogging stof lijkt me een goede optie voor je. Ziet er met een jeans en basic shirt super uit en zit niet zo ongemakkelijk als een nette blazer. ( en ze kunnen gewoon in de wasmachine )
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sluit me aan bij de vorige tips maar probeer ook op de kleur te letten zodat je je garderobe een beetje kan combineren. Heb je dus bijv een zwarte pantalon en een donkerblauwe rok? Kies dan een bovenstuk wat op beide te dragen is. Als de kleuren in je garderobe een beetje op elkaar afgestemd zijn kun je eindeloos variëren :-).
Gast- Gast
Jen_ schreef:Zusje schreef:Mss een stomme vraag hoor maar blazers... Gooien jullie die gewoon in de wasmachine of brengen jullie die eens in de zo veel tijd naar de stomerij? Lijkt me zo veel werk... Maar mss moet ik maar eens volwassen worden haha .
Ja die breng ik eens in de zoveel tijd naar de stomerij, maar heb ook een linnen witte, en die gooi ik gewoon in de was, en ziet er nog prima uit En heb nog een andere blazer, van een soort jogging stof (maar hij is echt heel leuk haha) en die kan ook prima in de was. Bij bijvoorbeeld de WE hebben ze leuke blazers, en niet duur.
Ik gooi al mijn blazers in de was.. Zodra ze eruit komen, hang ik ze op aan een hangertje en blaas ik ze uit met mijn fohn. Geen probleem.. Je moet alleen niet te heet wassen en niet je trommel te vol, want dan kreukt het als de pest!
Verder zou ik investeren in:
2 goede spijkerbroeken - 1 donker en 1 licht
3 goede pantalons - grijs, zwart en donkerblauw
veel blousjes(minimaal 5 blousjes), maar dan iets langere die in je pantalon kunnen
goede schoenen.
Je kan dan elke dag een andere broek aan en met een schoon shirt. Dat ziet er altijd verzorgd uit en als je leuke blousjes hebt, die kunnen dan ook weer hartstikke leuk op je goede spijkerbroeken.
Verder kan je bij de only voor €13.- allemaal mooie basics halen, van die longsleeves in allerlei kleuren.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hoe heet was jij je blazers dan CKC? 30 graden ofzo? En met die fohn, hoe lang houd je de fohn erop?
Gast- Gast
Wat voor een kleur haar en ogen hebt je? En heb je een hele blank huid of krijg je wel snel een kleurtje. (Dat is wel belangrijk om te weten bij basics. Soms zie ik wel eens mensen lopen die dan net niet de goede kleur aan hebben naar mijn mening en er daardoor 'witjes' uitzien) Zonde, als je het ook kunt voorkomen natuurlijk
Bij de WE hebben ze nette, goede kwaliteit en betaalbare kleding. Voor basics ga ik altijd naar de Hema of toch de H&M (die spagehettiband shirtjes blijven bij mij altijd gewoon mooi).
Verder vind ik persoonlijk "5 Piece french wardrobe" een fijne methode (waar ik me niet altijd aan kan houden haha). Dan vul je je basis garderobe ieder seizoen aan met 5 items waar je dan eindeloos me kunt combineren.
Dit wordt gezien als basisgarderobe:
Jeans
Zwarte broek
Zwarte legging
Grijze legging
Zwart jurkje
Witte blouse
Zwarte long sleeve
Witte long sleeve
Zwarte cardigan
Wit T-shirt met V-hals
Zwart topje
Wit topje
Zwarte heels
Zwarte flatjes
Zwarte laarzen
Sandalen
Zwarte, oversized tas
Zwart kniptasje
Dit is de link naar het verdere artikel.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/mode/26041-5-piece-french-wardrobe.html
Voorbeeld van wat basiscs voor 5 Piede.
Bij de WE hebben ze nette, goede kwaliteit en betaalbare kleding. Voor basics ga ik altijd naar de Hema of toch de H&M (die spagehettiband shirtjes blijven bij mij altijd gewoon mooi).
Verder vind ik persoonlijk "5 Piece french wardrobe" een fijne methode (waar ik me niet altijd aan kan houden haha). Dan vul je je basis garderobe ieder seizoen aan met 5 items waar je dan eindeloos me kunt combineren.
Dit wordt gezien als basisgarderobe:
Jeans
Zwarte broek
Zwarte legging
Grijze legging
Zwart jurkje
Witte blouse
Zwarte long sleeve
Witte long sleeve
Zwarte cardigan
Wit T-shirt met V-hals
Zwart topje
Wit topje
Zwarte heels
Zwarte flatjes
Zwarte laarzen
Sandalen
Zwarte, oversized tas
Zwart kniptasje
Dit is de link naar het verdere artikel.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/mode/26041-5-piece-french-wardrobe.html
Voorbeeld van wat basiscs voor 5 Piede.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Hoe heet was jij je blazers dan CKC? 30 graden ofzo? En met die fohn, hoe lang houd je de fohn erop?
Ja, 30 graden en niet laten centrifugeren. Dan blaas ik het droog met de fohn zeg 5 minuutjes.. goed wasmiddeltje gebruiken.. je hoeft ze niet eens vaak te wassen ik doe ze 1x in de zoveel tijd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Jen_ schreef:Hoe heet was jij je blazers dan CKC? 30 graden ofzo? En met die fohn, hoe lang houd je de fohn erop?
Ja, 30 graden en niet laten centrifugeren. Dan blaas ik het droog met de fohn zeg 5 minuutjes.. goed wasmiddeltje gebruiken.. je hoeft ze niet eens vaak te wassen ik doe ze 1x in de zoveel tijd.
O.K. en waarom niet centrifugeren?
Gast- Gast
Door te centrifugeren gaan ze kreuken.
Edit: niet dat ik blazers draag...
Edit: niet dat ik blazers draag...
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik was mijn blazers op de handwas en laat ze drogen op een brede hanger (zo een waar een herenkostuum altijd op hangt) en als ik lui ben breng ik ze naar de stomerij valt mee, ik betaal hier per stuk 3,75
Voor nette kleding ga ik altijd naar de Zara en blousjes heb ik vaak ook van Tommy of de benneton!
Nu is overal sale dus kan je zeker voor blousjes voordelig slagen nu
Ik ben het eens met jen, blazers maken een hele outfit.
Voor nette kleding ga ik altijd naar de Zara en blousjes heb ik vaak ook van Tommy of de benneton!
Nu is overal sale dus kan je zeker voor blousjes voordelig slagen nu
Ik ben het eens met jen, blazers maken een hele outfit.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik gooi ze gewoon in de was en ook centrifuge haha. Maar niet meer dan 30 graden.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
_Leaf_ schreef:Bij blazers zijn de mouwen bij mij altijd te kort
Bij mij ook. Ik heb er nu 1 van Mexx gevonden die wel goed zit... Ook heb ik een paar met 3/4 mouw, dan valt het niet zo op :-)
Gast- Gast
Aankomend seizoen zijn er ook heel veel met 3 kwart mouw
Gast- Gast
Punk'd schreef:_Leaf_ schreef:Bij blazers zijn de mouwen bij mij altijd te kort
Aankomend seizoen zijn er ook heel veel met 3 kwart mouw
De redding!
Gast- Gast
Je kunt het toerental van centrifugeren ook aanpassen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Inderdaad, wat al vaker gezegd wordt. Jasjes, blazers, geweldig! Een mooie (spijker)broek er onder, een leuk blousje en je bent helemaal klaar. Dus investeer in wat mooie basic blousjes, maar ik zou niet alleen maar de echte "overhemden" kopen, maar ook wat "leukere" dingen. Dat kun je dan ook leuk in je vrije tijd dragen en vind ik toch altijd wat minder stijf maar toch netjes. En dan mooie spijkerbroek, pantalon, en wat blazertjes. Basic t-shirtjes zijn ook altijd goed. En ik vind jurkjes ook altijd wel leuk onder blazers. Als je mooie laarzen er onder doet ben je ook al klaar!
Succes!
Oh en ik was mijn blazers gewoon in de wasmachine en hang ze dan op een hangertje te drogen. Ze zien er allemaal nog uit als nieuw!
Succes!
Oh en ik was mijn blazers gewoon in de wasmachine en hang ze dan op een hangertje te drogen. Ze zien er allemaal nog uit als nieuw!
Gast- Gast
Ik rol mijn mouwen altijd op trouwens, zit vaak een leuke voering in en vind ik er leuk uit staan! Bovendien vind ik dat lekkerder, blote polsen. Gewoon wat leuke armbandjes en een horloge om en klaar!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:_Leaf_ schreef:Bij blazers zijn de mouwen bij mij altijd te kort
Ik rol mijn mouwen altijd op trouwens, zit vaak een leuke voering in en vind ik er leuk uit staan! Bovendien vind ik dat lekkerder, blote polsen. Gewoon wat leuke armbandjes en een horloge om en klaar!
Ja precies, dat is ook nog wel een idee.
Blousjes heb ik trouwens allemaal van de Sting, alleen zitten mijn tieten in de lift dus nu staan de knoopjes strak
Gast- Gast
haha, dat had ik dus ook altijd met de blousjes van de sting. Irritant! Nu heb ik veel van die wat wijder vallende satijnen dingetjes met een rouges er aan of een strikje etc. met een jasje er overheen is het toch wel getailleerd.
Gast- Gast
Ja ik baal er echt van! Die blousjes zijn zo leuk en ik heb er best veel
Moet sowieso eens voor goede bh´s gaan shoppen, ik draag nu B maar had laatst een D gepast bij een vriendin en die paste gewoon En een C die ik heb is me te klein geworden....
Moet sowieso eens voor goede bh´s gaan shoppen, ik draag nu B maar had laatst een D gepast bij een vriendin en die paste gewoon En een C die ik heb is me te klein geworden....
Gast- Gast
Waar vinden jullie getailleerde blazers? Ik kan overal alleen maar van die soepmodellen vinden dit jaar.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Waar vinden jullie getailleerde blazers? Ik kan overal alleen maar van die soepmodellen vinden dit jaar.
H&M, Zara, Magno, WE, Vero Moda, maar ook in boutiekjes. Le Ballon in Utrecht, daar hebben ze hele leuke in allerlei kleuren, maar weet niet of dat overal zit.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Wat voor een kleur haar en ogen hebt je? En heb je een hele blank huid of krijg je wel snel een kleurtje. (Dat is wel belangrijk om te weten bij basics. Soms zie ik wel eens mensen lopen die dan net niet de goede kleur aan hebben naar mijn mening en er daardoor 'witjes' uitzien) Zonde, als je het ook kunt voorkomen natuurlijk
Wow, bedankt voor je uitgebreide reactie! En ook alle anderen natuurlijk. Dit ben ik (niet quoten ajb) en ik heb een vrij lichte huid dus. Ik word nou ook niet echt onwijs bruin verder ofzo en al zou het mooi weer worden moet ik toch werken en ik ben niet iemand die het hele weekend dan op het strand gaat liggen . Ik smeer me ook nog eens keihard in tegen het verbranden haha.
Over die blousjes... Ik kocht weleens blousjes bij de H&M maar uiteindelijk zitten ze toch niet. Ik heb 1 blousje, ooit in Amerika gekocht en die zit wel. Ik heb weleens in andere winkels gepast maar ze blijven wijken bij dat stukje, net tussen je borsten in. En zo veel heb ik nou echt weer niet. Een maat groter is dan ook weer gelijk te groot. Maar ik zal het nog eens proberen bij eerder genoemde winkels, wie weet .
Gast- Gast
Oehh kun je niet volgende week donderdag(avond, koopavond) of vrijdag gaan shoppen? Dan wil ik wel mee! Hou ervan om voor anderen te shoppen Dus laat t me aub weten als je hulp nodig hebt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ah jammer, daar ben ik allemaal al geweest zonder succes. Ik denk dat ze gewoon snel verkocht worden overal. Alleen Le Ballon zal ik nog proberen. Bedankt voor de tips!Jen_ schreef:
H&M, Zara, Magno, WE, Vero Moda, maar ook in boutiekjes. Le Ballon in Utrecht, daar hebben ze hele leuke in allerlei kleuren, maar weet niet of dat overal zit.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» SOS garderobe
» Nieuwe garderobe.
» Het topstuk in jouw garderobe
» Garderobe zwangere vrouw!
» Nieuwe garderobe, tips?
» Nieuwe garderobe.