Omschrijf jouw woonstijl (foto's!)
+4
Mariposa
loura
VeryCherry
Ooh La La!
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Omschrijf jouw woonstijl (foto's!)
Omschrijf jouw woonstijl aan de hand van 3 foto's.
Mijn woonstijl is een mix van Scandinavisch, creatief, 2e hands (opknappen en/of juist niet)
Mijn woonstijl is een mix van Scandinavisch, creatief, 2e hands (opknappen en/of juist niet)
Laatst aangepast door Ooh La La! op ma 3 sep 2012 - 4:28; in totaal 2 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Re: Omschrijf jouw woonstijl (foto's!)
Ooooh, dat kan ik écht niet. Ik weet ook niet goed hoe ik mijn stijl moet omschrijven.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het moeilijk om aan te geven. Ik hou de laatste tijd nogal van een bij elkaar geraapt zooitje. Vooral veel oude spullen en die ook in de oude staat laten. Dus niet opknappen.
Het appartement van de 'Humpreys' in Gossip Girl vind ik heel erg gaaf
Het appartement van Carrie uit SATC
Tikkeltje Retro/Vintage en dan met name stoere opvallende eyecatchers
Beetje 'arty'.. Schilderijen, stapels boeken.. Ik zou wel een mooie werkkamer in mijn toekomstige huis willen
Het appartement van de 'Humpreys' in Gossip Girl vind ik heel erg gaaf
Het appartement van Carrie uit SATC
Tikkeltje Retro/Vintage en dan met name stoere opvallende eyecatchers
Beetje 'arty'.. Schilderijen, stapels boeken.. Ik zou wel een mooie werkkamer in mijn toekomstige huis willen
Laatst aangepast door Punk'd op ma 3 sep 2012 - 0:52; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik hou erg van natuurlijke producten en ik vind een beton look vloer echt super mooi
Ik hou van romantisch maar toch stoer
Ik hou van warmte in huis zoals een mooi groot vloerkleed en van stoere meubels
Ik hou van romantisch maar toch stoer
Ik hou van warmte in huis zoals een mooi groot vloerkleed en van stoere meubels
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ooh La La.. Ik vind dat houten kastje op jou eerste foto erg mooi
loura- Ratel
loura schreef:Ooh La La.. Ik vind dat houten kastje op jou eerste foto erg mooi
Ja ik ook!
Jouw laatste plaatje had ik in eerste instantie ook geplaatst.
Sowieso kan ik me in jouw plaatjes goed vinden. Een betonnen vloer vind ik ook super mooi.
Afgelopen weekend hebben wij voor ons nieuwe huis een vloer gekocht. Uiteindelijk is het toch een (blonde) houten vloer geworden. Bleek dat we geen betonnen vloer in het appartement mochten leggen ivm geluidsoverlast.
Ooh La La!- Prater
Ik heb niet echt verstand van woonstijlen maar als ik het met steekwoorden moet omschrijven dan houd ik van romantisch, knus, licht en met oosterse elementen.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ga helemaal mee met Loura. Zelf heb ik nog geen omschrijving en plaatjes kunnen vinden die het zo goed weergeven!
Gast- Gast
Ik hou van strak Leuk om al die verschillende smaken te zien!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ooh La La! schreef:loura schreef:Ooh La La.. Ik vind dat houten kastje op jou eerste foto erg mooi
Ja ik ook!
Sowieso kan ik me in jouw plaatjes goed vinden. Een betonnen vloer vind ik ook super mooi.
Afgelopen weekend hebben wij voor ons nieuwe huis een vloer gekocht. Uiteindelijk is het toch een (blonde) houten vloer geworden. Bleek dat we geen betonnen vloer in het appartement mochten leggen ivm geluidsoverlast.
Ow wat grappig!
Nee het mag idd niet altijd zn betonnen vloer jammer! Je hebt ook hele mooie vinyl betonlook vloeren. Zoals bijv. deze:
Ik had er het budget niet voor toen ik ging verhuizen paar jaar terug maar anders had ik dat gedaan
loura- Ratel
loura schreef:Ooh La La! schreef:loura schreef:Ooh La La.. Ik vind dat houten kastje op jou eerste foto erg mooi
Ja ik ook!
Ow wat grappig!
Nee het mag idd niet altijd zn betonnen vloer jammer! Je hebt ook hele mooie vinyl betonlook vloeren. Zoals bijv. deze:
Ik had er het budget niet voor toen ik ging verhuizen paar jaar terug maar anders had ik dat gedaan
Wij hebben ook gekeken naar vinyl, we twijfelden heel erg tussen hout en beton. Toen beton niet mocht wilden we eigenlijk ook geen nep. Daarom zijn we uiteindelijk voor hout gegaan. Ben er super blij mee.
Tis heel licht hout (esdoorn), wat weer heel goed past bij het Scandinavische. En nu is het contrast met de strakke witte keuken warmer dan met beton.
(op het laatste plaatje lijkt het geler dan dat het wordt)
Ooh La La!- Prater
Mijn interieur is landelijk....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Landelijk, beach, brocant:
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
JaneDoe schreef:Mijn interieur is landelijk....
Dit vind ik ook mooi, maar al wel wat druk. Ik hou niet zo van veel tierelantijntjes.
Wel van vooral lichte, warme kleuren, hoewel 1 muur best donker mag. Dit dan opfleuren met wat gekleurde accessoires (bloemen, planten, kaarsjes).
De keuken mag van mij best wat strakker, maar geen hoogglans oid. Niet te modern.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh La La! schreef:loura schreef:Ooh La La! schreef:loura schreef:Ooh La La.. Ik vind dat houten kastje op jou eerste foto erg mooi
Ja ik ook!
Ow wat grappig!
Wij hebben ook gekeken naar vinyl, we twijfelden heel erg tussen hout en beton. Toen beton niet mocht wilden we eigenlijk ook geen nep. Daarom zijn we uiteindelijk voor hout gegaan. Ben er super blij mee.
Tis heel licht hout (esdoorn), wat weer heel goed past bij het Scandinavische. En nu is het contrast met de strakke witte keuken warmer dan met beton.
(op het laatste plaatje lijkt het geler dan dat het wordt)
Ook erg mooi inderdaad!
loura- Ratel
Arwyn schreef:JaneDoe schreef:Mijn interieur is landelijk....
Dit vind ik ook mooi, maar al wel wat druk. Ik hou niet zo van veel tierelantijntjes.
Wel van vooral lichte, warme kleuren, hoewel 1 muur best donker mag. Dit dan opfleuren met wat gekleurde accessoires (bloemen, planten, kaarsjes).
De keuken mag van mij best wat strakker, maar geen hoogglans oid. Niet te modern.
mijn huis is ook meer zoals de bovenste foto.... ik heb weinig aan de muren hangen, en het staat niet vol met fotolijstjes enzo, t is vrij rustig. Maar ik heb geen knalkleuren in huis, alles is in bruintinten. Alle muren wit, 1 muur lichtbruin.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Omschrijf je ideale man
» Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?
» Omschrijf jezelf met een liedje..
» Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.
» Kerstsfeer fotos
» Hoe omschrijf jij een wee/ oefenwee/ indalingswee?
» Omschrijf jezelf met een liedje..
» Omschrijf jezelf in 10 zinnen/punten.
» Kerstsfeer fotos
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: