Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

+4
mzcharlotte
M@niek
Bolleke
Roza
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:37

Als we dan toch bezig zijn met topics over elkaar/over onszelf.. Noem 10 'dingen' over jezelf. Dit mag vanalles zijn natuurlijk. Hobby's, beroep, opleiding, relatie, kinderen, problemen, verhalen, etc.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 11:39




1. Mijn werk is mijn leven. Ik ben fotograaf en heb samen met een vriendin in 2010 een v.o.f. opgestart dat zich voornamelijk richt op studio, bruids en bedrijfsfotografie.
2. Ik noem mezelf een nerd, maar dat komt meer omdat ik graag en veel achter een computer zit en ook af en toe nerdy trekjes heb. Nu zijn er heel veel verschillende nerds natuurlijk, wat me bij punt 3 brengt..
3. Ik ben dol op fantasy. Ik hobbel graag 1 x per jaar over de Elf Fantasy Fair heen, koop daar kitscherige beeldjes, ik kan alle Harry Potter boeken uit mijn hoofd en kan het hele gesprek wat Smeagol en Gollum hebben mee lullen.
4. Ik hou van kleur. Mijn woonkamer is momenteel blauw, mijn slaapkamer roze. Ik vind andere woonstijlen ook erg mooi (barok bijv) maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor strak en kleurrijk. Mijn huis moet vrolijk zijn, het liefst zou ik ook de buitenkant mee schilderen. En dat van de buren. En de rest van het dorp. Land.
5. Ik heb hooikoorts en soms denk ik van mezelf dat ik het overdrijf, omdat ik soms weiger naar buiten te gaan, maar zodra ik bij mn ouders ben en ze hebben bloemen in huis dan kan ik er gewoon echt niet tegen. Ik weet nog hoe het was als kind om lekker in het gras te liggen op je rug... dat mis ik echt enorm. Dat doe ik nu alleen nog op Lowlands, want daar is het gras vertrapt.
6. Dat brengt me bij Lowlands. Ik ben inmiddels een doorgewinterde Lowlander, maar mijn enthousiasme neemt met de jaren af. Niet vanwege de sfeer op het festival, maar de kwaliteit van acts. Grote namen lijken steeds meer schaars in Biddinghuizen, en ik merk, zeker nu ik geen echte vriendenkring (meer) heb, dat het met 1 vriend of vriendin alleen een beetje karig word.
7. Ik ben single, en ik ben het onderhands wel een beetje zat maar ik ben ook niet in de gelegenheid nieuwe mensen te leren kennen.
8. Ik heb een kat en dat is een diva.
9. Ik mis mijn sport. Ik heb jarenlang een teamsport gedaan, tot het team werd opgeheven. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet gaan doen.
10. Ik heb een hekel aan comic sans ms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 11:45

- Familie staat altijd op 1 bij mij I love you
- Vriendinnen en vriendje I love you
- Ik vind wel dat ik een leuke en stoere baan heb (soms wel vermoeiend)
- Ga altijd weer te laat slapen en neem me elke dag voor eerder naar bed te gaan laughcry
- Reizen doe ik graag
- Popcorn is lekkerrrrr
- Taarten bakken is ook geweldig, helemaal met Smikkell want samen kunnen we zo lekker overdrijven I love you
- Telefoon (verslaafd)
- Internet (verslaafd)
- Nutteloze dingen (hou der van)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 18:48

-Mijn twee neefjes en nichtje, daar heb ik echt alles voor over!
-Mijn man I love you
-Ouders, broers, zus, ik ben erg gelukkig dat we een hecht gezin hebben.
-Vriendinnen, lekker kletsen, dagjes weg etc.
-Geloof&kerk, het geloof is belangrijk voor me.
-Opleiding, ik vind het heerlijk om met kinderen bezig te zijn en hoop ook een baan te vinden!
-Gadgets, met name mijn telefoon en iPad zijn altijd binnen handbereik.
-Bakken, ik vind het lekker om te bakken en experimenteren.
-Deadlines, dan werk ik opeens wel hard laughcry
-Huishoudem, ik ben er zo slecht in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:22

- Ik heb een thuishaven nodig. Ik kan uitvliegen waar ik naar toe wil, maar heb echt een plek nodig waar ik weet dat er mensen zijn die van mij houden.
- Ik ben een dromende doener. Ik hou er heel veel van om te dromen, maar ik ben wel praktisch. Zie graag tastbaar resultaat
- Rust en ontspanning is voor mij heel belangrijk. Ik heb echt tijd nodig om mijzelf op te laden.
- Ben gek van mode en interieur
- Reizen vind ik heerlijk, mede door de ontspanning maar ook het feit dat er meer is dan mijn eigen wereld. Ik vind het interessant om van andere culturen dingen te zien/leren.
- Ik hou van verandering maar vind het ook heerlijk om in een bepaald ritme te werken. Ik denk dat dit ergens te maken heeft met mijn korte spanningsboog laughcry
- Ik haat sporten, het liefste doe ik het niet.. Maar ik vind het belangrijk om genoeg te bewegen.
- Ik hou van series.. En dan vooral lekker over de top.. zoals Hart of Dixie en Gossip Girl (of the OC haha, sex and the city..) Ohja en alle CSI's oooh maar mijn lievelings is toch wel Criminal minds.. Vind het zo interessant om dat psychologische proces mee te volgen.
- Ik hou heel erg van Italiaans eten en ijsjes
- Natuurlijk kun je niet met iedereen door een deur.. Maar ik hou het liefste wel iedereen 'te vriend'. En dan bedoel ik geen vrienden haha.. maar gewoon open voor communicatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:33

- Ik ben een echte huismus, ik hou ervan om lekker thuis op de bank te kunnen hangen en niets te hoeven op een dag.

- Ik vind het belangrijk om een goede opleiding te hebben met veel carriére-mogelijkheden, maar ik ben verder helemaal niet ambitieus op het gebied van carriére. Ik wil als ik afgestudeerd ben natuurlijk wel een leuke baan met een leuk salaris, maar het hoeft voor mij geen topbaan te zijn bij een vooraanstaand kantoor o.i.d.

- Mijn familie is heel erg belangrijk voor mij

- Ik speel verschillende muziekinstrumenten, waaronder piano, drums, trompet en blokfluit, maar doe hier eigenlijk niets mee (behalve dan dat ik meespeel in een orkest). Ik zou best naar het consevatorium willen, maar ik durft het gewoon niet.

- Ik vind van mezelf dat ik ook heel mooi kan zingen, maar volgens mij ben ik de enige met die mening! Wink

- Ik ben verslaafd aan tv-series zoals greys anatomy, being erica, sex and the city en dexter. Ik kan ook rustig een heel weekend op de bank liggen om dvd's hiervan te kijken (maar daar heb ik helaas nooit tijd voor).

- Ik vind het heel leuk om op vakantie te gaan naar een zonnig land en daar oude dorpjes te verkennen en lokale supermarktjes te bezoeken. Het leukste vind ik dan om allerlei verschillende soorten bakmixen te kopen om uit te proberen.

- Ik huil altijd bij zo'n beetje elk tv-programma

-Ik ben verslaafd aan blauwe crispy m&m's en frikandellen speciaal

-Ik wordt dit jaar voor het eerst tante (in oktober als het goed is) en ben daar best wel 'zenuwachtig' over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 23:45

Punk'd schreef:maar mijn lievelings is toch wel Criminal minds.. Vind het zo interessant om dat psychologische proces mee te volgen.

Me too me too me too cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:03

Zero schreef:


10. Ik heb een hekel aan comic sans ms.

Ik oooook! Ik vind het een beetje kinderlijk ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:10

Zoey, als ik jouw tekst lees, dan lijk je me een hele leuke meid smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 0:20

* Ik kan mij heel goed alleen vermaken, kan zo lekker de hele dag thuis zijn zonder mensen om mij heen, heerlijk!
*Ga graag naar het bos, lekker wandelen, nergens aan denken en fijn blij doen met de honden.
*Speelt trompet en heb vroeger viool gespeeld, studeer aan het conservatorium.
*Ben moeder van C.hristian, mijn lieve zoon van 5 en een half.
*Mensen vinden mij soms raar (of geloven me niet) omdat ik het heerlijk vind zoas mijn leven nu is, ik wil geen relatie mocht ik ooit verliefd worden word het een lat-relatie, want samenwonen wil ik niet meer.
*Ik ben best eigenwijs, wil alles zelf kunnen dus vraag bijna nooit om hulp, alleen als ik oppas nodig heb voor C. vraag ik mijn ouders. Klussen doe ik dus ook zelf, behalve laminaat leggen, dat gaat niet goed in je eentje heb ik gemerkt Very Happy
*Kijk graag tv, en vind interactieve tv de beste uitvinding ooit.
*Ik kan niet werken zonder afleiding, als ik een paper moet schrijven staat de radio aan, forum ik ondertussen en zit ik te kletsen op msn of facebook. Zo schiet ik beter op.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Roza wo 18 apr 2012 - 8:58

- Ik flap er veel uit, maar ik kan ook heel verlegen zijn. Als eerste een restaurant instappen? No way!
- Ik ben slecht in het onderhouden van vriendschappen. Ik vergeet vaak gewoon even te informeren hoe het gaat bijvoorbeeld.
- Ik ben stapeldol op mijn nichtje. Ik praat ontzettend veel over haar en zie haar liefste iedere dag. Is niet zo, ik zie haar 1x in de 2 weken denk ik.
- Ik baal ervan dat ik nog altijd niet weet wat ik wil als ik 'later groot ben'. Ik heb af en toe van die heerlijke wilde ideeën (daar weten jullie alles van), ik voer er alleen geen uit. Nu heb ik weer zo'n prachtig idee en die heb ik voorzichtig uitgesproken. Iedereen is er laaiend enthousiast over, maar ik zie alweer allemaal beren op de weg. Heel handig.
- Ik ben ontzettend verslaafd aan chips en haat sporten. Gek hè dat je dan 15 kilio aankomt in 4 jaar tijd laughcry
- Hoewel ik tegen iedereen volhoud dat ik eigenlijk helemaal niet zo veel rook, rook ik momenteel eigenlijk wel heel veel..
- Ik ben verslaafd aan de spelletjes op mijn iPad.
- Ik ben lui. Ik lig het liefste de hele dag op de bank en ben heel blij dat ik vaak pas om 12 uur hoef te beginnen met werken. Al vind ik zelfs dát al vroeg tegenwoordig. Grrr.
- De familie van mijn vaders kant betekent niet echt wat voor mij. Behalve mijn opa, hij is mijn held I love you
- Ik vind mezelf heeeeel zielig. Al mijn vriendinnen gaan met hun vriendjes op vakantie en ik als enige single ga dus nergens heen Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:05

1. Ik ben vrij onzeker in het dagelijks leven. Overal kan ik iets negatiefs in zien.
2. Ik kan soms huilen van geluk.
3. Ik ben verslaafd aan schoenen en dan vooral schoenen met een goede hak.
4. Ik ben te mager en vind dat irritant. Het beheerst mijn doen en laten best wel, omdat mensen er hun mening over hebben. Dit wil ik nu, op mijn 26e, toch eindelijk eens een keer los kunnen laten.
5. Ik zit s' avonds bijna de hele avond op de laptop, tot grote ergernis van mijn man.
6. Ik ben een slechte slaper.
7. Mijn werk is als een hobby. Lesgeven vind ik fantastisch!
8. Ik heb heel veel vriendinnen. Maar 'hartsvriendinnen' heb ik niet meer.
9. Ik ben graag alleen.
10. Ik ben gek op muziek. Ik zing graag mee met Muse en Maria Mena. Ik denk wel eens dat ik ook echt kan zingen, maar zeker weten doe ik dat niet. De leerlingen klagen in elk geval niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:07

Ahh Pippa dat vind ik lief! smile Jij lijkt mij ook een leuke meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:18

1: Ben trots op mijn eigen bedrijfje.
2: Mijn tenen zijn heel gevoelig, elke kleine stoot doet pijn.
3: Ik ben nog steeds de "party-girl" als ik altijd al was.
4: Ik vind de emo-look heel gaaf maar durf het zelf niet.
5: Ik ben erg open minded wat me soms in bijzondere situaties brengt.
6: Als je me vraagt welke kant is rechts moet ik eerst een paar seconden nadenken.
7: Ik eet graag suikerklontjes.
8: Elke keer als ik door de voordeur ga moet ik in de brievenbus kijken ook al weet ik dat er niks in zit.
9: Ik hou me heel vaak wijslijk stil op het forum.
10: Ik ben in het zwart getrouwd. I love you


Laatst aangepast door Forumster op do 26 apr 2012 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:22

- Ik kijk graag series (Grey's Anatomy, Being Erica, Sex and the City, NewGirl, Dexter).
- Verslaafd aan patat en hartig voedsel zoals chips en zoute stokjes!
- Ik ben inmiddels afgestudeerd maar kan niet wachten om naar het HBO te gaan. Ik wil heel graag dingen leren en na mijn studie een carrière opbouwen. Kan niet zo heel goed tegen stil zitten zeg maar, ben best ambitieus.
- Ik droom soms van een 'Sex and the City-leven' maar uiteindelijk zit ik toch liever thuis op de bank met een pot thee en zelfgebakken cakejes.
- Mijn vriend en kat zijn heel belangrijk voor mij. Ik ben ook heel dankbaar dat ik het zo goed met mijn schoonouders kan vinden.
- Ik ben heel gevoelig voor geluiden en geuren. Bepaalde geuren kunnen me echt terug brengen naar een bepaald moment waardoor ik een heel nostalgisch gevoel krijg bijvoorbeeld. Ook huil ik heel snel bij films of verhalen.
- Ik speel graag spelletjes op de pc zoals The Sims, Zootycoon of Rollercoaster.
- Ik heb een emetofobie. Nu wel onder controle maar speelt soms nog wel.
- Ik vind kinderen eigenlijk niet zo leuk.
- Ik drink geen alcohol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:26

Joan, mag ik vragen wat een emetofobie is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  M@niek wo 18 apr 2012 - 9:27

-ik hou van appelmoes! Eet ook bijna alles met appelmoes.
- roze is mijn lievelingskleur.
-mn ipad zit zowat aan mijn hand vastgeroest, zo ook mijn bb.
-ik zeg vaak wat ik denk irl, probeer hier echt op te letten.
-ben gek op autorijden.
-ik studeer op het moment, maar zie het vaak niet meer zitten. Ben nu bezig met een sollicitatie voor een leerling werkplek.
-ik werk in een leuk ziekenhuis in dordrecht en ben daar vliegende kiep over alle poliklinieken.
-heb 2 konijntjes, nijntje en konijn.
-ik heb niet veel vrienden maar dat maakt me niet uit. Vroeger was ik vrij populair nou geef ik daar niks meer om.
-ik heb een super grote gezellige familie (+- 70 man).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 9:40

Zoey schreef:Joan, mag ik vragen wat een emetofobie is?

Dat is angst om over te geven. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:06

Oh dat heb ik echt nooit geweten! Een vriendin van mij heeft dat ook, wist niet dat dat een naam had.. Lijkt me erg lastig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:16

Zoey schreef:Oh dat heb ik echt nooit geweten! Een vriendin van mij heeft dat ook, wist niet dat dat een naam had.. Lijkt me erg lastig!

Veel mensen kennen het nog niet, terwijl het toch een veel voorkomend fobie is. Vroeger had ik er veel meer last van, gelukkig! Kan je vriendin er goed mee om gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 19:29

Ja best wel. Maar zij heeft ook een fobie voor andere mensen die overgeven, dus ze vind het erg moeilijk om te vliegen omdat ze bang is dat andere mensen ziek worden in het vliegtuig en dan kun je natuurlijk niet makkelijk even weglopen. Daarom gaat ze vaak met de auto op vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  mzcharlotte do 19 apr 2012 - 6:45


  1. Ik ben heel erg gek op mijn man.
  2. Ik ben ontzettend gek op dansen en zit al 15 jaar op streetdance.
  3. Ik ben erg verlegen en kijk echt de kat uit de boom.
  4. Als iemand het even te druk heeft om af te spreken, ben ik bang dat ik iets verkeerd heb gedaan.
  5. Ik ben lawaaidoof. Ik vind het erg moeilijk om gesprekken te volgen op feestjes bijvoorbeeld.
  6. Ik werk ontzettend hard en voel me hierin anders dan veel van mijn collega's.
  7. Ik houd van structuur.
  8. Ik houd niet van winkelen.
  9. Mijn wereld draait om chocola.
  10. London voelt als thuis.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Cato do 19 apr 2012 - 7:48

* ik ben erg creatief, fotograferen , schilderen, tekenen, taarten bakken, meubels opknappen foto boeken maken ik vind alles leuk.
* slaap het liefst in een auto, bus of trein, slapen in b
ed vindt ik vreselijk.
*Ik eet het liefst alle groenten rauw.
*Maak de heledag door foto's van alles en nog wat.
*Heb erg last van heimwee vakantie langer als een week vindt ik niks.
*Probeer minimaal 4 keer in de week mijn petekindje te zien.
*Check van alles wat ik eet de tht datum.
*Mijn ideale zondag is lekker touren met een van onze twee oldtimers.
*Wil altijd iedereen helpen, maar zelf hulp vragen als het nodig is durf ik niet.
*Mijn faalangst beheerst een groot deel van de dag.
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  LDJ do 19 apr 2012 - 8:00

1. Ik hou heel erg veel van mijn vriend, zou hem dan ook nooit meer kwijt willen I love you .
2. Ik ben zwanger van een enorme verassing en ben hier ontzettend blij mee❤ .
3. Mijn familie en vrienden zijn erg belangrijk voor mij, ik zou dan ook niet weten wat ik zonder ze zou moeten.
4. Ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn.
5. Ik kan een enorme twijfelkont zijn, dit vind ik soms erg vervelend van mijzelf.
6. GTST vind ik een heerlijk programma om lekker naar te kijken.
7. Ik werk in de zorg en vind dit heel erg leuk om te doen.
8. Ik vraag elke avond aan mijn vriend of hij me wil kriebelen en dit doet hij dan ook nog.
9. Ik zou graag op een koor willen, maar ik durf niet goed.
10.Ik ben mezelf aan het leren breien, maar dit wil nog niet erg goed.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 8:46


  • Sociaal en betrokken.
  • Kletskop, soms op het vervelende af. Ik blaat maar door, soms heb ik het zelf niet eens in de gaten.
  • Lui in het huishouden, ik haat opruimen en schoonmaken.
  • Leergierig, ik wil altijd overal wat van weten als het me enigzins interesseert. Google is o.a. mijn vriend.
  • Gevoelig. Ik jank heel snel bij dingen die me raken. En dan leef ik echt mee, voel ik intens verdriet.
  • Onhandig, ik ben bijvoorbeeld geen horecamateriaal. Op verjaardagen breng ik ook maar 1 kopje koffie tegelijk haha.
  • Eigenwijs, als ik iets niet wil dan doe ik het ook echt niet.
  • Beelddenker, als iemand iets zegt, of ik lees iets, hoor iets... Ik heb er altijd beelden bij in mijn hoofd.
  • Dagdromer. Ik kan zo afdwalen en hele verhalen bij elkaar fantaseren. Ik droom 's nachts ook heel levendig.
  • Zwak voor het Mediterraanse, en dan vooral de Zuidkust van Frankrijk.
  • Tijdschriften, boeken- en filmverslaving.

Oh, dat zijn er 11. Ik kan er nog wel meer bedenken haha. Sowieso poezebeesten! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten. Empty Re: Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum