Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omschrijf je ideale man

+9
SuperGrover
Capt'n Zero
Punk'd
Marsy28
Nyx
Arwyn
Taeda
Silver
Minx
13 plaatsers

Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Omschrijf je ideale man

Bericht  Minx zo 9 jun 2013 - 2:01

En als je een man/vriend hebt hoeveel komt dit overeen met je perfecte plaatje.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Silver zo 9 jun 2013 - 2:18

Lief leuk humorristisch ondernemend betrouwbaar.
Qua uiterlijk donkerblond haar, bruine ogen, sportief uiterlijk, en hij moet langer dan mij zijn.

Mijn vriend voldoet bijna aan mijn eisen, hij heeft alleen blauwe ogen en rossig haar (met al aardig verdunning boven op de kruin).
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Minx zo 9 jun 2013 - 4:31

Ok zal zelf ook even omschrijven:
Rond de 1,85-1,90. Atletisch figuur donkere krullen met groene ogen.

Verder intelligent, sportief en sociaal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Taeda zo 9 jun 2013 - 7:00

Uiterlijk:
Lang en atletisch figuur, volle bos haar, lichte ogen.
>Mijn man is lang, wat aan de dunne kant, heeft een volle bos (donker) haar en blauwe ogen. Hij is wel echt mijn droomman.

Innerlijk:
Zorgzaam, humoristisch, slim, spontaan.
>Hij is ontzettend zorgzaam, soms een beetje té, waardoor ik makkelijk word in dingen. Hij heeft droge humor en ik vind hem slim, we kunnen goede gesprekken voeren. Hij had wat spontaner en socialer mogen zijn, al groeit hij daar ook in.

Mjn beeld is alleen wel echt op hem gebaseerd, wat ik fijn vind aan hem (of niet). Ik heb nooit met andere mannen gedatet, waardoor ik ook nooit heb nagedacht wat ik zoek in een man.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Arwyn zo 9 jun 2013 - 7:05

De ideale man bestaat niet volgens mij, maar de imperfecties maken het juist leuk.

Qua uiterlijk voldoet mijn vriend niet helemaal aan mijn 'ideale plaatje'. In principe ga ik voor langer en donker haar, maar mijn vriend is toch echt hartstikke blond, haha. Wel langer dan mij trouwens smile

Qua innerlijk: Zorgzaam, spontaan, humor, goed kunnen praten met elkaar en hetzelfde beeld hebben over wat je wil met je leven. Hierin past mijn vriend zeker bij! Hij is ook echt heel vriendelijk voor iedereen, wat ik soms best knap vind.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Nyx zo 9 jun 2013 - 7:06

Mijn ideale man moet praatjes hebben en toch een hart van goud. Een beetje een blaaskaak. Ik weet niet waarom ik daar op val, maar ik vind het geweldig. Vooral als ik ze kan pakken op dingen die ze hebben gezegd, die absoluut niet kloppen. Daar zit voor mij, denk ik, de uitdaging in.

Verder val ik niet op typische mooie mannen. Als een man een bril draagt, dan glij ik bijna van mijn stoel. Het liefste is hij niet atletisch, maar een beetje mollig. Ik vind mollig bij mannen zo mooi. Haarkleur en dergelijke doet er niet echt toe. De ene keer vind ik een blonde man mooi, de andere keer een bruinharige man en de volgende keer vind ik rood heel charmant.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Marsy28 zo 9 jun 2013 - 17:46

Als je me als tiener had gevraagd naar de ideale man, had ik mijn vriend qua innerlijk beschreven. Maar qua uiterlijk a-b-s-o-l-u-u-t niet! Ik vond borsthaar zo vreselijk vies eruitzien en hou ook niet echt van arabische mannen (qua uiterlijk). Maar ja, hij heeft overal haar en heeft kleine zwarte krulletjes en hele bruine ogen en donkere huid. En ik wil nu nooit weer wat anders, wat is borsthaar lekker zacht!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Punk'd zo 9 jun 2013 - 20:36

Uiterlijk:

Ik hou van trendy/hip geklede mannen. Qua lengte vind ik rond de 1.80/1.83 ideaal. Slank/Athletisch. Een mooie volle bos lichtbruin haar en groene of blauwe ogen.

Puur qua uiterlijk vind ik Chace Crawford een mooie man

Omschrijf je ideale man Chace-crawford-glasses

Innerlijk:

Charmant/Galant. Lachen om mijn grapjes Omschrijf je ideale man 394967 haha. Een lieverd! Een doel hebben in het leven (qua werk of school).

Dat was het eigenlijk wel. Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Capt'n Zero ma 10 jun 2013 - 0:26



Ik heb nog geen man, maar mijn ideale man...

Qua uiterlijk blijf ik nog altijd smelten van Orlando Bloom. Half lang donker haar (maar kan zowel lang als kort hebben), eigen kleding stijl die voor zowel casual als alternatief door kan gaan en een beetje half geschoren-out of bed image.

Qua innerlijk ben ik gecharmeerd van een humoristisch, haast iets gestoord karakter dat creatief is maar ook down to earth. Ik ben zelf een sloddervos en chaotisch, en hoewel ik me vast erg fijn voel bij iemand die dat begrijpt, zou het misschien beter zijn dat hij in elk geval geen chaoot is.
En niet al te verlegen of stil.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Minx ma 10 jun 2013 - 21:49

Dat laatste vind ik inderdaad ook een belangrijk punt smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  SuperGrover di 11 jun 2013 - 0:08

Mijn ideale man (of vrouw) is intelligent en heeft humor. Hij is uiteraard lief en begripvol, heeft dingen te vertellen. Iemand waarbij ik me op mijn gemak voel en die mij accepteert zoals ik ben. Iemand die ook tijd wil vrijmaken voor mij, maar die niet claimerig is. Relaxed zijn is ook belangrijk. En een beetje gestoord, maar niet psychiatrische-aandoening-gestoord. En deze persoon woont op minder dan 1 uur reisafstand.

Qua uiterlijk, het liefst een beetje alternatieve stijl, maar niet te heftig (niet heel veel piercings, tattoos en een groene hanenkam). Mijn ideale vrouw is een vrouwelijke vrouw, dus niet de stereotiepe lesbienne. Een drie-dagen-baardje vind ik bij een man wel aantrekkelijk, maar daar sta ik een beetje ambivalent tegenover, want ik vind het ook onpraktisch. Te dun vind ik niet aantrekkelijk, maar zeker bij mannen ook niet mollig/dik. Mijn ideale man is een beetje gespierd, rond de 1.80 m.

Mijn soort van buitenlandse vriend-achtig-persoon voldoet hier eigenlijk bijna helemaal aan. Hij is in sommige opzichten zelfs idealer dan mijn ideaal, aangezien hij ook nog gitaar speelt, romantisch is en een surfdude. Dat is zo ideaal dat ik mijn ideaal daar zelfs niet op durf in te stellen, omdat dat alleen in films voorkomt. Hij is alleen maar 1.70 m (boeiend), heeft een baard waar ik nog ambivalenter in sta dan normaal en hij woont 1000 km verderop, wat toch wel een klein nadeel is.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Mermaid di 11 jun 2013 - 0:33

mijn ideale man zit hier nu naast me op de bank Wink

Ik viel qua uiterlijk als tiener altijd op donker (liefst beetje krullend) half lang haar, donkere ogen, ongeveer mijn lengte.

Mijn vriend is een kop groter dan ik, blond, groene ogen en heeft kort haar.

qua karakter had ik nooit zo'n droombeeld voor me.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Bliss di 11 jun 2013 - 6:20

Uiterlijk:
- donker haar, beetje krullend (géén halflang ballenkapsel met 'mat') of juist gemillimeterd
- stoppelbaardje
- langer dan ik (dus >1.83m, maar het liefst >1.90m)
- niet te dun, maar ook niet dik; beetje chubby is acceptabel"
- liefst een beetje volle, kissable lips smile

Innerlijk:
- beetje prettig gestoord
- lief, maar ook stoer
- geen gesloten boek
- redelijk rustig type
- muziekliefhebber

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Katrien di 11 jun 2013 - 6:38

Als tiener viel ik altijd op lange mannen met donker haar en lichte ogen, zo'n man heb ik nu.

Het belangrijkste vind ik dat ik mezelf kan en durf te zijn, moet een man humor hebben en er voor me zijn als ik hem nodig heb. Mijn man heeft dit allemaal I love you
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  _Lacey_ di 11 jun 2013 - 8:54

Innerlijk:
Lief, humoristisch, intelligent, rustig, stoer.

Uiterlijk:
1.80-1.90, (donker)blond haar, lichte ogen, geen dunne spriet, maar ook geen spierbundel, lekker kontje, mooi gebit, goed verzorgd uiterlijk, beetje stoppelbaardje

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omschrijf je ideale man Empty Re: Omschrijf je ideale man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum