Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+18
dizzy
lief
blondje1313
Aimee
MissD
Poisongirl
Dora
Supertalentje
kletskousje
Amber-
Muppetje
pitbullgup
mickey
liesje
joyce0606
*Lookie*
Floor
studiebol
22 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Floor za 2 jul 2011 - 19:04

@Liesje, hadden ze de vorige keer het hartje niet gevonden dan? Dat is toch ook raar als je het zelf wel kunt vinden. Ben blij dat ze het bij mij wel kon vinden (ook een stagiare), maar ik heb het pas 2x gehoord, vind het jammer dat we/ik het zo weinig te horen krijgen.

@studiebol, lijkt me heel onvoorstelbaar zo’n baby vasthouden met het idee dat je over een paar maanden zelf je baby’s vast kunt houden. Ik heb een aantal mensen in de omgeving die zwanger zijn en eerder bevallen als ik, het lijkt me heel vreemd om daar dan op visite te gaan.
Wat leuk dat jullie ook al aan de kamer zijn begonnen. Mijn man vond het ook onzin om alle muren opnieuw wit te verven, ‘ze zijn toch al wit’ was zijn beredenering, maar hij heeft ze omdat ik het wil wel opnieuw wit geverfd. (wij hebben maar 1 muur met behang voor de baby, de rest blijft wit)

@joyce, snap ik dat je het goed bedoelt. Ik bedoelde er ook niks mee maar laten we er maar over ophouden, ik heb sinds ik hier heb gemeld dat ik me nog steeds veel zorgen maak alleen nog maar gehuild hele dagen lang, wordt er dus niet echt vrolijker van (en mijn man begrijpt er geen bal van waarom ik zo moet huilen). Ik probeer het maar naast me neer te leggen en aan andere dingen te denken.
Fijn dat jullie er helemaal uit zijn qua opvang. Dat lijkt me best een geregel om zoiets te bedenken. Leuk dat je man 1 papadag neemt.

@mickey, de eerste keer dat ik dacht de baby te voelen duurde het daarna ook dagen voordat ik het weer dacht te voelen. Soms zit er gewoon een tijd tussen. Ook heb ik wel eens dagen dat ik de baby bijna niet voel, maar een paar keer, en andere dagen voel ik de baby veel meer.

@Parels, wat leuk een meisje! Fijn dat de 20 weken echo goed is.

@pbg, leuk dat je de baby’s bewegingen goed kunt horen via de angelsound. Mijn man wil zo’n apparaat niet, hij denkt dat het schadelijk is voor de baby. Nog maar 3 weken en dan hebben jullie ook de 20 weken echo (ik hoop dat ze dan gestopt zijn met verbouwen van de verdieping onder de echo-afdeling, wij werden gek van het geboor! Ze waren bijna de hele tijd aan het verbouwen en boren een verdieping lager. Aangezien ik slechthorend ben heb ik dus eigenlijk niks verstaan van wat er werd verteld maar mijn man zij dat de baby het goed maakt dus dat zal dan wel kloppen)

@Hazeltje, waarom word je ingeleid? Waarom weet je dat nu al? Is er trouwens een speciale reden dat je in V.eldhoven onder controle staat.

@all, zo’n pretecho dat lijkt me erg leuk om te doen. Een vriendin heeft dat laatst ook laten doen, ziet er echt leuk uit in 3D. Wij gaan dat niet laten doen en hebben nu dus geen echo’s meer. Wel erg jammer. Een pretecho is helaas te duur voor ons.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 19:11

Gezien mijn laatste zwangerschap en de klachten die ik nu allemaal heb, heeft de gyn dat voorspeld.
Tenzij mijn klachten allemaal gaan verdwijnen of heeeeeeel veel minder worden (wat ik echt zoooo hoop) dan wil ik het niet.

Maar anders ben ik er niet rauwig om haha.

Ik ben in V.eldhoven geboren en heb daar lang gewoond.
Toen ik Crohn kreeg stond ik daar onder controle en dat is altijd zo gebleven.
En vanwege mijn zwangerschap nu heeft ze me doorverwezen naar een gyn.
Dat had ook gekund in V.eghel maar dat wilde ik niet. Dat is wel zo'n vreselijk ZH.

Het is wel veel op en neer rijden maar ik heb bij dit ZH een veel beter gevoel.
Plus dat je hier geen nummer bent maar echt een persoon. Ze nemen alle tijd voor je en vooraf hebben ze je dossier gelezen.
In V.eghel moest ik telkens weer heel mijn verhaal doen... Dat werd ik zo beu.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup za 2 jul 2011 - 19:46

@ hazeltje; wel fijn dat ze je wel goed in de gaten houeden
@ studiebol; ow lekker dat jullie aan de gang zijn gegaan me het kamertje...lekker alles fris en anders:)
@ floor; als je eventueel interesse hebt heb ik een adres waar de 3d/4d echo al vanaf €85,- kan laten doen. Kennis heeft m daar laten doen en heeel tevreden en scheelt een hoop in de prijs. Ik wou m eerst ook niet laten doen maar nu doen we dat denk ik toch wel.

Gastouderbureau had al mogelijk een gastouder voor ons gevonden vlak bij ons. Van de week even bellen voor een kennismaking gesprek en kijken of het klikt. Ow ja en het bovenste stuk van mijn navel begint al naar buiten te ploppen :shock: En ik heb nog niet eens zo'n hele grote buik Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 19:55

Je kunt bi jde meeste bureau's die pretecho's maken ook kiezen voor een geslachtsbepaling.
Dat kost dan 30.- ofzo. Misshcien kun je eens bellen of je die optie mag krijgen maar zonder eventuele geslachtsbepaling?

Dan ben je niet de hoofdprijs kwijt maar kun je toch nog ene keertje kijken.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup za 2 jul 2011 - 20:26

@ hazeltje; volgens mij willen floor en haar man het geslacht niet weten
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 3 jul 2011 - 4:17

Floor toch lief van die mannen van ons dat ze het dan wel willen doen omdat wij het graag willen Very Happy

PGB wat fijn dat het gastouder bureau misschien al wat gevonden heeft! Ook mooi vlot, mocht het nou toch niet helemaal klikken dan is er nog plek zat om een andere gastouder te zoeken!

Hazeltje, ah zo nu snap ik waarom je weet dat je ws ingeleid wordt. Kan me voorstellen dat als je zoveel klachten houd je dat wel prima vind! En ach het is toch ook goed om met 37/38 weken te bevallen dan is het kindje wel volgroeid.

Nou de babykamer is helemaal leeg, wat kan je toch een troep verzamelen zeg niet normaal, gelukkig ben ik wel goed in weggooien want anders was het helemaal onbegonnen werk. De andere kamer heb ik ook maar meteen opgeruimd want daar moeten toch ook wat spullen heen. Het logeer bed wat daar stond hebben we naar zolder gedaan, zodat er nog wat meer ruimte op die kamer is.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we deze week wel proberen het schilderwerk af te maken, dat vind ik een fijn idee en dat zal ook het meeste werk zijn. En tijdens de volgende vakantie van mijn vriend ben ik ook vrij en dan zouden we eventueel ook gewoon nog op vakantie kunnen gaan. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden heb wel allemaal ideeen maar ja of het dan mooi word Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:23

pitbullgup schreef:@ hazeltje; volgens mij willen floor en haar man het geslacht niet weten

Dat heb ik er toch bij gezet?
Eventueel zonder geslachtsbepaling. :P

@ studiebol: Oh, dat is lekker zeg!
Weet je al wat je wilt qua kleuren?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:25

Het schoot net trouwens ineens in mijn linkerheup.
Wilde H. optillen.... En tsjakka. Oh, ik ging door de grond van de pijn en de tranen sprongen in mijn ogen!
Bah! Cry

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 3 jul 2011 - 4:29

@Studiebol: wat een verzamelaars zijn we toch eigenlijk he Wink Ik heb me ook behoorlijk verbaasd over alles wat ik tegen kwam met het leegruimen van het kamertje. En dan wonen we hier pas 2 jaar...

@Hazeltje: het zit je niet mee he, met je lichaam... Wil je even een knuffel geven hug Hopelijk worden je klachten niet te erg.

Mijn vriend is nu bezig het kamertje te verven. Hier in de buurt was een Karwei open, dus zijn we daarheen gegaan om de verf te kiezen. Een tijdje terug hadden we het erover gehad en ik was in de veronderstelling dat we het kamertje in hollands thema zouden inrichten, maar afgelopen week zei mijn vriend ineens dat hij dat niet mooi vindt... Toen stelde hij voor om de kleur die we in de woonkamer hebben te gebruiken voor de babykamer. In de woonkamer hebben we één muur bruin. Ik vind het een hele mooie kleur, maar voor de babykamer niet. We hebben nu voor blauw gekozen. Ik ben benieuwd!! De bedoeling is om één wand blauw te maken. In die wand zit een schuin dak. Op dat deel wil ik zilveren sterren maken en eventueel de naam. We krijgen nu dus een sterrenkamer Very Happy Ben ik ook helemaal blij mee. Ik ga dalijk maar eens kijken hoe het wordt Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  studiebol zo 3 jul 2011 - 5:08

Oooh Hazeltje wat naar zeg! Kan je er iets aan doen? Of ging je daar voor naar de fysio? Kalm aan doen vanavond dan he! WEten jullie al wat je wil met de kamer? krijgt H ook een ander kamertje of hebben jullie nog een kamer over wat de babykamer wordt?

Mickey wij wonen hier nu 2 en half jaar dus niet veel langer dan jullie en idd wat bewaar je dan toch weer veel, dom eigenlijk want het staat in die kamer en zo vaak kwam ik er niet.

Wat wij willen met de kleuren; een muur wordt zilver/grijs metalic die hebben we gisteren uitgezocht. En op die muur wil ik dan een sticker plakken had een leuke van Nijntje gezien. De muur daar tegen over daar wil ik ook wat mee maar ik weet nog niet wat, of cirkels, vierkanten, of sterren. En dan in die zelfde kleur zilver/grijs. Als we het geslacht weten dan wil ik die kleuren gebruiken voor de aankleding en de assecoires. Ik krijg er bij mijn vriend echt geen knalroze muur door heen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 5:15

A la minute is er niks aan te doen.
Ik mag van een vriendin zo'n band proberen, hopelijk geeft dat wat verlichting.
Verder mag ik er geen oefeningen meer voor doen omdat ik dan harde buiken krijg.

Ik heb nog geen idee wat ik met het kamertje wil.
Hangt echt van het geslacht af haha. Hij/zij krijgt wel de meubels van H. Alleen de kast blijft op H haar kamer want die past niet op de babykamer. Daar moet dus iets nieuws voor komen. Heb wat kasten bij Ikea gezien die er goed bij passen.

H krijgt dit bed:
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Minnen-uittrekbaar-bedframe-m-lattenbodem__0110173_PE260250_S4

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 3 jul 2011 - 5:56

hazeltje: super leuk bedje zeg!

vandaag heb ik amper kunnen lopen, vreselijk pijn in mijn zij, tussen me ribben en heupbot in. toen ik even ging luisteren omdat ik de kleine nog niet had gevoelt, hoorde ik dat hij daar ook precies aan het trappen was......auww echt niet fijn! gelukkig is hij nu weer wat gedraaid, en kan ik weer een soort van bewegen!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  pitbullgup zo 3 jul 2011 - 5:56

@ hazeltje; wat vervelend van je heup ik had van de week precies hetzelfde maar dat was na 3 dagen gelukkig over. Leuk bedje krijgt H Very Happy
@ mickey; lekker dat jullie al beginnen zijn met het "sterren" kamertje leuk!
@ Studiebol: hahaha wat hebben mannen toch tegen knal roze Wink

Wij zijn net terug van de baby dump en hebben het kamertje en een wipstoeltje besteld komt begin oktober binnen dus hebben we mooi de tijd voor het kamertje.
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 720_485_4_387_0_nl_miami_babykamer_brochure_mt
Alleen dan met de 1-deurs kast.
We willen sowieso een licht grijze wand in de kamer en als het een meisje word wil ik de "PIP" kant op en voor een jongetje wordt het een leuke beesten kamer denk ik.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 3 jul 2011 - 6:04

Haha mijn vriend heeft behoorlijk wat eisen, af en toe erg moeilijk. Want PIP vind ik ook leuk maar nee dat komt er niet in. Het mag van hem niet te kinderachtig Very Happy Tja gelukkig vind ik vrij veel leuk want anders was het kansloos geworden hoor dan kwamen we we er niet uit!

Mooi kamertje hebben jullie uitgezocht PGB erg leuk!

Hazeltje leuk bed krijgt H! nog 2 weekjes wachten en kunnen jullie dus ook plannen maken voor het kamertje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 3 jul 2011 - 7:35

@hazeltje&pbg, ik kan inderdaad eens informeren wat de kosten zijn van een 3d echo zonder geslachtsbepaling.
@hazeltje, wat vervelend dat de pijn er nu zo erg is ingeschoten. Ik heb ook een band dat helpt bij mij wel iets tegen de pijn (de pijn komt minder snel opzetten).

@joyce, vervelend is dat als de baby ergens ligt en je er zelf pijn van hebt.

@pbg, mooie kamer hebben jullie besteld.

@mickey, leuk dat jullie aan het verven zijn. Ben benieuwd hoe het wordt, met zilveren sterren, klinkt erg mooi.

@studiebol, ook al met zilvergrijs. Leuk!
Mijn man vind zo’n kleur echt niks, hij vind überhaupt niks mooi, ik wou graag dat vogeltjesbehang, zo’n vogeltjes op een rijtje (behang van Lief). Dat vond hij vreselijk. Uiteindelijk hebben we veel behang en verf bekeken maar hij vond eigenlijk niks leuk, uiteindelijk mocht ik dat ‘lelijke-vogeltjesbehang’ dan toch van hem, maar dat vond ik niet leuk, als hij het dan echt lelijk vind, vind ik het al niet meer leuk om op de muur te hebben. Na veel winkels en boeken gezien te hebben, kwamen we een behang tegen wat we allebei wel leuk vonden (ik vind het minder maar dit is het enigste behang wat we allebei wel leuk vonden dus hebben we het besteld).
Ik zal zo een foto plaatsen van het kamertje, het behang zit er net tegenaan, 1 muur de andere muren blijven wit geverfd. Er komen nog lange gordijnen tot de grond (inbetweens omdat we al verduisteringsrolgordijnen hebben hangen)

Ons kamertje tot nu toe:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 Babykamer3juli2011004k

het behang wat duidelijker:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 2 5676-05
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup zo 3 jul 2011 - 7:37

ik vind het echt een super leuk behangetje!(erg lief) ook lekker fris dat groen Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 3 jul 2011 - 7:42

floor: lief zeg! leuk kamertje ook!

wij moeten eerst nog het kamertje leegmaken, gelukkig is de inbouw kast nu klaar, maar er moet ook nog van alles naar de gemeente weggebracht worden, dan een verhuizing van ene kamer naar andere kamer, en dan kan ik beginnen met de beebkamer. ik gok dat dat nog wel even duurt, na werk ben ik helemaal kapot, dus komt alles op het weekend aan. maar helaas komt alles al op het weekend aan smile acht we hebben nog wel even, ook al wil ik het liefts over 7 á 8 weken een beetje klaar zijn!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:51

Oooh Floor!
Wat een ontzettend schattig behang!

Ik begin serieus te twijfelen of ik niet liever behang heb maar bij ons zijn de muren zo slecht dat ik vrees voor een afschuwelijk zicht...

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 3 jul 2011 - 8:00

Very Happy Gelukkig vinden jullie het leuk!! Ik wist niet goed wat ik er van moest vinden namelijk, vond het wel leuk of toch niet, of toch wel, twijfel twijfel (maarja ik kan twijfelen wat ik wil, het zit er toch op! hahaha).
We waren natuurlijk wel genoodzaakt iets te kiezen wat voor een jongen en meisje kan, beetje neutraal dus.
Nog ongeveer 2 weken en dan zijn de gordijnen er ook en dan nog lang wachten tot september tot de meubeltjes komen. Vind het wel jammer dat het zo lang leeg staat (en het nu al vol zetten met de spullen die we al hebben schiet niet op want dan moet dat er weer uit als de meubels komen, anders kunnen we die niet in elkaar zetten).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 8:01

Floor ; mooi zeg! Ik vind het wel lief dat behangetje, en kan idd goed voor allebei de geslachten! En ik heb nog wel in mijn hoofd wat voor kamertje jullie hadden uitgekozen en dat vind ik daar echt heel goed bij passen!

Wij hebben overal al glasvies-behang op de muren, dus een behangetje daar nog overheen wordt een beetje lelijk vrees ik .. dan maar roze glitterverf haha

Joyce ; ons kamertje is ook nog lang niet leeg hoor, de meubels komen ook pas half augustus, dus ik denk dat het eind augustus pas echt klaar is ... maar dan ben ik nog maar 28 weken dus ik heb nog even Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 8:46

Je kunt bellen of ze de meubels eerder kunnen brengen?

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 3 jul 2011 - 9:16

Floor ik vind jullie behangetje ook erg leuk hoor! Maar ook hier een man die niet heel veel leuk vind. Dus dit zou hij al kinderachtig vinden... Heel bijzonder de verf hadden we meteen uitgezocht dat vond hij wel goed, haha. Ik zou ook graag een behang willen maar ja verf vind ik dan wel weer iets praktischer en ik heb een hekel aan behang trekken dus elke keer als er een ander behangetje op moet moet je dat toch doen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:30

@ Floor: Leuk behangetje hoor Very Happy
@Parels: Hahah roze glitterverf... Laughing wat vindt je vriend/man daar van ??
@Hazeltje: vervelend van de pijn in je heup pff.. en ik kan wel zeggen dat je het maar lekker rustig aan moet doen.. mja dat zal moeilijk zijn met nog zo'n kleintje in huis :P

@all: Nou ik ben ff niet geweest.. Heb van vorige week zaterdag t/m afgelopen vrijdag gewerkt.. en toen vrijdags ook nog 3 uur over moeten werken pff... Neutral was echt kapot. Van het weekend lekker ge- BBQ't .. vandaag luie dag gehad smile Maar vanaf morgen mag ik weer 7 dagen werken Rolling Eyes Ik merk nu wel dat het werken me een beetje te veel wordt.. maar durf niet zo goed mijn grens aan te geven. Ik kan bijvoorbeeld ook geen halve dagen gaan werken o.i.d. want sta alleen op een woongroep en dan lopen de diensten niet meer goed in elkaar over. Maargoed eigenlijk is dat niet mijn probleem Rolling Eyes

Vandaag iets geweldigs gezien Laughing Ik zag onze kleine meid bewegen. Echt in eens een stukje buik opbollen en schopjes/duwtjes. Om eerlijk te zijn vond ik het best een akelig gezicht haha.. dat je het zo kan zien Laughing maargoed nu vind ik het erg leuk om te zien.. en mijn vriend vindt het ook geweldig.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:32

Razz!! Echt aangeven hoor!!
Inderdaad, het is niet jouw probleem!
Als je het niet trekt, dan trek je het niet! Punt!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup zo 3 jul 2011 - 20:06

@ razz; goed op je zelf letten hoor! Wat niet gaat gaat niet beter dat je het nu aan geeft dan dat je straks in de ziektewet zit omdat je helemaal niks meer kan!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: