Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Garderobe zwangere vrouw!

+16
sanne-84
Ellebel
Jade
Shopaholic
kwak
Highway
Sophiee
Shisha
lente
tweeling
Silver
Teddyaapje
Slakje
Supertalentje
Darius
Pien
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Pien do 7 feb 2013 - 1:12

Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar leuke positiekleding en ik kan gewoon niks vinden! Ik hou van mooie basics maar wel met kleur gecombineerd. Draag graag rokjes en jurkjes. Kleuren die ik echt veel en graag draag zijn donkerblauw, grijs, zwart, blauw (fel maar niet turquios) verschillende kleuren roze, knalgroen, wit en mintgroen.

Wat mag volgens jou niet ontbreken in de kast van een zwangere vrouw?
Waar koop/ kocht jij je kleding? Wat gaf je daar max voor uit?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Darius do 7 feb 2013 - 1:20

Ik heb er niet zo heel veel geld aan uitgegeven. Veel gekocht in de aanbieding of bij de Hema. De eerste drie maanden draag ik nog geen positiekleding, en voor dat half jaar ga ik geen bakken met geld uitgeven.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Supertalentje do 7 feb 2013 - 1:23

Pien, wat een zoektocht he? Heb je al een buikje?
Ze hadden vorig weekend sale bij Prenatal, ook positiekleding. Heb een jurkje en een blazer gekocht. Ze hebben nu ook zo'n 'uitverkoop-hoek', ik weet niet welke maat je hebt, maar er stonden iets van 6 rekken vol met kleding, alleen vanaf maat 40/42.
Bij neufmoisbelle.com hebben ze wel hele mooie dingen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Slakje do 7 feb 2013 - 1:24

Ik zoek ook leuke kleding. Maar ik vind het moeilijk. Aan zwangerschapskleding wil ik echt geen 20 euro uitgeven voor een bloesje... Voor die 9 maand...

Ik koop voornamelijk enkele basics (zwarte shirts, rok, 2 broeken en véél panty's) en dan combineren met gewone kleding.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Teddyaapje do 7 feb 2013 - 1:25

Ik heb een aantal spijkerpositiebroeken en afgelopen een legergroene gekocht. Als bovenkleding draag ik tijdens de zwangerschap vooral lange stretch shirts/ hempjes met daarover een vest(je), blazer of bijv. spijkerjasje.

Bij de Sting heb je hele fijne stretch rokjes voor een paar euro (hebben ze vast op meer plaaten) die zijn ook handig tijdens de zwangerschap.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Silver do 7 feb 2013 - 1:27

Ik volg het hier even. Very Happy Ik heb 1 spijkerrokje en een spijkerbroek voor de rest moet ik nog in slaan. En daar mag ik wel mee opschieten.. Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Pien do 7 feb 2013 - 1:27

Ja, ik heb idd al een behoorlijk buikje. Mijn eigen broeken pas ik met geen mogelijkheid meer!! Zelfs de knoop open laten lukt niet want mijn gulp blijft dan steeds open kruipen. Het zit gewoon niet lekker dan.... Draag nu vooral leggings en die simpele hema rokjes maar wil ook wel eens wat anders aan. De vorige keer kon ik geen broeken verdragen dus die heb ik niet, heb nog wel een jeansrokje die ik nu ook aan kan, maar wil gewoon ook wat anders!! Wil er gewoon leuk bij lopen en mijn gewone kleding niet weer helemaal laten uitlubberen.
Geen prenatal hier dichtbij helaas, ja.. de grote nieuwe prenatal. Maar gok niet dat ik daar binnenkort kom. Zal eens op die site van jou spieken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Teddyaapje do 7 feb 2013 - 1:29

Ik vind de broeken van mamalicious trouwens het fijnst (en betaalbaar). Heb er ook een paar van miss etam maar die zitten eigenlijk helemaal niet fijn (de band met name)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Pien do 7 feb 2013 - 1:32

Ik heb het overigens echt heel snel warm, dus een jasje of vestje is voor mij al te warm. Zit nu even op wehkamp te kijken, zie wel een mooie jeans van mamalicious! Wil er best wat geld aan uit geven, helemaal aan een jeans wel. Die zal ik veel dragen denk ik en dus zal die het geld waard zijn...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Supertalentje do 7 feb 2013 - 1:37

Ik vind het ook lastig nu. Ik liep de winter in vorige keer, dus ik heb spijkerbroeken (love2wait, geweldig!), coltruien, shirts lange mouw, winterjas, vesten ed. Maar rokjes, jurkjes, shirtjes, zijn heerlijk voor van de zomer, maar nu staat het me gewoon niet.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  tweeling do 7 feb 2013 - 1:40

Ik had verschillende zwangerschaps leggings, daarbij droeg ik vaak lange shirtjes van de h&m of stretch rokjes van de h&m, geen positie. Daar overheen had ik losse vestjes van de pieces, h&m...vaak felle kleurtjes. Ik combineerde er vaak een lange ketting of een vrolijk shawltje bij.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  tweeling do 7 feb 2013 - 1:42

Ik vond de meeste positiekleding heel oma achting, de jurkjes echt heel lang :O
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  lente do 7 feb 2013 - 1:49

tweeling schreef:Ik had verschillende zwangerschaps leggings, daarbij droeg ik vaak lange shirtjes van de h&m of stretch rokjes van de h&m, geen positie. Daar overheen had ik losse vestjes van de pieces, h&m...vaak felle kleurtjes. Ik combineerde er vaak een lange ketting of een vrolijk shawltje bij.

+1. Ik had wel positiedingen, maar ook veel goedkope lange shirts van bijvoorbeeld de h&m. Maatje (of 2) groter en het ging prima, heb ze tot op het eind gedragen.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Pien do 7 feb 2013 - 1:50

tweeling schreef:Ik vond de meeste positiekleding heel oma achting, de jurkjes echt heel lang :O
+1! En daarbij komt nog eens dat ik maar 1m60 ben! gelukkig ben ik heel handig achter de naaimachine en heb ik wat jurkjes ingekort.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Shisha do 7 feb 2013 - 1:53

Ik heb een paar broeken en een jurkje van de H&M. Gekocht in de uitverkoop. Verder pas ik nog een aantal rokjes van mijzelf en shirtjes sowieso nog. Ik denk dat ik straks alleen nog wat basic shirts haal bij de H&M/Hema en dan vind ik het wel goed voor die paar maanden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Sophiee do 7 feb 2013 - 1:55

Ik heb twee spijkerbroeken gekocht en 1 spijkerrok. Daarnaast heeeeel veel zwangerschapsleggings die ik combineerde met gewoon mijn eigen jurkjes. Voor twee bruiloften jurkjes van Mamalicious en Noppies gekocht. Die waren toch wel erg fijn!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Teddyaapje do 7 feb 2013 - 2:00

Van love2wait (wat ik eigenlijk best een gekke naam vind voor positiemode, alsof t niet gepland was ofzo haha) heb ik ook een broek gehad maar die zat bij mij veel te laag (heupmodel) dus die heb ik terug gebracht. Vond m ook vrij duur in verhouding met mamalicious
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Highway do 7 feb 2013 - 2:03

Ik heb eigenlijk alleen maar wat basisshirtjes en 2 broeken en 2 jurkjes gekocht, mijn eigen vestjes draag ik nog steeds maar dan gewoon open. Voor basisspul ben ik goed geslaagd bij de prenatal en miss etam. Ik heb ook het een en ander uit de sale bij esprit en wehkamp gehaald, bij de wehkamp o.a. c&a spul maar daar ben ik niet zo tevreden mee, mijn buik piepte met week 30 al onder de c&a positie shirtjes uit, die vielen erg kort.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Supertalentje do 7 feb 2013 - 2:18

Teddyaapje schreef:Van love2wait (wat ik eigenlijk best een gekke naam vind voor positiemode, alsof t niet gepland was ofzo haha) heb ik ook een broek gehad maar die zat bij mij veel te laag (heupmodel) dus die heb ik terug gebracht. Vond m ook vrij duur in verhouding met mamalicious
Volgens mij is het meer geweldig om te wachten in hun kleding Wink Ja, ik heb ook alleen lage modellen, skinny's ook, die draag ik normaal gesproken ook. En ze hebben kleine maten, mamalicious zat te ruim. Zijn wel duurder hoor, maar ik droeg 'm ook bijna dagelijks, dan moet je een kwalitatief goede hebben vind ik. Deze zwangerschap draag ik ze alweer!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  kwak do 7 feb 2013 - 2:21

Ik vond een fijne goed zittende broek belangrijk en positieleggings/panty's want ik droeg veel jurkjes en rokjes.
Ik doeg gewoon mijn eigen truitjes.
Ik heb ook heel veel van een vriendin geleend, ik had echt veel positiekleding, vooral broeken, ideaal.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Shopaholic do 7 feb 2013 - 2:24

Ik heb niks aangeschaft. Broeken had ik nog van de 1e zwangerschap en shirts droeg ik ook in de zwamgerschap en zijn niet uitgelubberd.
Bh's zaten verder ook prima. In de 1e zwangerschap had ik alles aangeschaft en dat ligt nu weer braaf achter slot en grendel. Je weet maar nooit in de toekomst en dan zien we het dan wel weer.


Laatst aangepast door EDC op do 7 feb 2013 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Jade do 7 feb 2013 - 2:28

Ik heb een blazer van mamalicious gekocht en heb vestjes van mamalicious, shirtjes van noppies, bh's van noppies..

Ik vind de shirt wel vervelend, want ik merk dat ze toch kort worden nu! Ik heb lange basic shirts van de only (en hemdjes), en die passen nog wel goed!

Verder heb ik een zwarte buikband van noppies gekocht, die ik ONDER mijn shirts draag als verlenging.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Supertalentje do 7 feb 2013 - 2:56

Vallen die shirtjes van Noppies zo kort?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Ellebel do 7 feb 2013 - 3:05

Ik ben ook maar 1.58 maar heb toch best wel een behoorlijke garderobe aan positiekleding. Ik heb verschillende dingen van Mama Licious en Queen Mom (besteld via Wehkamp). Broeken van H&M en Noppies ism Esprit. Shirts van Noppies, Miss Etam en Supermom (besteld via site Noppies). Verder draag ik veel van die lange strechshirts als jurkje, evt met een jasje erover. Ik vind dat ik er best hip bijloop, ondanks dat ik zwanger ben. Het is gewoon even goed zoeken en vooral op de schoenen en accessoires letten. Met mijn knalrode laarzen of Uggs's vind ik een outfit toch al snel moderner/jonger ogen dan met een paar degelijke zwarte laarzen.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  sanne-84 do 7 feb 2013 - 4:29

Ik heb ook niet veelgekocht. Heb 2 broeken, en verder 1 legging (toen in de aanbieding bij dekruidvat). Verder heb ik nog 1 shirt met mama to be erop(ook van de kruidvat) maar die draag ik eigenlijk niet heel veel.
Verder draag ik veel leggingen met zo'n rokje van de action/hema, of een tuniekje die ik al had. Op de spijkerbroeken draag ik een basisshirt (niks zwangerschaps) met een vestje of blazer
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Garderobe zwangere vrouw! Empty Re: Garderobe zwangere vrouw!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum