Het topstuk in jouw garderobe
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het topstuk in jouw garderobe
Heb jij een topstuk in jouw garderobe? Iets waar je heel blij mee bent, wat bijzonder voor je is?
(Met foto's is natuurlijk nog leuker).
(Met foto's is natuurlijk nog leuker).
Gast- Gast
Re: Het topstuk in jouw garderobe
Mijn nieuwe leren en suede jurkje vind ik op het moment het 'topstuk' uit mijn kast. Ik had voorheen ook een muubaa leren jasje wat echt een toppertje was, ik vond de kleur alleen zo moeilijk te combineren dat ik hem toen op marktplaats heb verkocht (Nu dus weer aan het sparen voor een nieuwe)
Gast- Gast
Een heel gaaf bolero'tje die ik bij de trouwerij aan had van mijn zwager&schoonzus. Alleen heb ik er per ongeluk een paar knoopjes van afgesloopt. Gelukkig om en om en niet twee knoopjes na elkaar haha
Gast- Gast
Ik heb een lichtbruin suède colbertje van Mango waar ik helemaal gek op ben, maar dat is helaas na vijf jaar kapot gegaan. Het was zulk mooi zacht suède, het bleef ook gewoon heel mooi. Ik hoop dat het jasje nog te repareren valt. Ik ben ook heel blij met mijn zwarte leren jasje van de Hema, dat draag ik nu veel, en mijn skinny jeans van Jane Norman, maar die heb ik nog maar pas. Oh ja, en nog een aantal zomerjurkjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een hele mooie jeans van Replay, en ik pas 'm, na mijn zwangerschap, eindelijk weer!!!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Mooi Punk'd!
Ik heb een perfect passende skinny van Only en verder wat jurken van Steps die ik erg mooi vind.
Ik heb een perfect passende skinny van Only en verder wat jurken van Steps die ik erg mooi vind.
Gast- Gast
Een blazer van Giacomo, tweedstof. Ben ik helemaal weg van, je kan zien dat het een Italiaans merk is
Gast- Gast
Een grijs nepleren jasje. Zocht ik al jaren naar, maar kon nooit een model vinden dat mij goed stond en qua maatvoering goed was. Totdat ik dus deze tegen kwam. Helaas zal het niet lang meer duren voordat ik 'm niet meer pas.
Gast- Gast
Ik denk een Hermes sjaal die van mijn overleden oma is geweest. Het ruikt ook nog naar haar..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dat vind ik echt een hele lastige vraag Er zijn wel een aantal dingen waar ik me heel prettig in voel en waarvan ik weet dat ze me leuk staan, maar vaak zijn dat gewoon simpele jurkjes van de H&M of Zara
Oh misschien weet ik het wel, mn nieuwe overknee laarzen van de Sacha
Oh misschien weet ik het wel, mn nieuwe overknee laarzen van de Sacha
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» SOS garderobe
» Nieuwe garderobe.
» Nieuwe garderobe, tips?
» Garderobe zwangere vrouw!
» Het drama dat mijn garderobe heet...