SOS garderobe
+5
Zwerver
Rush
Olijfje
Paper Crown
PapillonRose
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
SOS garderobe
Ik heb een kleine meevaller, dus ik kan eindelijk beginnen met het aanpakken van mijn garderobe! Na de zwangerschap heb ik nog steeds een kast vol, alleen draag ik er bijna niks meer van. Of het zit niet lekker, of het staat niet goed meer, etc.
Zelf heb ik al wat dingen bedacht:
- goede jeans (helaas wel een ramp om te vinden met smalle benen maar wel een buikje )
- paar basic tops / hemdjes (zwart, wit, maar ook leuke kleuren, daar hou ik van)
- goede bh
- nieuwe schoenen (alleen geen inspiratie wat voor soort)
Wat mag er volgens jullie niet ontbreken in een garderobe? Mogen basics zijn, maar ook andere dingen Ik heb nog steeds geen enorm budget trouwens, maar de eerste dingen kunnen gekocht worden
Zelf heb ik al wat dingen bedacht:
- goede jeans (helaas wel een ramp om te vinden met smalle benen maar wel een buikje )
- paar basic tops / hemdjes (zwart, wit, maar ook leuke kleuren, daar hou ik van)
- goede bh
- nieuwe schoenen (alleen geen inspiratie wat voor soort)
Wat mag er volgens jullie niet ontbreken in een garderobe? Mogen basics zijn, maar ook andere dingen Ik heb nog steeds geen enorm budget trouwens, maar de eerste dingen kunnen gekocht worden
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: SOS garderobe
Investeer in een goede blazer, misschien 2 - een zwarte en een beige bijv. Die kan je altijd aan.. nu onder je winterjas maar ook straks met een sjaal als het wat minder koud wordt buiten.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Inderdaad een blazer. Ik zou echt niet zonder kunnen.
Het kan gewoon echt bij (bijna) alles, het is handig en het maakt je slanker als je een mooie getailleerde zoekt.
Verder een mooie jeans inderdaad en basics om goed mee te kunnen combineren. (Ik zou goed kijken welke kleuren bij je gezicht passen, er zijn genoeg websites over warme of koude tinten en kleuren die je moet dragen bij een bepaalde huidteint). Want sommige kleuren kunnen nog zo leuk zijn, maar kun je met sommige teints gewoon niet (of juist wel!) erg goed hebben.
Maar ik zou wel echt wat geld investeren in een mooie, goed zittende blazer. Die vind ik het belangrijkste
Het kan gewoon echt bij (bijna) alles, het is handig en het maakt je slanker als je een mooie getailleerde zoekt.
Verder een mooie jeans inderdaad en basics om goed mee te kunnen combineren. (Ik zou goed kijken welke kleuren bij je gezicht passen, er zijn genoeg websites over warme of koude tinten en kleuren die je moet dragen bij een bepaalde huidteint). Want sommige kleuren kunnen nog zo leuk zijn, maar kun je met sommige teints gewoon niet (of juist wel!) erg goed hebben.
Maar ik zou wel echt wat geld investeren in een mooie, goed zittende blazer. Die vind ik het belangrijkste
Gast- Gast
Goede tip van die blazer, daar had ik nog niet aan gedacht! Denk dat ik voor een zwarte ga dan, combineert wel fijn.
Punk'd, ook een goed idee van dat kleurenadvies. Ik neem altijd dingen die ik er leuk uit vind zien, zonder echt op te letten of het wel bij me past. Natuurlijk pas ik het wel eerst en kijk ik of het ermee door kan, maar echt verstand heb ik niet van huidkleur in combinatie met kledingkleur. Ga meteen even googlen
Punk'd, ook een goed idee van dat kleurenadvies. Ik neem altijd dingen die ik er leuk uit vind zien, zonder echt op te letten of het wel bij me past. Natuurlijk pas ik het wel eerst en kijk ik of het ermee door kan, maar echt verstand heb ik niet van huidkleur in combinatie met kledingkleur. Ga meteen even googlen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Er zijn ook youtube filmpjes van dat ze het testen bij bepaalde mensen. Ik zal het eens opzoeken. Daar zie je zo goed het verschil als ze verschillende kleuren lappen om haar hals leggen. Bij sommige denk je echt OOHNEEE en bij sommige echt WAUWIE mooi
Gast- Gast
Gewoon kleren die je mooi vindt en waarvan je weet waarbij je ze wil aantrekken van kleren die je al hebt.. Er wordt altijd gezegd dat je 'eerst een basis moet hebben', maar dat vind ik eigenlijk nergens op slaan. Ik heb ook geen t-shirts en hemdjes in allemaal kleuren en ik heb maar 1 jasje/blazer (die ik maar weinig draag).
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Hier en engels filmpje..Rond de 2 minuten laat ze een goed voorbeeld zien met rood.
https://www.youtube.com/watch?v=9uMRVLIj7yc&feature=fvwrel
https://www.youtube.com/watch?v=9uMRVLIj7yc&feature=fvwrel
Gast- Gast
De meeste blazers die ik gepast heb, zitten veel te stijf (stijf, niet strak). Ik wil graag zo`n 'stoffen' blazer, maar die kan ik nergens vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marktwinkeltje dan?Rush schreef:De meeste blazers die ik gepast heb, zitten veel te stijf (stijf, niet strak). Ik wil graag zo`n 'stoffen' blazer, maar die kan ik nergens vinden.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Een goed zittende blazer is altijd goed ja! En basic blousjes of shirtjes voor er onder. Ik ben nu erg van van de wat ruimer vallende witte t-shirtjes.
Ik vind de pony van dat meisje uit het filmpje trouwens enorm irritant haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Een goed zittende blazer is altijd goed ja! En basic blousjes of shirtjes voor er onder. Ik ben nu erg van van de wat ruimer vallende witte t-shirtjes.
hahaha joooh daar gaat het toch niet om (maar je hebt zo gelijk haha)
Gast- Gast
Haha hmm ik vind wel meer irritant maar lets not go there inderdaad haha!
Wel leuk om te zien wat kleuren voor je doen inderdaad! Ik wist altijd al wel welke kleuren me in ieder geval niet echt stonden maar sinds ik het meer op een rijtje heb shop ik inderdaad veel makkelijker. Ik kan dan iets heel leuk vinden maar als ik zie dat het niet mijn kleur is dan weet ik meteen dat ik dat niet hoef te proberen. Gelukkig draag ik bijna alleen maar zwart
Wel leuk om te zien wat kleuren voor je doen inderdaad! Ik wist altijd al wel welke kleuren me in ieder geval niet echt stonden maar sinds ik het meer op een rijtje heb shop ik inderdaad veel makkelijker. Ik kan dan iets heel leuk vinden maar als ik zie dat het niet mijn kleur is dan weet ik meteen dat ik dat niet hoef te proberen. Gelukkig draag ik bijna alleen maar zwart
Gast- Gast
Ik kom er dus echt niet uit wat voor kleuren ik moet dragen. Volgens mij ben ik 'cool', maar ik heb donkere ogen en donkerblond haar en daar kan ik niks over vinden.
Ik voel me echt een loser
Gast- Gast
Oh en on topic: ik ben echt dol op mijn blazers . Ik zoek alleen nog een blazer in leuke kleur die me goed staat
Gast- Gast
Ik kan het niet zo goed beoordelen maar volgens mij staat donkerblauw jou mooi. Maar lastig te zeggen zonder foto en foto's zeggen ook weer niet alles.June schreef:Oh en on topic: ik ben echt dol op mijn blazers . Ik zoek alleen nog een blazer in leuke kleur die me goed staat
Gast- Gast
Ik heb dus een donkerblauwe trui waar ik heel lelijk in word (qua kleur in mijn gezicht), maar iedereen zegt wel dat het een leuke trui is. Heel vervelend is dat.
Gast- Gast
June schreef:Ik kom er dus echt niet uit wat voor kleuren ik moet dragen. Volgens mij ben ik 'cool', maar ik heb donkere ogen en donkerblond haar en daar kan ik niks over vinden.
Volgens mij ben jij ook cool! (In iedergeval winter of zomer)
Als jij zo'n pompoenkleurtje aantrekt dan vaag je volgens mij helemaal weg
Gast- Gast
June schreef:Ik heb dus een donkerblauwe trui waar ik heel lelijk in word (qua kleur in mijn gezicht), maar iedereen zegt wel dat het een leuke trui is. Heel vervelend is dat.
Maar donkerblauw hoeft niet perse koel te zijn. Je hebt ook donkerblauw met kleine beetjes rood of oranje erin. Dan is het warmer blauw.
Er is een youtube filmpje van 59 minuten.. heel interessant (om door te skippen haha). Maar die vrouw laat echt wel 10 tinten donkerblauw zien en wat ze met je doen.
Gast- Gast
Wat is een Marktwinkeltje? Zo`n marktkraam met kleding? Wij hebben geen markt met kleding.wc-eend schreef:Marktwinkeltje dan?Rush schreef:De meeste blazers die ik gepast heb, zitten veel te stijf (stijf, niet strak). Ik wil graag zo`n 'stoffen' blazer, maar die kan ik nergens vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jeetje Punk'd wat zou het handig zijn als jij bij mij in de buurt woonde en me een keer zou helpen
Gast- Gast
ja net zo vervelend als geen schoenen kunnen vinden als je het wel wilt haha. En groen dan?
Gast- Gast
Wat voor groen (oké, ik neem heel het topic over). Ik open wel even een nieuwe .
Gast- Gast
June schreef:Jeetje Punk'd wat zou het handig zijn als jij bij mij in de buurt woonde en me een keer zou helpen
hahaha ik weet het nu niet meer hoor. Je kunt het heel snel zien aan iemands haar en gezicht.. Maar op die eerste foto die je postte lijk je veel bleker/kouder dan op de rest.
Zo had ik je ook onthouden. (misschien wel omdat het donker was buiten hahaha )
Gast- Gast
Ik krijg in de zomer heel snel sproeten en dat is dat bleke er dus ook een stuk sneller vanaf. Misschien heb ik een dubbele garderobe nodig
Gast- Gast
Rush schreef:Wat is een Marktwinkeltje? Zo`n marktkraam met kleding? Wij hebben geen markt met kleding.wc-eend schreef:Marktwinkeltje dan?Rush schreef:De meeste blazers die ik gepast heb, zitten veel te stijf (stijf, niet strak). Ik wil graag zo`n 'stoffen' blazer, maar die kan ik nergens vinden.
Deze van H&M is van een heel dun stofje, hij valt heel soepel: http://www.hm.com/nl/product/96893?article=96893-E
On topic: een paar mooie laarzen mogen ook niet ontbreken! En een 'little black dress'. Gewoon een eenvoudige van tricot ofzo, die kun je sjiek combineren met een mooie panty en pumps (ow ja, pumps horen er ook bij ) of basic/stoer met laarzen en een vestje of jasje erover.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe garderobe.
» Nieuwe garderobe, tips?
» Het topstuk in jouw garderobe
» Garderobe zwangere vrouw!
» Het drama dat mijn garderobe heet...
» Nieuwe garderobe, tips?