Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

+4
mzcharlotte
M@niek
Bolleke
Roza
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:37

Als we dan toch bezig zijn met topics over elkaar/over onszelf.. Noem 10 'dingen' over jezelf. Dit mag vanalles zijn natuurlijk. Hobby's, beroep, opleiding, relatie, kinderen, problemen, verhalen, etc.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 11:39




1. Mijn werk is mijn leven. Ik ben fotograaf en heb samen met een vriendin in 2010 een v.o.f. opgestart dat zich voornamelijk richt op studio, bruids en bedrijfsfotografie.
2. Ik noem mezelf een nerd, maar dat komt meer omdat ik graag en veel achter een computer zit en ook af en toe nerdy trekjes heb. Nu zijn er heel veel verschillende nerds natuurlijk, wat me bij punt 3 brengt..
3. Ik ben dol op fantasy. Ik hobbel graag 1 x per jaar over de Elf Fantasy Fair heen, koop daar kitscherige beeldjes, ik kan alle Harry Potter boeken uit mijn hoofd en kan het hele gesprek wat Smeagol en Gollum hebben mee lullen.
4. Ik hou van kleur. Mijn woonkamer is momenteel blauw, mijn slaapkamer roze. Ik vind andere woonstijlen ook erg mooi (barok bijv) maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor strak en kleurrijk. Mijn huis moet vrolijk zijn, het liefst zou ik ook de buitenkant mee schilderen. En dat van de buren. En de rest van het dorp. Land.