Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

+18
Theezakje13
Nijntje
PiP
Petteflet
Novalee
Annie24
Printje
Liadan
koNijntje
Susan
meisjesmama
Famke
Fiwen
Limburg85
Jelin
Chelle
Paper Crown
Pien
22 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:43

Pien schreef: In het andere topic was ook iemand die ging noemen dat de placenta gemaakt is op 42 weken en niet op 42weken en 3 dagen, tja.. niet echt handig m.i. om dat te gaan zeggen tegen iemand die er niet al te positief instaat want nu maak ik me daar weer zorgen om...


Mogen er alleen maar een bepaald soort reacties komen? Ik weet niet meer precies wie het was die het zei maar er zijn genoeg gezonde baby's geboren met 42 weken, dat weet je toch zelf ook wel? Ik snap (nou ja tot op zekere hoogte want ik ben niet zwanger) dat je het zat bent maar iedereen hier wil je alleen maar helpen en informatie geven hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:44

meisjesmama schreef:
Pien schreef:
meisjesmama schreef:

Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Ik zou dan vragen of ze je kunnen strippen.
ze komt donderdag hier thuis, idd om te strippen... althans, als dat mogelijk is

Bij mij was het de 1ste keer niet mogelijk toch had ze wat gerommeld had ik de dag erna 2 cm ontsluiting..
daarom is het maar goed dat ze zaterdag weer komt! Very Happy

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 23:44

Kruumel schreef:

Dit zeggen mijn verloskundige en yogalerares ook.
Zo lang je twijfelt zijn het oefenweeen... maar als het een echte wee is weet je het meteen.

Ik heb bij de tweede bevalling ook nog wel getwijfeld toen het echte weeën waren, hoor. Niet toen het volop aan de gang was, maar wel in het begin, toen het nog heel goed te doen was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 23:47

Fauve schreef:

Mogen er alleen maar een bepaald soort reacties komen? Ik weet niet meer precies wie het was die het zei maar er zijn genoeg gezonde baby's geboren met 42 weken, dat weet je toch zelf ook wel? Ik snap (nou ja tot op zekere hoogte want ik ben niet zwanger) dat je het zat bent maar iedereen hier wil je alleen maar helpen en informatie geven hoor.

Ik snap haar wel hoor, ik werd in mijn zwangerschappen ook onrustig van dat soort dingen. Dat vind ik niks te maken hebben met 'er mogen alleen een bepaald soort reacties komen'. Dat vind ik van toepassing in een discussie waar iemand geen tegenspraak duldt, niet als iemand gewoon aangeeft angstig te worden van bepaalde reacties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:47

in het begin heb ik ook een tijdje getwijfeld, maar als de weëen een hele poos strak om de 3 minuten komen en 1.5 minuut duren en ze ongemerkt toch steeds iets heftiger worden was voor mij wel de bevestiging dat het begonnen was. Vlak daarna zijn bij mijn m'n vliezen gebroken en toen wisten we het helemaaal zeker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:47

Famke schreef:
Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

En daarom was mijn VK bijna te laat.... ik kon nog prima functioneren en praten enz. Ik heb zelf de VK gebeld die had geen haast want ik klonk nog zo rustig en ik belde nog zelf. Toen ze kwam moest ze direct aan de bak ik had toen tussen de 8-9 cm ontsluiting.... Dus die vlieger gaat lang niet altijd op. Bij de eerste heb ik ook zelf gebeld en waren ze ook verbaasd hoe ver ik was.




Ik mocht daarom niet naar het ziekenhuis komen in eerste instantie, omdat ik zelf aan de telefoon kon komen. Na enig aandringen mocht ik toch komen en had ik 5 cm. Ik herkende de weeen in eerste instantie ook niet, dacht bij de eerste wee dat ik moest poepen en bij de tweede wee en veel erna dat ik blaasontsteking had. Dacht ook echt dat ze me naar huis gingen sturen bij het ZH.

Maar goed dat zijn individuele gevallen Wink achteraf waren het ook wel duidelijk weeen maar ik geloofde het niet omdat ze elkaar heel snel opvolgden en ik dacht dat dat niet zo snel hoorde bij een eerste (en dat zeiden ze ook aan de telefoon van t ziekenhuis toen).


Laatst aangepast door Arden op ma 11 jul 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:47

Fauve schreef:
Pien schreef: In het andere topic was ook iemand die ging noemen dat de placenta gemaakt is op 42 weken en niet op 42weken en 3 dagen, tja.. niet echt handig m.i. om dat te gaan zeggen tegen iemand die er niet al te positief instaat want nu maak ik me daar weer zorgen om...


Mogen er alleen maar een bepaald soort reacties komen? Ik weet niet meer precies wie het was die het zei maar er zijn genoeg gezonde baby's geboren met 42 weken, dat weet je toch zelf ook wel? Ik snap (nou ja tot op zekere hoogte want ik ben niet zwanger) dat je het zat bent maar iedereen hier wil je alleen maar helpen en informatie geven hoor.

ik wist van te voren toen ik bovenstaand ging typen dat er een reactie op zou komen... Very Happy
natuurlijk weet ik dat er genoeg gezonde baby's geboren worden met 42 weken.
ik heb er verder ook niet op gereageerd en het maar gelaten voor wat het is maar toch knaagt het nu nog aan me... niet dat zij het gezegd heeft, maar ik maak me nu (nog) meer zorgen over die 3 dagen "extra".

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:51

Bizar eigenlijk om te doen hoeveel dingen tegendraads/ tegenstrijdig zijn!


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 23:51

Arden schreef:
Maar goed dat zijn individuele gevallen Wink

Dat is misschien wel zo, maar ik vind het tóch gevaarlijk dat verloskundigen aannames doen op basis van of je wel of niet kunt praten of aan de telefoon kunt komen. Je zal daardoor maar te laat komen. Ik begrijp heel goed dat ze hoogzwangere vrouwen adviseren om gewoon maar niet aan de telefoon te komen als ze eenmaal weeën hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:53

Pien schreef:
Fauve schreef:
Pien schreef: In het andere topic was ook iemand die ging noemen dat de placenta gemaakt is op 42 weken en niet op 42weken en 3 dagen, tja.. niet echt handig m.i. om dat te gaan zeggen tegen iemand die er niet al te positief instaat want nu maak ik me daar weer zorgen om...


Mogen er alleen maar een bepaald soort reacties komen? Ik weet niet meer precies wie het was die het zei maar er zijn genoeg gezonde baby's geboren met 42 weken, dat weet je toch zelf ook wel? Ik snap (nou ja tot op zekere hoogte want ik ben niet zwanger) dat je het zat bent maar iedereen hier wil je alleen maar helpen en informatie geven hoor.

ik wist van te voren toen ik bovenstaand ging typen dat er een reactie op zou komen... Very Happy
natuurlijk weet ik dat er genoeg gezonde baby's geboren worden met 42 weken.
ik heb er verder ook niet op gereageerd en het maar gelaten voor wat het is maar toch knaagt het nu nog aan me... niet dat zij het gezegd heeft, maar ik maak me nu (nog) meer zorgen over die 3 dagen "extra".

Ah dat was inderdaad ook waarom ik reageerde, want ik heb die reactie ook gelezen en toen reageerde je daar niet op. Dus toen je hier zei dacht ik: hmm waarom heb je dat toen niet even gezegd dan? Ik snap je wel hoor, het is ook makkelijk gezegd van de rest die niet jouw angsten kent en in jouw situatie zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:53

dat is ook 1 van de eerste dingen die wij bij zwangerschapscursus besproken hebben, altijd de man laten bellen! dan komen ze maar voor niks, beter als dat ze te laat komen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:54

Susan schreef:
Arden schreef:
Maar goed dat zijn individuele gevallen Wink

Dat is misschien wel zo, maar ik vind het tóch gevaarlijk dat verloskundigen aannames doen op basis van of je wel of niet kunt praten of aan de telefoon kunt komen. Je zal daardoor maar te laat komen. Ik begrijp heel goed dat ze hoogzwangere vrouwen adviseren om gewoon maar niet aan de telefoon te komen als ze eenmaal weeën hebben.

Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde eigenlijk meer dat veel dingen overal anders gaan, en dat ze aan onze ervaringen in die zin niet zoveel heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 23:54

Pien, jij bent uitgerekend op een maandag, ik denk dat die extra dagen dan sowieso niet op jou van toepassing zijn, dat is volgens mij meer voor mensen die in of tegen het weekend aan zijn uitgerekend, dan tillen ze het over het weekend heen en dan is diegene dus 42 weken en een paar dagen. Zo heb ik het tenminste destijds begrepen van mijn verloskundige (ik was destijds op een zaterdag uitgerekend en mocht het bij mij zo ver gekomen zijn dat ze zouden gaan inleiden, dan zou dat onder normale omstandigheden met 42 weken en 2 dagen zijn geweest, op de maandag daarna dus).

Vraag het nog even goed na en geef duidelijk aan dat je je zorgen maakt over een eventuele zwangerschapsduur van meer dan 42 weken.


Laatst aangepast door Susan op ma 11 jul 2011 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:56

Fauve schreef:
Ah dat was inderdaad ook waarom ik reageerde, want ik heb die reactie ook gelezen en toen reageerde je daar niet op. Dus toen je hier zei dacht ik: hmm waarom heb je dat toen niet even gezegd dan? Ik snap je wel hoor, het is ook makkelijk gezegd van de rest die niet jouw angsten kent en in jouw situatie zit.

heb toen idd mn mond gehouden omdat het me eventjes weinig deed op dat moment... nu achteraf maak ik me er nog druk om, heb er vannacht zelfs over gedroomd.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Famke di 12 jul 2011 - 0:00

Bij de tweede wou ik eigenlijk mijn man ook laten bellen, maar dat kon niet want we hadden visite! Dus ik ben onder het mom van even een truitje van boven halen naar boven gegaan en heb daar de VK gebeld. Ondertussen mijn man gesmst dat ik weeen had en dat hij de visite (mijn ouders) bijna subtiel weg moest sturen. Mijn ouders zijn hier om 21.30 vertrokken, waren om 22.15 thuis en om 22.30 heb ik gebeld dat hun kleinzoon was geboren!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:01

Toen bij mij de weeen kwamen opzetten wist ik idd meteen "dit is een wee" Kon er niet om heen. Maar toch bleef ik lachen. Het viel me reuze mee. 2 uurtjes lang om de 5 minuten krampen, en weer even rust. De verpleegkundige in het ziekenhuis namen het ook niet heel serieus omdat ik nog heel alert was enz.
Tot ze gingen toucheren en bleek ik bijna 7 cm te hebben binnen 2 uurtjes lachen tijdens de weeën !

Daarna heb ik niet meer gelachen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:02

Famke schreef:Bij de tweede wou ik eigenlijk mijn man ook laten bellen, maar dat kon niet want we hadden visite! Dus ik ben onder het mom van even een truitje van boven halen naar boven gegaan en heb daar de VK gebeld. Ondertussen mijn man gesmst dat ik weeen had en dat hij de visite (mijn ouders) bijna subtiel weg moest sturen. Mijn ouders zijn hier om 21.30 vertrokken, waren om 22.15 thuis en om 22.30 heb ik gebeld dat hun kleinzoon was geboren!

lol! lol! oh mijn god ik lig hier echt dubbel !! Opa en oma zullen ook wel gedacht hebben hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:04

Kan je niet bellen dat je ingeleid wil worden? Als het niet geweigerd kan worden.. Beetje overdrijven helpt vaak wel Wink

Bij mij begonnen de weeen als een lichte kramp in mijn onderbuik die kwam en weer weg ging. Eerst een soort druk, daarna een soort ongesteldheidspijn en daarna werd het dus erger en erger. Ik dacht altijd dat weeen in je hele buik te voelen was, maar dat was bij mij absoluut niet zo. Voornamelijk in mijn onderbuik, daar trekt het immers ook samen. Maar dat wist ik dus nooit.

Ik ben op 4 mei bevallen 's ochtends vroeg en de dag daarvoor ben ik nog in het ziekenhuis geweest omdat ik er zo doorheen zat en ik sterretjes zag. Ze wilden me nog even checken op zwangerschapsvergiftiging enzo. Bleek het achteraf niet te zijn. Maar ze hebben toen nog zo'n filmpje gemaakt. En vanaf toen voelde ik die druk op mijn onderbuik. Dat waren achteraf gezien beginnende weeen, maar die werden zelfs nog niet opgepikt door dat apparaat. En ik me maar afvragen hoe het nou kon dat die broek ineens zo straks zat bij mijn buik. Dat was gewoon een beginnende wee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:05

Stuiterbal schreef:

Daarna heb ik niet meer gelachen !

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien di 12 jul 2011 - 0:06

James schreef:Kan je niet bellen dat je ingeleid wil worden? Als het niet geweigerd kan worden.. Beetje overdrijven helpt vaak wel Wink
ik wil graag donderdag afwachten of er gestript kan worden, lukt dat niet hoop ik dat ik misschien donderdag nog bij de gyn terecht kan en dan vrijdag misschien inleiden...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:10

James schreef:Dat waren achteraf gezien beginnende weeen, maar die werden zelfs nog niet opgepikt door dat apparaat. En ik me maar afvragen hoe het nou kon dat die broek ineens zo straks zat bij mijn buik. Dat was gewoon een beginnende wee :P

Bij mijn eerste werden helemaal geen weeen geregistreerd, behalve toen ik persweeen kreeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 0:11

Pien schreef:
James schreef:Kan je niet bellen dat je ingeleid wil worden? Als het niet geweigerd kan worden.. Beetje overdrijven helpt vaak wel Wink
ik wil graag donderdag afwachten of er gestript kan worden, lukt dat niet hoop ik dat ik misschien donderdag nog bij de gyn terecht kan en dan vrijdag misschien inleiden...

Ben bang dat dat niet zo snel gaat hoor... weer: dat is in elk ziekenhuis natuurlijk anders, maar hier kun je niet op stel en sprong bij de gyn terecht tenzij je een spoedgeval bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Printje di 12 jul 2011 - 0:22

Ik ben echt fluitend door mijn weeen heen gegaan. De verloskundige kwam bij mij en ik zat nog gewoon op de bank aan de toastjes.... ze zei nou je hebt geen weeen hoor maar jawel had toen al 4 cm ontsluiting. Dus lang niet iedereen heeft er echt 'last' van. Voor mijn bevalling teken ik serieus, als het altijd zo zou gaan wil ik wel 10 kids! Wink


Maar misschien een tip, probeer er niet zo gefocust op te zijn allemaal, niet alles dat je voelt is meteen 'iets' ik snap heel goed dat je het beu bent maar mijn verloskundige zei altijd laat het gewoon gebeuren en ga niet bij iedere steek denken van dit is het, laat het gewoon gebeuren. Dat klinkt misschien makkelijk gezegd dan gedaan maar toen ik het meer 'los' liet kwam de bevalling spontaan op gang.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:17

Ik had laatst na de sex zo ontzettende pijn en vreselijke krampen (dacht dat het door mijn spiraaltje kwam) en dacht serieus als ik ooit moet bevallen dat lukt dat mij nooit, zet die ruggenprik maar gelijk.

Die krampen die ik had deden mij zo zeer ik had dat nog nooit meegemaakt (zelfs het plaatsen deed nog minder zeer) :P Ik dacht serieus dat mijn spiraaltje uitgedreven werd ofzo! Gelukkig was het na een minuut of 5 weg, maar mijn vriend wilde serieus naar de eerste hulp omdat ik lag te creeperen(?)

Whaa ik ben dus echt bang om ooit te bevallen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:58

Pien: hug
Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt als je tegenstrijdige dinge hoor. Heb een tijdje ook iedere week een andere gyn gehad, opname in ander ziekenhuis tussendoor en iedereen dacht en vond iets anders, en dat is echt niet leuk.
Plan nu zoveel mogelijk bij dezelfde, die kent mijn hele verhaal.

Co- ass. aan mijn lijf vind ik al helemaal een drama, die lezen vaak maar half (als ze dat al doen) en komen dan met dingen dat je de denkt: Huh?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? - Pagina 2 Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum