Toekomst(plannen)..
+31
Rumble
Tsjip
Tania
Atelier Madame
Dolphinne
Flippin' Bitch
NerdChic
Rovine
RYW
mzcharlotte
Zininzon
Joli86
love
bolus26
Serena
luisa
Buddha88
smooch
Flinder
Lotus
_Lacey_
Oasis
Snoes
Merai
Qiara
TGR
Marcellah89
Jezzie
Shisha
Error
Zonnetje
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toekomst(plannen)..
Ik ben voor!
En de industrie ligt vlakbij de ring .
En de industrie ligt vlakbij de ring .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Ik ben voor!
Ik woon nog niet in Belgie, dus weet niet of ik dan mag haha
Maar strak plan! Komen nog wel meer meiden uit Belgie hier toch?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jawel hoor, dat mag zeker wel
En ja, ik weet dat er nog iemand in Limburg woont, maar ik ben haar naam kwijt. Ze heeft ook al een paar keer geopperd mee te willen naar Eindhovenmeetings.
En _Blush_ ook, en op het vorige forum had je Noin ook, maar ik weet niet of die hier nog zit?
En ja, ik weet dat er nog iemand in Limburg woont, maar ik ben haar naam kwijt. Ze heeft ook al een paar keer geopperd mee te willen naar Eindhovenmeetings.
En _Blush_ ook, en op het vorige forum had je Noin ook, maar ik weet niet of die hier nog zit?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jeeeeej! ik ben Belg in spe
Noin zit hier volgens mij onder aan andere naam, zou dat kunnen? Iets met Snow?
Als jij/ik een topic opent in vriendin gezocht voor een meeting in Belgie, zal ze wel reageren denk ik.
Noin zit hier volgens mij onder aan andere naam, zou dat kunnen? Iets met Snow?
Als jij/ik een topic opent in vriendin gezocht voor een meeting in Belgie, zal ze wel reageren denk ik.
Oasis- Ratel
[quote="Snoes"]
Woeps sorry, overheen gelezen. Heb het verwijderd. Woon aan de Nederlandse grens, in een stadje waar de Maas doorkomt (vandaar de naam), weet niet of je daar iets mee bent.
Nala schreef:Nala, zou je de straatnaam uit je quote willen halen? Ik had er met opzet nog achter gezet om het niet te quotenSnoes schreef:Oasis schreef:Het bedrijf is ergens in de industrie gevestigd denk ik. * is de straatnaam geloof ik (niet quoten)Snoes schreef:
Oh leuk! Waar ergens? (mag ook PM)
Woon jij dan ook in Belgisch Limburg? Of Antwerpen? Ik woon in Limburg, ook een half uurtje van de plaats waar Oasis gaat wonen.
Maar ik woon in de provincie Antwerpen. In welk dorp/stad woon jij?
Woeps sorry, overheen gelezen. Heb het verwijderd. Woon aan de Nederlandse grens, in een stadje waar de Maas doorkomt (vandaar de naam), weet niet of je daar iets mee bent.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Oasis, er valt hier een kwartje hoor haha! Bij de Eindhovenmeetings reageert er altijd een Snowflake (denk), maar ik wist niet dat zij voorheen N. was!
Nala, ik weet welk stadje je bedoelt, leuk!
Nala, ik weet welk stadje je bedoelt, leuk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Oasis, er valt hier een kwartje hoor haha! Bij de Eindhovenmeetings reageert er altijd een Snowflake (denk), maar ik wist niet dat zij voorheen N. was!
Ja, volgens mij is dat haar;).
Btw, topic voor een Belgie meeting moet wel geopend worden door een echte Belg he
Oasis- Ratel
Haha, jij kan maar niet genoeg krijgen van Studio 100 heStorm schreef:Jaaaa, bij Snoes een zwembad-meeting en een Studio-100 meeting!!
Ik houd mij wel aan de voorwaarde die ik zaterdag voorlegde: iedereen komt verkleed als iemand van studio 100
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik als Gert Verhulst en jij als Mega Mindy hadden we afgesproken, toch?Snoes schreef:Haha, jij kan maar niet genoeg krijgen van Studio 100 heStorm schreef:Jaaaa, bij Snoes een zwembad-meeting en een Studio-100 meeting!!
Ik houd mij wel aan de voorwaarde die ik zaterdag voorlegde: iedereen komt verkleed als iemand van studio 100
Gast- Gast
Ja, klopt! En Okidoki komt als kabouter Kwebbel (moet ze zich alleen maar verkleden, de kwebbel heeft ze al)Storm schreef:
Ja, ik als Gert Verhulst en jij als Mega Mindy hadden we afgesproken, toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
En was Nobucta nou Samson?Snoes schreef:Ja, klopt! En Okidoki komt als kabouter Kwebbel (moet ze zich alleen maar verkleden, de kwebbel heeft ze al)Storm schreef:
Ja, ik als Gert Verhulst en jij als Mega Mindy hadden we afgesproken, toch?
Gast- Gast
Ik geloof het wel. En als dat nog niet gezegd was, weet ze het nu!Storm schreef:
En was Nobucta nou Samson?
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, kijk, er is genoeg animo!
Let's set up a date then
En ik kom wel als Belle Perez
Let's set up a date then
En ik kom wel als Belle Perez
Oasis- Ratel
Jaaa, vergeet-me-nietje
En Oasis, Belle Perez behoort niet bij studio 100, dan ben je niet welkom
Enneh, ik ga even afwachten met data plannen hoor, je wilt echt niet weten hoeveel meetings ik aan het inplannen ben atm
Enneh, ik ga even afwachten met data plannen hoor, je wilt echt niet weten hoeveel meetings ik aan het inplannen ben atm
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:
Oasis- Ratel
Excuses, maar er komt een België-meeting!
En ik duld geen tegenspraak, want jij bent (nog) geen echte Belg/geen inwoner van België
En ik duld geen tegenspraak, want jij bent (nog) geen echte Belg/geen inwoner van België
Snoes- Lady Post-a-lot
Wij denken er in grote lijnen wel hetzelfde over ja.
We willen, hoe graag we t ook allebei nu wel zouden willen, toch nog wachten met een kindje tot dat we financieel en qua werk in rustiger vaarwater zitten, en lekker een dikke spaarrekening hebben.
De pil gaat op zn vroegst over een jaar de deur uit. Tot die tijd gaan we allebei keihard werken en sparen.
Voordat er een kindje komt willen we graag nog 1 mooie reis maken naar een land waar je met een kindje niet zo snel meer komt.
Ik zit nu prima qua werk, vriendief wil ergens in de komende jaren wel iets anders. Hij zit nu in de horeca, en dat is qua sociale leven zo kut, dat ie toch wel een 9 to 5 baan wil gaan zoeken, maar heeft daar geen haast bij.
en sja....ik zou ooit wel willen trouwen. niet groots en duur, gewoon een kleine knusse bruiloft....maar wanneer, dat heb ik niet voor het zeggen he;)
We willen, hoe graag we t ook allebei nu wel zouden willen, toch nog wachten met een kindje tot dat we financieel en qua werk in rustiger vaarwater zitten, en lekker een dikke spaarrekening hebben.
De pil gaat op zn vroegst over een jaar de deur uit. Tot die tijd gaan we allebei keihard werken en sparen.
Voordat er een kindje komt willen we graag nog 1 mooie reis maken naar een land waar je met een kindje niet zo snel meer komt.
Ik zit nu prima qua werk, vriendief wil ergens in de komende jaren wel iets anders. Hij zit nu in de horeca, en dat is qua sociale leven zo kut, dat ie toch wel een 9 to 5 baan wil gaan zoeken, maar heeft daar geen haast bij.
en sja....ik zou ooit wel willen trouwen. niet groots en duur, gewoon een kleine knusse bruiloft....maar wanneer, dat heb ik niet voor het zeggen he;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oh Snoes als er weer en volgende meeting komt waar we beide bij zijn moet je echt iets voor mij mee brengen ! Ik heb namelijk wel zo iets goddelijks op toen we afgelopen weekend in Brugge waren. Ik had het daar gekocht in de supermarkt en hier hebben ze het niet
Gast- Gast
Ben je er zondag niet bij Razz?
Wat heb je gekocht?
En in augustus/september wilden we de volgende meeting houden, bij mij thuis evt.
Wat heb je gekocht?
En in augustus/september wilden we de volgende meeting houden, bij mij thuis evt.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ben je er zondag niet bij Razz?
Wat heb je gekocht?
Nee dan kan ik niet
Het zijn reepjes van Cote d'Or met cocosvulling en zitten per 3 verpakt.
Deze :
Echt hemels ! Ken je die?
Gast- Gast
Snoes schreef:Excuses, maar er komt een België-meeting!
vooruit dan maar.
Oasis- Ratel
Ik ken ze niet, maar zal ze vast wel vinden in de winkel
Ik ben geen kokos-freak, vandaar
Nou, de volgende meeting is heel waarschijnlijk bij mij thuis en dan zorg ik ervoor dat jij gewoon kan, dan ga ik het voor je kopen!
Ik ben geen kokos-freak, vandaar
Nou, de volgende meeting is heel waarschijnlijk bij mij thuis en dan zorg ik ervoor dat jij gewoon kan, dan ga ik het voor je kopen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hotel de toekomst
» Zit hier nog wel toekomst in?
» De toekomst van dit forum
» Bang voor de toekomst
» Bewust kinderloos & de toekomst
» Zit hier nog wel toekomst in?