Nieuwe garderobe, tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe garderobe, tips?
/
Laatst aangepast door Isabella op di 14 jun 2011 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Nieuwe garderobe, tips?
Ik zou op zoek gaan naar een goede jeans, mooie basics (ik haal de mijne altijd bij Vila), vestjes, colbertje.
Dan wat opvallendere accessoires, zoals mooie kettingen, riemen, armbanden..
Zo kun je afwisselen.
Ik draag vrijwel altijd basic outfits maar met accessoires erbij ziet het er heel anders uit!
Dan wat opvallendere accessoires, zoals mooie kettingen, riemen, armbanden..
Zo kun je afwisselen.
Ik draag vrijwel altijd basic outfits maar met accessoires erbij ziet het er heel anders uit!
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik voel me niet meer prettig/lekker in een deel van mijn eigen kleren, en ben eigenlijk op zoek naar wat nieuwe inspiratie. Ik heb met vriend afgesproken binnenkort een nieuwe garderobe te gaan kopen, met wat mooie nieuwe basics en aanvullingen voor wat mooie outfits. Het mag gewoon van de trend(s) van nu zijn, die vind ik meestal wel leuk. Dus wie heeft er plaatjes/ideeën voor nieuwe kleding voor mij. Ik draag het liefst jurkjes en rokjes, maar wil ook een mooie broek hebben voor de afwisseling.
Ik ben ruim 1.80m dus het moet niet (te) kort vallen - ik heb maat 42 en grote borsten, dus dat moet niet benadrukt worden. Als iemand een foto wil voor een beeld, kan die er ook komen Alvast bedankt.
Mag ik een foto ? Hoe groot zijn je borsten? Want dat kan natuurlijk ook je pluspunt zijn..
Gast- Gast
Een goede (donkere) jeans (ik zou een bootcut nemen, dat kan altijd!), basic shirtjes (wat langere vind ik zelf altijd mooi staan), vestjes en een colbertje voor daarbij zodat je het ook wat netter kan maken. Zwart jurkje doet het altijd goed, kun je casual dragen met een vestje of juist netjes met het colbertje. Een mooi ietwat uitlopende rok is ook altijd een goede basis,
Qua shirtjes zou ik dan kiezen voor een v-hals of een wat lagere ronde hals. Niet zo diep dat je een gigantisch decolleté hebt, maar wel zodat je er iets van kunt zien. Hoog gesloten laat het alleen maar groter lijken.
Qua shirtjes zou ik dan kiezen voor een v-hals of een wat lagere ronde hals. Niet zo diep dat je een gigantisch decolleté hebt, maar wel zodat je er iets van kunt zien. Hoog gesloten laat het alleen maar groter lijken.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zeker weten een blazer! Kan overal bij en kleed altijd wel op een mooie manier af. Plus dat het handig is bij dagen dat een shirtje net te fris is.
Verder zou ik echt basics kiezen die goed bij je teinte en haarkleur passen.. (soms hebben mensen echt kleuren aan waarvan ik persoonlijk denk.. Zou ik niet doen!)
Je hebt daar ook websites voor om 'jouw' kleur te bepalen. (even zoeken via google)
Veel plezier met shoppen!
Verder zou ik echt basics kiezen die goed bij je teinte en haarkleur passen.. (soms hebben mensen echt kleuren aan waarvan ik persoonlijk denk.. Zou ik niet doen!)
Je hebt daar ook websites voor om 'jouw' kleur te bepalen. (even zoeken via google)
Veel plezier met shoppen!
Gast- Gast
Ik heb bruine haren, en bruine ogen. Cup F en foto zal ik zoeken, maar staat niks op de laptop hier meer.
Ik zou als het kan ook wel plaatjes willen zien met combinaties die leuk zijn; dan kan ik die in mijn hoofd voor me zien met mij erin! En tips waar ze bepaalde goede spullen hebben (voor bv. basics) zijn ook mooi meegenomen.
Ik zou als het kan ook wel plaatjes willen zien met combinaties die leuk zijn; dan kan ik die in mijn hoofd voor me zien met mij erin! En tips waar ze bepaalde goede spullen hebben (voor bv. basics) zijn ook mooi meegenomen.
Gast- Gast
Ik wil ook graag een foto, en liefst een goede kleurenclose-up van je gezicht. En ook je lijf, van voren, zonder veel dingetjes, zodat ik de lijn goed kan zien.
Gast- Gast
Enne, wat voor stijl zoek je eigenlijk? Expressiever? Zachter? Sportiever? Klassieker?
Gast- Gast
Het mag wel vrouwelijk zijn; ik hou wel van jurkjes en rokjes, maar ben geen tut om het even zo te zeggen. Ik vind sommige van mijn kledingstukken nu een beetje te 'braaf'.
Gast- Gast
Ik ben altijd fan van de basics van The Sting
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Gloria schreef:Heb je in verhouding een platte kont? Dus geen bolle dikke?
Wat ga je doen met dat antwoord ?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Whaha, nou, als ze plattige billen heeft, dan is ze topzwaar zeg maar. En daar moeten andere kledingvormen bij dan wanneer ze een bolle dikke kont heeft (zoals ik) .
Gast- Gast
+1Prosecco schreef:Ik ben altijd fan van de basics van The Sting
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zoek je ook nette kleding? Wat vind je van zoiets? Sara Ramirez heeft ook grote borsten en draagt dezelfde maat. Door de wijde broek zijn haar heupen mooi in verhouding en het krijtstreepgiletje duwt haar grote borsten mooi omhoog. Omdat het open staat, lijken haar borsten kleiner. Ditzelfde kan je ook met een colbertje doen.
Hier zie je hoe haar figuur is Underwear dance.
Hier zie je hoe haar figuur is Underwear dance.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha geweldig die billen vraag, en antwoord
Sara Ramirez vind ik echt een prachtige vrouw met curves. Je zou inderdaad eens naar plaatjes van haar kunnen kijken wat zij draagt en goed kan hebben.
Ik heb verder geen verstand van mode, dus ga je maar niet tippen
Sara Ramirez vind ik echt een prachtige vrouw met curves. Je zou inderdaad eens naar plaatjes van haar kunnen kijken wat zij draagt en goed kan hebben.
Ik heb verder geen verstand van mode, dus ga je maar niet tippen
Gast- Gast
Ik zou inderdaad ook voor een bootcut spijkerbroek gaan, dat gaat altijd goed, vooral met bolle billen
En dan veel basic shirtjes in kleuren (ik haal ze zelf altijd bij de WE) en een paar leuke kettingen, echt 1 of 2 die je super vind en dan een met kleuren en een neutralere. Dat maakt elke basic leuk!
Verder zou ik, zeker nu in de zomer, een aantal goed zittende en stevige hemdjes kopen met dunne bandjes.
Een mooie blazer inderdaad, zo'n ding is fantastisch.
En een aantal leuke jurkjes met V-hals want die laten je borsten wat minder groot lijken (dat weet ik maar al te goed want die moet ik dus niet hebben ), bijvoorbeeld overslag jurkjes, dan heb je automatisch een V-hals en heb je ook meteen wat om je taille te benadrukken want daar strik je 'm.
En wat dacht je van luchtige tuniekjes, en shirtjes met korte mouwen en knoopjes?
En als schoenenfreak zeg ik natuurlijk ook dat je nieuwe schoenen moet kopen! Leuke ballerina's met felle bloemen! En een paar open sandaaltjes met heel veel bandjes/riempjes, met of zonder hak, net wat je fijn vind. Met franje/stenen/kraaltjes
Edit: Ben ik toch helemaal de rokjes vergeten!
Zoiets bijvoorbeeld:
Veel plezier!
En dan veel basic shirtjes in kleuren (ik haal ze zelf altijd bij de WE) en een paar leuke kettingen, echt 1 of 2 die je super vind en dan een met kleuren en een neutralere. Dat maakt elke basic leuk!
Verder zou ik, zeker nu in de zomer, een aantal goed zittende en stevige hemdjes kopen met dunne bandjes.
Een mooie blazer inderdaad, zo'n ding is fantastisch.
En een aantal leuke jurkjes met V-hals want die laten je borsten wat minder groot lijken (dat weet ik maar al te goed want die moet ik dus niet hebben ), bijvoorbeeld overslag jurkjes, dan heb je automatisch een V-hals en heb je ook meteen wat om je taille te benadrukken want daar strik je 'm.
En wat dacht je van luchtige tuniekjes, en shirtjes met korte mouwen en knoopjes?
En als schoenenfreak zeg ik natuurlijk ook dat je nieuwe schoenen moet kopen! Leuke ballerina's met felle bloemen! En een paar open sandaaltjes met heel veel bandjes/riempjes, met of zonder hak, net wat je fijn vind. Met franje/stenen/kraaltjes
Edit: Ben ik toch helemaal de rokjes vergeten!
Zoiets bijvoorbeeld:
Veel plezier!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe garderobe.
» Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?
» SOS garderobe
» Garderobe zwangere vrouw!
» Het topstuk in jouw garderobe