Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 15 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:16

studiebol schreef:Razz die grijze laarsjes! GEWELDIG Very Happy (mag ik stiekem vragen waar je die vandaan hebt)
Verder vind ik het kamertje mooi! Leuk hoor die roze accenten!

Die heb ik van een winkeltje in het dorp waar ik werk. Jolie ofzo...(??) kom er normaal nooit. Ze hebben bij de h&m ook lieve mini uggs in het lichtroze en beige(die ik natuurlijk allebei besteld heb hahah). Misschien ook iets voor jou meisjes Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 15 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:20

Bij Sengers hebben ze ook van die geweldige uggs!
Misschien bij Ter Stal of de Jola ook... die verkopen volgens mij redelijk het zelfde.

Razz: Wat een mooi kamertje! I love you

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 0:20

Thanks voor de tips Razz.... mijn vriend wordt denk ik gek als ik die kids net zo veel schoenen aan smeer als ik heb Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 0:27

Hazeltje schreef:Bij Sengers hebben ze ook van die geweldige uggs!
Misschien bij Ter Stal of de Jola ook... die verkopen volgens mij redelijk het zelfde.

Razz: Wat een mooi kamertje! I love you

Ja die bedoel ik.. de Jola !

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 5:32

Ik wilde dus vandaag ff naar de prenatal maar ik heb het maar is even rustig aan gedaan. Was natuurlijk al weer vroeg wakker(zoo irritant) en had gewoon wat last van mijn buik. Dus alleen ff stofgezogen en gedweild. En vanmiddag gewoon wat tijdschriften gelezen, namen bedacht/opgezocht en is naar het geboortekaartje gekeken.

Zijn jullie al uit de naam? En hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht?

Die schoentjes zijn echt leuk, zoiets komt hier vast ook nog wel!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:46

Geboortekaartjes is hier een crime, we vinden niet veel leuk, willen wat unieks maar liever niet ontwerpen, zo creatief zijn we ook weer niet, maar pffff wat is dat duur zeg!

Leuk kamertje Razz, wij hebben volgens mij precies dezelfde! Kamertje 'Nick' toch, of niet?

Hier de gordijnen gekocht, was 20% kortingsactie bij de HEMA op gordijnen, maar alsnog waren ze 130 euro .. wát een geld voor overgordijnen! Maar ze zijn wel mooi zilver Laughing
Dat breng ik wel over op mn dochter, zilver is de mooiste kleur! Zelfs voorgesteld mn dochter 'zilver' te noemen of 'silver' maar dat mocht niet hahaha

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 5:52

Parels, had net ook al gereageerd in het andere topic, maar waarom wil je niet zelf ontwerpen? Ik ben ook totaal niet creatief, maar ik ben vanmiddag toch een beetje aan de slag gegaan en het lukt aardig! Vind mijn eerste resultaat al erg leuk geworden en mijn vriend ook! En dat is best wel een wonder want we kunnen nog al van smaak verschillen Very Happy
Duur is het zeker...

Leuk dat je gordijnen hebt bestelt, ik ben benieuwd naar het eindresultaat hoor:d
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:55

Wij willen geen foto erop, omdat ons meisje in de buik al niet zo fotogeniek is Wink en ik geen zin heb ik de stress 'we moeten een fotoooo' als ik net bevallen ben. Ik ben nogal perfectionistisch, dus wie weet MOET ik straks wel gaan ontwerpen.. Maar over 2 weken hebben mijn vriend en ik samen vakantie, en dan gaan we er eens even goed voor zitten samen, dan moet de knoop ook worden doorgehakt! Komt vast wel goed, maar er is zovéél keus! Voor jou moet het nóg moeilijk zijn, met een tweeling. En vooral qua namen, succes hoor! Ben erg benieuwd!

Als we een beetje gevorderd zijn met de babykamer, zal ik het showen hier! Mogen we jouw sterrenmuur dan ook zien? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 6:07

Jaa als de meubels er zijn dan zal ik foto's plaatsen het is nu zo kaal nog Very Happy

Maar met zelf ontwerpen bedoel ik geen foto, dat wil ik zelf ook niet. Maar je kan ook kaartjes kiezen waar je dan zelf de achtergrond kan kiezen, andere letters, alles kan op kleur en andere dingetjes. Ik vind het nog best leuk om te doen!

Oh trouwens we hebben vanmiddag een vakantie geboekt, haha ook weer telefonisch overlegt, maar dat ging vrij goed ik had al wat voor werk gedaan! We gaan naar Rhodos! Nog ff lekker samen weg!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 6:17

Lekker zeg!
Zou ook nog wel even weg willen, maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen!

Ja, misschien doe ik dat wel hoor!
Op welke site ben je bezig?

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 6:24

Dit was onze vakantie, we hadden al 3 weken vrij gepland allebei en willen toch ff weg, dus vandaar dan maar! Ik heb ook wel behoefte aan vakantie en mijn vriend ook dus we laten het gewoon doorgaan, zag het niet zo zitten om het voor mijn verlof op te nemen of erna ofzo.. moet ik nog zo lang werken dus gewoon zo!

Ik ben nu aan het kijken op Hipdesign.nl... daar lukt het wel aardig! Maar ik wil eigenlijk toch iets anders dus ik ben nog ff aan het verder zoeken Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup za 30 jul 2011 - 6:35

@studiebol; wat fijn dat de DA niks kon vinden... en je paardje vakantie geven nu, komt eigenlijk mooi uit natuurlijk Wink
@ Lookie; fijn dat alles goed is! En een zoon gefeliciteerd hug
@parels; wat een leuke kleertjes! dat stippen vestje hebben mijn moeder en ik ook nog in de hand gehad
@ missd; fijn dat je opgeknapt bent! nu lekker genieten
@ razz; wat een leuk kamertje zeg!
@ Studiebol; onze meisjes naam hebben we al jaren in gedachte dus komt goed uit dat we een meid krijgen.... 2e en 3e voornaam zijn we nu ook uit Very Happy Heb gisteren 2 proefjes van kaarten binnen gekregen via internet. Maar denk dat we ook nog ff langs de drukker gaan voor wat boeken etc.
@parels; vind die prijs reuze mee vallen voor gemaakt gordijnen hoor (weet eigenlijk niet hoe veel meter je hebt hahaha)

vandaag laatste wedstrijd gereden voor voorlopig en m'n laatste winstpunten gereden voor de volgende klasse bounce
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 7:02

pitbullgup schreef:@studiebol; wat fijn dat de DA niks kon vinden... en je paardje vakantie geven nu, komt eigenlijk mooi uit natuurlijk Wink
@ Lookie; fijn dat alles goed is! En een zoon gefeliciteerd hug
@parels; wat een leuke kleertjes! dat stippen vestje hebben mijn moeder en ik ook nog in de hand gehad
@ missd; fijn dat je opgeknapt bent! nu lekker genieten
@ razz; wat een leuk kamertje zeg!
@ Studiebol; onze meisjes naam hebben we al jaren in gedachte dus komt goed uit dat we een meid krijgen.... 2e en 3e voornaam zijn we nu ook uit Very Happy Heb gisteren 2 proefjes van kaarten binnen gekregen via internet. Maar denk dat we ook nog ff langs de drukker gaan voor wat boeken etc.
@parels; vind die prijs reuze mee vallen voor gemaakt gordijnen hoor (weet eigenlijk niet hoe veel meter je hebt hahaha)

vandaag laatste wedstrijd gereden voor voorlopig en m'n laatste winstpunten gereden voor de volgende klasse bounce

Het rijden zal je vast wel gaan missen PBG!

Onze gordijnen zijn 1.76 m breed met een dubbele plooi ..
Ze zijn hartstikke mooi hoor, maar er stond 18 euro per meter en gratis op maat gemaakt, maar wij hebben natuurijk weer de hele mikmak qua plooien en weet ik het wat .. maar ze zijn prachtig, ben er erg blij mee iig!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 10:23

@Parels: Nee , dit is babykamer Altea smile Ik vind gordijnen ook altijd best veel geld.. Daarom hebben wij onze beige/creme kleurige gordijnen maar weer terug gehangen . Die hebben we 2 jaar geleden op maat laten maken. Jammer dat het niet perfect bij de kamer past.. maarja klein detail :P vind alles voor de babykamer al duur zat! Kijk alleen al naar een piekstok + simpele klamboe .. dat was al 70 euro! Maargoed eigenlijk moet ik niet zeuren, want ik wilde alles perse nieuw haha smile

@Studiebol: Oh wat lekker nog op vakantie! Wij zijn eind juni ook naar Rhodos geweest! waar gaan jullie ergens heen? Rhodod stad of Ixia of?

@pbg: Stop je nu helemaal met paardrijden voorlopig?

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup za 30 jul 2011 - 19:53

@parels; hahaha dat hebben wij nou ook altijd dan maar meteen de hele mikmak Laughing Ach kun je er voorlopig ook wat jaren mee vooruit!
@ razz; nee ik blijf gewoon rijden maar had in gedachte dat gisteren de laatste wedstrijd zou zijn. Maar het gaat nog steeds zo goed en zonder klachten dat ik misschien toch nog een keer over 2 weken wil starten laughcry
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol za 30 jul 2011 - 21:15

PBG goed hoor dat je een winstpunt had! Tja als je geen klachten hebt en het nog goed gaat zou ik nog gewoon rijden. Stiekem zou ik er ook nog wel gewoon ff weer op willen zitten.. maar ja nu gaat dat gewoon helemaal niet meer ik ga hem niet forceren! En idd hij heeft vakantie, maar ik heb nog een bijrijder, die is nu ook op vakantie en ik denk dat we hem de hele maand augustus ook gewoon nog rust moeten geven en dan in september het weer langzaam aan moeten opbouwen.

Razz dat hebben wij dus ook met de gordijnen, 2 jaar geleden alles op maat laten maken, en dat was al een duur grapje dus ik wil eerst ook niks doen en het vouwgordijn wat we hebben laten hangen. Die is zwart dus kan nog wel redelijk!

We gaan naar gemeente Ialyssos maar daar valt Trianda en Ixia onder.... het zal geen hele actieve vakantie worden dus wilde we wel een beetje een leuk hotel met een ruim zwembad enzo. Dus hebben we hier voor gekozen en ik zag al dat je wel een auto'tje kon huren of excursie kon doen dus dat zullen we vast een dagje gaan doen, we gaan gewoon lekker een weekje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  liesje za 30 jul 2011 - 23:28

hoi meiden,

razz idd een baby is duur genoeg

pgb je zal het paardrijden wel gaan missen dan maar wel goed dat je winstpunt hebt behaald

studiebol lekker een weekje weg nog saampjes hebben mijn man en ik toen ook gedaan

lookie ik kan fysio krijgen moet morgen bellen voor oefeningen en verder wandelen maar dat doe ik al op mn werk haha

all hier weinig nieuws. voel me wel goed voel de kleine regelmatig en zelf als ie op een vervelende manier draait. verder zitten we te bedenken wat we willen met de kamer van de kleine
het is nu auqa blauw en dat vind ik op zich wel mooi maar wil er denk een grijze kleur (muur) en dan een nijntje met roze of blauwe accenten ligt aan geslacht op maken. maar het zijn nog ideeën.we hebben nog wel de tijd. iig hebben we voor ons meisje al een andere ledikantje en grotere kast en de babykamer gebruiken we voor de nieuwe spruit. verder gaat het met de opa van mn man niet goed en we hopen dat hij nog mee kan maken dat hij weet wat voor geslacht de baby heeft. het gaat niet lang meer duren helaas. nou meiden fijne zondag allemaal

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  studiebol zo 31 jul 2011 - 6:12

Liesje leuk hoor dat je de kleine voelt! Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk met het kamertje gaan doen!

Nou dankzij hulp van Kruumel en angelyn weet ik hoe ik adressen op etiketten moet krijgen en weet ik zeker dat ik etiketten ga gebruiken op de enveloppe straks. Ik heb echt een lelijke handschrift dus dat gaat hem niet worden.
Ik vind het leuk om met het geboortekaartje bezig te zijn, haha ben nooit echt helemaal tevreden dus ik verander er nog steeds wat aan Very Happy

Oh en ik denk dat we het over de namen eens zijn. We hadden al een meisjesnaam...maar ja dat moeten er nu twee zijn. Mijn vriend kwam vanochtend met een naam die ook op mijn lijstje stond(maar dat wist hij niet) dus ik denk dat we nu wel 2 namen hebben waar we het over eens zijn, nu maar hopen dat we die namen ook leuk blijven vinden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 1 aug 2011 - 0:57

stom forum...net heel verhaal geschreven...doet ie het niet Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  MissD ma 1 aug 2011 - 1:07

@ Floor ; Haha jullie weten niet wat het word toch? Wel leuk dat iedereen zo aan het gokken is. Manlief had het er op zijn werk over gehad hoe mijn buik groeide en die hebben hem weer wijs gemaakt dat het een jongetje word...
Ben echt benieuwd 23 augustus horen we het als het goed is.
Wel vervelend trouwens dat bij jou je energie meteen weg is gegaan en niet terug gekomen. Ik heb echt veel energie nu (tenminste in vergelijking tot wat het was), alleen in de avond merk ik wel dat ik moe ben, vooral als ik een dag gewerkt heb.

@ Razz ; Lekker zeg nog zo'n korte tijd en dan verlof.
En wat een leuk kamertje, en zoals meerdere al zeiden wat een enorm leuke grijze laarsjes.

@Studiebol ; Lekker hoor nog een weekje samen weg!
Wij gaan in September nog anderhalve week samen naar Madeira, was al geboekt voor de zwangerschap. En het is wel een lekker vooruitzicht, nog een laatste keer samen op vakantie, en genieten van de rust.

@ Liesje ; Wat leuk dat je de baby voelt. Leuk he dat nadenken over het kamertje.
Vervelend dat het met de opa van je man niet goed gaat, sterkte en hopelijk mag hij nog meemaken te horen wat het word.

Geboortekaartjes is iets wat toch wel lastig is... we vinden veel niet leuk. En ik moet zeggen die hele moderne kaartjes vind ik wel leuk, maar alles lijkt zo op elkaar. Mijn man wil iets "unieks" dus ik heb voorgesteld dat hij ze zelf ging ontwerpen, maar nee dat was het dan ook weer niet. Ik denk dat we uiteindelijk gaan kijken bij een drukkerij en daar iets uitzoeken, heeft mijn zusje ook gedaan en die heeft daar hele leuke kaartjes gevonden.

Namen vind ik ook zo moeilijk, voor een meisje zit al heel lang in mijn hoofd, eigenlijk meteen toen we zwanger waren dacht ik als we een dochter krijgen word dat haar naam, voor een jongen vind ik het heel erg lastig.

Hier verder weinig nieuws, vandaag een dagje vrij. Net lekker in het zonnetje gelegen maar het werd toch wel heel warm.
Morgenavond weer even naar de verloskundige voor controle.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 1:14

@studiebol, tja nu moet je inderdaad 2 meisjesnamen. Lastig hoor. (bij ons zouden 2 meisjesnamen geen probleem meer zijn, die hebben we gelukkig 2 nu die we leuk vinden, maar jongensnamen, dat is echt een gedoe hier. We hebben nu wel een naam en die is het nog steeds gebleven maar telkens gaat mijn man weer twijfelen, hij vind het heel belangrijk wat anderen er van vinden en is bang dat anderen dit niks vinden. Ik kan er niet wakker van liggen, ik vind het een mooie naam en het is toch ons kind, niet dat van een ander)

@liesje, sterkte met de opa van je man. Hopelijk weten jullie het geslacht snel en kan hij het nog meemaken.

@missD, nee wij weten niet wat het geslacht is. Ben benieuwd wat het bij jullie wordt, of de collega's van je man gelijk krijgen. Wat denk je zelf?
Nee mijn energiepijl is echt beneden 0! hahaha ik ben doodop de hele dag, als ik een trap heb gelopen moet ik rusten Sleep Mijn man lacht zich een ongeluk omdat ik bij alles loopt te zuchten en kreunen dat ik zo moe ben.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MissD ma 1 aug 2011 - 1:20

Wel leuk dat jullie het niet weten Floor, al zou ik dat toch wel graag willen weten. Er is al zoveel van ons kindje dat we nog niet weten dat ik toch wel graag wil weten of we een zoon of dochter krijgen. Ik heb geen idee... eerst had ik sterk het gevoel van een meisje, maar nu die echo nadert besef ik steeds meer dat het natuurlijk ook een jongen kan worden.

Balen van je energie. Hahaha mijne moest ook steeds zo lachen ja als ik na het stofzuigen even een uurtje ging slapen omdat het zo vermoeiend was. Hou je werken enzo dan wel een beetje vol?

MissD
Prater
Prater

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 1:33

Werken gaat redelijk, de ene dag gaat beter dan de andere dag. Voor de rest voer ik niet veel meer uit sinds een week, heb besloten dat mijn man maar meer moet doen en verder heb ik mijn moeder gevraagd, ze komt deze week mee schoonmaken in huis.
Ik kan me voorstellen dat je het wilt weten hoor! ik wil het inmiddels ook wel erg graag weten laughcry maar ik wil me toch inhouden en echt pas bij de geboorte er achter komen wat het geslacht is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MissD ma 1 aug 2011 - 1:36

Spannend hoor!
Wel lekker dat je man wat meer in huis doet en je moeder ook wil helpen. Wanneer ga je met verlof? Heb je iets om vast naartoe te leven, dan kan je lekker gaan uitrusten!
Mijn man doet al vanaf het begin meer in huis. Vooral omdat ik toen gewoon echt ziek was en niets kon. En nu is hij het inmiddels al zo gewend dat hij het uit zichzelf doet.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:48

Ha dames!

MissD ; ben bij jullie ook erg benieuwd! Heb totaal geen voorgevoel bij jullie, dus ik wacht het lekker even af! Wanneer hebben jullie de echo? Er valt echt niks over te zeggen hoor, ik heb al die tijd gedacht dat het een jongen was en toen ik bij de echo lag bleek het gewoon een meisje te zijn! Ik ben totaal niet ziek geweest, en was van nature al vrij lui, dus extra slapen doe ik niet echt! Wel heb ik een ademtekort als ik veel gedaan heb, mijn vriend helpt op zich wel als ik het vraag, maar momenteel speelt mijn nesteldrang een beetje op, dus doe ik toch het liefste alles zelf! En niemand kan het zo goed als ik het kan haha Twisted Evil gaat natuurlijk nergens over!

Floor ; ik denk een jongen bij jullie, dus ga maar gauw aan die naam wennen! Laughing
Hoe doe jij dat met je verlof? Aangezien je aan huis werkt? Wel gewoon 4 maanden 'dicht' ofzo?

Zo, mijn werkdag zit er weer op!
Deze week 3x om 7 uur starten, dan gaat het wekkertje om 6.15 uur!
Das wel even pittig hoor, maar ben dan wel om 2/3 uur klaar ..
Heb vannacht serieus élk uur gezien, stipt om kwart voor ieder uur werd ik wakker om te plassen, viel daarna gelukkig wel meteen weer in slaap ..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: