Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

+18
Theezakje13
Nijntje
PiP
Petteflet
Novalee
Annie24
Printje
Liadan
koNijntje
Susan
meisjesmama
Famke
Fiwen
Limburg85
Jelin
Chelle
Paper Crown
Pien
22 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 22:10

Zoals een aantal van jullie weten loopt het al een hele tijd bij mij te rommelen...
Voor alsnog heeft er nog steeds niks doorgezet en is de kleine ook nog steeds niet ingedaald.
Ik vraag mezelf heel erg af of de harde buiken/ buikpijn/ rugpijn/ kramp/ steken die ik heb wel echt weëen zijn ja of nee. Vandaar mijn vraag, hoe zou jij een wee omschrijven?





Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:12

De harde buiken en steken ken ik, voor zo ver ik weet zijn dat indalingsweeen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:13

Pien schreef:Zoals een aantal van jullie weten loopt het al een hele tijd bij mij te rommelen...
Voor alsnog heeft er nog steeds niks doorgezet en is de kleine ook nog steeds niet ingedaald.
Ik vraag mezelf heel erg af of de harde buiken/ buikpijn/ rugpijn/ kramp/ steken die ik heb wel echt weëen zijn ja of nee. Vandaar mijn vraag, hoe zou jij een wee omschrijven?





Als een golf die sterk op komt zetten, even blijft hangen en dan weer wegzakt. Een soort gevoel van kramp die je hele buik hard maakt. (En verrekte veel pijn doet laughcry )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Paper Crown ma 11 jul 2011 - 22:16

Ik geloof dat ik eens heb gelezen:

Als je een wee hebt, dan is die onmisherkenbaar pijnlijk en weet je het ook: DIT IS EEN WEE.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Chelle ma 11 jul 2011 - 22:17

Een soort ongesteldheidskramp maar dan 100x erger... :shock:
Heel erg moeilijk uit te leggen eigenlijk.

Toen het bij mij net was begonnen en mijn weeen nog niet echt sterk waren voelde het als ongi-krampen/steken. Toen ze echt doorzetten was het een heel scherpe pijn.
Ik denk dat je echt het verschil wel merk tussen indalingsweeen en echt weeen.

Succes met de allerlaatste loodjes!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Jelin ma 11 jul 2011 - 22:17

Heb alleen rugweeën gehad. Is echt een golf van pijn die op komt zetten, sterker wordt en daarna weer afzakt en dan steeds opnieuw.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:21

2CKC2 schreef:Ik geloof dat ik eens heb gelezen:

Als je een wee hebt, dan is die onmisherkenbaar pijnlijk en weet je het ook: DIT IS EEN WEE.


Hmm ik heb bij mijn dochter rug weeën gehad, en ik herkende het als eerste instantie niet als weeën, maar het deed wel ontzettend veel pijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Limburg85 ma 11 jul 2011 - 22:22

Ik weet serieus niet meer hoe een wee exact aan voelt.

Toen ik ze had wist ik wel direct dat het weeen waren en dat alles voorafgaand (zoals harde buiken, krampen, steken etc.) geen echte weeen waren.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Fiwen ma 11 jul 2011 - 22:23

Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën".
Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 22:26

Ik vind het zelf altijd erg lastig uit te leggen, ik heb idd van die krampen dat mn hele buik samen trekt, echt een golf zeg maar en dat trekt weer weg na een tijdje.

Wat ik heel vaak voel, is alsof de kleine ineens 3 keer zo groot word en koppeltje gaat duikelen. Het is niet zo en mn buik beweegt ook niet dan, maar zo voelt het echt.

Verder heb ik hele lage rugpijn, echt zo'n zeurend gevoel met soms pijn in mn benen erbij...


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 22:28

Fiwen schreef:Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!
het is absoluut niet dat ik het niet vertrouw hoor, maar ik denk iedere keer dat het het begin is en dan begin ik weer te twijfelen of het wel echt weëen zijn, ik heb het niet continu, het komt en het gaat. maar ik merk wel dat ik heel kribbig word naar mijn man toe en dat hij me echt met rust moet laten... douchen verzacht de pijn wel iets maar het neemt het niet weg.

Zou ik jou nog een vraag mogen stellen? Hoe sta jij er tegen over om mensen door te laten lopen tot 42 weken en 3 dagen zwangerschap?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:57

Ik heb geen flauw idee meer hoe een wee aanvoelt.

Pien, hoe sta jij er zelf tegenover dat ze je door willen laten lopen tot 42.3?
Afgezien van de klachten die je al hebt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Fiwen ma 11 jul 2011 - 23:00

Pien schreef:
Zou ik jou nog een vraag mogen stellen? Hoe sta jij er tegen over om mensen door te laten lopen tot 42 weken en 3 dagen zwangerschap?

Ik vind dat echt te lang, ik vind persoonlijk dat ze het beste kunnen inleiden tussen 41 en 42 weken.
Je kunt trouwens 'eisen' na 41 weken dat je ingeleid wordt, omdat het in veel ziekenhuizen in Nederland al standaard bij 41 weken gedaan wordt kun je bij de ziekenhuizen waar ze dat nog niet doen wel op je strepen gaan staan en 9 vd 10 keer doen ze het dan wel (je moet wel even flink doorzetten maar in principe mogen ze het niet weigeren) En ik vind trouwens ook dat als je al zo lang aan het rommelen bent dat ze dan na 41 weken net zo goed kunnen inleiden anders ben je straks total-loss voordat je aan de echte bevalling moet beginnen en dat kan ook niet de bedoeling zijn. En als je zo veel voorweeën blijft houden is een nachtje in het ziekenhuis slapen met een Pethidine injectie misschien ook niet zo'n slecht plan. (Ik ben ook ingeleid en mij hebben ze de eerste dag gel gegeven, toen een nacht laten slapen met Pethidine en de volgende ochtend vliezen gebroken en vroeg in de middag ben ik bevallen. Ik was echt goed uitgerust en ik ben van mening dat dat er ook mede voor gezorgd heeft dat ik vlot en goed bevallen ben)
Ben je trouwens al een keer gestript? Als het echt te veel wordt zou ik toch adviseren om je verloskundige te bellen en uit te leggen dat het niet meer gaat zo en misschien dat zij dan nog andere opties heeft. Of loop ik nu op de zaken vooruit en ben je er nog niet totaal klaar mee?
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Famke ma 11 jul 2011 - 23:02

Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

En daarom was mijn VK bijna te laat.... ik kon nog prima functioneren en praten enz. Ik heb zelf de VK gebeld die had geen haast want ik klonk nog zo rustig en ik belde nog zelf. Toen ze kwam moest ze direct aan de bak ik had toen tussen de 8-9 cm ontsluiting.... Dus die vlieger gaat lang niet altijd op. Bij de eerste heb ik ook zelf gebeld en waren ze ook verbaasd hoe ver ik was.



Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:06

@Hazeltje, ik was heel erg verbaasd. Ben er altijd vanuit gegaan dat volgende week maandag de uiterlijke dag zou worden en dan hoor je ineens dat het 3 dagen later word (misschien). Mijn man en ik waren beide verbouwereerd en hebben er dan ook niks opgezegd. Het allerliefst wil ik gewoon lekker thuis bevallen en hoop ik dat dat hele inleiden niet nodig is en ik gewoon spontaan begin, maar ja, heb er gewoon een hard hoofd in en dat maakt het ook allemaal niet makkelijker. In het andere topic was ook iemand die ging noemen dat de placenta gemaakt is op 42 weken en niet op 42weken en 3 dagen, tja.. niet echt handig m.i. om dat te gaan zeggen tegen iemand die er niet al te positief instaat want nu maak ik me daar weer zorgen om...

Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, het gaat opzich redelijk. Slaap goed en ben ook niet uitgeput ofzo, ik word gewoon echt gek van die onzekerheid en tegenstrijdige verhalen. Was zelfs van plan gewoon even niet meer op het forum te komen (tot na de bevalling) omdat de één dit zegt, de ander dat, die weer zus, die weer zo... Dat komt mijn gemoedsrust nu zeg maar niet ten goede!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:09

Zoals ik naar Hazeltje al schreef, het gaat opzich redelijk. Ik slaap goed, eet goed, drink goed, kan mn ontspanning nemen, kan ook nog actief zijn, heb soms wel gewoon een giga dip! Ben voor mn gevoel niet echt uitgeput. DIe onzekerheid en wisselende verhalen/ adviezen vind ik gewoon zo lastig om te handelen!

Ik ben nog niet gestript, ook is er niet gekeken of er ontsluiting is. Daarnaast is ook de kleine nog helemaal niet ingedaald... Ook weer iets waar ik me zorgen om maak... :S

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  meisjesmama ma 11 jul 2011 - 23:15

Ik vond het als vreselijke kramp voelen.
Mij wilde ze dus ook met 42 weken en 3 dagen gaan inleiden maar toen ik op vrijdag in het ziekenhuis kwam besloten ze me toch in te leiden. Ik had namelijk al 5 cm ontsluiting en het was al 3 dagen aan het rommelen.

Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Ik zou dan vragen of ze je kunnen strippen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Susan ma 11 jul 2011 - 23:15

Famke schreef:
Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

En daarom was mijn VK bijna te laat.... ik kon nog prima functioneren en praten enz. Ik heb zelf de VK gebeld die had geen haast want ik klonk nog zo rustig en ik belde nog zelf. Toen ze kwam moest ze direct aan de bak ik had toen tussen de 8-9 cm ontsluiting.... Dus die vlieger gaat lang niet altijd op. Bij de eerste heb ik ook zelf gebeld en waren ze ook verbaasd hoe ver ik was.


Dat soort voorbeelden hoor ik wel meer, daarom kregen we op zwangerschapscursus ook de tip om altijd je partner te laten bellen en te zeggen dat jij daar niet meer toe in staat bent, omdat verloskundigen het anders té makkelijk afdoen met 'als je nog aan de telefoon kunt komen dan ben je nog niet zo heel ver'. Terwijl dat soms niet klopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  koNijntje ma 11 jul 2011 - 23:18

Famke schreef:
Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

En daarom was mijn VK bijna te laat.... ik kon nog prima functioneren en praten enz. Ik heb zelf de VK gebeld die had geen haast want ik klonk nog zo rustig en ik belde nog zelf. Toen ze kwam moest ze direct aan de bak ik had toen tussen de 8-9 cm ontsluiting.... Dus die vlieger gaat lang niet altijd op. Bij de eerste heb ik ook zelf gebeld en waren ze ook verbaasd hoe ver ik was.


+1, ik heb niet zelf gebeld, maar had al wel 15min volledige ontsluiting toen de vk kwam..
de eerste weeën voelden als steken achter mijn schaambot, besefte ook pas achteraf dat dat weeën waren, want ik had verwacht dat ik ze in mijn hele buik zou voelen.. ik kon nog wel gewoon praten bij de eerste weeën (later niet meer), maar had enorme bewegingsdrang. achteraf gezien heb ik de week ervoor ook al wel voorweeën gehad..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Limburg85 ma 11 jul 2011 - 23:22

Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

Bij mij geloofde de verloskundige ook niet dat het begonnen was omdat ik nog normaal kon praten, zelfs toen ze hier was geloofde ze het niet omdat ik de pijn goed kon verbergen voor d'r. Toch bleek het serieus begonnen te zijn en was ze erg verrast.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  meisjesmama ma 11 jul 2011 - 23:31

Heel herkenbaar van het nog kunnen praten...
Ik belde en ze zou ongeveer na 1 uur komen, ze kwam na 1 uur en 15 minuten. Ze zei meteen "ohhh het is toch wel verder dan ik dacht" en toen bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Liadan ma 11 jul 2011 - 23:33

Famke schreef:
Fiwen schreef:Heel bot misschien maar als (bijna) verloskundige hanteer ik meestal "als je er nog goed doorheen kunt praten zijn het geen 'echte' weeën". Weeën die echt voor ontsluiting zorgen zijn zo sterk/pijnlijk dat je je moet concentreren op de pijn en ze vaak ook moet wegzuchten, er zit maximaal 5 minuten tussen en ze duren minimaal 1 minuut. Je voelt ze in je hele buik opkomen, ze hebben een piek en daarna zakken ze weer af en dan heb je een paar minuten rust en dan begint de wee weer opnieuw.

Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk de verloskundige/het ziekenhuis bellen!

En daarom was mijn VK bijna te laat.... ik kon nog prima functioneren en praten enz. Ik heb zelf de VK gebeld die had geen haast want ik klonk nog zo rustig en ik belde nog zelf. Toen ze kwam moest ze direct aan de bak ik had toen tussen de 8-9 cm ontsluiting.... Dus die vlieger gaat lang niet altijd op. Bij de eerste heb ik ook zelf gebeld en waren ze ook verbaasd hoe ver ik was.




Hier hetzelfde bij mijn laatste bevalling, ik kon tot mijn vliezen werden gebroken (ik had toen volledige ontsluiting) nog gewoon door de weeen heen praten.
De eerste bevalling was dit trouwens totaal anders, toen kon ik echt niet praten door de weeen heen en waren ze veel pijnlijker.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Pien ma 11 jul 2011 - 23:36

meisjesmama schreef:

Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Ik zou dan vragen of ze je kunnen strippen.
ze komt donderdag hier thuis, idd om te strippen... althans, als dat mogelijk is

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:40

2CKC2 schreef:Ik geloof dat ik eens heb gelezen:

Als je een wee hebt, dan is die onmisherkenbaar pijnlijk en weet je het ook: DIT IS EEN WEE.


Dit zeggen mijn verloskundige en yogalerares ook.
Zo lang je twijfelt zijn het oefenweeen... maar als het een echte wee is weet je het meteen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  meisjesmama ma 11 jul 2011 - 23:41

Pien schreef:
meisjesmama schreef:

Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Ik zou dan vragen of ze je kunnen strippen.
ze komt donderdag hier thuis, idd om te strippen... althans, als dat mogelijk is

Bij mij was het de 1ste keer niet mogelijk toch had ze wat gerommeld had ik de dag erna 2 cm ontsluiting..
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee? Empty Re: Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum