Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  MissD ma 1 aug 2011 - 1:59

MissD ; ben bij jullie ook erg benieuwd! Heb totaal geen voorgevoel bij jullie, dus ik wacht het lekker even af! Wanneer hebben jullie de echo? Er valt echt niks over te zeggen hoor, ik heb al die tijd gedacht dat het een jongen was en toen ik bij de echo lag bleek het gewoon een meisje te zijn! Ik ben totaal niet ziek geweest, en was van nature al vrij lui, dus extra slapen doe ik niet echt! Wel heb ik een ademtekort als ik veel gedaan heb, mijn vriend helpt op zich wel als ik het vraag, maar momenteel speelt mijn nesteldrang een beetje op, dus doe ik toch het liefste alles zelf! En niemand kan het zo goed als ik het kan haha gaat natuurlijk nergens over!

Floor ; ik denk een jongen bij jullie, dus ga maar gauw aan die naam wennen!
Hoe doe jij dat met je verlof? Aangezien je aan huis werkt? Wel gewoon 4 maanden 'dicht' ofzo?

Zo, mijn werkdag zit er weer op!
Deze week 3x om 7 uur starten, dan gaat het wekkertje om 6.15 uur!
Das wel even pittig hoor, maar ben dan wel om 2/3 uur klaar ..
Heb vannacht serieus élk uur gezien, stipt om kwart voor ieder uur werd ik wakker om te plassen, viel daarna gelukkig wel meteen weer in slaap ..

Parels ; wij hebben de 23e de echo, dus nog 22 dagen en dan weten we wat we mogen krijgen. Je hebt ook helemaal gelijk, er is ook niet echt iets over te zeggen, maar vond het wel apart dat vrijwel iedereen denkt dat het een meisje gaat worden, op die collega's van mijn man na dan. En ach, het maakt ook eigenlijk niet uit he, beide is enorm leuk!!

Haha nu al nesteldrang ja Wink dat begint op tijd bij jou zeg. Hier nog even niet, maar voorheen was het bij mij ook iedere dag poetsen, en mijn man niets laten doen want die kon het toch niet zoals ik het deed. Maar nu vind ik het wel lekker dat hij zo meehelpt in het huishouden.

En balen van dat slechte slapen. Irritant he steeds uit bed moeten om naar de wc te gaan.
Lekker dat je zo vroeg klaar bent met werken, wat voor werk doe je?

Ik mag morgen een vroege dienst, en woensdag donderdag late diensten daarna lekker 3 dagen vrij!!!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 2:10

Ik heb morgen en woensdag vroeg, en donderdag van 14 tot 19 .. dus mag niet klagen!
Ik werk in de kinderopvang, en heb altijd gedacht dat ik genoeg van kinderen wist, maar qua verzorging weet ik bijna alles, en van de rest erom heen, NIKS hahaha dat wordt me steeds meer duidelijker hahaha

Spannend hoor, die echo! Dan ben je al ruim 21 weken, toch? Kan je het goed zien! Wij hadden hem bij 19 weken en 3 dagen. Maar alsnog konden ze alles zien hoor! Onze kleine meid wilde alleen niet op de foto, ze draaide of dr hoofd weg, óf hield dr handjes voor dr gezicht .. nu hebben we alleen een foto van dr 'vlamoes' hahaha, lekker charmant!

Zeker irritant, ik ga echt met gemak 8x mn bed uit .. en de nesteldrang is er niet altijd hoor, maar soms heb ik zo'n bui dat ik door de bomen (lees, vieze afwas) het bos (lees, het aanrecht) niet meer zie Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 2:26

@missD en parels, ik heb geen verlof gepland staan. Werk gewoon tot het niet meer kan (ik ga bevallen Wink ) en na de bevalling ga ik zo snel mogelijk weer aan de slag.
@parels, ook al een jongen? wat denken veel mensen toch een jongen bij mij Question We wachten (on)geduldig af...
(maar ik hoef niet aan de jongensnaam te wennen hoor, mijn man alleen :-) ik heb de jongensnaam bedacht en hij de meisjesnaam)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 1 aug 2011 - 2:56

zoo is weer veel geschreven zeg!! poging 2 van mijn bericht.

floor: wat knap van je dat je zo lang mogelijk door werkt, en weer snel aan de slag gaat! is dit je eigen keus of kan dit niet anders? en leuk idee van de namen, jij de ene en je man de ander! nog een paar maandjes en dan weten we het allemaal wat het wordt! smile

nesteldrang begint hier wel lekker te komen hoor, mijn hoofd loopt echt over van alles wat ik wil doen...pff..maar de tijd is ver te zoeken!

eerst nog een bruiloft plannen! net te horen gekregen dat het zaaltje doorgaat, vanavond even koekeloeren hoe alles er bij staat smile dan kaarten, versiering, bloemen, schoenen, haar en make-up proef, pak regelen! ringen zijn besteld en komen over 3 weken (hoop dat ze optijd zijn!). en dan nog in ondertrouw, naar de verloskundige en gyn. naast mijn werk.... smile

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol ma 1 aug 2011 - 9:38

Floor wat naar dat je zo weinig energie hebt, vervelend hoor! goed dat je moeder hebt gevraagd te komen helpen! Wat voor werk doe jij eigenlijk dat je geen verlof plant??

Joyce jij moet nog een boel regelen op een korte termijn! Ach hoef je er ook niet zo lang op te wachten Very Happy leuk hoor! Succes met regelen!

MissD spannend van jullie echo, ben benieuwd wat jullie krijgen. Ik ben slecht in voorspellen/gokken dus ik zeg maar verstandig niks!

Ik heb lekker met een vriendin op het terras gegeten is het mooi weer moeten we er ook van genieten toch! Daarvoor nog ff gauw naar de prenatal om een drie kwart broek te scoren, ik dacht straks wordt het echt warm weer heb ik niet eens een fatsoenlijke leuk fijne broek die ik aan kan. Nog wel iets leuks gekocht voor maar 10 euro
!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 19:30

@joyce, eigen keus/kan niet anders, het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het in elk geval niet erg (af en toe vind ik het wel jammer en zou ik ook wel eens echt vrij willen, al is het maar 2 weken, maar ach ik ben het gewend dus het is voor mij/ons niet anders dan normaal)
Leuk dat je al een zaaltje hebt voor de bruiloft! Succes met alle voorbereidingen!

@studiebol, Ik ben echt blij dat mijn moeder morgen komt helpen Very Happy wordt er eindelijk weer eens goed schoongemaakt. Zelf doe ik wel aardig wat maar toch, echt goed niet want dat lukt me niet (dat doet te veel pijn en kost te veel energie).

Laatst aangepast door Floor op ma 1 aug 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 1 aug 2011 - 19:39

-

Laatst aangepast door joyce0606 op di 2 aug 2011 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 19:45

joyce, pm! (kan je je vorige bericht weghalen? de quote, dan kan ik mijn bericht er voor nog wijzigen als studiebol hem heeft gelezen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 1 aug 2011 - 19:53

Floor ik heb het gelezen hoor! Zo ff snel op het werk!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 2 aug 2011 - 2:48

weggehaalt! sorry.... Embarassed
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 2 aug 2011 - 2:54

Zo ik ben ff een uurtje eerder weg gegaan, had alles wat ik wilde doen vandaag af dus dat vond ik reden genoeg om nog ff van de zon te mogen genieten smile

Pff ik denk dat ik na mijn vakantie me ook voor wat uren ziek meld, ik merk echt dat ik ontzettend slecht slaap en dus ontzettend moe ben. En na een hele dag werken heb ik gewoon wat last van mijn buik.. kan het gevoel niet goed om schrijven maar fijn is het niet. Misschien als ik gewoon wat minder uren op een dag werk het wat beter gaat!

Verder had ik Wij jonge ouders in de brievenbus met kortingstickers voor de prenatal, dus dat komt weer super goed uit, kunnen we de wipstoeltjes van halen, daar krijg je namelijk geen tweelingkorting op Very Happy en ik zag ook op positiemode dus misschien haal ik nog wel ff een spijkerbroek..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 2 aug 2011 - 4:03

studiebol schreef:Zo ik ben ff een uurtje eerder weg gegaan, had alles wat ik wilde doen vandaag af dus dat vond ik reden genoeg om nog ff van de zon te mogen genieten smile

Pff ik denk dat ik na mijn vakantie me ook voor wat uren ziek meld, ik merk echt dat ik ontzettend slecht slaap en dus ontzettend moe ben. En na een hele dag werken heb ik gewoon wat last van mijn buik.. kan het gevoel niet goed om schrijven maar fijn is het niet. Misschien als ik gewoon wat minder uren op een dag werk het wat beter gaat!

Verder had ik Wij jonge ouders in de brievenbus met kortingstickers voor de prenatal, dus dat komt weer super goed uit, kunnen we de wipstoeltjes van halen, daar krijg je namelijk geen tweelingkorting op Very Happy en ik zag ook op positiemode dus misschien haal ik nog wel ff een spijkerbroek..

oww hij ligt hier nog ongeopend naast mij!...wordt weer ritje prenatal smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 2 aug 2011 - 4:29

Jaa Joyce ik ben aan het bedenken wat ik er voor kan halen, wil wel graag de grote/dure dingen halen dan heb je in mijn ogen meer aan de korting!
Jullie nog tips??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 2 aug 2011 - 4:43

studiebol schreef:Jaa Joyce ik ben aan het bedenken wat ik er voor kan halen, wil wel graag de grote/dure dingen halen dan heb je in mijn ogen meer aan de korting!
Jullie nog tips??

hmmm niet echt! Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 6:24

Ik wil ook wel een wipper van die korting halen denk ik!
En denk dat ik gelijk een boxkleed meeneem Very Happy
Wellicht geef ik ook een sticker aan mijn schoonouders, daar krijgen we de maxicosi van, en aangezien het 20% korting op ALLES is, scheelt dat best wel voor hun!
En die kledingkortingstickers komt ook wel op hahaha

Gast
Gast

Bericht  mickey di 2 aug 2011 - 6:40

Hebben jullie zelf een abo genomen op WIJ of ergens bij gekregen? Die kortingsbonnen klinken wel aantrekkelijk natuurlijk Wink

Hier gaat alles prima! Voel baby iedere dag. Ik voel het nu ook steeds vaker hoger in mijn buik. Eerst was het alleen maar onderaan in mijn buik, maar sinds vandaag dus ook vrij hoog in mijn buik. Vanmorgen had ik controle bij de verloskundige. Ze was aan't luisteren met de dopler en baby schopte er steeds tegen, maar daar voelde ik niks van. Baby en ik zijn ook weer helemaal goed gekeurd. Mijn bloeddruk was prima, was 120/65. Was dus een snelle controle. De volgende zou eigenlijk over 3 weken zijn, maar dan zijn we op vakantie, dus wordt over 4 weken smile

De babykamer is nu zover klaar. De muur met sterren is af, gordijn hangt en de lamp hebben we gister ook opgehangen. Dus nu is het wachten op de meubels... Nog een week of 6 geloof ik...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Aimee di 2 aug 2011 - 6:42

Ik wil ook graag meeschrijven in dit topic!
Mijn naam is Aimee, 22 jaar, en ik ben inmiddels 15 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 26 januari 2012, dat maakt mij volgens mij de laatste uit dit topic om te bevallen Wink Jullie zijn dus wel bijna allemaal een stuk verder, maar ik vind het wel heel leuk en leerzaam om jullie belevenissen te lezen! Ik heb af en toe meegeschreven in het 'voor een kindje in 2011 topic', maar nu ik een wat zekerder gevoel krijg over mijn zwangerschap heb ik soms ook de behoefte om daar over te kletsen (en dat voelt niet altijd goed in een topic waarin vrijwel iedereen nog bezig is met zwanger worden smile ).

Wij hebben afgelopen week het kamertje besteld, de box en de maxi cosi. De kinderwagen hebben we ook al in huis, omdat we die via MP gekocht hebben. Ik kan ook niet wachten om kleertjes te gaan kopen en aan het kamertje te beginnen, maar wij willen graag weten wat het wordt en dus is het praktischer om daar nog even mee te wachten!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol di 2 aug 2011 - 6:56

Mickey, als je je inschrijft voor die blije doos bij de prenatal krijg je automatisch een abbo op de wij jonge ouders!

Parels; ff goed kijken op de stickers he, ze verschillen nog al per percentage, 15% korting mag je op alles plakken, maar op het boxkleed bijvoorbeeld kan je 20% plakken!

Aimee leuk dat je mee komt schrijven, fijn dat je je ook wat zekerder voelt in je zwangerschap!

Wat betreft de stickers ik ga er denk ik ook 2 op de maxicosi plakken, want met die tweeling korting krijg je op het 2e product 15% korting en als ik dan nog een sticker op die andere maxicosi plak dan heb ik wel 2 keer 15% korting scheelt toch meer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 7:23

@Floor: dat lijkt me wel vervelend dat je eigenlijk niet veel keus hebt betreft verlof opnemen en dat je dus best lang door gaat werken en snel weer begint. Ik zou erg het gevoel hebben dat ik niet even lekker kan genieten van de kleine. Maar als ik het goed begrijp heb je een eigen bedrijf ofzo? maar dan kun je toch ook betaald zwangerschapsverlof regelen via een bepaalde uitkeringsinstantie ofzo? Fijn dat je moeder je komt helpen met het huishouden!

@Mickey: Ik krijg de WIJ jonge ouders ook vanaf dat ik me had aangemeld voor de blije doos bij de prenatal.

@MissD: Spannend dat jullie bijna weten wat het geslacht is !!! dan kun je lekker los gaan met shoppen :P hihi
ik heb nu echt een geweldige site ( volgens mij is ie hier al eerder genoemd) om zelf geboortekaartjes te maken. En het is nog super simpel ook! Ik heb er nu al 3 gemaakt en 1 proefdruk thuis ontvangen. Ook vind ik de prijs erg verschillen met standaart kaartjes die je overal kunt bestellen, terwijl je nu een eigen ontworpen kaartje hebt.
http://eigen.hipdesign.nl/

@Studiebol: Wij zijn ook naar Ixia geweest. Het is daar erg rustig.. bijna geen winkels enzo. Maar voor 1 euro p km ben je met de taxi zo in Rhodos stad. Dat valt dus allemaal wel mee. Op het strand waait het ook heerlijk iedere dag.. daar is het dus goed vol te houden in de zon haha smile

@Liesje: Vervelend van de opa van je man. Ik ben afgelopen week mijn lieve oma verloren.Ze kan haar achterkleindochter helaas niet meer meemaken.. en daar vocht ze de laatste maanden zo hard voor. Dus kan me helemaal indenken hoe erg jullie hopen dat zijn opa nog iets meekrijgt.

@Parels: Poeh 3 x om 7.00 beginnen.. gelukkig ben je dan wel lekker vroeg in de middag klaar !

@Aimee: Welkom hier!

Ik heb vandaag ook de nieuwe WIJ binnen gekregen met de kortingsbonnen! Ik ga ze ook zeker gebruiken voor een wipper en een boxkleed smile Vandaag werd ik me er voor het eerst bewust van dat ik gewoon nog maar 13 weken en 6 dagen te gaan heb !!! misschien wel korter of langer .. maar het gaat zo snel opeens bounce :-)
Kan niet wachten tot we ons kleine meisje vast kunnen houden I love you

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 2 aug 2011 - 7:35

Razz er staat dus niet heel duidelijk dat we in ixia zitten maar ze hebben het meer over de gemeente.. ach ik zie wel hoor ik pak wel een taxi ergens naar toe als er niks te beleven is. We moeten er nog maar even van genieten!

Leuk dat jij ook stickers hebt gekregen! Maar die stickers hoef je niet te gebruiken voor de wipper he! Heb je niet zo'n wijvoordeelclubpas? Die zat bij ons bij de eerste wij jonge ouders die we kregen. En ik had begrepen dat we met die pas 20% korting op de wippers krijgen... dus dat ga ik morgen(hoop dat ik tijd heb) eerst is ff navragen want dan kan ik die stickers weer ergens anders voor gebruiken natuurlijk Very Happy

Ik zat van de week ook te denken, dat als ik de 36 weken haal dat ik dan nog maar 15 weken hoef.. pff gaat dan wel snel hoor als ik weer aan het werk moet na mijn vakantie is het nog maar 11 weken...bizar hoe snel het gaat eigenlijk!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 7:41

studiebol schreef:Razz er staat dus niet heel duidelijk dat we in ixia zitten maar ze hebben het meer over de gemeente.. ach ik zie wel hoor ik pak wel een taxi ergens naar toe als er niks te beleven is. We moeten er nog maar even van genieten!

Leuk dat jij ook stickers hebt gekregen! Maar die stickers hoef je niet te gebruiken voor de wipper he! Heb je niet zo'n wijvoordeelclubpas? Die zat bij ons bij de eerste wij jonge ouders die we kregen. En ik had begrepen dat we met die pas 20% korting op de wippers krijgen... dus dat ga ik morgen(hoop dat ik tijd heb) eerst is ff navragen want dan kan ik die stickers weer ergens anders voor gebruiken natuurlijk Very Happy

Ik zat van de week ook te denken, dat als ik de 36 weken haal dat ik dan nog maar 15 weken hoef.. pff gaat dan wel snel hoor als ik weer aan het werk moet na mijn vakantie is het nog maar 11 weken...bizar hoe snel het gaat eigenlijk!

Agja je ziet vanzelf wel waar je terecht komt .. als je maar lekker kunt uitrusten en van het zonnetje kan genieten! sunny

Ik heb die wijvoordeelclubpas niet meer Neutral wel jammer, anders had ik de stickers inderdaad voor andere spullen kunnen gebruiken. Maar ik denk dat de wipper op dit moment toch nog het ''duurste'' is wat we aan moeten schaffen. Ja ook nog een eetstoel , maar dat hoeft nu nog niet.

Ja jij zal waarschijnlijl wel eerder bevallen met een tweeling.. dus dan komt het voor jou ook al dichtbij . Ben benieuwd naar een buikfoto van je tweelingbuik ! :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 8:26

Zo Studiebol, dat is een goede! Ik heb die voordeelpas vast nog wel ergens, maar waar ...
Ik ga volgende week ergens denk ik even naar een (grote) Prenatal. Wij moeten nog best veel, wipper, boxkleed, deken voor ledikant, luiertas, voetenzak voor de kinderwagen en/of maxicosi, kinderstoel (maar dat doe ik pas als ik hem nodig heb, zo rond een maand of 6 ..), geboortekaartjes .. heb een heel lijstje nog Very Happy Ook moeten we de kinderkamer nog helemaal verven, leegmaken etc.

Merk trouwens wel dat mn werk (kinderopvang) een stuk zwaarder wordt, ik voel het nu gelijk aan mn buik/rug dat ik al 2 dagen vrij fanatiek werk (is ook vakantie, dus veel invalkrachten) .. Maar deze week nog werken, volgende week nog en dan 2 weken vrij! En als ik dan weer ga werken, ben ik uit de dubbele cijfers qua weken die ik nog moet werken haha

Mijn schoonzus heeft een reis geboekt op 28 november.. dus ik 'moet' maar even eerder bevallen .. ja hallooooo, waar gaat dit over! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er heus niet heel rouwig om ben als ze er niet is als ik beval, en haar broer ook niet, maar dan nog ga me niet dit soort dingen toespelen, 'opleggen' voelt ht een beetje. Ze had ook gezegd, toen mijn schoonmoeder met me ging shoppen, en ik zei dat ze 'helemaal gek werd, zoveel shopte, zo leuk!' 'wacht maar tot IK straks zwanger ben, dan wordt ze helemaal gek'! Ik snap heus waar ze vandaan komt, je schoondochter is zwanger dan is dat heus anders dan je dochter, maar alsjeblieft zeg houd het voor je! Ik word daar serieus kribbig van.. Ik weet trouwens dat mijn schoonouders in alles een lijn trekken hoor, iedereen krijgt hetzelfde en behandelen ze hetzelfde. Voor zover mijn frustratie!

Aimee ; welkom hier!

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 2 aug 2011 - 19:40

Razz zie het buikjes topic, speciaal voor jou :P

Parels vervelend dat je schoonzus zo doet, misschien idd een stukje jaloezie? Ik weet het niet, ach probeer het te negeren. Zo doet mijn zus ook, ze benoemt dan als we gaan het niet de hele tijd over de tweeling hebben hoor! Nee hoor dat hoeft van mij echt niet, maar vervolgens praat ze alleen maar over haar bruiloft..... tja... Very Happy

Wij moeten ook nog wel wat spullen halen hoor, dus die stickers komem mooi uit! Gelukkig zijn ze 2 weken geldig kan ik er ff rustig over nadenken!

Succes met zoeken naar je voordeelpas Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  MissD di 2 aug 2011 - 20:32

De WIJ kregen we vanaf het moment dat we ons ingeschreven hebben voor die blije doos van prenatal.
Kregen gister ook de kortingsstickers binnen dus manlief wilde van het weekend om een leuk boxkleed gaan, wippertje en verder moeten we nog kijken. Hebben al best veel spullen zo ongemerkt gekocht.

Aimee; Welkom!!!

Razz; Ik vind het nu toch wel enorm spannend worden hoor. Als het goed is nog 20 dagen en dan weten we wat het word Very Happy. Kunnen we eindelijk lekker gaan winkelen en spullen voor de babykamer halen.
Jij trouwens nog gecondoleerd... lijkt me enorm lastig om zo bezig te zijn met de geboorte van een nieuw leven en afscheid moeten nemen van iemand die je zo nabij staat.

Studiebol; Mooi jou buik in het fototopic I love you

Parels; Dat merk ik ook ja dat het werken een stuk zwaarder word. Ik werk sinds kort in een verpleeghuis hier in het dorp (aangezien het wel lekker is dichtbij te werken straks met de kleine). Maar jemig, krijg de laatste dagen/weken steeds meer last van mijn rug. Zo erg dat ik af en toe als ik lig amper kan op staan.
En dat van je schoonzus is wel erg vervelend zeg!!! Precies wat studiebol zegt, misschien is het wel Jaloezi.

@ All; Hier gaat alles zijn gangetje. Gister weer op controle geweest bij de verloskundige, het hartje weer gehoord. Verloskundige zei al dat het kindje erg beweeglijk is aangezien ze steeds op andere plekken moest gaan luisteren. Maar wat een fijn gevoel is dat zeg om het hartje even te horen, vooral ook omdat ik de kleine nog niet voel toch even een bevestiging dat het goed zit.

Zijn jullie trouwens al veel aangekomen?
Ik was gister bij de verloskundige en moest me weer wegen, al met al ben ik tot nu toe in mijn zwangerschap een halve kilo in gewicht aangekomen. Maar als ik kijk naar mijn omvang :shock: zou je toch zeggen wat meer.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:40

Ik ben hier de zeekoe van het stel geloof ik!
Ben inmiddels 7/8 kilo aangekomen, moet wel zeggen dat ik nu ook makkelijker ben geworden met eten, als ik zin heb in iets lekkers pak ik dat ook gewoon .. Ik lijn altijd standaard 2 januari ieder jaar, en dit jaar ben ik eind november uitgerekend, dus 2 januari start ik gewoon weer Very Happy

Willen jullie trouwens borstvoeding gaan geven?
Ik niet, ik ben er niet mee opgegroeid en zie en merk niet zo heel veel verschil in fles- en borstvoeding. Het is bij mij puur gevoelsmatig, en daarom ga ik flesvoeding geven. Zo zie ik naar mijn idee ook goed hoe de baby straks drinkt en heb ik er meer structuur in/grip op. Ik hecht (ook voornamelijk op mn werk) erg aan structuur en stabiliteit Laughing

Razz ; ook nog gecondoleerd, geloof dat ik er de vorige keer zo overheen gelezen heb! hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: