Uitgerekend in November, December of Januari
+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Freakie wat ontzettend balen joh! Snap goed hoor dat je teleurgesteld was/bent! Echt balen!
Heb je verder wel leuke dag gehad?
Zo nou ik ben blij dat ik weekend heb.. pff ben er ff klaar mee voor deze week morgen nog naar de dierenarts nou ook daar zie ik wel een beetje tegen op.. komt vast allemaal wel goed!
Hazeltje, ik ben benieuwd hoor wanneer ik het goed begin te voelen, soms denk ik wel is dat het aan mij ligt. Maar ja iedereen zegt nee als je het voelt dan weet je het echt wel zeker dus tja..
Heb je verder wel leuke dag gehad?
Zo nou ik ben blij dat ik weekend heb.. pff ben er ff klaar mee voor deze week morgen nog naar de dierenarts nou ook daar zie ik wel een beetje tegen op.. komt vast allemaal wel goed!
Hazeltje, ik ben benieuwd hoor wanneer ik het goed begin te voelen, soms denk ik wel is dat het aan mij ligt. Maar ja iedereen zegt nee als je het voelt dan weet je het echt wel zeker dus tja..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Freakie, wat ontzettend balen zeg! 8 augustus is ook nog ruim anderhalve week wachten...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
fraeky: jeetje wat shit zeg! het had toch leuk zijn geweest om even te gluren naar de kleine! nou dan moeten we nog maar even wachten tot 8 augustus wat denk je zelf?
supertalentje: hoe gaat het met jouw? hoe ver ben je nu? willen jullie het geslacht weten? heb je extra echo ingepland of wacht je de 20 weken af?
supertalentje: hoe gaat het met jouw? hoe ver ben je nu? willen jullie het geslacht weten? heb je extra echo ingepland of wacht je de 20 weken af?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@ Freakie: He wat balen!
Ik dacht dat het een meisje zou zijn omdat je in het foto topic 4 generaties zei
Maar niet dus haha.
@ Studiebol: Ja, zeker nu je de 20 weken voorbij bent dan voel je echt wel als het zo is
Joh, het kan nooit lang meer duren hoor!
Wat je zou kunnen proberen is als je rustig zit of ligt een beetje op je buik duwen.
Vaak krijg je dan wel reactie terug.
Of op je rug liggen (kussen onder je benen) en dan flink via je buik ademen.
Op het moment dat jij dan uitblaast krijgen je kindjes meer ruimte en dit gebruiken ze dan vaak om even om zich heen te schoppen/slaan.
Ik dacht dat het een meisje zou zijn omdat je in het foto topic 4 generaties zei
Maar niet dus haha.
@ Studiebol: Ja, zeker nu je de 20 weken voorbij bent dan voel je echt wel als het zo is
Joh, het kan nooit lang meer duren hoor!
Wat je zou kunnen proberen is als je rustig zit of ligt een beetje op je buik duwen.
Vaak krijg je dan wel reactie terug.
Of op je rug liggen (kussen onder je benen) en dan flink via je buik ademen.
Op het moment dat jij dan uitblaast krijgen je kindjes meer ruimte en dit gebruiken ze dan vaak om even om zich heen te schoppen/slaan.
Gast- Gast
@ Freakie; jammer...
@ joyce; leuke jurkje! heb ik ook gekocht voor de bruiloft van mijn vriendin waar ik ceremoniemeester van ben
@ studiebol; succes bij de DA... duim voor je
Vandaag gruwelijk door mijn moeder verwend heb denk ik bijna een halve kledingkast aan kleertjes kado gekregen hihihi... Echt zo'n super schattige pakjes, setjes, mutsjes, sokjes en slofjes!
@ joyce; leuke jurkje! heb ik ook gekocht voor de bruiloft van mijn vriendin waar ik ceremoniemeester van ben
Vandaag gruwelijk door mijn moeder verwend heb denk ik bijna een halve kledingkast aan kleertjes kado gekregen hihihi... Echt zo'n super schattige pakjes, setjes, mutsjes, sokjes en slofjes!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
pitbullgup schreef:@ Freakie; jammer...
wanneer is de bruiloft van je vriendin?
owww wat lief van je moeder zeg!! echt zooo cute al die kleertjes!!
all: vandaag mijn klamboe binnen gekregen, dus die gaan we zondag maar eens even ophangen...verder mijn verlof geregeld...kraamzorg is bevesigd! nu nog even een bruiloft plannen
joyce0606- Kletskop
goed bezig joyce!
Mijn vriendin trouwt 30 september dus heb er een bruin colbertje over gekocht en moet nu nog even leuke schoenen zien te vinden
Mijn vriendin trouwt 30 september dus heb er een bruin colbertje over gekocht en moet nu nog even leuke schoenen zien te vinden
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:goed bezig joyce!
ja ik moet ook nog schoentjes vinden en iets voor erover heen, ook zal ik niet veel buiten lopen!! ik dacht zelf aan ballarina's, lijkt mij toch wel zo prettig met dikke buik de hele dag in de weer!
joyce0606- Kletskop
ja tegen die tijd ben ik 30 weken zwanger dus denk dat ik ook ballerina's doe en eventueel voor s'avonds een slee hakje of zo...
pitbullgup- Prater
PBG thanks, vanmiddag moeten we er heen. Heb hem vanochtend nog in de wei gezet, en het lijkt de hele week al goed te gaan! Als of hij weet dat de DA is geweest en er iets gaat gebeuren
Wat lief van je moeder dat je zoveel kleertjes hebt gekregen! oooh het is ook allemaal zo leuk he!
Joyce goed hoor dat je je verlof hebt geregeld, ik moet er van mijn teamleider over nadenken en in september heb ik een gesprek met haar. Dus ik ga er ook maar is goed voor zitten hoe ik het wil.
Hazeltje, bedankt voor de tips. Ik heb wel eens op mijn buik geduwt maar dan gebeurd er niks Terwijl bij elke echo wordt gezegd dat het beweegelijk kindjes zijn. Ach weet je de dag komt vanzelf wel dat ik ze ga voelen.. en dan ben je er misschien wel een keertje zat van
Wat lief van je moeder dat je zoveel kleertjes hebt gekregen! oooh het is ook allemaal zo leuk he!
Joyce goed hoor dat je je verlof hebt geregeld, ik moet er van mijn teamleider over nadenken en in september heb ik een gesprek met haar. Dus ik ga er ook maar is goed voor zitten hoe ik het wil.
Hazeltje, bedankt voor de tips. Ik heb wel eens op mijn buik geduwt maar dan gebeurd er niks Terwijl bij elke echo wordt gezegd dat het beweegelijk kindjes zijn. Ach weet je de dag komt vanzelf wel dat ik ze ga voelen.. en dan ben je er misschien wel een keertje zat van
studiebol- Ratel
@ all: Vandaag de 20 wekenecho gehad, alles was goed!! En we krijgen een... jongetje! (zit hier met een big smile, haha, had ik met een meisje ook gehad maar het is zo leuk dat we het nu weten!) Ik was van te voren supernerveus, de hele week al wel maar vannacht gewoon nachtmerries en vanmorgen overgeven.. opluchting dat alles er goed uitzag. Doe nu nog wel even rustig aan want ik voel me nog steeds niet top..
@ Joyce: Leuk jurkje!
@ PGB: Wat leuk dat je allemaal kleertjes hebt gekregen, lief van je moeder en je kunt het zeker gebruiken!
@ Liesje: Wat vervelend dat je zoveel alst hebt van je rug en bekken. Is er behalve veel rust nemen wel iets aan te doen?
@ Studiebol: Ik voel hem ook nog niet echt duidelijk hoor. Alleen als ik rustig zit en ik ga er echt op letten dan denk ik soms dat ik wat voel maar dan nog weet ik het niet zeker. Komt vanzelf!
@ Joyce: Leuk jurkje!
@ PGB: Wat leuk dat je allemaal kleertjes hebt gekregen, lief van je moeder en je kunt het zeker gebruiken!
@ Liesje: Wat vervelend dat je zoveel alst hebt van je rug en bekken. Is er behalve veel rust nemen wel iets aan te doen?
@ Studiebol: Ik voel hem ook nog niet echt duidelijk hoor. Alleen als ik rustig zit en ik ga er echt op letten dan denk ik soms dat ik wat voel maar dan nog weet ik het niet zeker. Komt vanzelf!
Laatst aangepast door *Lookie* op vr 29 jul 2011 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Volgens mij wa sje nog bezig met typen Lookie
Wat leuk dat jullie ook een jongen krijgen!!!!
En wat heerlijk om te weten dat alles zover in orde is.
Heerlijk.
Heerlijk.
Gast- Gast
Lookie fijn dat alles goed was en wat leuk dat jullie en jongentje krijgen!
Het is best wel redelijk verdeeld in dit topic
Ik ben bij de dierenarts geweest.... en er was niks meer te zien. De testen waar hij vorige week nog niet goed door kwam, kwam hij nu helemaal goed door. Liep ook niet kreupel, was niks aan te zien. Ze hebben geadviseerd hem een paar weekjes vakantie te geven, niet rijden en longeren alleen weidegang. Dus dat gaan we dan maar doen! Ben heel erg opgelucht dat er niks erg uit is gekomen. Dat zei ik ook tegen die dierenarts, die zei ook als hij echt wat ergs had gehad liep hij nu ook wel kreupel dus dan was dat er wel uitgekomen.
Het is best wel redelijk verdeeld in dit topic
Ik ben bij de dierenarts geweest.... en er was niks meer te zien. De testen waar hij vorige week nog niet goed door kwam, kwam hij nu helemaal goed door. Liep ook niet kreupel, was niks aan te zien. Ze hebben geadviseerd hem een paar weekjes vakantie te geven, niet rijden en longeren alleen weidegang. Dus dat gaan we dan maar doen! Ben heel erg opgelucht dat er niks erg uit is gekomen. Dat zei ik ook tegen die dierenarts, die zei ook als hij echt wat ergs had gehad liep hij nu ook wel kreupel dus dan was dat er wel uitgekomen.
studiebol- Ratel
Hazeltje schreef:Volgens mij wa sje nog bezig met typen Lookie
Heerlijk.
Ja klopt, ik was nog bezig. Heb het nu even afgemaakt. De jongetjes en meisjes zijn wel ongeveer gelijk verdeeld nu volgens mij in dit topic!
*Lookie*- Kletskop
joyce0606 schreef:
naam kindje nr./geslacht uitgerekende datum thuis/ziekenhuis bijzonderheden Razz88 1e/Meisje 07-11-11 Ziekenhuis Floor 1e/N.B 14-11-11 Parels 1e/Meisje 22-11-11 Mickey 1e/N.B. 24-11-11 Ziekenhuis Joyce0606 1e/Jongen 28-11-11 Ziekenhuis Hazeltje 2e/Jongen 04-12-11 Ziekenhuis Pitbullgup 1e / Meisje 10-12-11 Thuis studiebol 1e en 2e meisje&meisje 12-12-11 Tweeling Lookie 1e/jongen 13-12-11 Liesje 2e 19-12-11 Thuis freakielief 1e 23-12-11 ZaZa 2e 27-12-11 MissD 1e 03-01-12 of 11-01-12 Poisongirl 1e 14-01-12 Supertalentje 1e 14-01-12 Nicci 1e 21-01-12
[/quote]
*Lookie*- Kletskop
Goedenavond dames!
Lookie wat leuk een jongen! Het is idd goed verdeeld nu! En gelukkig was alles in orde, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. En wat je zegt had ik ook hoor, als het een jongen was geweest was ik net zo blij geweest, maar het is zo leuk een soort 'cadeautje' tussendoor!
PBG, lekker he al dat shoppen! Ik houd er ook van hoor haha, ben vandaag voor het eerst echt een beetje los gegaan qua kleertjes, er hing nu al wat meer lange mouwen-sale zeg maar!
Wanneer gaan jullie met verlof? Ik 26 oktober, dus dat duurt nog eventjes, al is het maandag alweer augustus, hoef ik nog maar 2 weken te werken en dan 2 weken vakantie .. dan is het alweer september en hoef ik nog maar 7,5 week hoe erg kan je aftellen he hahaha
Dit heb ik trouwens geshopt ; hoe schattig!
De bovenste maakt trouwens een goede optie als '1ste setje' ...
Wieglakentje eigenlijk, maar dan past het denk ik ook wel als lakentje in de kinderwagenbak,toch?
Lookie wat leuk een jongen! Het is idd goed verdeeld nu! En gelukkig was alles in orde, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. En wat je zegt had ik ook hoor, als het een jongen was geweest was ik net zo blij geweest, maar het is zo leuk een soort 'cadeautje' tussendoor!
PBG, lekker he al dat shoppen! Ik houd er ook van hoor haha, ben vandaag voor het eerst echt een beetje los gegaan qua kleertjes, er hing nu al wat meer lange mouwen-sale zeg maar!
Wanneer gaan jullie met verlof? Ik 26 oktober, dus dat duurt nog eventjes, al is het maandag alweer augustus, hoef ik nog maar 2 weken te werken en dan 2 weken vakantie .. dan is het alweer september en hoef ik nog maar 7,5 week hoe erg kan je aftellen he hahaha
Dit heb ik trouwens geshopt ; hoe schattig!
De bovenste maakt trouwens een goede optie als '1ste setje' ...
Wieglakentje eigenlijk, maar dan past het denk ik ook wel als lakentje in de kinderwagenbak,toch?
Gast- Gast
Hoi,
Jemig wat is er veel bijgeschreven en wat leuk dat zoveel meiden al weten of hun kindje een jongetje of meisje word.
Ik ben al een hele tijd... niet meer in dit topic geweest.
Voornamelijk omdat ik me nog steeds met vlagen niet goed voelde en erg moe was. Inmiddels gaat het enorm goed, zit ik goed in mijn vel, het overgeven en flauwvallen is gestopt (op hier en daar een ochtendje misselijk zijn na), ik heb weer energie voor 10.
A.s. dinsdag weer controle bij de verloskundige... kunnen we het hartje weer horen.
Dan 23 aug. de 20 weken echo, ben echt enorm benieuwd of we een jongetje of meisje krijgen. Iedereen om me heen denkt een meisje, alleen ik heb geen idee!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed (sorry ik heb niet alles helemaal goed gelezen en het is zoveel informatie dat ik even niet meer weet wie wat heeft gezegd).
Jemig wat is er veel bijgeschreven en wat leuk dat zoveel meiden al weten of hun kindje een jongetje of meisje word.
Ik ben al een hele tijd... niet meer in dit topic geweest.
Voornamelijk omdat ik me nog steeds met vlagen niet goed voelde en erg moe was. Inmiddels gaat het enorm goed, zit ik goed in mijn vel, het overgeven en flauwvallen is gestopt (op hier en daar een ochtendje misselijk zijn na), ik heb weer energie voor 10.
A.s. dinsdag weer controle bij de verloskundige... kunnen we het hartje weer horen.
Dan 23 aug. de 20 weken echo, ben echt enorm benieuwd of we een jongetje of meisje krijgen. Iedereen om me heen denkt een meisje, alleen ik heb geen idee!
Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed (sorry ik heb niet alles helemaal goed gelezen en het is zoveel informatie dat ik even niet meer weet wie wat heeft gezegd).
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
MissD fijn dat je je weer beter voelt! Wat scheelt dat he, alles word ineens een stuk fijner en leuker(dat had ik tenminste!)
Parels leuke dingen heb je geshopt hoor... ik wil morgen stiekem ook ff kijken bij de prenatal, toch ff checken of ze nog iets in de sale hebben
Parels leuke dingen heb je geshopt hoor... ik wil morgen stiekem ook ff kijken bij de prenatal, toch ff checken of ze nog iets in de sale hebben
studiebol- Ratel
Idd Studiebol, ik kan er nu echt van genieten! En zeker nu je het zo goed begint te zien, nu voel ik me ook echt wel heel zwanger.
Wat leuk trouwens dat jullie 2 meisjes gaan krijgen!!!
Wat leuk trouwens dat jullie 2 meisjes gaan krijgen!!!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Hier hadden ze bij de Prenatal niet veel (geen hele grote hoor), maar deze kleding komt van de v&d, die 2 truitjes waren 2 voor een 10tje
Gast- Gast
Parels ik zie het morgen wel ff en anders kan ik nog naar de v&d gaan
Ik weet nog niet wanneer ik met verlof ga, ik denk dat ik wel 6 weken van te voren moet gaan en dan zit ik volgens mij op 1 november! Ik moet nu nog 2 weken werken dan heb ik 3 weken vakantie en dan is het dus al september en dan dus nog 2 maandjes werken, gaat echt super snel. De 2e week van september heb ik ook een afspraak met mijn teamleider om alles te regelen.
Ik weet nog niet wanneer ik met verlof ga, ik denk dat ik wel 6 weken van te voren moet gaan en dan zit ik volgens mij op 1 november! Ik moet nu nog 2 weken werken dan heb ik 3 weken vakantie en dan is het dus al september en dan dus nog 2 maandjes werken, gaat echt super snel. De 2e week van september heb ik ook een afspraak met mijn teamleider om alles te regelen.
studiebol- Ratel
@pbg, wat leuk dat je zo bent verwend door je moeder.
Pbg en joyce, erg leuke jurk!
@lookie, wat leuk een jongen. Fijn dat alles in orde is met hem. Hopelijk voel je je snel wat beter nu.
@parels, owww wat een enorm schattig spullen heb je gekocht!
Ik was vandaag even met mijn moeder in de stad, ze liet van alles zien wat ze leuk vond om te kopen maar aangezien we niet weten wat het is, heeft ze nu meisjes en jongens kleertjes gekocht hahaha (gelukkig heb ik nog meer familieleden die een kindje verwachten dus uiteindelijk komt het vast bij iemand terecht)
@missD, fijn dat je weer genoeg energie hebt. (dat is bij mij direct weggegaan toen ik zwanger was en niet meer terug gekomen )
Bij mij beginnen steeds meer mensen te gokken wat het is. Mijn moeder zegt een jongen (gezien dat er alleen maar meiden in onze familie zitten en zij bij mijn broer erg ziek was en ik dat ook ben was dat haar redenatie van een jongen). Aantal vriendinnen zeggen ook een jongen, mijn man zegt een meisje. Ik weet het niet meer.
Wat leuk om te lezen hoe iedereen verlof aan het regelen is.
Pbg en joyce, erg leuke jurk!
@lookie, wat leuk een jongen. Fijn dat alles in orde is met hem. Hopelijk voel je je snel wat beter nu.
@parels, owww wat een enorm schattig spullen heb je gekocht!
Ik was vandaag even met mijn moeder in de stad, ze liet van alles zien wat ze leuk vond om te kopen maar aangezien we niet weten wat het is, heeft ze nu meisjes en jongens kleertjes gekocht hahaha (gelukkig heb ik nog meer familieleden die een kindje verwachten dus uiteindelijk komt het vast bij iemand terecht)
@missD, fijn dat je weer genoeg energie hebt. (dat is bij mij direct weggegaan toen ik zwanger was en niet meer terug gekomen )
Bij mij beginnen steeds meer mensen te gokken wat het is. Mijn moeder zegt een jongen (gezien dat er alleen maar meiden in onze familie zitten en zij bij mijn broer erg ziek was en ik dat ook ben was dat haar redenatie van een jongen). Aantal vriendinnen zeggen ook een jongen, mijn man zegt een meisje. Ik weet het niet meer.
Wat leuk om te lezen hoe iedereen verlof aan het regelen is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@Lookie: Wat fijn dat alles goed was en dat jullie nu weten dat het een jongens is
@Parels: Wat een super schattige kleertjes en rompertjes
@MissD: Fijn dat je je weer beter voelt.. nu kun je inderdaad lekker gaan genieten!
@ all: tijdens de controle afgelopen donderdag was alles goed. Ik heb wel enorm last van bandenpij pff
Ik lees dat jullie het over het verlof hebben.. ik moet nog 2 weken werken, dan 2 weken vakantie en dan nog 4 weken en dan heerlijk 20 weken verlof !!!!
Hier wat foto's van onze babykamer... zoals je kunt zien is het erg klein haha. Er komt nog een wit wandplankje boven de commode en er komen nog roze vlinders op de muren. Die ga ik er met een sjabloon op verven.
* Foto's zijn weer weg !
@Parels: Wat een super schattige kleertjes en rompertjes
@MissD: Fijn dat je je weer beter voelt.. nu kun je inderdaad lekker gaan genieten!
@ all: tijdens de controle afgelopen donderdag was alles goed. Ik heb wel enorm last van bandenpij pff
Ik lees dat jullie het over het verlof hebben.. ik moet nog 2 weken werken, dan 2 weken vakantie en dan nog 4 weken en dan heerlijk 20 weken verlof !!!!
Hier wat foto's van onze babykamer... zoals je kunt zien is het erg klein haha. Er komt nog een wit wandplankje boven de commode en er komen nog roze vlinders op de muren. Die ga ik er met een sjabloon op verven.
* Foto's zijn weer weg !
Laatst aangepast door Razz88 op di 2 aug 2011 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Razz die grijze laarsjes! GEWELDIG (mag ik stiekem vragen waar je die vandaan hebt)
Verder vind ik het kamertje mooi! Leuk hoor die roze accenten!
Verder vind ik het kamertje mooi! Leuk hoor die roze accenten!
studiebol- Ratel
@razz, wat een leuk kamertje! mooi met al dat roze.
Fijn dat bij de controle alles goed was.
Fijn dat bij de controle alles goed was.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: