Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De toekomst van dit forum

+12
Melis_je
Penny Blossom
Rush
Nora
Lady Starstruck
Zora
Susan
Monte
banjer49
Tania
Rovine
Filoria
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De toekomst van dit forum Empty De toekomst van dit forum

Bericht  Filoria zo 18 sep 2011 - 7:40

Wat denken jullie dat er met dit forum gaat gebeuren de komende jaren?

Het oude Yes forum was natuurlijk gekoppeld aan een tijdschrift. Daardoor kwamen er steeds nieuwe jonge meiden op af. Naar mijn idee zijn de nieuwe mensen die zich nu aanmelden hier toevallig terechtgekomen of zijn ze bevriend met iemand die hier al zit, of zijn het gewoon oude forummers onder een nieuwe naam.

Blijft dit een forum voor jonge meiden, of groeit het forum met ons mee en zitten we over 20 jaar op een forum voor veertigers? Bestaat het forum tegen die tijd uberhaupt nog wel?

Wat denk jij?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De toekomst van dit forum Empty Re: De toekomst van dit forum

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:41

Het groeit wel mee denk ik. Hoewel we misschien op een gegeven moment een leeftijd krijgen waarop we niet meer forummen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:42

Ik zou het leuk vinden als iedereen blijft komen en we dus 'meegroeien', met als het even kan een nieuwe lichting leuke dames!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:43

Genoeg zoektermen op google waarbij je op dit forum terecht komt, dus ik denk eigenlijk dat hier heus nog wel nieuwe aanwas zal komen. Minder dan op het oude Yes, maar toch...

Verder weet ik het niet. Ik heb eerder op een forum als dit gezeten, maar dat stierf uiteindelijk inderdaad uit. Maargoed, daar waren op het hoogtepunt ook maar iets van 100-150 leden ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 18 sep 2011 - 7:46

Ik zit op een forum waarvan de "bron" verdwenen is. Ik was daar actief sinds mijn 13e. Inmiddels is het een vrij dood clubje geworden, wordt amper meer gepost. Maar 10 jaar geleden wel enorme meetings en daar zijn ook vriendschappen uit voortgevloeid. Iedereen kent elkaar wel zo'n beetje en al die pubers zijn volwassen geworden. Dat geeft dan wel een band, hoewel 5 Posts per week daar normaal zijn zou ik het niet per se weer in leven hoeven zien. Vind het leuk om te lezen hoe het met die mensen van vroeger gaat, maar verder heeft iedereen zijn eigen weg wel gevonden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tania zo 18 sep 2011 - 7:46

Ik denk dat als het forum blijft bestaan het meegroeit met de groep mensen die hier nu ook zitten. Er zullen vast wel wat nieuwe mensen bijkomen maar dat zullen dan niet meer alleen jonge meiden zijn waarschijnlijk. Ik kan me niet voorstellen dat dit op dit forum over 10-15 jaar een nieuwe groep jonge meiden actief is en de mensen van nu allemaal weg zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria zo 18 sep 2011 - 8:03

Nobucta: wat een toffe avatar heb jij, maar dat terzijde.

Ik zit sinds mijn 16e op een ander forum, dus nu 8 jaar. Al ben ik nu niet meer zo actief. Het leukste wat ik daar heb meegemaakt is dat twee forumleden verliefd werden tijdens een meeting en nu twee kinderen met elkaar hebben I love you
Er zitten daar minder mensen dan hier, maar de harde kern post VEEL. Ze hebben daar topics als 'wat eet je nu?' of 'wat heb je aan vandaag?' waar dagelijks pagina's bijkomen. Hier is er wat minder van dat soort geklets, maar worden er weer meer nieuwe onderwerpen geplaatst. Ik weet niet welk type forum het uiteindelijk langer volhoudt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  banjer49 zo 18 sep 2011 - 8:12

Filoria schreef:Wat denken jullie dat er met dit forum gaat gebeuren de komende jaren?

Het oude Yes forum was natuurlijk gekoppeld aan een tijdschrift. Daardoor kwamen er steeds nieuwe jonge meiden op af. Naar mijn idee zijn de nieuwe mensen die zich nu aanmelden hier toevallig terechtgekomen of zijn ze bevriend met iemand die hier al zit, of zijn het gewoon oude forummers onder een nieuwe naam.

Blijft dit een forum voor jonge meiden, of groeit het forum met ons mee en zitten we over 20 jaar op een forum voor veertigers? Bestaat het forum tegen die tijd uberhaupt nog wel?

Wat denk jij?

ben bijna veertig en forum nog steeds dus Very Happy
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Monte zo 18 sep 2011 - 8:20

Ik hoop dat door de zoekfunctie(veel topics zijn via google te vinden) er veel nieuwe meiden worden aangetrokken. Ik merk nu wel dat er minder jonge meiden zijn als op het oude yesforum en vind dat wel jammer. Zou nu namelijk niet willen dat het forum doodbloed. Maar of het in de toekomst nog zal blijven bestaan dat weet ik niet(weet niet eens of ik er dan nog wel kom, misschien ben ik dan al lang weg van het forum)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 8:23

Naar mijn idee was de Yes sowieso al geen blad meer voor jonge meiden, maar voor jongvolwassenen. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd gewoon ouder wordt, omdat zo'n beetje dezelfde mensen blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Zora zo 18 sep 2011 - 8:38

Maple schreef:Genoeg zoektermen op google waarbij je op dit forum terecht komt, dus ik denk eigenlijk dat hier heus nog wel nieuwe aanwas zal komen. Minder dan op het oude Yes, maar toch...

Dit is wel even een goede plek om mijn vraag te stellen smile

Ik vraag me af waarom hier (de laatste tijd volgens mij veel meer) de hele tijd allerlei topics gesloten moeten worden. Waarom kunnen die niet gewoon blijven staan? Als er een heleboel blijft staan, denk ik dat er ook meer nieuwelingen zullen blijven komen, omdat er gereageerd wordt op oude topics. Sommige topics die sluiten ik snap ik natuurlijk, maar als een vraag beantwoord wordt, moet het topic tegenwoordig ook al dicht. Bijvoorbeeld een heel kort topic van vandaag waarin iemand zich afvroeg hoe ze haar taakbalk in IE weer terugkreeg... ik ga antwoord, dat hielp, en meteen kon 'ie gesloten worden...

Of mis ik iets? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:07

Ik denk dat over 30 jaar dit forum nog bestaat en dat wij dan met z'n allen aan het kletsen zijn over onze kleinkinderen, de meno-pauze en het feit dat je als 50+ nergens meer wordt aangenomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:12

Rejoy. schreef:Ik denk dat over 30 jaar dit forum nog bestaat en dat wij dan met z'n allen aan het kletsen zijn over onze kleinkinderen, de meno-pauze en het feit dat je als 50+ nergens meer wordt aangenomen.
Ik kijk nog niet echt uit naar bovenstaande :shock:

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:13

Zora schreef:
Maple schreef:Genoeg zoektermen op google waarbij je op dit forum terecht komt, dus ik denk eigenlijk dat hier heus nog wel nieuwe aanwas zal komen. Minder dan op het oude Yes, maar toch...

Ik vraag me af waarom hier (de laatste tijd volgens mij veel meer) de hele tijd allerlei topics gesloten moeten worden. Waarom kunnen die niet gewoon blijven staan? Als er een heleboel blijft staan, denk ik dat er ook meer nieuwelingen zullen blijven komen, omdat er gereageerd wordt op oude topics. Sommige topics die sluiten ik snap ik natuurlijk, maar als een vraag beantwoord wordt, moet het topic tegenwoordig ook al dicht. Bijvoorbeeld een heel kort topic van vandaag waarin iemand zich afvroeg hoe ze haar taakbalk in IE weer terugkreeg... ik ga antwoord, dat hielp, en meteen kon 'ie gesloten worden...

Of mis ik iets? smile

Nou meestal vragen de mensen er dan zelf om om hem te sluiten. Bedoel dan de topicstarter.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:22

Misschien omdat er persoonlijke info in de topics staan waarvan de TO vanwege privacyredenen niet wil dat ze online blijven staan.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 18 sep 2011 - 9:25

ProudMama schreef:
Rejoy. schreef:Ik denk dat over 30 jaar dit forum nog bestaat en dat wij dan met z'n allen aan het kletsen zijn over onze kleinkinderen, de meno-pauze en het feit dat je als 50+ nergens meer wordt aangenomen.
Ik kijk nog niet echt uit naar bovenstaande :shock:

Laughing

Misschien kunnen we dan beter verhuizen naar het Libelle forum Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 10:09

Ik zou het ergens wel leuk vinden als het forum als het ware mee zou groeien. Vooral omdat het een bekende groep is en je ook weet wat je aan elkaar hebt op den duur. Ik denk niet dat de discussies dan stoppen of saai worden, genoeg nieuwe onderwerpen bij elke levensfase.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 18 sep 2011 - 18:13

Theedoosje schreef:
Zora schreef:

Of mis ik iets? smile

Nou meestal vragen de mensen er dan zelf om om hem te sluiten. Bedoel dan de topicstarter.

Ja, dat bedoel ik. Bij echt persoonlijke dingen snap ik het nog, maar bij een heleboel topics snap ik echt niet waarom die dicht moeten...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 18:16

Oow oke dat bedoel je ook haha. Ja voor sommigen is het dan klaar en voor hun gevoel mag het dan dicht?

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 18 sep 2011 - 18:21

Theedoosje schreef:Oow oke dat bedoel je ook haha. Ja voor sommigen is het dan klaar en voor hun gevoel mag het dan dicht?

Ja dat is het denk ik. En dat snap ik dus niet smile kan me niet herinneren dat dat voorheen (of misschien wel op het vorige forum) zoveel gebeurde, en op deze manier worden een heleboel nuttige topics misschien wel gesloten. En dit soort topics zou ook weer nieuwe mensen kunnen aantrekken...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 18:23

Ik heb daar nooit zo over nagedacht en heb denk ik ook wel eens een topic laten sluiten/verwijderen. maar is wel een goeie van je.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 19:01

Zora schreef:
Theedoosje schreef:Oow oke dat bedoel je ook haha. Ja voor sommigen is het dan klaar en voor hun gevoel mag het dan dicht?

Ja dat is het denk ik. En dat snap ik dus niet smile kan me niet herinneren dat dat voorheen (of misschien wel op het vorige forum) zoveel gebeurde, en op deze manier worden een heleboel nuttige topics misschien wel gesloten. En dit soort topics zou ook weer nieuwe mensen kunnen aantrekken...
mij valt het eigenlijk niet zo op dat dit gebeurt... Niet meer dan anders in elk geval.

Gast
Gast

Bericht  Nora zo 18 sep 2011 - 19:40

Ik denk dat er niet zomaar nieuwe meiden bijkomen. Het klopt dat je in google het wel kan vinden, maar het zou toevallig zijn als iemand die niks van het forum weet opeens precies de goede zoektermen invuld.
Ik denk dat het forum meegroeit, net zolang tot er een groot deel inactief wordt, en de rest er dan ook maar mee stopt omdat er één post per dag wordt geschreven.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Rush zo 18 sep 2011 - 19:43

Nora schreef:Ik denk dat er niet zomaar nieuwe meiden bijkomen. Het klopt dat je in google het wel kan vinden, maar het zou toevallig zijn als iemand die niks van het forum weet opeens precies de goede zoektermen invuld.
Ik denk dat het forum meegroeit, net zolang tot er een groot deel inactief wordt, en de rest er dan ook maar mee stopt omdat er één post per dag wordt geschreven.
Nou ik zocht laatst op 'nadelen spiraaltje' op Google en 1 van de eerste hits was dit forum.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Nora zo 18 sep 2011 - 19:45

Rush schreef:
Nora schreef:Ik denk dat er niet zomaar nieuwe meiden bijkomen. Het klopt dat je in google het wel kan vinden, maar het zou toevallig zijn als iemand die niks van het forum weet opeens precies de goede zoektermen invuld.
Nou ik zocht laatst op 'nadelen spiraaltje' op Google en 1 van de eerste hits was dit forum.

Haha niks gezegd dan, hij komt bij mij op hit numero 2:) Vraag is dan wel of de meiden die antwoord op een vraag zoeken dan op het forum blijven hangen.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud