Uitgerekend in November, December of Januari
+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Joyce wat een gedoe toch allemaal! Naar hoor, hoop dat ze snel die stent kunnen plaatsen!
Het verven gaat hier wonderbaarlijk goed! Vanmorgen eerst de witte muur verf aan gebracht en net aan het einde van de dag de zilver/grijze mettalic verf! Dus dat is aan het drogen en dan morgen de muur met sterren ben benieuwd hoe het gaat worden!
Vanavond ook dan naar die verloskundige geweest zij kon helaas niet zien wat het geslacht is want ze hielde beide de benen goed bij elkaar, hoe lang we ook probeerde. Ze heeft wel 3 kwartier gekeken, echt super lief van haar. Ze gaf zelf aan het ook erg leuk te vinden omdat zij natuurlijk alleen bij het begin de tweeling ziet en daarna eigenlijk niet meer, dus we mochten nog wel een keer terug komen Leuk zij legde ook van alles uit, hebben ruggenwervels gezien, beentjes, handjes, neusje. Ze baby's bewegen goed en liggen steeds anders. Zij voelde ze ook tegen het echo apparaat aanschoppen dus ze zei dat ik het ook wel zou kunnen voelen. Dus vanavond in bed maar is rustig gaan liggen met mijn handen op mijn buik en dan kijken wat ik voel. We hebben ook weer een boel foto's mee gekregen wel super van haar!
Het verven gaat hier wonderbaarlijk goed! Vanmorgen eerst de witte muur verf aan gebracht en net aan het einde van de dag de zilver/grijze mettalic verf! Dus dat is aan het drogen en dan morgen de muur met sterren ben benieuwd hoe het gaat worden!
Vanavond ook dan naar die verloskundige geweest zij kon helaas niet zien wat het geslacht is want ze hielde beide de benen goed bij elkaar, hoe lang we ook probeerde. Ze heeft wel 3 kwartier gekeken, echt super lief van haar. Ze gaf zelf aan het ook erg leuk te vinden omdat zij natuurlijk alleen bij het begin de tweeling ziet en daarna eigenlijk niet meer, dus we mochten nog wel een keer terug komen Leuk zij legde ook van alles uit, hebben ruggenwervels gezien, beentjes, handjes, neusje. Ze baby's bewegen goed en liggen steeds anders. Zij voelde ze ook tegen het echo apparaat aanschoppen dus ze zei dat ik het ook wel zou kunnen voelen. Dus vanavond in bed maar is rustig gaan liggen met mijn handen op mijn buik en dan kijken wat ik voel. We hebben ook weer een boel foto's mee gekregen wel super van haar!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Studiebol!
Jammer dat ze het niet heeft kunnen zien.
Jammer dat ze het niet heeft kunnen zien.
Gast- Gast
Hoera! Ik ben over de helft! Hoop ik dan...
Hoe is het met iedereen?
Ik zag wel het topic van Joyce: wat een narigheid zeg! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en mag je vlug naar huis.
Hier gaat alles prima. Merk wel dat slapen niet meer zo makkelijk is. Voel dan constante druk op mijn buik. Toch maar eens het voedingskussen gaan halen Hoor van meerderen dat ze daarmee een stuk beter sliepen. En ik wil het kussen sowieso graag hebben om onze uk te voeden. Op het werk gebruik ik ze heel veel, dus wilde ik thuis ook een
Hoe is het met iedereen?
Ik zag wel het topic van Joyce: wat een narigheid zeg! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en mag je vlug naar huis.
Hier gaat alles prima. Merk wel dat slapen niet meer zo makkelijk is. Voel dan constante druk op mijn buik. Toch maar eens het voedingskussen gaan halen Hoor van meerderen dat ze daarmee een stuk beter sliepen. En ik wil het kussen sowieso graag hebben om onze uk te voeden. Op het werk gebruik ik ze heel veel, dus wilde ik thuis ook een
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mickey ik gebruik juist geen voedingskussens op het werk, en denk ook niet dat ik die thuis ga gebruiken, dus heb er ook geen gekocht .. ik vind 40 euro namelijk nog best veel geld voor iets wat ik niet dagelijks gebruik
Wel slaap ik al sinds week 15 geloof ik met een extra normaal kussen, dat ik bij buikpijn etc onder mijn buik leg als ik op mijn zij lig .. helpt ook!
Wel slaap ik al sinds week 15 geloof ik met een extra normaal kussen, dat ik bij buikpijn etc onder mijn buik leg als ik op mijn zij lig .. helpt ook!
Gast- Gast
Mickey wat fijn dat je over de helft bent, vind je niet dat de tijd snel gaat? ik ben morgen 18 weken en vind het echt snel gaan!
Nou alles is geverfd op de babykamer, de stopcontacten en de plinten zitten er weer aan dus de kamer is netjes, nu wachten tot de meubeltjes komen maar dat is eind augustus al
Gister vrijgezellenfeestje van mijn zus gehad, was super leuk! Ben savonds ook op stap geweest, vond ik echt weer leuk, en voelde me ook best goed heb het tot half 3 vol gehouden nou ik vond het netjes vanmezelf merk wel dat ik vandaag wat last van mijn rug heb en toen wel erg moe ben maar ja dat hoort erbij!
Wat betreft het voedingskussen het leek mij ook wel fijn en ik heb hem te leen van iemand gekregen maar die is al vaak gebruikt en dus niet meer zo stevig dus ik ga vragen of ik hem op mag vullen met het spul wat er in zit dan hoop ik dat die weer wat steviger wordt.
Joyce hoe is het nu met jou? En hazeltje hoe gaat het met jouw klachten?
Nou alles is geverfd op de babykamer, de stopcontacten en de plinten zitten er weer aan dus de kamer is netjes, nu wachten tot de meubeltjes komen maar dat is eind augustus al
Gister vrijgezellenfeestje van mijn zus gehad, was super leuk! Ben savonds ook op stap geweest, vond ik echt weer leuk, en voelde me ook best goed heb het tot half 3 vol gehouden nou ik vond het netjes vanmezelf merk wel dat ik vandaag wat last van mijn rug heb en toen wel erg moe ben maar ja dat hoort erbij!
Wat betreft het voedingskussen het leek mij ook wel fijn en ik heb hem te leen van iemand gekregen maar die is al vaak gebruikt en dus niet meer zo stevig dus ik ga vragen of ik hem op mag vullen met het spul wat er in zit dan hoop ik dat die weer wat steviger wordt.
Joyce hoe is het nu met jou? En hazeltje hoe gaat het met jouw klachten?
studiebol- Ratel
Studiebol ; helemaal vergeten op je te reageren in mn vorige post!
Wat lief van die verloskundige, maar wat jammer dat ze de geslachten niet heeft kunnen zien, zeg! Ons meisje had ook de benen dicht tijdens de 20 weken echo, maar toch kon ze het wel een beetje zien .. en toen ze later keek had ze heel netjes dr benen wijdbeens zodat we het toch konden zien haha .. wel lag onze muppet steeds te bewegen en deed ze haar hand voor haar gezicht zodat we alsnog geen mooie foto's hebben, dus heeft de echoscopiste maar een foto gemaakt van het geslacht haha, hele mooie foto is dát
Knap van je hoor dat je het tot half 3 vol hebt gehouden met stappen! Ik kon gisteren ook op stap maar ik voel me gewoon totaal niet 'mooi' meer dus heb geen zin om dan rond te gaan paraderen, en dansen gaat ook al helemaal niet, dat heb ik gisteren even geprobeerd, ik krijg dan zelf een hele snelle hartslag, en dan voel ik er serieus in mijn buik ook een heel snel kloppen .. heel raar! Kan dat? Hebben jullie dat ook? Ik voel haar niet zo heel vaak schoppen, maar heb wel het idee dat ik haar hartje echt voel kloppen soms .. Zou ze dan vaak met haar hartje aan de voorkant liggen ofzo ..
Ben ook heel erg onzeker tijdens mn zwangerschap merk ik, ik ben heel bang dat het nu alsnog misgaat, dat we een controle krijgen ofzo en dat ze dan niet meer beweegt of het hartje nog wel klopt enzo .. Pffff Ik vind het best zwaar, al mag ik natuurlijk niet klagen, er zijn zat vrouwen die zwanger willen worden en vrouwen die een veel zwaardere zwangerschap hebben, maar toch ..
Wat lief van die verloskundige, maar wat jammer dat ze de geslachten niet heeft kunnen zien, zeg! Ons meisje had ook de benen dicht tijdens de 20 weken echo, maar toch kon ze het wel een beetje zien .. en toen ze later keek had ze heel netjes dr benen wijdbeens zodat we het toch konden zien haha .. wel lag onze muppet steeds te bewegen en deed ze haar hand voor haar gezicht zodat we alsnog geen mooie foto's hebben, dus heeft de echoscopiste maar een foto gemaakt van het geslacht haha, hele mooie foto is dát
Knap van je hoor dat je het tot half 3 vol hebt gehouden met stappen! Ik kon gisteren ook op stap maar ik voel me gewoon totaal niet 'mooi' meer dus heb geen zin om dan rond te gaan paraderen, en dansen gaat ook al helemaal niet, dat heb ik gisteren even geprobeerd, ik krijg dan zelf een hele snelle hartslag, en dan voel ik er serieus in mijn buik ook een heel snel kloppen .. heel raar! Kan dat? Hebben jullie dat ook? Ik voel haar niet zo heel vaak schoppen, maar heb wel het idee dat ik haar hartje echt voel kloppen soms .. Zou ze dan vaak met haar hartje aan de voorkant liggen ofzo ..
Ben ook heel erg onzeker tijdens mn zwangerschap merk ik, ik ben heel bang dat het nu alsnog misgaat, dat we een controle krijgen ofzo en dat ze dan niet meer beweegt of het hartje nog wel klopt enzo .. Pffff Ik vind het best zwaar, al mag ik natuurlijk niet klagen, er zijn zat vrouwen die zwanger willen worden en vrouwen die een veel zwaardere zwangerschap hebben, maar toch ..
Gast- Gast
@Studiebol: ik vind het inderdaad enorm snel gaan! En toch duurt het me nog te lang tot het september is en de meubeltjes komen... Of tot november, de uitgerekende datum... Ach ja... dat zal iedereen wel hebben
Wat fijn dat jullie het kamertje al zo ver af hebben! Heb je er foto's van? Ben niet nieuwsgierig hoor
@Parels: ik voel nog steeds niks, dus geen idee of het kan dat je het hartje van je meisje voelt. Die onzekerheid herken ik. Over het algemeen gaat het goed, maar als ik dan weer bijna naar de verloskundige moet, dan komt die angst/onzekerheid of alles wel goed is met onze mup.
Wat fijn dat jullie het kamertje al zo ver af hebben! Heb je er foto's van? Ben niet nieuwsgierig hoor
@Parels: ik voel nog steeds niks, dus geen idee of het kan dat je het hartje van je meisje voelt. Die onzekerheid herken ik. Over het algemeen gaat het goed, maar als ik dan weer bijna naar de verloskundige moet, dan komt die angst/onzekerheid of alles wel goed is met onze mup.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Parels, wat betreft dat "mooi" voelen dat snap ik wel. Als ik dan mijn vriendinnen zag in hun leuke shirtjes lekker dansen en gek doen toen dacht ik wel.. tja dat is niet charmant met mijn buik. Maar ja ik dacht ook ik heb wel zin om dansjes te doen dus dat ik ga doen:-) soms denk ik ook wel is misschien denken mensen wel die heeft gewoon een dikke buik ipv een zwangerschapsbuik dat idee vond ik niet zo leuk...
Wel vervelend dat je zo onzeker bent parels, lijkt me erg naar! Weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Wat betreft die hartslag, ik heb dat ook. Maar de verloskundige heeft donderdag laten zien dat dat bij mij een bloedvat is, een dik bloedvat die het bloed rond pompt en die "klopt" dus ook. Toen ik het zag voelde ik het ook gelijktijdig. Ik zei dus tegen de verloskundige dat ik wel eens dacht dat het de hartslag was van een van de kids.. maar bij mij is het dus dat bloedvat.
Wel vervelend dat je zo onzeker bent parels, lijkt me erg naar! Weet ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Wat betreft die hartslag, ik heb dat ook. Maar de verloskundige heeft donderdag laten zien dat dat bij mij een bloedvat is, een dik bloedvat die het bloed rond pompt en die "klopt" dus ook. Toen ik het zag voelde ik het ook gelijktijdig. Ik zei dus tegen de verloskundige dat ik wel eens dacht dat het de hartslag was van een van de kids.. maar bij mij is het dus dat bloedvat.
studiebol- Ratel
Studiebol, je hoeft er ook helemaal niks op te zeggen hoor!
Ik zal het woensdag ook eens aan mijn verloskundige vragen ..
Mickey ; ik kan ook niet wachten totdat het november is hoor, lijkt me heerlijk als die kleine uk er is! Maar tot die tijd moet er nog genoeg gebeuren .. zag dat Studiebol de kamer al klaar heeft, nou wij nog lááááng niet, dus door dat soort dingen word ik een beetje zenuwachtig haha
Mickey ; ik kan ook niet wachten totdat het november is hoor, lijkt me heerlijk als die kleine uk er is! Maar tot die tijd moet er nog genoeg gebeuren .. zag dat Studiebol de kamer al klaar heeft, nou wij nog lááááng niet, dus door dat soort dingen word ik een beetje zenuwachtig haha
Gast- Gast
Parels schreef:Studiebol, je hoeft er ook helemaal niks op te zeggen hoor!
:-) ik ben geen goed vergelijkings materiaal... mijn vriend vertrekt vandaag of morgen weer voor ik weet niet hoeveel weken dus dan gebeurd er bij ons niks. En als we in augustus allebei vrij hebben wil ik niet steeds het gevoel hebben iets te moeten doen zodat we ook op vakantie kunnen als we zouden willen. Dus daarom is het schilderwerk bij ons al klaar! Dus ik geloof niet dat je daar zenuwachtig van moet worden hoor... dat is echt niet nodig!
studiebol- Ratel
Parels schreef:Studiebol, je hoeft er ook helemaal niks op te zeggen hoor!
ik ben geen goed vergelijkings materiaal, mijn vriend vertrekt vandaag of morgen weer voor een aantal weken en heeft in augustus ook wel vrij en ik ook maar dan willen we misschien nog weg en niet steeds het gevoel hebben dat we iets moeten doen. Na augustus heeft mijn vriend misschien nog een keer een weekje vrij maar dan houdt het op! En ik ben niet zo handig als hij dus ik heb hem echt nodig om te helpen... dus vandaar dat bij ons het verf gedeelte al klaar is! Dus ik zou je zelf maar niet met mij vergelijken want dat is niet echt eerlijk:-)
studiebol- Ratel
voor jou!Parels schreef:
Ik heb het ook nogsteeds, al voel ik ze allebei bewegen, dan ga ik weer twijfelen of dat echt wel de voetjes van nummer 1 zijn enz enz.
Dan ga ik me weer zorgen maken over het verschil in gewicht. Dan weer over de baby die te groot is, dan weer over de baby die op normaal gewicht is of die niet toevallig te klein is. Dan weer over het beetje bloedverlies. Dan weer over mijn dikke benen. Dan weer over ... Wordt echt moe van mezelf.
Dus het is echt normaal om je zorgen te maken hoor, ik denk dat iedereen dat doet. Maar het voelt zo vervelend, die onzekerheid!!
Gast- Gast
sorry, heb het even allemaal niet kunnen bijhouden.
ik heb wel een vraag, laatst werd hier al gesproken over een 3d/pretecho.
Ik gaf al aan dat het te duur is voor ons. Toch wil ik me er nogmaals in verdiepen.
Wie heeft er goede adressen voor me waar ik eens kan kijken of het qua prijs mogelijk is voor ons.
Omgeving O.ss/D.enBosch.
Ik gaf al aan dat het te duur is voor ons. Toch wil ik me er nogmaals in verdiepen.
Wie heeft er goede adressen voor me waar ik eens kan kijken of het qua prijs mogelijk is voor ons.
Omgeving O.ss/D.enBosch.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:sorry, heb het even allemaal niet kunnen bijhouden.
Omgeving O.ss/D.enBosch.
Ik heb in die buurt geen ervaring, wat ik gewoon op heb gedaan is bij google echobureau in getypt en dan de plaatsnaam er bij.. dan krijg je meestal wel wat te zien. Maar dat heb je waarschijnlijk wel gedaan en wil je graag ervaringen horen en dan heb je dus helemaal niks aan dit antwoord
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Floor schreef:sorry, heb het even allemaal niet kunnen bijhouden.
Omgeving O.ss/D.enBosch.
Ik heb in die buurt geen ervaring, wat ik gewoon op heb gedaan is bij google echobureau in getypt en dan de plaatsnaam er bij.. dan krijg je meestal wel wat te zien. Maar dat heb je waarschijnlijk wel gedaan en wil je graag ervaringen horen en dan heb je dus helemaal niks aan dit antwoord
wat ben je toch een schatje. Aan je antwoord heb ik helemaal niks Ik had inderdaad via google al wat adressen gevonden maar toch vind ik het prettig om van iemand een ervaring te horen.
Maar wel bedankt voor je reactie hoor
Floor- Ratel
In O.ss zit een heeeeeeeele goede!
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
Deze zit er:
http://www.echopraktijkoss.nl/
En deze:
http://www.echobaby.nl/contact-en-route/
Volgens mij is het die laatste die zo goed is.
Anders moet je BeeGee van het forum eens een PM sturen.
Die weet het wel volgens mij.
Ga in géén geval naar First Sight in U.den.
Dat is echt bagger!
Ik weet alleen niet meer hoe die heet.
Deze zit er:
http://www.echopraktijkoss.nl/
En deze:
http://www.echobaby.nl/contact-en-route/
Volgens mij is het die laatste die zo goed is.
Anders moet je BeeGee van het forum eens een PM sturen.
Die weet het wel volgens mij.
Ga in géén geval naar First Sight in U.den.
Dat is echt bagger!
Gast- Gast
Bedankt Hazeltje.
Is uden dan echt zo slecht? Heb je er ervaringen mee?
Die 2 site's uit oss zijn van dezelfde persoon, beide staat dezelfde vrouw op en hetzelfde adres.
Ik ga Beegee straks pm-en en de site's eens rustig nalezen.
Die 2 site's uit oss zijn van dezelfde persoon, beide staat dezelfde vrouw op en hetzelfde adres.
Floor- Ratel
Serieus? Zover heb ik niet gekeken....
Dan zla het niet uitmaken den kik.
Ja, wij zijn met H. in U.den geweest.
Zonde van ons geld
Dan zla het niet uitmaken den kik.
Ja, wij zijn met H. in U.den geweest.
Zonde van ons geld
Gast- Gast
PM ; dankjewel! Lief van je!
Ik weet ook wel dat het normaal is, die onzekerheid, het kan helaas altijd mis gaan, ook als het al geboren is, of als het 18 is ... Ik hoop voor jou dan ook dat die onzekerheid snel voorbij is voor je, en je kindjes gezond en wel ter wereld komen en snel mee naar huis mogen!
Studiebol ; daar heb je gelijk in van je man! Wel lekker dat het al gedaan is! Maar ik vind het zielig voor jou dat je zo vaak alleen bent! Al ben je wel elke keer gezellig met zn 3tjes tegenwoordig
Ik weet ook wel dat het normaal is, die onzekerheid, het kan helaas altijd mis gaan, ook als het al geboren is, of als het 18 is ... Ik hoop voor jou dan ook dat die onzekerheid snel voorbij is voor je, en je kindjes gezond en wel ter wereld komen en snel mee naar huis mogen!
Studiebol ; daar heb je gelijk in van je man! Wel lekker dat het al gedaan is! Maar ik vind het zielig voor jou dat je zo vaak alleen bent! Al ben je wel elke keer gezellig met zn 3tjes tegenwoordig
Gast- Gast
ik ben inmiddels weer thuis, nog verre van beter, maar het gaat met stapjes vooruit. nu vooral uitrusten en aansterken.
moet deze week nog antibiotica slikken, en dan is het betreft medicatie klaar. nu goed gaan drinken en eten, want ben wel ruime 3 kilo kwijt. normaal zou ik dit echt niet erg vinden, maar nu met een kleintje is het niet heel erg goed om af te vallen.
woensdag lekker de 20 weken echo! daar ben ik wel echt benieuwd naar! tot nu toe zagen ze op de echo dat ik een weekje vooruit loop, dus ben benieuwd of dit weer naar voren komt.
moet deze week nog antibiotica slikken, en dan is het betreft medicatie klaar. nu goed gaan drinken en eten, want ben wel ruime 3 kilo kwijt. normaal zou ik dit echt niet erg vinden, maar nu met een kleintje is het niet heel erg goed om af te vallen.
woensdag lekker de 20 weken echo! daar ben ik wel echt benieuwd naar! tot nu toe zagen ze op de echo dat ik een weekje vooruit loop, dus ben benieuwd of dit weer naar voren komt.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
In o.ss heb je er een zitten, zij schijnt ook goed te zijn. Ik heb bij beide meiden in Helmond de echo laten maken bij www.kijknou.net. Een erg leuke man en de foto's zijn ook erg mooi...Floor schreef:sorry, heb het even allemaal niet kunnen bijhouden.
Omgeving O.ss/D.enBosch.
Je kan even op mijn beebiesite kijken voor foto's van de meiden in 3d bij ik heb met 19 weken, 22 weken en ik geloof 26 weken pretecho;s erop staan. www.muisje.beebiesite.nl
liefs
Gast- Gast
Floor schreef:Bedankt Hazeltje.
ohh haha ik heb niet eens verder gelezen gewoon meteen gereageerd op je post.. dus zie mijn bovenstaande reactie.
Ik zou ook never nooit naar uden gaan, heb daar al menig maal erg belabberde foto's van gezien en daar ga je niet voor.
liefs
Gast- Gast
Hey meiden,
Ik heb al tijdje niet gereageerd..
Joyce fijn dat je thuis bent! doe wel lekker rustig aan he! Hopelijk voel je je een stuk beter als de antibiotica straks klaar is.
Beegee: Ik heb zaterdag een 3D echo bij 'kijk nou'. Heb er inderdaad ook goede dingen over gehoord
Ik vind het alleen wel prijzig.. maarja wij krijgen het ( 3d echo +uitleg op dvd en nog wat foto's) cadeau van mijn vader
Ik ben vandaag alweer 23 weken.. de weken vliegen voorbij Agja dat vind ik ook helemaal niet erg.. geniet er wel lekker van hoor .. van onze druktemaker Mijn buik golft bijna de hele middag + avond op en neer haha!
Maandag komt de stucadoor en dan worden de meubels dinsdag al bezorgd!! Eigenlijk zouden ze pas 15-8 komen.. maarja Babydump belde of we ze eerder wilde hebben. Dan ga ik volgende week ook maar meteen aan de slag met de muur texen en de leidingen verven en dan gaan we samen de meubeltjes in elkaar zetten. Dan heb ik in mijn vakantie ( midden aug. 2 weken) Lekker vrij !
Ik heb al tijdje niet gereageerd..
Joyce fijn dat je thuis bent! doe wel lekker rustig aan he! Hopelijk voel je je een stuk beter als de antibiotica straks klaar is.
Beegee: Ik heb zaterdag een 3D echo bij 'kijk nou'. Heb er inderdaad ook goede dingen over gehoord
Ik vind het alleen wel prijzig.. maarja wij krijgen het ( 3d echo +uitleg op dvd en nog wat foto's) cadeau van mijn vader
Ik ben vandaag alweer 23 weken.. de weken vliegen voorbij Agja dat vind ik ook helemaal niet erg.. geniet er wel lekker van hoor .. van onze druktemaker Mijn buik golft bijna de hele middag + avond op en neer haha!
Maandag komt de stucadoor en dan worden de meubels dinsdag al bezorgd!! Eigenlijk zouden ze pas 15-8 komen.. maarja Babydump belde of we ze eerder wilde hebben. Dan ga ik volgende week ook maar meteen aan de slag met de muur texen en de leidingen verven en dan gaan we samen de meubeltjes in elkaar zetten. Dan heb ik in mijn vakantie ( midden aug. 2 weken) Lekker vrij !
Gast- Gast
@ razz, wat leuk zeg!! het lijkt prijzig hoor maar als je kijkt wat je ervoor terug krijgt wij hebben bij de meiden dit beide 2 keer gedaan nu doen we het denk ik maar 1 keer.... wij mogen 5 augustus weer.. misschien zie je het geboorte kaartje van merle daar wel hangen...
liefs
liefs
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: